a.namdar 5908 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 فروردین، ۱۳۹۴ مديريت استراتژيك اغلب فرايندهاي كاملا جديدي را كه براي رسيدن به اهداف استراتژيك حياتي هستند، تعيين مي نمايد. از طرفي مديريت كيفيت فراگير) tqm ( نيز تلاش مي كند تا با بهبود مستمر فرايندها، آنها را اثربخش تر و كاراتر نمايد.در نتيجه مي توان از اين دو مفهوم به عنوان مكمل يكديگر استفاده نمود. در اين پژوهش با استفاده از اصل فرايندگرايي tqm و مفاهيمي مانند عوامل كليدي موفقيت و فرايندهاي حياتي كسب و كار و به كار گيري تكنيك ماتريس ارتباطات، مدلي را براي پياده سازي استراتژي هاي عملياتي از طريق مديريت كيفيت فراگير معرفي نموده ايم. در نهايت براي نشان دادن كاربردي بودن اين مدل، به پياده سازي آن در يك شركت توليدي نيز پرداخته شده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده