رفتن به مطلب

بررسی تخصصی بررسی تخصصی گلکسی تب 7.7


ارسال های توصیه شده

معرفی

صف تبلت های اعجاب انگیز سامسونگ اکنون به نسل دوم رسیده است،اما تبلتی که به تازگی بیرون آمده چه از نظر اندازه و چه از نظر رده سنی جدیدترین آنها است.

گلکسی تب 7.7 اینچی بسیار نازک و بسیار سبک سامسونگ با صفحه نمایش سوپر آمولد میتواند یکی از گجت هایی باشد که آی پد شرکت اپل باید ازآن واهمه داشته باشد.ب

یشتر تبلت های بازار توسط چیپ ست های دو هسته ای مجهز شده اند و مشکلی نیست که گلکسی تب 7.7 هم دارای این ترکیب باشد. برای بعضی از هم رده های این تبلت ممکن است ادامه کار سخت باشد چون مطمئنا به زودی این تبلت های دوهسته ای در پشت سر خود تبلت های 4 هسته ای را خواهند دید که با سرعت در حال نزدیک شدن به آن ها هستند اما آن زمان هنوز محقق نشده است.

چیپ Exynos SoC سامسونگ به همراه هسته های 1.4 گیگا هرتزی به اندازه ی کافی برای این تبلت 7.7 اینچی مناسب خواهد بود.

image001.jpg

image002.jpgimage003.jpgimage004.jpg

عاملی که گلکسی تب 7.7 رو بسیار خاص کرده است صفحه با کیفیت و اندازه جمع و جور آن است، این تبلت اولین و تنها تبلتی است که از نمایشگر سوپر آمولد پلاس بهره گرفته – مجبور نیستید حرف ما رو باور کنید – اما این صفحه واقعا زیباست.

به همان اندازه گلکسی تب 7.7 تنها تبلتی است تا این زمان که با صفحه ای به اندازه 7.7 اینچ مجهز شده است.

بنابراین آیا اصرار سامسونگ بر این است که یک خلاء ای را پیدا کند که در ذهن هیچ شخص دیگری نیست و به آن اهمیت داده نمیشود و این خلاء را با گلکسی تب 7.7 بخواهد پر کند؟

قبل از اینکه ما بخوایم جواب مشخصی به این سوال بدهیم زمینه های زیادی برای توضیح هستند ،اما صادقانه ما میتوانیم ببینیم که افراد به چه شکلی به دنبال یک تبلت واقعا جمع و جور و قابل حمل هستند.

ویژگی های کلیدی- صفحه نمایش لمسی خازنی سوپر آمولد پلاس 7.7 اینچی با 16 میلیون رنگ با رزولوشن 1280 x 800 پیکسل- فقط 340 گرم وزن- چیپ ست Exynos :

با پردازشگر 2 هسته ای 1.4GHz ARM Cortex-A9، 1 گیگا بایت رم و Mali-400MP GPU- سیستم عامل آندروید 3.2 لانه زنبوری با رابط کاربری تاچ وایز UX UI ( قابلیت آپدیت به آندروید 4 بستنی حصیری )- ویژگی های ارتباطی :

Quad-band GPRS/EDGE and quad-band 3G with HSPA- قابلیت تماس تلفنی ، پیام کوتاه و پیام های چندرسانه ای ( MMS )- حافظه داخلی 16/32/64 گیگا بایت- دوربین اصلی 3.2 مگا پیکسلی با فوکوس اتوماتیک، با رزولوشن 2048x1536 پیکسل ، فلش LED و برچسب گذاری جغرافیایی- دوربین جلو 2 مگا پیکسل ، تنها برای مکالمه تصویری- قابلیت ضبط ویدیو با فرمت 720p HD با 30 فریم در ثانیه با قابلیت ضبط صدا به صورت استریو- اسپیکر های استریو- وای فای 802.11 a/b/g/n ، قابلیت تبدیل شدن به مودم روتر- بلوتوث ورژن 3- خروجی HDMI و USB ( نیاز به مبدل دارد )- کارت خوان microSD- جک صدای استاندارد 3.5 میلیمتری- پشتیبانی از فلش 11 در صفحات اینترنت- جی پی اس داخلی و قطب نمای دیجیتال- قابلیت پخش ویدئو با فرمت های 1080p DivX/XviD/MKV با زیرنویس- حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ- قابلیت ویرایش اسناد آفیس- باطری قابل شارژ 5100 میلی آمپریمعایب اصلی- باطری غیر قابل تعویض- ارتباط دهنده 30 پینی اختصاصی برای شارژ و ارتباط با کامپیوتر- عدم امکان ضبط ویدیویی فول اچ دی ( شاید با آپدیت سدن به آندروید 4 درست شود)- هنوز نسخه 4 آندروید برای آن درست نشده- داک کیبورد تنها در حالت portrait کار میکند- قیمت بالادر کنار ظاهر زیبایی که این تبلت دارد که بیشترین علت آن به صفحه سوپر آمولد پلاس مربوط می شود گلکسی تب 7.7 سعی دارد از بقیه جهات هم موفق باشد.

چیپ ست Exynos ، راه های ارتباطی زیاد ، توانایی های مولتی مدیایی فراوان تمام اینها یک دستگاه تحسین برانگیز را بوجود می آورند. قابلیت برقراری تماس اصلی ترین علت ترقی این گجت است که شما را از به همراه داشتن یک تلفن همراه اضافه راحت می کند.

در حقیقت سایز جمع و جور این دستگاه برتری دارد به تمام خصایص آن که باعث میشود گلکسی تب گزینه خیلی خوبی باشد برای کسانی که فکر میکنند حمل و نقل آی پد و دیگر تبلت های 10 اینچی بسیار عذاب آور است. البته آی پد جدید و بعضی از تبلت های 10 اینچی اخیرا انتظارات رو برای صفحات نمایش با کیفیت بالا بیشتر کرده اند اما گلکسی تب 7.7 خیلی از نظر تراکم واقعی پیکسل ها عقب نیست.

image005.jpgimage006.jpgimage007.jpg

سوالات و چیزهای زیادی در مورد گلکسی تب هست که ما به آن ها خواهیم پرداخت و سعی میکنیم به آن ها اشاره کنیم، در ادامه سخت افزار این تبلت را بررسی خواهیم کرد.بررسی محتویات جعبهگلکسی تب 7.7 در یک جعبه کاغذی که بسیار عریض تر از خود تبلت است ارائه می شود،درون جعبه شارژر، کابل USB ، هدفون داخل گوشی 3.5 میلیمتری مجهز به میکروفون ، دکمه تماس و کنترل صدا وجود دارد همچنین یک سری سر گوشی اضافی برای هدفون وجود دارد.

image008.jpgimage009.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...