رفتن به مطلب

همه چیز در مورد آقای لایتنر و جعبه اش! + دانلود نرم افزار + دانلود انواع فلش کارت


ارسال های توصیه شده

درود .

در این تاپیک میخواهم در مورد ابزار مفید آموزشی به نام جعبه لایتنر صحبت کنم. چیزی که به نظر من میتواند در روند یادگیری شما یک تحول ایجاد کند.

 

جعبه لایتنر که مشابه آن در ایران بیشتر با نام جی ۵ شناخته شده باشه یک چیز جادویی نیست بلکه فقط ابزاری است که به شما کمک می کند تا بهتر از توانایی هاتون استفاده کنید.

 

دوستی می گفت خیلی از چیزها مثل دوچرخه هستند، شما می تونید به محض اینکه دیدیدشون بپرید و سوارش بشید اما مطمئن باشید که در این صورت تا سالها و شاید برای همیشه نمی تونید با خیلی از قابلیت های پیشرفته ی اون کار کنید، چون از ابتدا اصولی یاد نگرفتید.

این مورد هم شامل همین مسئله میشه، شما می خواهید تکنیکی رو یاد بگیرید که از این به بعد هر روز با اون کار می کنید پس باید دقت کنید که یک شروع خوب داشته باشید. البته در این مورد در انتها بیشتر توضیح می دم اما فقط خواستم بگم که عجله نکنید، تا آخر رو خوب بخونید بعد وارد عمل بشید چون شما قراره در تمام روزهای آینده ی زندگی تون (حداقل تا وقتی که چیزی برای یادگرفتن وجود داشته باشه) با این وسیله سروکار داشته باشید و یک شروع بد می تونه این رو خیلی سخت و غیر قابل تحمل کنه.

 

این تاپیک مخلوطی از مطالب این سورس هاست:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

و نوشته های بنده می باشد!

باشد که مفید واقع گردد.

منتظر ادامه تاپیک باشید!

 

لینک به دیدگاه

تاریخچه

 

این روش و جعبه اش در سال 1972 توسط محقق و روانشناس معروف سباستین لایتنر ارائه شد. هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اتریش ، هلند ، آمریکا و حتی ایران نسخه دستی این جعبه بین علاقمندان به یادگیری بدون فراموشی کاربرد دارد.

 

 

علل استفاده از روش لایتنر

 

قبل از هرچیز باید در موردمنحنی فراموشی ابینگ هاوس و آزمايش اسكينر بدانید که چیست و چه چیزی میگوید!

 

منحني فراموشي ابينگ هاووس :

 

اگر انسان يك مطلب را به خوبي فرا بگيرد بعد از 24 تا 48 ساعت تقريباً نصف آنرا فراموش مي كند و پس از حدوداً يك ماه،80% آن را فراموش مي كند، كه نشان می دهد 80% آن در حافظه كوتاه مدت و20% آن در حافظه بلند مدت قرار گرفته است.

 

جعبه يادگيري لايتنر مراحل يادگيري را طوري می پیماید تا با کمترین و مناسب ترين تكرار در قسمت اوج منحني فراموشي، مطالب به حافظه دراز مدت منتقل شوند.

آزمايش اسكينر:

اين آزمايش ثابت مي كند كه هرگاه پس از عملي بلافاصله پاداش دريافت شود، باعث تشديد آن عمل ميگردد. وقتي شما در يك بازي موفقيتي به دست مي آوريد، پاداشي دريافت خواهيد كرد كه همان امتياز بيشتر است. اين امتياز به شما اشتياق مي دهد كه كماكان با شدت بيشتري به بازي ادامه دهيد. از اين خاصيت در روش يادگيري لايتنر استفاده شده است اين گونه كه شما پس از يادگيري در هر مرحله به مرحله بعد ميرويد و پاداش مي گيريد. و همين باعث مي گردد شما با تمايل بيشتري از آن استفاده كنيد.

 

از تكرارهاي اضافي و غير ضروري جلوگيري كرده، باعث اطمينان كامل از يادگيري مي شود. به واسطه تكرار منظم، هيچگاه لغتی را قبل از فراگيري كامل از قلم نخواهيد انداخت.

 

به زمان بندي خاص و كسل كننده اي متكي نيست. هر زمان که فرصت داشتید پشت رایانه نشسته و لغات را مرور نمائید. در صورت عدم استفاده از آن به مدتي طولاني نيز هيچ وقفه اي در امر يادگيري شما ايجاد نشده، جز آنكه مجبور خواهيد شد لغات را(در صورت فراموشی) مجدداً تكرار كنيد.

 

با دريافت پاداش و امتياز و مشاهده پيوسته موفقيت خود، يادگيري از حالت خسته كننده به يك بازي و امر لذت بخش و دلنشين تبديل مي شود.

بدون آن كه نياز به رعايت جدول زماني خاصي براي يادگيري باشيد، در دام زمان بندي سيستم خواهيد افتاد و از نتايج آن بهره مند مي گرديد. اين شيوه حتي در زندگي شما اثر مثبت گذاشته آن را منظم مي سازد.

 

 

لایتنر روشی است مطمئن و دقیق برای انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت . در این روش بجای کنترل هر روزه کل مطالب ( که با زیاد شدن مطالب، کاری غیر ممکن و یا بسیار وقت گیر می باشد) فقط با 5 بار تکرار یک مطلب در طی یک دوره ، روند آموزش به پایان می رسد و آن لغت برای همیشه در ذهن نقش می بندد.

 

نکته حائز اهمیت در این روش آن است که یادگیری( حفظ کردن مطلب ) فقط و فقط یک بار در روز اول انجام شده و 4 نوبت بعدی فقط مربوط به تکرار آن می باشد.

لینک به دیدگاه

توجه! متاسفانه فردی که چندان تمایلی به نام بردنش ندارم در ایران این تحقیق علمی را به عنوان اختراع خودش ثبت کرده و با هزینه های هنگفتی به فروش این وسیله در ایران می پردازد. :icon_razz:

جلوتر که برویم متوجه می شوید که هیچ نیازی به خرید این وسیله ندارید و به راحتی می توانید آن را بسازید.

لینک به دیدگاه

برای آنکه رعایت این فواصل زمانی به خصوص برای تعداد زیادی از مطالب سخت است جعبه ای ساخته شد تا رعایت این فواصل را آسان کند. در این روش شما مطلبتان را روی قطعه ایی از کاغذ به این ترتیب می نویسید که روی کاغذ یک سوال یا یک علامت و نشانه ایی برای مطلبی که باید به خاطر سپرده شود را می نویسید و در پشت کاغذ هم پاسخ را که همان مطلب مذکور است می نویسید. مثلا برای یک لغت انگلیسی نمونه از کاغذ ها به صورت زیر است:

روی کاغذ

 

show_imagegif.thumbnail.jpg

پشت کاغذ

 

show_image_002gif.thumbnail.jpg

البته این که چه علامت و نشانه ایی را برای یادگیری مطلب روی کاغذ بنویسید بستگی به شما و تکنیک یادگیریتان دارد. مثلا بعضی ها ترجیح می دهند یک لغت را در جمله به خاطر بسپارند و … .

نوع و حجم مطلبی که روی کاغذ می نویسید و حتی اندازه کاغذ هم بستگی به خود شما دارد اما به این نکات توجه کنید:

 

  • شما قرار است هر روز تعداد نسبتا زیادی از این کاغذها را مرور کنید، بنابر این مطلبتان را کوتاه انتخاب کنید تا مطالعه آنها شما را خسته نکند. مثلا یک کاغذ را طوری بنویسید که در کمتر از ۵-۶ ثانیه بتوانید آن را مرور کنید.



     

 

  • اندازه کاغذها را طوری انتخاب کنید که با حمل دائم آنها مشکل نداشته باشید. شما باید همیشه این یادداشت ها را (با استفاده از وسیله ایی که بعدا توضیح می دم) همراه داشته باشید تا از وقت های مرده تان استفاده کنید.



     

تا اینجا شما آماده کردن یادداشتها رو یادگرفتید اما برای زمانبندی مرورها نیاز به یک ابزار ساده دارید: جعبه لایتنر. در زیر ساختار کلی این جعبه را از بالا می بینید:

 

show_image_003gif.jpg

همین طور که میبینید این جعبه به ۵ خانه تقسیم شده. توجه کنید که x در اینجا نماینده یک دسته از کاغذ هایی است که مطالب را روی آنها نوشته ایید. یک دسته کاغذ تعدادی از کاغذهاست که شما امروز مرور کرده اید. اندازه های خانه ها حدودی است، برخی می گویند که برای x اندازه یک سانتی متر را در نظر بگیرید و خانه ها را یک سانتی، دو سانتی و . . . بگیرید. این اندازه ها برای خانه های کوچک تر اولی مثل خانه اول و دوم مناسب است اما با عنایت به این نکته که قطر یک دسته کاغذ نهایتا چند میلیمتر می شود، برای خانه های سوم و چهارم و به ویژه پنجم این اندازه ها خیلی زیاد بوده و لازم نیست. پس اگر می خواهید جعبه جمع و جور تری داشته باشید من به ترتیب این اندازه ها رو پیشنهاد می کنم:

 

  1. یک سانت


     

  2. دو سانت


     

  3. سه سانت


     

  4. چهار تا پنج سانت


     

  5. شش تا هشت سانت



     

خوب حالا باید برید سراغ آماده کردن جعبه،

وقتی آماده شد می تونید برگردید و مطلب رو ادامه بدید. جعبه رو با مقوا به سادگی می تونید بسازید اما اگر به دنبال دوام بیشتر هستید می تونید بعدا که استفادتون بیشتر شد و اندازه ها دستتون اومد با چوب یک جعبه بهتر برای خودتون بسازید.

برای فاصله انداختن بین دسته های یک خانه می توانید از یک کاغذ با ارتفاع بیشتر از فیش ها، کاغذ رنگی و یا هر شاخص دیگری استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

فواصل زمانی و روش مطالعه

 

فواصل زمانی تکرار مطلب براساس روز تنظیم شده یعنی در یک روز شما باید دسته ی جلویی تمام خانه ها را مطالعه کنید.

 

روش مطالعه به این صورت است که ابتدا از آخرین خانه ی جعبه که تعداد دسته های درون آن کامل شده، یک دسته را برمی دارید و سوال روی هر فیش را بخوانید و اگر توانستید پاسخ دهید آن را به خانه بعدی (در مورد خانه پنجم به بیرون جعبه)، پشت آخرین دسته ی موجود، و اگر نتوانستید پاسخ دهید آن را به خانه اول انتقال دهید (توجه کنید که این فیش های برگشتی با فیش های خانه اول که باید امروز مرور شوند قاطی نشوند) با این کار شما برای یک دسته در انتهای (کنونی) جعبه جا باز کرده اید.

 

حالا می توانید به خانه قبلی برگردید و یک دسته از آن را بردارید، آنهایی را که بلد هستید به خانه جلوتر پشت بقیه فیش ها و آنهایی را که بلد نیستید به خانه اول منتقل کنید. هر روز باید این کار را برای تمام خانه هایی که تعداد دسته های آنها تکمیل شده است تکرار کنید.

 

ممکن است فکر کنید این کار خیلی وقت گیر است اما مطمئن باشید که اگر فیش ها را خلاصه بنویسید مرور ۵ دسته از جعبه (به ازای تمام خانه های پر شده) حداکثر ۲۰ دقیقه از شما زمان می گیرد اما نتیجه درخشان خواهد بود.

 

روش پر کردن جعبه

 

پر کردن جعبه مانند مرور است، قاعده ایی که آنجا گفته شد کلی است و اینجا هم صدق می کند.

 

در روز اول شما تعدادی فیش (بهتر است در روز های اول تعداد فیش ها زیاد نباشد تا خسته کننده نباشد) را پس از مرور، به عنوان دسته اول وارد خانه اول می کنید.

 

فردا تنها خانه ی پر شده خانه اول است، لذا از آن یک دسته بر می دارید، هرچه بلد بودید به خانه دوم و هرچه بلد نبودید به خانه اول می فرستید. پشت دسته اول خانه دوم یک جدا کننده می گذارید و تعدادی فیش جدید هم به خانه اول اضافه می کنید. فردا بازهم باید از خانه اول بخوانید و به خانه دوم بفرستید، روز سوم باید ابتدا از خانه دوم و بعد از خانه اول مطالعه کنید و به همین ترتیب تا فیش ها از خانه پنجم خارج شوند.

 

یک نکته خیلی مهم در مورد مطالب ضروری مثل لغات زبان این است که شما نیاز دارید که مطلب را از هر دو طرف بلد باشید. یعنی اگر لغت را دیدید معنی اش را بدانید و اگر به مفهوم لغت برخوردید لغت باید به ذهنتان بیاید. لذا وقتی فیش را از طرف اول (لغت به معنی) مطالعه کردید و از خانه پنجم خارجش کردید، وقت آن است که آن را از طرف دوم (معنی به لغت) در خانه اول قرار دهید. البته در تکرار دوم لغت خیلی سریع به خانه پنجم می رسد و کمتر پیش می آید که در جعبه باقی بماند اما همین تکرار سریع برای استفاده لغت در جاهایی مانند مکالمه و یا نوشتن خیلی موثر است.

لینک به دیدگاه

نظم مرور

نظر بعضی ها این است که در مورد این روش اگر یک یا چند روز فاصله بیفتد هم اشکالی ندارد. اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که فیشی که تا خانه چهارم رفته اگر سر وقت مرور نشود به خانه اول بر می گردد و همه زمان های قبلی شما به هدر می رود. بنابراین حتما هر روز مرور کنید تا اولا عمرتان تلف نشود ثانیا از کار با جعبه زده نشوید.

همراه بردن

بهترین کار این است که تمام دسته های مطلب امروز را با خودتان ببرید تا در وقت های مرده مثل داخل تاکسی، اتوبوس، ترافیک و . . . مطالعه کنید، این طوری خودتان هم از استفاده از این روش لذت می برید زیرا یادگیریتان را به زمانی غیر ممکن منتقل کردید.

لینک به دیدگاه

خب این همه برای درست کردن جعبه لایتنر توضیح دادم

 

اما شما میتونید خودتون رو با دانلود نرم افزارهای لایتنر خلاص کنید! دی:

لینک دانلود برای پاکت پی سی ها

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

این هم نسخه ایرانی نرم افزاری برای جعبه لایتنر می باشد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

دانلود فلش کارت های مخصوص نرم افزار ماندگار:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

بنده به شخصه به شما نرم افزار Ankidrod رو پیشنهاد میکنم. خودم هر روز دارم باهاش کار میکنم و ساپورت فارسی هم داره.

 

فلش کارت های زبانش هم به وفور در نت یافت می شود!

فارسی-انگلیسی و انگلیسی - فارسی

 

 

تصاویر برنامه: 001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.png

 

 

لینک های زیر برای نسخه ی اندرویدی Ankidroid هست که سایت موبایلستان تو سایتش قرار داده:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

مرسی مهندس:a030:

 

اطلاعات بجا و مفیدی بود

 

حقیقتش من از زمان کنکور لیسانس ، وقتی کتاب برنامه ریزی قلم چی رو خوندم با همچین اسامی و روشهایی آشنا شدم

 

تا سالها بعد، تقریباً تا همین یکسال پیش من برای لغات زبان از همون روش موجوددر کتاب برنامه ریزی قلم چی استفاده میکردم که به اسم «جعبه لایتنر» معروف بود (البته بماند که انقدر تنبل بودم که هیچوقت موفق به خارج کردن کلمه ای از جعبه نشدم :ws28:)

 

سال پیش که انقلاب بودم، به انتشارات قلم چی مراجعه کرد. خواستم جعبه لایتنر رو بخرم. گفت نرم افزارش هم هست. دیدم گرونه، جعبش رو خریدم. اما بعد یه مدتی فهمیدم این چیزی که بمن دادن اصلا جعبه لایتنر نیست، وقتی نت درباره لایتنر جستجو کردم به یه سری از اطلاعاتی دست پیدا کردک که الان شما گذاشتی

بعد خوب که روی جعبه رو خودندم ، دیدم نوشته: «بِه یاد»BeH Yad

تأییدیه وزارت آموزش و پرورش، ثبت اختراع: 32315- 4/4/1384

این جعبه های به یاد، 3 تا خونه روزانه، دو تا خونه هفتگی و دو خانه ماهانه داره.. طرز کارش هم خیلی سادست. مثلا وقتی کلمه ای رو بلد بودیم میریم برای خونه بعد. به خونه سوم که رسیدیم میریم خونه اول هفتگی. 7 روز بعد میریم خونه دوم هفتگی. بعد یه ماه میریم خونه اول ماهانه .. و به همین ترتیب..

 

مهندس سوال من از شما اینه که با توجه به اینگه این جعبه های به یاد، از پیچیدیگی های جعبه لایتنر برخوردار نیست( مثلا اصلا بحثی درباره سانتی متر و این چیزا نداره) آیا میتونه اندازه جعبه لایتنر به یادگیری کمک کنه؟؟

 

و اینکه اگه کلا درباره این جعبه اطلاعاتی داری ممنون میشم توضیح بدی

 

یه درخواست دیگه هم دارم که بعد از مشارکت بیشتر بچه ها، میگم

 

بازم ممنون از تاپیک مفیدت:icon_gol:

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

تافل این بخش رو دانلود کردم ولی نیاز به پسورد داره..پسوردش چیه؟

لینک به دیدگاه
دانلود فلش کارت های مخصوص نرم افزار ماندگار:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

این قسمتش چرا دانلود نمیشه؟

لینک به دیدگاه

منم جعبه لایتنر دارم :ws3:.........خودم ساختمش با فوم و مقوا :w16:

 

من برا زبانم از این روش استفاده می کنم و خیلی جواب داده تا حالا :hapydancsmil:.......دم استاد کلاس زبانمون گرم که این روشو یادمون داد :w02:

 

اون روشیم که آقا کیوان عنوان کردن به نام به یاد برا درسایی دیگم استفاده می کنم ...البته این روش ما یکم فرق داره ما مرور روزانه فقط یه روزه بعد می ره هفتگی که اونم یه روزه و بعدم ماهانه که بازم اونم یه روزه :ws37:....این روشیه که مشاور دوران دبیرستانم بهمون یاد داده بود و خیلی نتیجه می ده :hanghead:

لینک به دیدگاه
مرسی مهندس:a030:

 

اطلاعات بجا و مفیدی بود

 

حقیقتش من از زمان کنکور لیسانس ، وقتی کتاب برنامه ریزی قلم چی رو خوندم با همچین اسامی و روشهایی آشنا شدم

 

تا سالها بعد، تقریباً تا همین یکسال پیش من برای لغات زبان از همون روش موجوددر کتاب برنامه ریزی قلم چی استفاده میکردم که به اسم «جعبه لایتنر» معروف بود (البته بماند که انقدر تنبل بودم که هیچوقت موفق به خارج کردن کلمه ای از جعبه نشدم :ws28:)

 

سال پیش که انقلاب بودم، به انتشارات قلم چی مراجعه کرد. خواستم جعبه لایتنر رو بخرم. گفت نرم افزارش هم هست. دیدم گرونه، جعبش رو خریدم. اما بعد یه مدتی فهمیدم این چیزی که بمن دادن اصلا جعبه لایتنر نیست، وقتی نت درباره لایتنر جستجو کردم به یه سری از اطلاعاتی دست پیدا کردک که الان شما گذاشتی

بعد خوب که روی جعبه رو خودندم ، دیدم نوشته: «بِه یاد»BeH Yad

تأییدیه وزارت آموزش و پرورش، ثبت اختراع: 32315- 4/4/1384

این جعبه های به یاد، 3 تا خونه روزانه، دو تا خونه هفتگی و دو خانه ماهانه داره.. طرز کارش هم خیلی سادست. مثلا وقتی کلمه ای رو بلد بودیم میریم برای خونه بعد. به خونه سوم که رسیدیم میریم خونه اول هفتگی. 7 روز بعد میریم خونه دوم هفتگی. بعد یه ماه میریم خونه اول ماهانه .. و به همین ترتیب..

 

مهندس سوال من از شما اینه که با توجه به اینگه این جعبه های به یاد، از پیچیدیگی های جعبه لایتنر برخوردار نیست( مثلا اصلا بحثی درباره سانتی متر و این چیزا نداره) آیا میتونه اندازه جعبه لایتنر به یادگیری کمک کنه؟؟

 

و اینکه اگه کلا درباره این جعبه اطلاعاتی داری ممنون میشم توضیح بدی

 

یه درخواست دیگه هم دارم که بعد از مشارکت بیشتر بچه ها، میگم

 

بازم ممنون از تاپیک مفیدت:icon_gol:

 

درود جناب آقای وکیل. دی:

 

خیلی مخلصیم.

به قول غضنفر حیوان حیوانه دیگه!

یکی اسمشو کردی هفتگی

یکی 7 روزه!

آره اگر مورد تائید آموزش و پرورش هست، به احتمال زیاد کارکردش مفیده

ضمن اینکه فایده اش رو باید یه کسی که ازش استفاده کرده مثل خودت به ما بگه. :)

ضمن اینکه این سانت فقط برای اندازه است

میتونه هر سانتی باشه. دی:

ولی من به شما نرم افزار Ankidroid رو پیشنهاد میکنم که کلی میتونه از این حواشی خلاصتون کنه و تو یه گوشی و تبلت کوچیک جا میشه. :)

لینک به دیدگاه
این قسمتش چرا دانلود نمیشه؟

 

برای اینکه حفظ منبع بشه من لینک صفحه ی دانلود رو قرار دادم

که اگر دقت کنی مثلا توی مورد یک لینک دانلود داخل صفحه قرار داده شده:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تهیه کننده: میثم یزدانیان قهفرخی – منبع: کتب درسی، دیکشنری ماندگار

تعداد سوال زبان انگلیسی سال اول راهنمایی: ۱۱۹

تعداد سوال زبان انگلیسی سال دوم راهنمایی: ۲۲۴

تعداد سوال زبان انگلیسی سال سوم راهنمایی: ۳۰۶

لینک به دیدگاه
تافل این بخش رو دانلود کردم ولی نیاز به پسورد داره..پسوردش چیه؟

 

برای Unzip کردن که نیازی به پسورد نیست.

فکر نکنم فایل mdb اش نیاز به اجرا داشته باشه و باید تو خود نرم افزار لود بشه. :ws38:

یه بار امتحان کنید. اگر نشد استفاده کنید با اطلاعات زیر تمس بگیرید:

 

آدرس پست الکترونیکی راهنمایی و پشتیبانی نرم افزار (پاسخگوئی ۲۴ ساعته):

info@leitnerbox.ir support@leitnerbox.ir تلفن تماس راهنمایی و پشتیبانی نرم افزار (ساعات اداری): ۴۴۲۴۶۶۹۶ ۰۹۱۲۵۰۵۰۶۰۴ پشتیبانی لایتنر نسخه موبایل (فقط مشکلات فنی مربوط به نرم افزار نسخه موبایل): technical@mleitner.ir مرکز فروش نرم افزار ها (لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید): میدان انقلاب، سر کارگر جنوبی، پلاک ۹۷۰، فروشگاه مهستان

۶۶۵۶۸۰۰۸

 

 

چون من با Ankidroid کار کردم روی ماندگار تسلط ندارم.

لینک به دیدگاه
برای Unzip کردن که نیازی به پسورد نیست.

فکر نکنم فایل mdb اش نیاز به اجرا داشته باشه و باید تو خود نرم افزار لود بشه. :ws38:

یه بار امتحان کنید. اگر نشد استفاده کنید با اطلاعات زیر تمس بگیرید:

 

آدرس پست الکترونیکی راهنمایی و پشتیبانی نرم افزار (پاسخگوئی ۲۴ ساعته):

info@leitnerbox.ir support@leitnerbox.ir تلفن تماس راهنمایی و پشتیبانی نرم افزار (ساعات اداری): ۴۴۲۴۶۶۹۶ ۰۹۱۲۵۰۵۰۶۰۴ پشتیبانی لایتنر نسخه موبایل (فقط مشکلات فنی مربوط به نرم افزار نسخه موبایل): technical@mleitner.ir مرکز فروش نرم افزار ها (لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید): میدان انقلاب، سر کارگر جنوبی، پلاک ۹۷۰، فروشگاه مهستان

۶۶۵۶۸۰۰۸

 

 

چون من با Ankidroid کار کردم روی ماندگار تسلط ندارم.

Unzipنه ....ولی بعدش فایل اکسلش پسورد میخواست..ولی در کل ازش خوشم نیومد...انکی رو از سایت زیر دانلود کردم.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
Unzipنه ....ولی بعدش فایل اکسلش پسورد میخواست..ولی در کل ازش خوشم نیومد...انکی رو از سایت زیر دانلود کردم.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

جنس ایرانیه دیگه ! دی:

Ankidroid رو خیلی می پسندم و هر روز باهاش کار میکنم.

به نظرم فوق العاده اس!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...