.MohammadReza. 19850 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ [TABLE] [TR] [TD=class: newstitle, width: 100%, align: right]رکوردشکنی در خط 7 مترو حفر40متر تونل در یک روز[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: th8, align: right][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: body, align: right]تونلهای این خط با استفاده همزمان از 2 دستگاه حفار تونل با قطر 9.15متر در حال احداث است که هر دو دستگاه از یک شفت احداث شده به عمق 30 متر در تقاطع نواب - قزوین راهاندازی شده است.براساس این گزارش، دستگاه اول به سمت شمال و دومین دستگاه در جهت شرق در حال ساخت تونل است. در روز دوشنبه (10بهمنماه)، دستگاه اول با حفاری و نصب19حلقه سگمنت1.5متری،28.5متر پیشروی کرد که به تنهایی رکوردی در احداث تونل با این قطر در کشور به حساب میآید. در همان تاریخ دستگاه حفار غربی- شرقی نیز 8 حلقه سگمنت 1.5متری به طول 12متر نصب کرد. بدینترتیب بهطور کلی40.5 متر تونل در یک شبانهروز در خط 7 متروی تهران احداث شد. اکنون دستگاه شمالی با احداث4357.5 متر در نزدیکی منطقه کوی نصر(گیشا) قرار دارد و دستگاه شرقی با احداث1228.5 متر در محدوده میدان رازی است. شایان ذکر است، با روند پیشرفت کنونی درصورت مساعدت بیشتر و تامین منابع مالی، از سال 1392 قسمتهایی از خط 7 به بهرهبرداری خواهد رسید. خط7 مترو به طول 27 کیلومتر پس از پوششدادن مناطق مهم شمال غرب تهران شامل سعادت آباد و شهرک قدس با عبور از محدوده بزرگراه شهید چمران، گیشا و بزرگراه نواب و پس از اتصال به خطوط در حال بهرهبرداری 4 و 2 از طریق خیابانهای هلال احمر و مولوی به محدوده بازار تهران میرسد. در ضمن در ادامه با خطوط یک، 3 و 6 محدوده منطقه14 را پوشش میدهد و به ورزشگاه تختی در شرق بزرگراه افسریه منتهی میشود.[/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 12 لینک به دیدگاه
Alireza Hashemi 33392 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ [TABLE][TR] [TD=class: newstitle, align: right]رکوردشکنی در خط 7 مترو حفر40متر تونل در یک روز[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: th8, align: right][/TD] [/TR] [TR] [TD=align: left][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: body, align: right]تونلهای این خط با استفاده همزمان از 2 دستگاه حفار تونل با قطر 9.15متر در حال احداث است که هر دو دستگاه از یک شفت احداث شده به عمق 30 متر در تقاطع نواب - قزوین راهاندازی شده است.براساس این گزارش، دستگاه اول به سمت شمال و دومین دستگاه در جهت شرق در حال ساخت تونل است. در روز دوشنبه (10بهمنماه)، دستگاه اول با حفاری و نصب19حلقه سگمنت1.5متری،28.5متر پیشروی کرد که به تنهایی رکوردی در احداث تونل با این قطر در کشور به حساب میآید. در همان تاریخ دستگاه حفار غربی- شرقی نیز 8 حلقه سگمنت 1.5متری به طول 12متر نصب کرد. بدینترتیب بهطور کلی40.5 متر تونل در یک شبانهروز در خط 7 متروی تهران احداث شد. اکنون دستگاه شمالی با احداث4357.5 متر در نزدیکی منطقه کوی نصر(گیشا) قرار دارد و دستگاه شرقی با احداث1228.5 متر در محدوده میدان رازی است. شایان ذکر است، با روند پیشرفت کنونی درصورت مساعدت بیشتر و تامین منابع مالی، از سال 1392 قسمتهایی از خط 7 به بهرهبرداری خواهد رسید. خط7 مترو به طول 27 کیلومتر پس از پوششدادن مناطق مهم شمال غرب تهران شامل سعادت آباد و شهرک قدس با عبور از محدوده بزرگراه شهید چمران، گیشا و بزرگراه نواب و پس از اتصال به خطوط در حال بهرهبرداری 4 و 2 از طریق خیابانهای هلال احمر و مولوی به محدوده بازار تهران میرسد. در ضمن در ادامه با خطوط یک، 3 و 6 محدوده منطقه14 را پوشش میدهد و به ورزشگاه تختی در شرق بزرگراه افسریه منتهی میشود.[/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام باریکلا مردان مترویی تهران کارشون درسته داش ممل 4 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ باریکلا مردان مترویی تهران کارشون درسته داش ممل روش مکانیزه اینجوریه دیگه تونل نیایش روزی 1 متر در بهترین شرایط 3 لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ بخدا اولش فکرکردم ریزش کرده تونلش میشه یه چند روزی این دستگاهشونو بما قرض بدهند متروی ما تموم بشه راحت بشیم 3 لینک به دیدگاه
mohammad.prince 133 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ واقعا دم tbm ها گرم بدبخت شدم رفت منو باش تازه به عشق تونل می خوام مکانیک سنگ بخونم تا من برسم اینا کل ایرانو تونل زدن تموم شده 4 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ بخدا اولش فکرکردم ریزش کرده تونلش میشه یه چند روزی این دستگاهشونو بما قرض بدهند متروی ما تموم بشه راحت بشیم شیرازم داره ازین دستگاهها منتها مهندساش حال ندارن واقعا دم tbm ها گرمبدبخت شدم رفت منو باش تازه به عشق تونل می خوام مکانیک سنگ بخونمتا من برسم اینا کل ایرانو تونل زدن تموم شده نگران نباش حالا حالاها تموم نمیشه 3 لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ شیرازم داره ازین دستگاهها منتها مهندساش حال ندارن نگران نباش حالا حالاها تموم نمیشه نه مهندساش حال دارند ولی حقوق ندارند و وقتی تأمین مالی نشوند کار کردن یکم سخته چه برای اونها چه هرکسی شما خبر ندارید هرچی امکانات ریختند شهرتون خبر ندارید......... هیچی نگم بهتره 2 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ نه مهندساش حال دارند ولی حقوق ندارند و وقتی تأمین مالی نشوند کار کردن یکم سخته چه برای اونها چه هرکسیشما خبر ندارید هرچی امکانات ریختند شهرتون خبر ندارید......... هیچی نگم بهتره نه بابا اینجا هم گل و بلبل نیست :164: شیفت کاری 12 ساعته برای کارگراش با حقوق 600 تومن فک میکنم برنامه ریزی و مدیریت پروژه اینا قویتر باشه که اونم برمیگرده به سیاست های پیمانکارش (سپاه) 2 لینک به دیدگاه
mohammad.prince 133 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ سلام محمد رضا جون به نظر من دلیل اینکه بعضی جاها مثل شیراز و اصفهان کار خوب پیش نمی ره عدم استفاده نیروی متخصص بابا تونل کار مهندسای معدن نه عمران تو اکثر این پروژه ها نمی دونم چرا از بچه های عمران استفاده می شه 3 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ سلام محمد رضا جونبه نظر من دلیل اینکه بعضی جاها مثل شیراز و اصفهان کار خوب پیش نمی ره عدم استفاده نیروی متخصصبابا تونل کار مهندسای معدن نه عمران تو اکثر این پروژه ها نمی دونم چرا از بچه های عمران استفاده می شه نه محمد جان اکثر مهندسان تونل سازی از بچه های معدن هستند اینو خودم به چشم دیدم میتونی این مصاحبه مهندس حسن مدنی رو بخونی و پاسختو بگیری برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
mohammad.prince 133 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ ولی این چیزیه که من تو تونل شیبلی(اسم یه منطقه تو مسیر آزاد راه زنجان-تبریز) دیدم. بیشترشون عمرانی بودن متاسفانه 4 لینک به دیدگاه
Alireza Hashemi 33392 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۱ ولی این چیزیه که من تو تونل شیبلی(اسم یه منطقه تو مسیر آزاد راه زنجان-تبریز) دیدم. بیشترشون عمرانی بودن متاسفانه مهدی هاشمی رو میشناسی اونجا کار میکرد 2 لینک به دیدگاه
mohammad.prince 133 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ نه آتروس جون نمی شناسم 2 لینک به دیدگاه
**مهرناز** 374 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ انصافا رشته تونل خیلی رشته خوبیه خیلی خوشم میاد ولی حیف شد چون که فکر میکنم یکی دو سال دیگه دانشگاه ما میاره 2 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ انصافا رشته تونل خیلی رشته خوبیه خیلی خوشم میاد ولی حیف شد چون که فکر میکنم یکی دو سال دیگه دانشگاه ما میاره در مقطع کارشناسی ارشد میاره احتمالا 2 لینک به دیدگاه
**مهرناز** 374 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ در مقطع کارشناسی ارشد میاره احتمالا بله ولی واقعا حیف شد که ما نتونستیم خوش به حال ترم پایینی ها 2 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ بله ولی واقعا حیف شد که ما نتونستیم خوش به حال ترم پایینی ها چرا خب کارشناسی ارشد شرکت کن دیگه مگه الان ارشدی؟ 2 لینک به دیدگاه
**مهرناز** 374 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ چرا خب کارشناسی ارشد شرکت کن دیگه مگه الان ارشدی؟ نه اونو که شرکت میکنم صدرصد میخواستم ارشد تونل بدم که نشد 2 لینک به دیدگاه
Alireza Hashemi 33392 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ نه اونو که شرکت میکنم صدرصد میخواستم ارشد تونل بدم که نشد خب ارشد میاره دیگه میخواستی لیسانس و تونل بدی گیج شدم منو ملطفت کنه یکی 2 لینک به دیدگاه
**مهرناز** 374 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 فروردین، ۱۳۹۱ خب ارشد میاره دیگهمیخواستی لیسانس و تونل بدیگیج شدم منو ملطفت کنه یکی منظورم اینه که تا 1 دوسال دیگه که دانشگاهمون تونل بیاره من ارشدمو دادم 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده