Mahnaazz 13133 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۴ سلاممهندس رسول بله سیم پیجش معلومه. ولی اسمش چیه؟ کارش چیه؟ ...خو مگه چیه....خنده دار بود....؟.... 2 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۴ ...خو مگه چیه....خنده دار بود....؟.... نه جالب بود 2 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۴ سلام مهندس رسول جان فکرکنم موتورdc باشد با سلام فکر کنم منظور شما رتور موتور dc باشه؟ ولی نه این نیست . چون اگه به عنوان موتور ازش استفاده میشد باید شافت میداشت. 3 لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13133 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۴ بچه ها بیاین جواب بدید..........خوب ندیدم از اینا تا حالا..... 2 لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9176 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 شهریور، ۱۳۹۴ باید مکنده یا دمنده باشه ..........مثل جاروبرقی 4 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 شهریور، ۱۳۹۴ باید مکنده یا دمنده باشه ..........مثل جاروبرقی نه این وسیله اصلا نیرو ایجاد نمیکنه و تو صنعت ازش استفاده میشه 2 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۴ استاتور نیست مهندس ؟ استاتور نه استاتور نیست. سیم پیچ استاتور اون سیم پیچی هست که داخل میحط دایره موتور قرار داره(عکس زیر) این وسیله که عکسش گذاشتم اسمش تاکو ژنراتره.و کارش اینه که روی شفت موتور سوار میشه و هم سرعت با موتور میچرخه . موقعیت سوار شدنش روی شفت موتور هم طوریه که دوتا اهنربا اطراافش قرار داره . حالا به چرخیدن این سیم پیچ توی میدان مغناطیسی ولتاژ توش القا میشه که هر چی سرعتش بالاتر بره ولتاژ هم بیشتر میشه . ما میتوینم سطح ولتاژ اندازه بگیریم و بفهمیم دور موتور چدره.یعنی قدیما بجای انکدر استفاده میشده. 5 لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13133 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۴ استاتورنه استاتور نیست. سیم پیچ استاتور اون سیم پیچی هست که داخل میحط دایره موتور قرار داره(عکس زیر) این وسیله که عکسش گذاشتم اسمش تاکو ژنراتره.و کارش اینه که روی شفت موتور سوار میشه و هم سرعت با موتور میچرخه . موقعیت سوار شدنش روی شفت موتور هم طوریه که دوتا اهنربا اطراافش قرار داره . حالا به چرخیدن این سیم پیچ توی میدان مغناطیسی ولتاژ توش القا میشه که هر چی سرعتش بالاتر بره ولتاژ هم بیشتر میشه . ما میتوینم سطح ولتاژ اندازه بگیریم و بفهمیم دور موتور چدره.یعنی قدیما بجای انکدر استفاده میشده. مهندس عکستون نمایش داده نشده.... 3 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 شهریور، ۱۳۹۴ مهندس عکستون نمایش داده نشده.... ممنون از تذکر 3 لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13133 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ ممنون از تذکر مهندس رسول یه راهنمایی بکنید بچه ها بیان حدس بزنن.... 2 لینک به دیدگاه
Mohammad-Ali 9729 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ چشم مدیر عزیز............بچها اسپم نکنید.......:vahidrk: یه چیزودقت کردین همه مدیرمیگه مسول میزنه :5c6ipag2mnshmsf5ju3 1 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ مهندس رسول یه راهنمایی بکنید بچه ها بیان حدس بزنن.... ولی من خودم جوابش کامل گفتم , زیر همون عکسه 2 لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13133 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ ولی من خودم جوابش کامل گفتم , زیر همون عکسه بله درسته.....همونی بود ک گفتم تصویرش باز نمیشه..... ممنون از شما... 3 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۴ اینجاکه خبرخاصی نیست با سلام 3 لینک به دیدگاه
axman 271 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۴ با سلام چه جالب پایه فیوزه سوخته ولس فیوز قطع نشده 3 لینک به دیدگاه
rasool1370 1777 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 آبان، ۱۳۹۴ چه جالب پایه فیوزه سوخته ولس فیوز قطع نشده گیره های جا فیوز شل شده بود 2 لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13133 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 آذر، ۱۳۹۴ گیره های جا فیوز شل شده بود درود بر شما ک این تاپیک رو فعال نگه میدارید...:hapydancsmil: 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده