آریودخت 43941 ارسال شده در 7 اسفند، 2012 شرکت کنید لحطه اخر تازه یادت اومده تبلیغ کنی؟ کی شیرینی میدی ؟ شرکت کردیم 2
Hamid Mehrazin 7043 ارسال شده در 8 اسفند، 2012 منم میفرستم:دی امروز طبق قرار قبلی آخرین روزه دیگه بعدش باید قطعا نظرسنجی بشه 2
Saba Heidari 14145 سازنده ارسال شده در 8 اسفند، 2012 امروز طبق قرار قبلی آخرین روزه دیگه بعدش باید قطعا نظرسنجی بشه بعله. حتما همینطوره. تا پایان روز شنبه 18 اذر میتونن بفرستن نظراتشونو بعد از ساعت 12 شب دیگه قبول نیست. هر کی میخواد عجله کنه دیگه مخصوصا اون اقا مدیره 3
kavirsky25 3694 ارسال شده در 8 اسفند، 2012 من فرستادم:vahidrk: اول هم میشم فقط قراره مدالش به من برسه برای نفرات بعدی تلاش کنید 2
Moment 15228 ارسال شده در 8 اسفند، 2012 یعنی نامردین به نظرات من رای ندین یعنی عمرا به کسی به جز تو رای بدم 2
ارسالهای توصیه شده