.Yaprak 15749 ارسال شده در 3 شهریور، 2012 جای خاصی لازم نیست برم... پس فک کنم من زیاد چشم بصیرت ندارم نمیبینم فقط در حده عکس 2
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 4 شهریور، 2012 پس فک کنم من زیاد چشم بصیرت ندارم نمیبینم فقط در حده عکس خصوصی بهت میگم... شاید باورت نشه ولی دیشب مدام خواب نرگسو میدیدم... خیلی بهم ریختم خداییش... 2
.Yaprak 15749 ارسال شده در 4 شهریور، 2012 خصوصی بهت میگم... شاید باورت نشه ولی دیشب مدام خواب نرگسو میدیدم... خیلی بهم ریختم خداییش... :whistle: عجب حرفا زود فراموش میشن 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 8 شهریور، 2012 خب عمت میاد مقطع قبل از تولد قرآنو به 3 زبان یاد بگیره؟! 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری