hfml 1545 ارسال شده در 23 فروردین، 2016 سلامیه تعداد شیت درست کردم با چندهزارخط کد. نمیدونم چرا وقتی میبیندمش ارور میاد. همین excel not responding و try to recovery. ؟! تو آفیس 2016 ارور نمیده 1
eng.l.s 5684 ارسال شده در 31 آبان، 2016 سلام خسته نباشید تو فایل اکسل چجوری به یه تاریخ 20 روز اضافه کنم نم میتونم فرولی بدم که این کار رو انجام بده ؟ 1
meytim 716 ارسال شده در 31 آبان، 2016 سلام خسته نباشید تو فایل اکسل چجوری به یه تاریخ 20 روز اضافه کنم نم میتونم فرولی بدم که این کار رو انجام بده ؟ به مقدار اون سلولی که تاریخ توش هست عدد 20 رو اضافه کن. مثال: فرض کنید توی سلول a1 تاریخ 8/2/2016 باشه. اونوقت توی یه سلول دیگه به این مقدار 20 رو اضافه کنید: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
eng.l.s 5684 ارسال شده در 31 آبان، 2016 به مقدار اون سلولی که تاریخ توش هست عدد 20 رو اضافه کن. مثال:فرض کنید توی سلول a1 تاریخ 8/2/2016 باشه. اونوقت توی یه سلول دیگه به این مقدار 20 رو اضافه کنید: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ممنونم من این روش رو قبلا امتحان کردم می نویسه invalid !!! 1
meytim 716 ارسال شده در 31 آبان، 2016 ممنونم من این روش رو قبلا امتحان کردم می نویسه invalid !!! راهش همونه؛ اگه شما چنین پیغامی می گیرید، معنیش اینه که احتمالاً یا فرمت سلول رو غلط انتخاب کردید، یا فرمت انتخابی با ناحیه ای که در regional setting در نظر گرفتید همخونی نداره. برای پرهیز از این اشکالها، (در مثال پست قبل) به جای اینکه توی سلول A1 تاریخ رو تایپ کنید، از تابع date استفاده کنید. بقیه مراحل مثل همون مثال پست قبلیم. 3
eng.l.s 5684 ارسال شده در 5 آذر، 2016 سلام خسته نباشید من می خوام ایام هفته رو به ترتیب بنویسم ولی درگ می کنم وسطش دو تا یکشنبه می نویسه چرا ؟ 2
Lean 56968 مالک ارسال شده در 7 آذر، 2016 سلام خسته نباشید من می خوام ایام هفته رو به ترتیب بنویسم ولی درگ می کنم وسطش دو تا یکشنبه می نویسه چرا ؟ لیستی که ایجاد کردی رو باید اصلاح کنی ایراد از اکسل نیست اکسل به خودی خود امکان درگ کردن روزهای هفته فارسی رو نداره احتمالا لیستی درست کردی و این ایراد اونجاست 5
//\// 1806 ارسال شده در 9 آذر، 2016 سلام حدود 2000 تا فایل txt دارم . راهی هست که محتویات این فایل ها رو ببرم توی اکسل ؛ طوری که برای هر فایل یه سطر اختصاص داده بشه ؟ 4
Imaaan 17059 ارسال شده در 9 آذر، 2016 سلام حدود 2000 تا فایل txt دارم . راهی هست که محتویات این فایل ها رو ببرم توی اکسل ؛ طوری که برای هر فایل یه سطر اختصاص داده بشه ؟ سلام با یه نرم افزاری مثل متلب یا برنامه نویسی میشه، ولی خود اکسل فکر نکنم. 5
S.F 24932 ارسال شده در 9 آذر، 2016 سلام حدود 2000 تا فایل txt دارم . راهی هست که محتویات این فایل ها رو ببرم توی اکسل ؛ طوری که برای هر فایل یه سطر اختصاص داده بشه ؟ پیست اسپشال برای، یک نمونه فایل تکست جواب میده. اما مشکل اینجاست ک جدا جدا ان. ی راهی پیدا کنید ک یکی بشن. بعد با ماکرونویسی میشه. مشابه این رو ببینید [h=3]How to Merge Text (.Txt) Files in Command Prompt: 4 Steps[/h]ماکرونویسی هم ساده اس. میشه سریع جمعش کرد. 4
Lean 56968 مالک ارسال شده در 10 آذر، 2016 سلام حدود 2000 تا فایل txt دارم . راهی هست که محتویات این فایل ها رو ببرم توی اکسل ؛ طوری که برای هر فایل یه سطر اختصاص داده بشه ؟ بله امکانش هست 4
Lean 56968 مالک ارسال شده در 11 آذر، 2016 یه راه ساده سراغ دارین ؟ باید ابتدا همه منتقل بشه به شیت های اکسل بعد شیتها تجمیع بشه تو یک شیت با کد نویسی میشه البته باید دید حجم اطلاعات چقدره چون ممکنه سیستم هنگ کنه 3
//\// 1806 ارسال شده در 11 آذر، 2016 باید ابتدا همه منتقل بشه به شیت های اکسل بعد شیتها تجمیع بشه تو یک شیتبا کد نویسی میشه البته باید دید حجم اطلاعات چقدره چون ممکنه سیستم هنگ کنه هر فایل شامل حدود 30 تا کارکتره کد نویسی بلد نیستم ! تا اکسل رو مشکل دارم ؛ بره تو اکسل ، بقیه شو یه کاریش می کنم 2
Lean 56968 مالک ارسال شده در 11 آذر، 2016 شیتای اضافه رو پاک کن master باقی بمونه (آفیس سیستمم خرابه خودم نمیتونم) از روی کلیدای که تو شیت مستر هست میفهی چیکار کنی همونی بود که میخواستی بگو برای تجمیعشم بگم برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5
eng.l.s 5684 ارسال شده در 2 دی، 2016 سلام خسته نباشید . من امروز اومدم یه ستون از از یه اکسل رو که فرمول داشت کپی پیس کنم ولی در برگه اکسل دیگه فرمول رو ستون های خودش اجرا می کردن باید چجوری یه ستون که فرمول داره بدون تغییراعداد در برگه اکسل دیگه پیس کرد !! فقط $ به ذهنم رسید که اونم وقت گیر بود . اگه با $ این ستون رو وارد کنیم اگه برگه اصلی نباشه هم که باز اعداد خونده نمیشه 2
Lean 56968 مالک ارسال شده در 3 دی، 2016 سلام خسته نباشید . من امروز اومدم یه ستون از از یه اکسل رو که فرمول داشت کپی پیس کنم ولی در برگه اکسل دیگه فرمول رو ستون های خودش اجرا می کردن باید چجوری یه ستون که فرمول داره بدون تغییراعداد در برگه اکسل دیگه پیس کرد !! فقط $ به ذهنم رسید که اونم وقت گیر بود . اگه با $ این ستون رو وارد کنیم اگه برگه اصلی نباشه هم که باز اعداد خونده نمیشه اگر منظور اینه بعد از کپی پیست همچنان اعداد از فایل اصلی خونده میشن بعد از کپی از گزینه paste formula استفاده کن اگر آدرس سلول ها در فایل مقصد با فایل مبدأ تفاوت دارند باید از $ برای مطلق کردن آدرس دهی استفاده کنی راه سریعتر اضافه کردن $ اینه که بر روی آدرس مثلا A4 کلیک کنی و کلید F4 رو فشار بدی 3
Imaaan 17059 ارسال شده در 3 دی، 2016 سلام خسته نباشید . من امروز اومدم یه ستون از از یه اکسل رو که فرمول داشت کپی پیس کنم ولی در برگه اکسل دیگه فرمول رو ستون های خودش اجرا می کردن باید چجوری یه ستون که فرمول داره بدون تغییراعداد در برگه اکسل دیگه پیس کرد !! فقط $ به ذهنم رسید که اونم وقت گیر بود . اگه با $ این ستون رو وارد کنیم اگه برگه اصلی نباشه هم که باز اعداد خونده نمیشه سلام اسم شيت رو بايد قبل نام سلولهاي فرمول در شيت جديد وارد كني، به اين شكل: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اين الان مقدار سلول A1 رو به شيت جديد انقال ميده. شايد راحت تر باشه به جاي انتقال فرمول ها، فقط مقدارشون رو مثل بالا انتقال بدي. 2
//\// 1806 ارسال شده در 7 دی، 2016 سلام یه فایل اکسل دارم به یه سری سطر و ستون میخوام در چند تا از ستون ها وقتی یه کلید خاص کیبورد مثل * رو بزنم ، به جاش تاریخ و ساعت سیستم وارد اون سلول بشه برای اینکار راهی هست ؟ 2
S.F 24932 ارسال شده در 7 دی، 2016 سلام یه فایل اکسل دارم به یه سری سطر و ستون میخوام در چند تا از ستون ها وقتی یه کلید خاص کیبورد مثل * رو بزنم ، به جاش تاریخ و ساعت سیستم وارد اون سلول بشه برای اینکار راهی هست ؟ کار راحتی ه. البته فک کنم الان ی شورت کات هست برا این کار Ctrl+Shift+; البته ببین زمان دو مدله. یا بحث پویایی و مانتیوری هست ک احتمالا این نیست! یا میخای زمانی ک ی سند اوکی شده، ثبت بشه . پس با کلید Ctrl+Shift+; این کار رو برا زمان بکن. Ctrl+; این هم برا تاریخ میلادی ه. قاعدتا اینا رو می تونی کاستومایز کنی دیگه. حالا اینکه تو ی سلول باهم اینا زده بشن. باید ی ماکرو درست کنی. اونم سادس. حالا اگر دوستای دیگه راه حل ساده تر داشتن ک هیچ. اگ نه ی سرچ بزنی حله برا ماکرو. 3
ارسال های توصیه شده