Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۴ سلاممهندس رسول بله سیم پیجش معلومه. ولی اسمش چیه؟ کارش چیه؟ ...خو مگه چیه....خنده دار بود....؟.... 2 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۴ ...خو مگه چیه....خنده دار بود....؟.... نه جالب بود 2 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 28 مرداد، ۱۳۹۴ سلام مهندس رسول جان فکرکنم موتورdc باشد با سلام فکر کنم منظور شما رتور موتور dc باشه؟ ولی نه این نیست . چون اگه به عنوان موتور ازش استفاده میشد باید شافت میداشت. 3 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۴ بچه ها بیاین جواب بدید..........خوب ندیدم از اینا تا حالا..... 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Eng.KouRosH 9,176 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 شهریور، ۱۳۹۴ باید مکنده یا دمنده باشه ..........مثل جاروبرقی 4 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 شهریور، ۱۳۹۴ باید مکنده یا دمنده باشه ..........مثل جاروبرقی نه این وسیله اصلا نیرو ایجاد نمیکنه و تو صنعت ازش استفاده میشه 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Abbas.H 15,130 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 شهریور، ۱۳۹۴ استاتور نیست مهندس ؟ 3 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۴ استاتور نیست مهندس ؟ استاتور نه استاتور نیست. سیم پیچ استاتور اون سیم پیچی هست که داخل میحط دایره موتور قرار داره(عکس زیر) این وسیله که عکسش گذاشتم اسمش تاکو ژنراتره.و کارش اینه که روی شفت موتور سوار میشه و هم سرعت با موتور میچرخه . موقعیت سوار شدنش روی شفت موتور هم طوریه که دوتا اهنربا اطراافش قرار داره . حالا به چرخیدن این سیم پیچ توی میدان مغناطیسی ولتاژ توش القا میشه که هر چی سرعتش بالاتر بره ولتاژ هم بیشتر میشه . ما میتوینم سطح ولتاژ اندازه بگیریم و بفهمیم دور موتور چدره.یعنی قدیما بجای انکدر استفاده میشده. 5 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 شهریور، ۱۳۹۴ استاتورنه استاتور نیست. سیم پیچ استاتور اون سیم پیچی هست که داخل میحط دایره موتور قرار داره(عکس زیر) این وسیله که عکسش گذاشتم اسمش تاکو ژنراتره.و کارش اینه که روی شفت موتور سوار میشه و هم سرعت با موتور میچرخه . موقعیت سوار شدنش روی شفت موتور هم طوریه که دوتا اهنربا اطراافش قرار داره . حالا به چرخیدن این سیم پیچ توی میدان مغناطیسی ولتاژ توش القا میشه که هر چی سرعتش بالاتر بره ولتاژ هم بیشتر میشه . ما میتوینم سطح ولتاژ اندازه بگیریم و بفهمیم دور موتور چدره.یعنی قدیما بجای انکدر استفاده میشده. مهندس عکستون نمایش داده نشده.... 3 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 شهریور، ۱۳۹۴ مهندس عکستون نمایش داده نشده.... ممنون از تذکر 3 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ ممنون از تذکر مهندس رسول یه راهنمایی بکنید بچه ها بیان حدس بزنن.... 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Mohammad-Ali 9,728 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ چشم مدیر عزیز............بچها اسپم نکنید.......:vahidrk: یه چیزودقت کردین همه مدیرمیگه مسول میزنه :5c6ipag2mnshmsf5ju3 1 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ مهندس رسول یه راهنمایی بکنید بچه ها بیان حدس بزنن.... ولی من خودم جوابش کامل گفتم , زیر همون عکسه 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 شهریور، ۱۳۹۴ ولی من خودم جوابش کامل گفتم , زیر همون عکسه بله درسته.....همونی بود ک گفتم تصویرش باز نمیشه..... ممنون از شما... 3 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۴ اینجاکه خبرخاصی نیست با سلام 3 نقل قول لینک به دیدگاه
axman 271 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۴ با سلام چه جالب پایه فیوزه سوخته ولس فیوز قطع نشده 3 نقل قول لینک به دیدگاه
rasool1370 1,777 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 آبان، ۱۳۹۴ چه جالب پایه فیوزه سوخته ولس فیوز قطع نشده گیره های جا فیوز شل شده بود 2 نقل قول لینک به دیدگاه
Mahnaazz 13,133 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 آذر، ۱۳۹۴ گیره های جا فیوز شل شده بود درود بر شما ک این تاپیک رو فعال نگه میدارید...:hapydancsmil: 3 نقل قول لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .