رفتن به مطلب

بدون شرح...


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

تنها کسی که اگر با دسته گل برود خانه سرزنش می شود

دختر گل فروش است...

q7imwluw9qe7881f5z9a.jpg

  • Like 19
ارسال شده در

:sigh:

دلم گرفت:sigh:

  • Like 8
ارسال شده در

مجلس .....

 

 

ce3ydytzyci72mdrgllc.jpg

 

  • Like 10
ارسال شده در

دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد . .

دانشگاه که قبول شد، همه گفتند: با سهمیه قبول شده!!!

ولی

هیچوقت نفهمیدند

کلاس اول وقتی خواستند به او یاد بدهند که بنویسد بابا! . . .

یک هفته در تب ســـــــوخت . . ..

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

(عکس مربوط به دختر شهید کاوه است) ..........

  • Like 14
ارسال شده در
:sigh:

دلم گرفت:sigh:

این است روی دیگر زندگی که مرفهین و مسئولان بی درد هرگز نمیبینن:icon_razz:
  • Like 4
ارسال شده در

کی اون روز می رسه که هیچ آدمی محتاج و نیازمند نباشه...

  • Like 7
ارسال شده در

چشام خشک شد ، یه کم بهم اشک بده ایزد

این بچه ها با کدوم دست سال جدید تحصیلی رو مشق بنویسن ؟

کودکی مرد ، در راه کلاسی که

سوختُ منتظر یه جراح پلاستیکه

یاس نمیخواد ته قصه رو هرگز ببنده

چون باز دلش میخواد که "نرگـــــس" بخنده

 

 

4eal7l78mvruv95ykswz.jpg

 

 

- تصویری از دستان نرگس حیدری ، یکی از مصدومان آتشسوزی مدرسه ی درودزن

  • Like 12
ارسال شده در

واقعا عکس هست:ws52:

ولی من چیزی نمیبینم:hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در
کی اون روز می رسه که هیچ آدمی محتاج و نیازمند نباشه...

میرسد اما روزی که نی گل میدهد:sigh:

  • Like 6
ارسال شده در

سلامتی اون مادری که نابیناست ولی برای خرج بچش نون حلال در میاره ...........

 

x3leh1gqajz9hh0dm371.jpg

  • Like 13
ارسال شده در
واقعا عکس هست:ws52:

ولی من چیزی نمیبینم:hanghead:

امیدوارم حالا ببینی...چشمها رو باید شست جور دیگر باید دید:ws3:
  • Like 5
ارسال شده در

بالاخره دیدم عکسارو:ws3:

آخی طفلیا:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در

دلم گرفت.....:hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در

دل منم گرفت...

 

دل من هر روز میگیره...

 

چون هر روز این صحنه هارو میبینم...

 

:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
دل منم گرفت...

 

دل من هر روز میگیره...

 

چون هر روز این صحنه هارو میبینم...

 

:sigh:

چرا هر روز میبینید:ws52:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا هر روز میبینید:ws52:

 

 

 

دور و ورم پران از اینجور آدما...:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
دور و ورم پران از اینجور آدما...:sigh:

 

:w58::w58:

  • Like 2
ارسال شده در
:w58::w58:

 

چرا اینجوری شدی،چیه مگه...:ws52:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا اینجوری شدی،چیه مگه...:ws52:

آخه مگه کجا میرید که دورو برتون پره از این آدما :ws52:

  • Like 2
ارسال شده در
آخه مگه کجا میرید که دورو برتون پره از این آدما :ws52:

 

 

 

جای خاصی لازم نیست برم...:sigh::hanghead:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...