رفتن به مطلب

اخبار استخدامی مهندسی مکانیک


ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 114
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

  • 3 ماه بعد...
  • 3 هفته بعد...

شرکت پالایش نفت کرمانشاه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحـدهای بهـره برداری (نوبتکاری) خود ، فارغ التحصیلان مرد واجد شرایط ، در مقطع کارشناسی رشته مهندسی شیمی با گرایشهای تحصیلی مندرج در این آگهی را از طریق برگزاری مصاحبه ، انجام گزینش و طب صنعتی بصورت قرارداد مدت معین ، در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی ، دعوت به همکاری می نماید . شرایط عمومی داوطلبان :

* تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

* التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

* متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

* عدم تعهد خدمت در دستگاههای دولتی ، وابسته به دولت و نهادهای انقلابی

* داوطلبان جذب نباید بصورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند (قراردادی یا پیمانکاری بلامانع است )

*داشتن تندرستی ، تناسب و توانایی کامل جسمانی و روانی به تائید طب صنعتی بهداری و بهداشت صنعت نفت کرمانشاه

* نداشتن کوررنگی…

* داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی

* نداشتن سوءپیشینه کیفری به تائید مراجع ذیصلاح و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی داوطلبان :

*داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مهندس شیمی با گرایشهای فرایند، صنایع پالایش، صنایع پتروشیمی

*حداکثر سن با احتساب خدمت نظام وظیفه ۲۷ سال تمام تا تاریخ ( ۱/۱۱/۹۱ )

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان دو سال به سقف سنی افزوده میشود ( ارائه گواهی سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای بهره برداری پالایش صنعت نفت یا صنایع مشابه و پرداخت حق بیمه ایام یاد شده الزامی است )

تبصره ۲: فرزندان معظم شهدا ، مفقودین و جانبازان از کارافتاده کلی غیر قادر به کار در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی حداکثر سن تا میزان سه سال قابل افزایش میباشد.

« تذکر مهم : داوطلبان گرامی تنها می توانند یکی از تبصره های فوق الذکر را در صورت داشتن شرایط لازم استفاده کنند . »

*در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان جذب که دارای سابقه کار مرتبط در واحدهای بهره برداری باشند نباید بالاتر از ۲۹ سال و برای فرزندان ایثار گران سی سال باشد.

شرایط معدل داوطلبان :

حداقل معدل کل برای داوطلبین جذب پانزده می باشد .

تبصره ۱: دانش آموختگان دوره های روزانه رشته مهندسی شیمی با گرایشهای فرایند، صنایع پالایش، صنایع پتروشیمی از دانشگاههای دولتی صنعت نفت ، صنعتی شریف ، صنعتی امیر کبیر ، تهران ، صنعتی اصفهان ، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، صنعتی سهند ، رازی کرمانشاه ، کردستان ، ارومیه ، با داشتن شرایط فوق می توانند در این مصاحبه استخدامی شرکت کنند .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۲۵/۱۰/۹۱ لغایت ۱۵/۱۱/۹۱ با مراجعه به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
انجام می پذیرد . متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل ، مدارک خود را در سامانه ثبت نمایند . ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت . مراحل ثبت نام بصورت زیر است :

۱- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود وب سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
بطور صحیح ودقیق.

۲- فایل عکس اسکن شده : متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴×۳ خود را با حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت اسکن نموده و فایل آنرا از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید .

۳- فایل اسکن از صفحه اول شناسنامه ، کارت ملی و کارت پایان خدمت پشت و رو با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلوبایت

۴- فایل اسکن مدرک تحصیلی داوطلب که نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد .

تذکـر ۱ : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل ثبت نام می باشدو پس از آن جهت پیگیری های لازم با شماره های ۴۴۹۷۶۰۷و۴۴۹۷۶۵۰تماس حاصل فرمایند. پس از تائید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد .لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد .

تذکر ۲ : لازم بذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد ؛ ضمناً ثبت نام بصورت ناقص یا به نحوی غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نخواهد بود .

تذکر ۳ : در هر مرحله از مراحل جذب اگر محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد ، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد .

تذکر ۴ : باتوجه به اینکه این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحدهای وزارت نفت و دیگر ارگانهای دولتی وجود ندارد .

تذکر ۵: واجدین شرایط جهت اطلاع از زمان و مکان مصاحبه خود ۱۰ روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام به سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه به آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه نمایند.

تذکر ۶: ثبت نام در این سایت هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند و این شرکت در انتخاب واجدین شرایط مختار است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

“از تمامی دوستان تقاضا می شود تا تکمیل شدن خبر از ثبت نام خود داری کنند ومنتظر اخبار تکمیلیل باشند

شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت های پالایش گاز شامل : بیدبلند، سرخون و قشم، شهید هاشمی نژاد و فجر جم و شرکت های گاز استان شامل : ایلام، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان از میان دانش آموختگان مرد در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد (مطابق جدول شماره ۱) داوطلبان واجد شرایط را پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
از طریق برگزاری آزمون کتبی(علمی)، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، انجام مصاحبه حضوری فنی و تخصصی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی استخدام نماید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

استخدام در وزارت نیرو سال ۹۱

 

شرکت های تابعه (دولتی) وزارت نیرو به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل مجوز شماره ۴۰۰۶/۹۱/۲۲۴ مورخ ۱۷/۲/۹۱ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، با رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری، ماده ۵۱ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ، تصویب نامه شماره ۱۷۶۴۴۱/ ت۴۸۷۰۲ هـ مورخ ۳۰/۹/۹۱ و همچنین آیین نامه نیازسنجی، ساماندهی و تأمین منابع انسانی و دستوالعمل استخدام منابع انسانی صنعت آب و برق تعداد ۱۵۷۳ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) و طی فرآیند گزینش به صورت پیمانی (قراردادی) و ۶۶۰ نفر را به صورت قرارداد کارگری موضوع ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و دارا بودن شرایط ذیل استخدام می نماید. ( داوطلبان استخدام در مشاغل کارگری از آزمون تخصصی معاف می باشند )

الف) شرایط عمومی استخدام :

 

۱- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

۳- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

۶- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۸- دارا بودن شرایط احراز شغل

۹- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش

۱۰- عدم منع قانونی جهت استخدام

۱۱- کسب حد نصاب نمره آزمون عمومی ( ۶۰ درصد )‌

۱۲- نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آراء مراجع قانونی

۱۳- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.

 

ب) شرایط اختصاصی استخدام :

داشتن شرایط سنی به شرح زیر :

· حداقل ۲۰ سال و حداکثر۲۶ سال برای مقطع دیپلم
(متولدین بعد از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۶۵ )

· حداقل ۲۰ سال و حداکثر۲۶ سال برای مقطع کاردانی
(متولدین بعد از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۶۵ )

· حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۳۰ سال برای مقطع کارشناسی
(متولدین بعد از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۶۱ )‌

· حداقل ۲۰ سال و حداکثر۳۲ سال برای مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر
(متولدین بعد از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۵۹ )‌

تبصره ۱: موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:

الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۵۹ لغایت ۲۹/۵/۶۷)به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب- افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر به میزان ۵ سال.

ج- آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند از شرط سنی معاف می باشند.

د- داوطلبانی که به با عناوین مختلف و به صورت تمام وقت در دستگاه های اجرایی، موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، به خدمت اشتغال داشته ، حداکثر به میزان ۹۶ ماه.

هـ – مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت ۲۴ ماه
.

تذکر۱:
کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه ( آقایان ) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان اعم از سهمیه ها و آزاد بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه تائیدیه پرداخت حق بیمه در موعد مقرر (توضیح ۳) ارائه گردد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توضیح۱: با توجه به قانون اصلاح بند (و) قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران،۲۵ درصد نیازهای استخدامی به جانبازان و آزادگان فاقد شغل ، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان بالای یکسال اسارت معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (معاف از آزمون) اختصاص می‌یابد. این موضوع شامل حال یکی از فرزندان همکاران شهید، جانباز ۲۵درصد به بالا و آزاده ( اعم از شاغل، فوت شده و یا از کارافتاده که دارای شرایط عمومی استخدام هستند) نیز می گردد . این عزیزان جهت استفاده از سهمیه های مربوطه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز استان خود مراجعه نمایند .

پنج درصد سهمیه استخدامی نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت، خواهران و برادران شهدا اختصاص دارد و واجدین شرایط علاقه مند به استفاده از سهمیه مزبور می توانند با انتخاب گزینه سهمیه ایثارگری در فرم ثبت نام ( سایر موارد
بند ۱ ) در آزمون ثبت نام کرده و در آن شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند، به ترتیب بالاترین نمره آزمون انتخاب خواهند شد .

توضیح۲: معلولین واجد شرایط جهت استفاده از سهمیه مربوطه ( ۳ درصد)می توانند با انتخاب گزینه سهمیه معلولین عادی در فرم ثبت نام ( سایر موارد
بند ۲ ) در آزمون ثبت نام کرده و در آن شرکت نمایند . کسب ۶۰ درصد نمره آزمون عمومی و داشتن توانایی جسمانی برای انجام وظایف شغل مربوطه، از شروط لازم می باشد.

تذکر مهم: ایثارگران گرامیکه متقاضی استفاده از سهمیه ۵ درصد و معلولین محترم که متقاضی استفاده از سهمیه ۳ درصد هستند، قبل از ثبت نام با بررسی جدول نیازهای استخدامی از وجود این سهمیه ها در شرکت مورد نظر خود، که در ستون نام شرکت ذکر شده است، اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام نمایند. بدیهی است درصورت عدم وجود هر یک از سهمیه های فوق در هر شرکت و انجام ثبت نام از سوی متقاضیان ذیربط در آن شرکت، هیچگونه نتیجه ای حاصل نخواهد شد و مسؤولیت تبعات این موضوع به عهده داوطلبان می باشد.

توضیح۳ : مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه (مخصوص آقایان)، تأییدیه بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای سهمیه ۵ درصد) و تأییدیه سازمان بهزیستی (برای سهمیه ۳ درصد) به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه به شرکت متقاضی استخدام، حداکثر ۵ روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.

تذکر ۲: مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.

تذکر۳: معلولین و ایثارگران در صورت تمایل می توانند به صورت داوطلب آزاد در آزمون ثبت نام نمایند. بدیهی است که در این صورت امکان استفاده از سهمیه مربوطه به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

تذکر۴: شاغلین شرکت های تابعه و وابسته به وزارت نیرو که از طریق آزمون استخدامی پذیرفته شده اند و همچنین پذیرفته شدگان آزمون ۲۶/۸/۹۱ شرکت های وابسته به وزارت نیرو، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند.

ج
) جدول نیازهای استخدامی که از طریق آزمون کتبی جذب خواهند شد.

برای دیدن جدول نیازهای استخدامی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
کلیک کنید.

د) چگونگی ثبت نام:

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز یکشنبه مورخ ۰۸/۱۱/۹۱ حداکثر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۷/۱۱/۱۳۹۱ ا
از طریق
همین سایت اینترنتی (در انتهای صفحه)
اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

۱-
داوطلبان می بایست مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ( دویست هزار ریال ) را بعنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم کارت و کد cvv2 پرداخت نمایند .

توضیح ۱: کلیه ایثارگران محترم که در شرایط اختصاصی ثبت نام ( تبصره ۱- بند ج ) اعلام وضعیت نموده و یا مشمول استفاده از سهمیه ایثارگری ( سایر موارد
بند ۱ ) می باشند، بایستی ۵۰ درصد هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند . فرزندان معظم شهداء از پرداخت هزینه ثبت نام معاف می باشند.

توضیح ۲: پس از پرداخت هزینه آزمون به صورت اینترنتی، سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران شماره تراکنش مربوطه را اعلام می نماید که مؤید انجام موفقیت آمیز پرداخت است. در صورتی که این شماره اعلام نگردید یا بروز هر گونه اشکال، قبل از اقدام مجدد برای پرداخت – با کنترل موجودی خود – از عدم برداشت در اقدام قبلی اطمینان حاصل نمایند . مسؤولیت و تبعات پرداخت تکراری هزینه ثبت نام به عهده داوطلبان می باشد.

توضیح ۳: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۲
پس از انجام کامل و موفقیت آمیز ثبت نام که شامل تکمیل کلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت اینترنتی هزینه آزمون می باشد، به داوطلبان
کد رهگیری
اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.

۳- به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازهای استخدامی جدول «ج»، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً‌ مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ” ه” آماده نمایند. ضمناً پیگیری مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.

۴- ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود.

شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلب، اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه معرفی شده از سوی داوطلب یا برقراری تماس تلفنی، برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر به عمل خواهد آمد (تاریخ مربوط به ویرایش اطلاعات متعاقباً به اطلاع داوطلبان رسانیده خواهد شد). در صورت بی توجهی به پیامک ارسالی و این موضوع، مسؤولیت تبعات آن به عهده داوطلب می باشد.

ضمناً ویرایش و تغییر دادن اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. داوطلبان محترم دقت کافی و لازم را در این موارد و به هنگام ثبت نام به عمل آورند.

۵- مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.

تذکر: داوطلبان محترم در صورت ضرورت می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ، مربوط به شرکت انتخابی خود ، مندرج در جدول «ز» تماس حاصل نمایند .

ه) راهنما و نحوه ثبت نام :

۱- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. ۲- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps Lock صفحه کلید خاموش باشد. ۳- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله(Space) استفاده نمایید.۴- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. ۵- کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) ‌و بدون خط تیره وارد نمایید. ۶- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۴×۳ (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر۴۰ کیلوبایت استفاده نمایید. عکس های غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود. ۷- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً‌ امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.۸- فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با ۵ رقم می باشد را
به دلخواه
تکمیل نموده وآن را به دقت یادداشت کرده یابه خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام ، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید. ۹- پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.

و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:

- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت از تاریخ ۰۸/۱۲/۹۱ انجام خواهد پذیرفت.

۲- آزمون رشته های شغلی با مدرک تحصیلی دیپلم در روز پنج شنبه مورخ ۱۰/۱۲/۹۱ و آزمون رشته های شغلی با مدرک تحصیلی دانشگاهی در روز جمعه مورخ ۱۱/۱۲/۹۱ در محل هایی که آدرس آنها در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد شهر محل برگزاری آزمون مربوط به هر شرکت در جدول « ز » ذکر شده است.

۳- در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق همین پایگاه اینترنتی به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن ، رعایت و انجام آن ها می باشند.

۴ – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

موارد قابل توجه:

۱-
درشرایط مساوی اولویت استخدام با داوطلبان بومی می باشد و در صورت قبولی در آزمون کتبی، پنجاه (۵۰)امتیاز در امتیازات مصاحبه آنان لحاظ می شود. داوطلب بومی به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد: الف)محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. ب) حد اقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدائی،راهنمایی و متوسطه) را در محل مورد تقاضای استخدام طی کرده باشد. ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه (۳) سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدائی،راهنمایی ویا دبیرستان) با محل مورد تقاضا ی استخدام یکی باشد نیز بومی آن محل تلقی می گردد. د) در صورتی که در شهرستان محل استخدام، داوطلب بومی وجود نداشته باشد بومی استان با شرایط فوق، بومی تلقی میگردد.

۲- در هر یک از رشته‌های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می‌توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌هایا مقطع بالاتر امکان‌پذیر نمی ­باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.

۳- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می­پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.

۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر دو ماه پس از اعلام نتیجه ) می بایست به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .

۵ – دارندگان مدرک تحصیلی معادل، صادره از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و سازمان مذکور برای آنان گواهینامه مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر تحصیلی با ارزش علمی صادر نموده، به شرط رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.

۶ – قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمی‌باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه‌، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می‌باشـد.

۷ – پذیرفته‌ شدگان نهایی می‌بایستی آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهر‌های استان حوزه فعالیت شرکت که در جدول نیاز های استخدامی تعیین شده است را داشتـه باشند و موظف به سپردن ده (۱۰ ) سال تعهد خدمتی به صورت محضری در رشته شغلی و محل خدمت تعیین شده به شرکت می باشند.

۸
در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود ثبت نام نماید.

ز)‌ جدول مشخصات شرکت ها و مجریان آزمون:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، شرکت های پالایش گاز شامل : بیدبلند(پالایشگاه های بیدبلند و مسجد سلیمان)، سرخون و قشم، شهید هاشمی نژاد و فجر جم ، شرکت انتقال گاز ایران(مناطق عملیاتی ۱، ۲، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹) از میان دانش آموختگان صرفاً مرد (با توجه به ماهیت عملیاتی محل های خدمتی) و همچنین شرکت های گاز استان شامل: ایلام، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان از میان دانش آموختگان مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد (مطابق جدول شماره ۱) داوطلبان واجد شرایط را پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی tamin.nigc.ir از طریق برگزاری آزمون کتبی(علمی)، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، انجام مصاحبه حضوری فنی و تخصصی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی استخدام نماید.

توجه مهم : اکثریت نیازمندیهای نیروی انسانی در این آزمون مربوط به شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی(عسلویه) می باشد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی

دریافت اخبار مربوط به استخدام شرکت ملی گاز

الف- شرایط داوطلبان استخدام

۱- شرایط عمومی :۱-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.

۲-۱- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.

۳-۱- عدم سوء پیشینه کیفری.

۴-۱- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تأیید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت(طب صنعتی).

۵-۱- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم کامپیوتری در زمان ثبت نام آزمون کتبی.

۶-۱- عدم تعهد و اشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آنها و همچنین عدم استخدام به صورت پیمانی یا رسمی در شرکت های تابعه صنعت نفت(شرکت ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، پتروشیمی، ستاد وزات نفت، واحدهای مستقل ستادی و شرکت های فرعی صنعت نفت).۲- شرایط سنی داوطلبان استخدام :حداکثر سن برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۵ و به بعد)، مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۱ و به بعد) و مقطع کارشناسی ارشد ۳۴ سال ( ۱/۱۲/۱۳۵۷ و به بعد) می باشد.

تبصره ۱-۲ : مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبانی که خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده باشند افزوده می شود(بر اساس مدت خدمت انجام شده مندرج در کارت پایان خدمت).

تبصره ۲-۲ : مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند من جمله نیروهای قرارداد کار مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی و یا به صورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، به حداکثر سن اضافه می گردد. همچنین سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز دارند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، تا پنج(۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد.

تبصره ۳-۲ : شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام مصوب ۲۲/۲/۱۳۷۱ مجلس شورای اسلامی با رعایت موارد زیر افزایش می یابد:

الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب- داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت.

ج- خانواده شهداء (همسر، فرزندان، پدر، مادر، برادر و خواهر)، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی (حالت اشتغال) حداکثر به میزان پنج (۵) سال.

تبصره ۴-۲ : شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه (۳) سال قابل افزایش می باشد.

تبصره ۵-۲ : در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان استخدام با مراعات تبصره های فوق، نباید برای مقطع تحصیلی کاردانی از ۳۲ سال و برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از ۴۰ سال بیشتر باشد.۳- شرط معدل داوطلبان استخدام :حداقل معدل کل داوطلبان استخدام به شرح ذیل می باشد:

- مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۱۳ .

- مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۵٫

تبصره ۱ : برای داوطلبان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند من جمله نیروهای قرارداد کار مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی و یا بصورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت ۲/۰(دو دهم) نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده می شود.

تبصره ۲ : در مورد داوطلبان بومی برای مقطع تحصیلی کاردانی یک نمره و برای مقطع تحصیلی کارشناسی نیم نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده خواهد شد.

تبصره ۳ : داوطلبان بومی واجد شرایط تبصره های (۱) و (۲) فقط از مزایای یکی از تبصره های مذکور(هر کدام به نفع داوطلب باشد) بهره مند خواهند شد.

تعریف بومی : داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد آن شهر یا استان محل خدمت بوده و یا دیپلم خود را از آن شهر یا استان محل خدمت دریافت کرده باشد.

تذکر۱ : شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و قم مشمول امتیازات افراد بومی نمی باشند.

تذکر۲ : داوطلبان بومی در صورتی از امتیاز بومی بهره مند خواهند شد، که تعهد محضری مبنی بر حداقل۱۰ سال خدمت در محل تعیین شده را بسپارند.

تبصره ۴ : شرط معدل برای جذب فرزندان کارکنان صنعت نفت شامل جانباز ۲۵% و به بالا و آزاده(اعم از کارکنان شاغل، بازنشسته، فوت شده و یا از کار افتاده) که داوطلب استخدام می باشند برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به حداقل ۱۲ و کارشناسی ارشد ۱۴ کاهش می یابد.

تبصره ۵ : دانش آموختگان رشته های فنی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های «تهران،صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعت نفت، تربیت مدرس، شیراز، علم و صنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی و فردوسی مشهد» با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون های استخدامی شرکت نمایند.

تبصره ۶ : در هر حال حداقل معدل با مراعات تبصره های فوق، نبایستی برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از ۱۲ و کارشناسی ارشد از ۱۴ کمتر باشد.۴- شرایط مدارک تحصیلی :۱-۴- مدارک دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون های استخدامی است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی، موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

۲-۴- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که درآن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل(روز، ماه وسال) ذکر شده باشد(گواهی تحصیلی صادره به عنوان حوزه نظام وظیفه عمومی ویا سایر سازمان ها مورد پذیرش نخواهد بود).

۳-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه الزامی است. ضمناً مدارک تحصیلی که از طریق واحدهای دانشگاهی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی صادر می گردد لازم است دارای امضا و ممهور به مهر دانشگاه بوده و مهلت اعتبار آن منقضی نشده باشد.

۴-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ذکر مبنای عددی/ یک سطح پایین تر از بالاترین مقیاس یا درجه ارزیابی فارغ التحصیلی دانشگاه ذیربط الزامی می-باشد.

۵-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی- کاربردی می بایست از طریق مدیر خدمات آموزشی امور دانش آموختگان سازمان مرکزی(تهران) صادر گردد.

۶-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق استان ذیربط یا سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صادر گردد(مدارک تحصیلی فاقد معدل یا ذکر میانگین کل قابل قبول نمی باشد).

۷-۴- حسب مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء فارغ التحصیل حوزه علمیه که بر اساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم در یکی از دوره های سطوح یک، دو و سه فارغ التحصیل شده اند به ترتیب از مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها برخوردار می باشند که در صورت احراز شرایط منتشره در فراخوان عمومی/ آگهی استخدام با رعایت سایر ضوابط صنعت نفت می توانند در آزمونهای استخدامی شرکت نمایند.

تذکر : داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.۵- دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها :داوطلبان استخدام در یکی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مورد نیاز جدول شماره ۱ که براساس دستورالعمل و ضوابط استخدام در صنعت نفت دارای مشخصه های ممتازی می باشند در صورت شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و پذیرش نهایی از امتیازات ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.۶- فارغ التحصیلان گروه “الف” دانشگاه صنعت نفت :فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت تمایل به استخدام می توانند با اخذ معرفی نامه از طریق تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران (بدون شرکت در آزمون کتبی) اقدام نمایند.

تبصره ۱: کلیه کارمندان شاغل فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت گروه الف و همچنین فارغ التحصیلان این دانشگاه که تاکنون در صنعت نفت شاغل نشده اند در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد(مطابق جدول شماره ۱) در صورت تمایل و داشتن شرایط ممتازی می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند و پس از کسب حد نصاب نمره قبولی از امتیازت ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.

تبصره ۲ : فارغ التحصیلان شاغل دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.

تبصره ۳ : برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی متقاضی شرکت در آزمون صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.۷- امتیازات ویژه :۱-۷- حداقل بیست و پنج درصد(۲۵%) از ظرفیت و مجوزهای استخدامی در سطوح تحصیلی مورد نیاز و متناسب با حداقل شرایط سنی و تحصیلی(مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱) به “جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت” اختصاص می یابد.

تبصره ۱ : فرزندان(شاهد، جانباز و آزاده) مشمول جزء فوق از شروط “سن و معدل ” ( با رعایت حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز) معاف می باشند. لازم به ذکر است در زمان استخدام رعایت شرط سنی به منظور امکان تکمیل حداقل ۱۰ سال سابقه کار معتبر در صنعت نفت برای حصول شرایط استفاده از مستمری صندوق بازنشستگی مربوطه الزامی می باشد.

تبصره ۲ : تعیین اولویت مشمولین فوق برای معرفی در قالب سهمیه بیست و پنج درصد(۲۵%) مجوزهای استخدامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

تبصره ۳ : متقاضیان به منظور کسب اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات سهمیه استخدامی ویژه، می بایست از طریق اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نمایند.

۲-۷- پنج درصد(۵%) از سهمیه مجوزهای استخدامی به “رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(۲۵%)، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا” (مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱ از طریق شرکت در آزمون استخدامی) اختصاص می یابد.

۳-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان خوزستان و بوشهر بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان های فوق دریافت نموده باشند ( طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی ) به عنوان داوطلب بومی در مقاطع تحصیلی کاردانی هفتاد(۷۰) درصد،کارشناسی شصت(۶۰) درصد و کارشناسی ارشد پنجاه(۵۰) درصد جهت اعمال ” سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۴-۷- داوطلبان استان هرمزگان که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

۵-۷- داوطلبان استان فارس که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

۶-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان فوق دریافت نموده باشند و متقاضی استخدام در شرکت گاز استان ایلام می باشند به عنوان داوطلب بومی جهت اعمال پنجاه (۵۰) درصد “سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۷-۷- برای شهرستان سرخس داوطلبانی که متولد حوزه جغرافیایی شهرستان سرخس بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی آن شهرستان اخذ نموده اند و متقاضی استخدام در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد می باشند به عنوان داوطلب بومی جهت اعمال پنجاه (۵۰) درصد “سهمیه بومی” در حوزه جغرافیایی شهرستان سرخس و منطقه خانگیران مورد پذیرش قرار می گیرند.ب- کارمندان شاغل (پیمانی/ رسمی) صنعت نفت متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی :کارمندان پیمانی/ رسمی شاغل صنعت نفت با شرایط زیر چنانچه به منظور تعدیل مدرک تحصیلی، متقاضی شرکت در آزمون کتبی می باشند در صورت دارا بودن یکی از مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (مطابق جدول شماره ۱) می توانند از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام نمایند(مدرک تحصیلی می بایست مورد تائید واحدهای ذیربط در شرکت های تابعه صنعت نفت باشد).

۱- کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه های جامع علمی – کاربردی، دانشگاه پیام نور و همچنین فارغ التحصیلان دوره های نیمه حضوری و یا دوره های مجازی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور(در صورت تائید مدارک تحصیلی آنها توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری).

۲- فارغ التحصیلان مدارک تحصیلی حوزوی سطوح اول و دوم.

تبصره : مدارک تحصیلی حوزوی مشمول این بند با رعایت مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و بخشنامه های ابلاغی دولت محترم قابل پذیرش خواهد بود.

۳- فارغ التحصیلان دارای مدرک حوزوی سطح سوم، دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز و موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی معدل کمتر از ۱۳ و کارشناسی ارشد معدل کمتر از ۱۴ داشته باشند.

تذکر ۱ : احراز حداقل معدل فارغ التحصیلی ۱۲ برای کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه ها (اعم از دولتی/ آزاد و …) مورد پذیرش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در هریک از مقاطع دانشگاهی در ارتباط با مدارک تحصیلی کارمندان جهت شرکت در آزمون کتبی الزامی است.

تذکر ۲ : کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.

تذکر ۳ : فارغ التحصیلان دانشگاه ها که ملزم به شرکت در مصاحبه فنی و تخصصی می باشند حق شرکت در آزمون کتبی را نخواهند داشت.

تذکر ۴ : کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می توانند بر اساس بخشنامه شماره م ت م ام/۳۶۶۵۹۲/۸۸ مورخ ۱۸/۱۱/۸۸ معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت اقدام نمایند.

تذکر ۵ : کارمندان پیمانی متقاضی تعدیل مدرک در صورت کسب حدنصاب نمره از تاریخ استخدام رسمی مشمول برخورداری از مزایای تعدیل مدرک خواهند شد.

تذکر ۶ : کسب حدنصاب قبولی در آزمون به منزله پایان مراحل تعدیل مدرک نخواهد بود بدیهی است برخورداری افراد ذینفع پس از تحقق کلیه شروط مربوط به تعدیل مدرک خواهد بود.

تذکر ۷ : برای متقاضیان تعدیل مدرک تحصیلی صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.ج- مدارک مورد نیاز داوطلبان استخدام برای شرکت در آزمون:۱- یک برگ تصویر خوانای صفحه اول شناسنامه( در صورت داشتن توضیح، ارسال تصویر صفحه مربوطه الزامی است).

۲- یک برگ تصویر خوانای کارت ملی از دو طرف کارت.

۳- یک برگ تصویرخوانای کارت پایان خدمت نظام یا معافیت دائم کامپیوتری از دو طرف کارت.

۴- یک برگ تصویر خوانای آخرین مدرک تحصیلی که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد( رعایت شرایط مندرج در بند ۴ قسمت الف الزامی می باشد).

تذکر: تاریخ فراغت از تحصیل و تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان می بایست حداکثر تا یک روز قبل از تاریخ(۱۶/۱۲/۹۱) برگزاری آزمون باشد.

۵- گواهی و مدرک معتبر برای آزادگان و فرزندان آنان(با ذکر مدت اسارت وحضور در جبهه)/ جانبازان و فرزندان آنان(با ذکر درصد جانبازی و مدت حضور داوطلبانه در جبهه و طول مدت درمان) / رزمندگان، همسر و فرزندان آنان(با ذکر مدت حضور داوطلبانه در جبهه)/ خانواده شهدا(همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر) / همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی(حالت اشتغال)/ فرزندان کارکنان(شاغل، بازنشسته، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده ناشی از کار حین خدمت) صنعت نفت/ فرزندان کارکنان جانباز ۲۵ درصد و به بالا و آزاده صنعت نفت و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت.

تذکر ۱ : گواهی های صادره برای ایثارگران و خانواده آنان می بایست از سوی ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراکز استان و برای رزمندگان صرفاً از معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا معاونت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی صادر گردد.

تذکر۲ : گواهی فرزندان کارکنان شاغل صنعت نفت، باید از طریق امور اداری شرکت محل خدمت ذیربط و فرزند کارمندان بازنشسته صنعت نفت از طریق کانون بازنشستگی مربوطه و کارگران بازنشسته از طریق سازمان تامین اجتماعی مربوطه صادر شده و شماره شناسائی شرکتی نیز در آن درج شده باشد.

۶- مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند(من جمله نیروهای قرارداد مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی) و یا به صورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، لازم است گواهی سابقه کار پس از امضاء مقام ذیصلاح و ممهور نمودن به مهر محل خدمت به همراه سایر مدارک را ارسال نمایند]گواهی سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و همچنین در طول دوره خدمت نظام وظیفه(حتی مشمولین طرح نظام صنعت نفت) قابل قبول نخواهد بود[.

۷- در خصوص داوطلبانی که خود را بر مبنای محل اخذ دیپلم، بومی معرفی نموده اند ارسال یک برگ تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی صادره از سوی اداره آموزش و پرورش شهر یا شهرستان محل اخذ دیپلم خود الزامی است (ارائه تصویر مدرک پیش دانشگاهی جهت احراز شرایط بومی قابل قبول نمی-باشد).

۸- درخصوص آن دسته از داوطلبانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد متقاضی استخدام می باشند، ارسال یک برگ تصویر مدرک یا گواهی تحصیلی مقطع کارشناسی با ذکر رشته و گرایش تحصیلی الزامی می-باشد(گواهی تحصیلی صادره از سوی دانشگاه به عنوان حوزه نظام وظیفه و یا سایر سازمانها و موسسات مورد قبول نمی باشد).

۹- فیش بانکی به مبلغ ۰۰۰/۱۰۰ ریال به حساب جاری شماره ۲۴۸۰۹۹۰۰ بانک تجارت شعبه سپهبد قرنی- پل کریمخان کد ۲۰۹ بنام شرکت ملی گاز ایران (قابل واریز در تمام شعب کشور) درج نام واریز کننده روی فیش الزامی است.

۱۰- داوطلبان استخدام می بایست همزمان با ثبت نام نسبت به اسکن و ارسال مدارک فوق الاشاره از طریق سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

۱۱- داوطلبان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استخدام از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره های ستاد جذب ۸۸۳۴۴۶۹۵ و ۸۸۳۲۸۳۶۴ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایند(ضمناً در سایت ثبت نام به سوالات متداول پاسخ داده شده است).

تذکر مهم : اصل گواهی های فوق الاشاره در زمان دعوت به مصاحبه حضوری فنی و تخصصی اخذ خواهد شد.د- تاریخ ثبت نام :داوطلبان واجد شرایط می توانند از روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۱ تا پایان وقت روز جمعه مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ به مدت ۹ روز ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی یادشده انجام دهند .

توجه : تاریخ ثبت نام قابل تمدید نبوده و امکان ثبت نام بعد از موعد تعیین شده به هیچ عنوان فراهم نمی‏باشد.

ه- شهر / حوزه ی انتخابی و تاریخ برگزاری آزمون کتبی :

آزمون استخدامی روز پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱ صرفاً در شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب(جدول شماره۳) برگزار می گردد‌‌‌]داوطلبان باید حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون کتبی در محل برگزاری آزمون(حوزه ی انتخابی خود) حضور یابند[.

تذکر مهم : ساعت و نشانی شهر/ حوزه/ دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توجه مهم : لازم به یادآوری می باشد داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون کتبی آنان دارای نقص/ اشکال می باشد (حسب مورد) جهت اصلاح/ تغییر آن روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح لغایت ۱۶:۰۰ به نشانی مندرج در کارت با ارائه مدارک معتبر مراجعه نمایند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نکات قابل توجه :

۱- نظر به اینکه برگزاری آزمون کتبی داوطلبان صرفاً در شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب صورت می پذیرد، لذا از داوطلبان گرامی تقاضا می شود ضمن دقت در انتخاب شهر/ حوزه ی برگزاری آزمون کتبی فقط به نشانی شهر/ حوزه ی محل انتخابی خود(مطابق با مندرجات جدول شماره۳) مراجعه نمایند.

۲- با توجه به اینکه آزمون کتبی در موعد مقرر(۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱) در همان شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان به هیچ عنوان مجاز به مراجعه به سایر حوزه ها جهت برگزاری آزمون کتبی نخواهند بود و در صورت مراجعه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکرات بسیار مهم :

۱- پذیرفته شدگان نهایی بایستی تعهد نمایند حداقل مدت ۱۰ سال در منطقه انتخابی خود خدمت نمایند. بدیهی است تعهد نامه مذکور به صورت مکتوب و محضری قبل از شروع به کار اخذ خواهد شد.

۲- داوطلبانی که قبلاً در شرکتهای تابعه وزارت نفت شاغل بوده و به موجب آراء صادره از سوی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکتهای مربوطه اخراج شده اند مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نخواهند بود.

۳- مدت سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و همچنین در طول دوره خدمت نظام وظیفه(حتی مشمولین طرح نظام صنعت نفت) قابل قبول نخواهد بود.

۴- داوطلبانی که در شرکتهای تابعه وزارت نفت مشغول بکار بوده و شماره شناسایی شرکتی به آنان تعلق گرفته ( به استثناء متقاضیان تعدیل مدرک تحصیلی، طرح نظام وظیفه خاتمه خدمت یافته صنعت نفت، قرارداد کار مدت موقت(مستقیم)، فارغ التحصیلان گروه الف شاغل متقاضی استفاده از مزایای ممتازی و کارکنان قراردادی مدت معین) مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نمی باشند.

۵- چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدام(آزمون، مصاحبه، گزینش و طب صنعتی) محرز گردد داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده، از انجام مراحل بعدی محروم شده و حتی در صورت صدور قرارداد استخدامی، قرارداد مذکور لغو و بلا اثر می گردد.

۶- در خصوص آن دسته از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که دارای تعهد خدمتی به شرکتهای تابعه وزارت نفت می باشند در صورت قبولی در آزمون، ارائه موافقتهای شرکت مربوطه برای انتقال تعهد طرح خدمتی الزامی است.

۷- وجوه واریز شده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۸- برای کلیه پذیرفته شدگان در مراحل بعدی جهت حضور در آزمونهای روانشناختی (شغلی) از طریق همین پایگاه اینترنتی دعوت بعمل می آید.

۹- در صورت واگذاری هر یک از شرکت های متقاضی نیرو(محل های خدمتی) به بخش غیردولتی از تاریخ واگذاری، کارمند تابع مقررات شرکت غیردولتی خواهد بود.

۱۰- گواهی های ۱۵ روز و به بالا جهت احتساب مدت خدمت نظام وظیفه/ سابقه کار/ حضور داوطلبانه در جبهه/ مدت اسارت به عنوان یک ماه مورد ملاک قرار گیرد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توجه ۱ : در جداول ذیل نیازمندیهای نیروی انسانی صرفاً مرد با علامت * و نیازمندیهای نیروی انسانی مرد و زن با علامت ** مشخص گردیده است.

توجه ۲ : در جداول ذیل نیازهای حداقلی/ محدود نیز با علامت مشخص گردیده که صرفاً داوطلبان بومی (طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی) مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
روی همه ی عکس های بالا کلیک کنید
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

وبسایت:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیازمندیهای نیروی انسانی مورد نیاز خود در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، شرکت های پالایش گاز شامل : بیدبلند(پالایشگاه های بیدبلند و مسجد سلیمان)، سرخون و قشم، شهید هاشمی نژاد و فجر جم ، شرکت انتقال گاز ایران(مناطق عملیاتی ۱، ۲، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹) از میان دانش آموختگان صرفاً مرد (با توجه به ماهیت عملیاتی محل های خدمتی) و همچنین شرکت های گاز استان شامل: ایلام، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان از میان دانش آموختگان مرد و زن در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد (مطابق جدول شماره ۱) داوطلبان واجد شرایط را پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی به نشانی tamin.nigc.ir از طریق برگزاری آزمون کتبی(علمی)، آزمون استعداد و ارزیابی روانشناختی، انجام مصاحبه حضوری فنی و تخصصی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی استخدام نماید.توجه مهم : اکثریت نیازمندیهای نیروی انسانی در این آزمون مربوط به شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی(عسلویه) می باشد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی

دریافت اخبار مربوط به استخدام شرکت ملی گاز

الف- شرایط داوطلبان استخدام

۱- شرایط عمومی :۱-۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.

۲-۱- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور.

۳-۱- عدم سوء پیشینه کیفری.

۴-۱- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تأیید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت(طب صنعتی).

۵-۱- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم کامپیوتری در زمان ثبت نام آزمون کتبی.

۶-۱- عدم تعهد و اشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آنها و همچنین عدم استخدام به صورت پیمانی یا رسمی در شرکت های تابعه صنعت نفت(شرکت ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، پتروشیمی، ستاد وزات نفت، واحدهای مستقل ستادی و شرکت های فرعی صنعت نفت).۲- شرایط سنی داوطلبان استخدام :حداکثر سن برای فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۵ و به بعد)، مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱/۱۲/۱۳۶۱ و به بعد) و مقطع کارشناسی ارشد ۳۴ سال ( ۱/۱۲/۱۳۵۷ و به بعد) می باشد.

تبصره ۱-۲ : مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبانی که خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده باشند افزوده می شود(بر اساس مدت خدمت انجام شده مندرج در کارت پایان خدمت).

تبصره ۲-۲ : مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند من جمله نیروهای قرارداد کار مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی و یا به صورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، به حداکثر سن اضافه می گردد. همچنین سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز دارند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، تا پنج(۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد.

تبصره ۳-۲ : شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام مصوب ۲۲/۲/۱۳۷۱ مجلس شورای اسلامی با رعایت موارد زیر افزایش می یابد:

الف- داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.

ب- داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت.

ج- خانواده شهداء (همسر، فرزندان، پدر، مادر، برادر و خواهر)، جانبازان، همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی (حالت اشتغال) حداکثر به میزان پنج (۵) سال.

تبصره ۴-۲ : شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه (۳) سال قابل افزایش می باشد.

تبصره ۵-۲ : در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان استخدام با مراعات تبصره های فوق، نباید برای مقطع تحصیلی کاردانی از ۳۲ سال و برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از ۴۰ سال بیشتر باشد.۳- شرط معدل داوطلبان استخدام :حداقل معدل کل داوطلبان استخدام به شرح ذیل می باشد:

- مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۱۳ .

- مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۵٫

تبصره ۱ : برای داوطلبان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند من جمله نیروهای قرارداد کار مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی و یا بصورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت ۲/۰(دو دهم) نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده می شود.

تبصره ۲ : در مورد داوطلبان بومی برای مقطع تحصیلی کاردانی یک نمره و برای مقطع تحصیلی کارشناسی نیم نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده خواهد شد.

تبصره ۳ : داوطلبان بومی واجد شرایط تبصره های (۱) و (۲) فقط از مزایای یکی از تبصره های مذکور(هر کدام به نفع داوطلب باشد) بهره مند خواهند شد.

تعریف بومی : داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد آن شهر یا استان محل خدمت بوده و یا دیپلم خود را از آن شهر یا استان محل خدمت دریافت کرده باشد.

تذکر۱ : شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و قم مشمول امتیازات افراد بومی نمی باشند.

تذکر۲ : داوطلبان بومی در صورتی از امتیاز بومی بهره مند خواهند شد، که تعهد محضری مبنی بر حداقل۱۰ سال خدمت در محل تعیین شده را بسپارند.

تبصره ۴ : شرط معدل برای جذب فرزندان کارکنان صنعت نفت شامل جانباز ۲۵% و به بالا و آزاده(اعم از کارکنان شاغل، بازنشسته، فوت شده و یا از کار افتاده) که داوطلب استخدام می باشند برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به حداقل ۱۲ و کارشناسی ارشد ۱۴ کاهش می یابد.

تبصره ۵ : دانش آموختگان رشته های فنی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های «تهران،صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعت نفت، تربیت مدرس، شیراز، علم و صنعت ایران، خواجه نصیر الدین طوسی و فردوسی مشهد» با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون های استخدامی شرکت نمایند.

تبصره ۶ : در هر حال حداقل معدل با مراعات تبصره های فوق، نبایستی برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از ۱۲ و کارشناسی ارشد از ۱۴ کمتر باشد.۴- شرایط مدارک تحصیلی :۱-۴- مدارک دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون های استخدامی است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی، موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

۲-۴- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل که درآن مقطع، رشته وگرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل(روز، ماه وسال) ذکر شده باشد(گواهی تحصیلی صادره به عنوان حوزه نظام وظیفه عمومی ویا سایر سازمان ها مورد پذیرش نخواهد بود).

۳-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه الزامی است. ضمناً مدارک تحصیلی که از طریق واحدهای دانشگاهی تابعه دانشگاه آزاد اسلامی صادر می گردد لازم است دارای امضا و ممهور به مهر دانشگاه بوده و مهلت اعتبار آن منقضی نشده باشد.

۴-۴- تائید مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ذکر مبنای عددی/ یک سطح پایین تر از بالاترین مقیاس یا درجه ارزیابی فارغ التحصیلی دانشگاه ذیربط الزامی می-باشد.

۵-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی- کاربردی می بایست از طریق مدیر خدمات آموزشی امور دانش آموختگان سازمان مرکزی(تهران) صادر گردد.

۶-۴- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق استان ذیربط یا سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صادر گردد(مدارک تحصیلی فاقد معدل یا ذکر میانگین کل قابل قبول نمی باشد).

۷-۴- حسب مفاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء فارغ التحصیل حوزه علمیه که بر اساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم در یکی از دوره های سطوح یک، دو و سه فارغ التحصیل شده اند به ترتیب از مزایای علمی و استخدامی فارغ التحصیلان دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها برخوردار می باشند که در صورت احراز شرایط منتشره در فراخوان عمومی/ آگهی استخدام با رعایت سایر ضوابط صنعت نفت می توانند در آزمونهای استخدامی شرکت نمایند.

تذکر : داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.۵- دانش آموختگان ممتاز دانشگاه ها :داوطلبان استخدام در یکی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مورد نیاز جدول شماره ۱ که براساس دستورالعمل و ضوابط استخدام در صنعت نفت دارای مشخصه های ممتازی می باشند در صورت شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی و پذیرش نهایی از امتیازات ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.۶- فارغ التحصیلان گروه “الف” دانشگاه صنعت نفت :فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت تمایل به استخدام می توانند با اخذ معرفی نامه از طریق تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران (بدون شرکت در آزمون کتبی) اقدام نمایند.

تبصره ۱: کلیه کارمندان شاغل فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت گروه الف و همچنین فارغ التحصیلان این دانشگاه که تاکنون در صنعت نفت شاغل نشده اند در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد(مطابق جدول شماره ۱) در صورت تمایل و داشتن شرایط ممتازی می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند و پس از کسب حد نصاب نمره قبولی از امتیازت ویژه ممتازان(مجری در زمان استخدام آنها) بهره مند خواهند شد.

تبصره ۲ : فارغ التحصیلان شاغل دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.

تبصره ۳ : برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت گروه الف واجد شرایط ممتازی متقاضی شرکت در آزمون صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.۷- امتیازات ویژه :۱-۷- حداقل بیست و پنج درصد(۲۵%) از ظرفیت و مجوزهای استخدامی در سطوح تحصیلی مورد نیاز و متناسب با حداقل شرایط سنی و تحصیلی(مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱) به “جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت” اختصاص می یابد.

تبصره ۱ : فرزندان(شاهد، جانباز و آزاده) مشمول جزء فوق از شروط “سن و معدل ” ( با رعایت حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز) معاف می باشند. لازم به ذکر است در زمان استخدام رعایت شرط سنی به منظور امکان تکمیل حداقل ۱۰ سال سابقه کار معتبر در صنعت نفت برای حصول شرایط استفاده از مستمری صندوق بازنشستگی مربوطه الزامی می باشد.

تبصره ۲ : تعیین اولویت مشمولین فوق برای معرفی در قالب سهمیه بیست و پنج درصد(۲۵%) مجوزهای استخدامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

تبصره ۳ : متقاضیان به منظور کسب اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات سهمیه استخدامی ویژه، می بایست از طریق اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام نمایند.

۲-۷- پنج درصد(۵%) از سهمیه مجوزهای استخدامی به “رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(۲۵%)، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت و خواهران و برادران شهدا” (مطابق با نیازمندیهای جدول شماره ۱ از طریق شرکت در آزمون استخدامی) اختصاص می یابد.

۳-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان خوزستان و بوشهر بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان های فوق دریافت نموده باشند ( طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی ) به عنوان داوطلب بومی در مقاطع تحصیلی کاردانی هفتاد(۷۰) درصد،کارشناسی شصت(۶۰) درصد و کارشناسی ارشد پنجاه(۵۰) درصد جهت اعمال ” سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۴-۷- داوطلبان استان هرمزگان که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

۵-۷- داوطلبان استان فارس که متولد حوزه جغرافیایی مناطق(شهرستان، بخش، دهستان، روستا) مندرج در جدول ذیل می باشند یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی واقع در آن مناطق دریافت نموده اند و متقاضی جذب در منطقه عسلویه می باشند، در سهمیه بومی استان بوشهر پردازش می شوند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

۶-۷- متقاضیان استخدام که متولد یکی از شهرهای استان ایلام بوده و یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی استان فوق دریافت نموده باشند و متقاضی استخدام در شرکت گاز استان ایلام می باشند به عنوان داوطلب بومی جهت اعمال پنجاه (۵۰) درصد “سهمیه بومی” مورد پذیرش قرار می گیرند.

۷-۷- برای شهرستان سرخس داوطلبانی که متولد حوزه جغرافیایی شهرستان سرخس بوده یا دیپلم خود را از حوزه جغرافیایی آن شهرستان اخذ نموده اند و متقاضی استخدام در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد می باشند به عنوان داوطلب بومی جهت اعمال پنجاه (۵۰) درصد “سهمیه بومی” در حوزه جغرافیایی شهرستان سرخس و منطقه خانگیران مورد پذیرش قرار می گیرند.ب- کارمندان شاغل (پیمانی/ رسمی) صنعت نفت متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی :کارمندان پیمانی/ رسمی شاغل صنعت نفت با شرایط زیر چنانچه به منظور تعدیل مدرک تحصیلی، متقاضی شرکت در آزمون کتبی می باشند در صورت دارا بودن یکی از مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز (مطابق جدول شماره ۱) می توانند از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام نمایند(مدرک تحصیلی می بایست مورد تائید واحدهای ذیربط در شرکت های تابعه صنعت نفت باشد).

۱- کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه های جامع علمی – کاربردی، دانشگاه پیام نور و همچنین فارغ التحصیلان دوره های نیمه حضوری و یا دوره های مجازی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور(در صورت تائید مدارک تحصیلی آنها توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری).

۲- فارغ التحصیلان مدارک تحصیلی حوزوی سطوح اول و دوم.

تبصره : مدارک تحصیلی حوزوی مشمول این بند با رعایت مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و بخشنامه های ابلاغی دولت محترم قابل پذیرش خواهد بود.

۳- فارغ التحصیلان دارای مدرک حوزوی سطح سوم، دانشگاه های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز و موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی معدل کمتر از ۱۳ و کارشناسی ارشد معدل کمتر از ۱۴ داشته باشند.

تذکر ۱ : احراز حداقل معدل فارغ التحصیلی ۱۲ برای کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه ها (اعم از دولتی/ آزاد و …) مورد پذیرش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در هریک از مقاطع دانشگاهی در ارتباط با مدارک تحصیلی کارمندان جهت شرکت در آزمون کتبی الزامی است.

تذکر ۲ : کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی از شرایط سنی، بومی و جنسیت معاف می باشند.

تذکر ۳ : فارغ التحصیلان دانشگاه ها که ملزم به شرکت در مصاحبه فنی و تخصصی می باشند حق شرکت در آزمون کتبی را نخواهند داشت.

تذکر ۴ : کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می توانند بر اساس بخشنامه شماره م ت م ام/۳۶۶۵۹۲/۸۸ مورخ ۱۸/۱۱/۸۸ معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت اقدام نمایند.

تذکر ۵ : کارمندان پیمانی متقاضی تعدیل مدرک در صورت کسب حدنصاب نمره از تاریخ استخدام رسمی مشمول برخورداری از مزایای تعدیل مدرک خواهند شد.

تذکر ۶ : کسب حدنصاب قبولی در آزمون به منزله پایان مراحل تعدیل مدرک نخواهد بود بدیهی است برخورداری افراد ذینفع پس از تحقق کلیه شروط مربوط به تعدیل مدرک خواهد بود.

تذکر ۷ : برای متقاضیان تعدیل مدرک تحصیلی صرفاً اسکن فیش بانکی مندرج در بند ۹ مربوط به قسمت ج آگهی استخدامی ضرورت دارد.ج- مدارک مورد نیاز داوطلبان استخدام برای شرکت در آزمون:۱- یک برگ تصویر خوانای صفحه اول شناسنامه( در صورت داشتن توضیح، ارسال تصویر صفحه مربوطه الزامی است).

۲- یک برگ تصویر خوانای کارت ملی از دو طرف کارت.

۳- یک برگ تصویرخوانای کارت پایان خدمت نظام یا معافیت دائم کامپیوتری از دو طرف کارت.

۴- یک برگ تصویر خوانای آخرین مدرک تحصیلی که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد( رعایت شرایط مندرج در بند ۴ قسمت الف الزامی می باشد).

تذکر: تاریخ فراغت از تحصیل و تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان می بایست حداکثر تا یک روز قبل از تاریخ(۱۶/۱۲/۹۱) برگزاری آزمون باشد.

۵- گواهی و مدرک معتبر برای آزادگان و فرزندان آنان(با ذکر مدت اسارت وحضور در جبهه)/ جانبازان و فرزندان آنان(با ذکر درصد جانبازی و مدت حضور داوطلبانه در جبهه و طول مدت درمان) / رزمندگان، همسر و فرزندان آنان(با ذکر مدت حضور داوطلبانه در جبهه)/ خانواده شهدا(همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر) / همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی(حالت اشتغال)/ فرزندان کارکنان(شاغل، بازنشسته، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده ناشی از کار حین خدمت) صنعت نفت/ فرزندان کارکنان جانباز ۲۵ درصد و به بالا و آزاده صنعت نفت و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت.

تذکر ۱ : گواهی های صادره برای ایثارگران و خانواده آنان می بایست از سوی ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراکز استان و برای رزمندگان صرفاً از معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا معاونت منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی صادر گردد.

تذکر۲ : گواهی فرزندان کارکنان شاغل صنعت نفت، باید از طریق امور اداری شرکت محل خدمت ذیربط و فرزند کارمندان بازنشسته صنعت نفت از طریق کانون بازنشستگی مربوطه و کارگران بازنشسته از طریق سازمان تامین اجتماعی مربوطه صادر شده و شماره شناسائی شرکتی نیز در آن درج شده باشد.

۶- مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند(من جمله نیروهای قرارداد مدت موقت و نیروهای ساماندهی شده در قالب شرکتهای تعاونی) و یا به صورت قراردادی تمام وقت بر اساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، لازم است گواهی سابقه کار پس از امضاء مقام ذیصلاح و ممهور نمودن به مهر محل خدمت به همراه سایر مدارک را ارسال نمایند]گواهی سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و همچنین در طول دوره خدمت نظام وظیفه(حتی مشمولین طرح نظام صنعت نفت) قابل قبول نخواهد بود[.

۷- در خصوص داوطلبانی که خود را بر مبنای محل اخذ دیپلم، بومی معرفی نموده اند ارسال یک برگ تصویر مدرک تحصیلی دیپلم و یا گواهی صادره از سوی اداره آموزش و پرورش شهر یا شهرستان محل اخذ دیپلم خود الزامی است (ارائه تصویر مدرک پیش دانشگاهی جهت احراز شرایط بومی قابل قبول نمی-باشد).

۸- درخصوص آن دسته از داوطلبانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد متقاضی استخدام می باشند، ارسال یک برگ تصویر مدرک یا گواهی تحصیلی مقطع کارشناسی با ذکر رشته و گرایش تحصیلی الزامی می-باشد(گواهی تحصیلی صادره از سوی دانشگاه به عنوان حوزه نظام وظیفه و یا سایر سازمانها و موسسات مورد قبول نمی باشد).

۹- فیش بانکی به مبلغ ۰۰۰/۱۰۰ ریال به حساب جاری شماره ۲۴۸۰۹۹۰۰ بانک تجارت شعبه سپهبد قرنی- پل کریمخان کد ۲۰۹ بنام شرکت ملی گاز ایران (قابل واریز در تمام شعب کشور) درج نام واریز کننده روی فیش الزامی است.

۱۰- داوطلبان استخدام می بایست همزمان با ثبت نام نسبت به اسکن و ارسال مدارک فوق الاشاره از طریق سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

۱۱- داوطلبان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استخدام از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره های ستاد جذب ۸۸۳۴۴۶۹۵ و ۸۸۳۲۸۳۶۴ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایند(ضمناً در سایت ثبت نام به سوالات متداول پاسخ داده شده است).

تذکر مهم : اصل گواهی های فوق الاشاره در زمان دعوت به مصاحبه حضوری فنی و تخصصی اخذ خواهد شد.د- تاریخ ثبت نام :داوطلبان واجد شرایط می توانند از روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۱ تا پایان وقت روز جمعه مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ به مدت ۹ روز ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی یادشده انجام دهند .

توجه : تاریخ ثبت نام قابل تمدید نبوده و امکان ثبت نام بعد از موعد تعیین شده به هیچ عنوان فراهم نمی‏باشد.

ه- شهر / حوزه ی انتخابی و تاریخ برگزاری آزمون کتبی :

آزمون استخدامی روز پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱ صرفاً در شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب(جدول شماره۳) برگزار می گردد‌‌‌]داوطلبان باید حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون کتبی در محل برگزاری آزمون(حوزه ی انتخابی خود) حضور یابند[.

تذکر مهم : ساعت و نشانی شهر/ حوزه/ دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توجه مهم : لازم به یادآوری می باشد داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون کتبی آنان دارای نقص/ اشکال می باشد (حسب مورد) جهت اصلاح/ تغییر آن روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ از ساعت ۰۹:۰۰ صبح لغایت ۱۶:۰۰ به نشانی مندرج در کارت با ارائه مدارک معتبر مراجعه نمایند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نکات قابل توجه :

۱- نظر به اینکه برگزاری آزمون کتبی داوطلبان صرفاً در شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب صورت می پذیرد، لذا از داوطلبان گرامی تقاضا می شود ضمن دقت در انتخاب شهر/ حوزه ی برگزاری آزمون کتبی فقط به نشانی شهر/ حوزه ی محل انتخابی خود(مطابق با مندرجات جدول شماره۳) مراجعه نمایند.

۲- با توجه به اینکه آزمون کتبی در موعد مقرر(۱۷ و ۱۸/۱۲/۹۱) در همان شهر/ حوزه ی انتخابی داوطلب برگزار خواهد شد، لذا داوطلبان به هیچ عنوان مجاز به مراجعه به سایر حوزه ها جهت برگزاری آزمون کتبی نخواهند بود و در صورت مراجعه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکرات بسیار مهم :

۱- پذیرفته شدگان نهایی بایستی تعهد نمایند حداقل مدت ۱۰ سال در منطقه انتخابی خود خدمت نمایند. بدیهی است تعهد نامه مذکور به صورت مکتوب و محضری قبل از شروع به کار اخذ خواهد شد.

۲- داوطلبانی که قبلاً در شرکتهای تابعه وزارت نفت شاغل بوده و به موجب آراء صادره از سوی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکتهای مربوطه اخراج شده اند مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نخواهند بود.

۳- مدت سابقه کار همزمان با تحصیل و قبل از فراغت از تحصیل در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و همچنین در طول دوره خدمت نظام وظیفه(حتی مشمولین طرح نظام صنعت نفت) قابل قبول نخواهد بود.

۴- داوطلبانی که در شرکتهای تابعه وزارت نفت مشغول بکار بوده و شماره شناسایی شرکتی به آنان تعلق گرفته ( به استثناء متقاضیان تعدیل مدرک تحصیلی، طرح نظام وظیفه خاتمه خدمت یافته صنعت نفت، قرارداد کار مدت موقت(مستقیم)، فارغ التحصیلان گروه الف شاغل متقاضی استفاده از مزایای ممتازی و کارکنان قراردادی مدت معین) مجاز به شرکت در آزمون استخدامی نمی باشند.

۵- چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدام(آزمون، مصاحبه، گزینش و طب صنعتی) محرز گردد داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده، از انجام مراحل بعدی محروم شده و حتی در صورت صدور قرارداد استخدامی، قرارداد مذکور لغو و بلا اثر می گردد.

۶- در خصوص آن دسته از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت که دارای تعهد خدمتی به شرکتهای تابعه وزارت نفت می باشند در صورت قبولی در آزمون، ارائه موافقتهای شرکت مربوطه برای انتقال تعهد طرح خدمتی الزامی است.

۷- وجوه واریز شده به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۸- برای کلیه پذیرفته شدگان در مراحل بعدی جهت حضور در آزمونهای روانشناختی (شغلی) از طریق همین پایگاه اینترنتی دعوت بعمل می آید.

۹- در صورت واگذاری هر یک از شرکت های متقاضی نیرو(محل های خدمتی) به بخش غیردولتی از تاریخ واگذاری، کارمند تابع مقررات شرکت غیردولتی خواهد بود.

۱۰- گواهی های ۱۵ روز و به بالا جهت احتساب مدت خدمت نظام وظیفه/ سابقه کار/ حضور داوطلبانه در جبهه/ مدت اسارت به عنوان یک ماه مورد ملاک قرار گیرد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توجه ۱ : در جداول ذیل نیازمندیهای نیروی انسانی صرفاً مرد با علامت * و نیازمندیهای نیروی انسانی مرد و زن با علامت ** مشخص گردیده است.

توجه ۲ : در جداول ذیل نیازهای حداقلی/ محدود نیز با علامت مشخص گردیده که صرفاً داوطلبان بومی (طبق تعریف بومی مندرج در این آگهی) مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
روی همه ی عکس های بالا کلیک کنید
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
– نمونه سوالات آزمون قبلی
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

وبسایت:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

کسی نمونه سوال یا منبع داره بزاره واسه ما

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...