Javid Maleki 11670 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 دورود بر همه ای دوستان گلم(اعم از مومنین و مومنات) . . . . من همون mohamad javid سابق هستم که الان با یوز ...javid... که اسم اصلیمه بالا میام . . . . حاله همتون خوبه؟ امیدورام همتون حال و روزگار خوشی داشته باشین و در سال جدید هم اتفاقا خوبی در انتظارتون باشه . . . ما که شکر خدا فعلاً خوبیم......سروران نو اندیشم من با امسالی که میاد شاید سه سالی باشه ا،فتخار دارم که بین دوستان بسیار بسیار دوست داشتنی با معرفت و با سوادی بودم و ازشون خیلی چیزها یاد گرفتم و با خیلی هاشون هم در دنیای واقعی در ارتباط هستم که بازم میگم باعث افتخارمه که در دنیای واقعی هم باهاشون دوستم........و اما تو سال نود شاید اینجا باعث ناراحتی خیلی از دوستان شدم و از همین جا میخوام با جدید شدن سال، بدی های که از جانب من بهشون رسیده رو مثل چرک فرش از دلشون بشورند و ما رو ببخشن پیشاپیش هم فرا رسیدن سال 91 رو به همه دوستان و آشنایان نو اندیشیم تبریک میگویم .........و امیدوارم سال 91 سال بسیار خوبی اعم از عاطفی ،مالی و غیره .....براتون باشه ،و اتفاقات خوبی در انتظار شما دوستان گل نو اندیشیم باشه و همچین امیدوارم سال نود ویک سال ارتقاء فرهنگ و دانش ملتمون باشه .........تا ما هم بتونیم از این آگاهی ملت در سال جدید فیض ببریم! از همین جا هم به تمامی مدیران این سایت اعم از قدیمی و جدید،عرض خسته نباشید دارم خدمتشون چون واقعاً همشون در راستای پیشرفت علمی ،فرهنگی، هنری واین سایر مطالب زحمتی بس فراوان کشیده اند.....امیدوارم سال 91 سال پیشرفتشون هم در دنیای مجازی و هم در دنیای واقعی براشون باشه و پیشاپیش سال جدید رو بهشون تبریک میگم. . . . . از دوستانی هم که تمایل دارند از کسی معذرت خواهی کنن یا حلالیت بطلبند از همین امروز یعنی26/12/1390 تا پایان این سال در این تایپیک معذرت خواهی کنن و باهاشون به بهانه ای سال نو آشتی کنن........برای اینکه دنیا ارزش ناراحت شدن از یگدیگر رو نداره..... این بیانات رو هم که از بیانات خودمه میفرمایم و سخنم رو کوتاه میکنم.......(ای کسانی که ایمان آوردید تا میتونید بخندید و باعث خندیدن دیگران باشید) یاالا تو این تایپیک شروع کنید به عذر خواهی از کسانی که باعث ناراحتیشون شدید..... وگرنه در لحظه تحویل سال سنگ میشید...:vahidrk: راستی دوستان بدرود 47
pianist 31130 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مرسی جاوید جان تاپیک خیلی خوبیه منم همین حالا از تمامی دوستانی که خواسته و ناخواسته ، مستقیم و غیر مستقیم باعث رنجش خاطرشون شدم عذر خواهی میکنم... سال نو هم پیشاپیش مبارک 17
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مرسی جاوید جان تاپیک خیلی خوبیه منم همین حالا از تمامی دوستانی که خواسته و ناخواسته ، مستقیم و غیر مستقیم باعث رنجش خاطرشون شدم عذر خواهی میکنم... سال نو هم پیشاپیش مبارک خواهش میکنم پیانیست جان نظر لطفته...... سال نو شما هم پیشاپیش مبارک 10
MOrteZA Taghizadeh 5538 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مرسی آقا جاوید بابت تاپیک خوبت راستش، من مریم خانم (F|UID) که ارادتمون بهش تکمیله، رو طی جر و بحث هایی، کمی با حرف هام اذیتش کردم از همین جا از مریم خانم میخوام که منو ببخشه. از بقیه دوستان هم که ناخواسته اذیتشون کردم، معذرت میخوام پیشاپیش، عید همگی مبارک 14
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 خرداد، 2012 مرسی آقا جاوید بابت تاپیک خوبتراستش، من مریم خانم (F|UID) که ارادتمون بهش تکمیله، رو طی جر و بحث هایی، کمی با حرف هام اذیتش کردم از همین جا از مریم خانم میخوام که منو ببخشه. از بقیه دوستان هم که ناخواسته اذیتشون کردم، معذرت میخوام پیشاپیش، عید همگی مبارک خواهش میکنم رفیق امیدوارم که مورد ببخشش مریم خانوم قرار بگیری ........دختر خوبی مطمئنم که حتما میبخشدت سال نو شما هم پیشاپیش مبارک 8
H O P E 34654 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 منم احساس می کنم ممکنه چند نفر ازم ناراحت باشن ، ولی می خوام بدونید که اگه باعث ناراحتی کسی شدم ، واقعا ناخواسته بوده باور کنید من هیچی تو دلم نیس ، فقط یه کم زیادی رُک ام :icon_pf (34): . به هر حال امیدوارم همگی شروع خوبی برای سال 91 داشته باشیم :hapydancsmil: 15
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 خرداد، 2012 منم احساس می کنم ممکنه چند نفر ازم ناراحت باشن ، ولی می خوام بدونید که اگه باعث ناراحتی کسی شدم ، واقعا ناخواسته بوده باور کنید من هیچی تو دلم نیس ، فقط یه کم زیادی رُک ام :icon_pf (34): . به هر حال امیدوارم همگی شروع خوبی برای سال 91 داشته باشیم :hapydancsmil: خیلی جاها هم رک بودن خوب نیست البته این یه پیشنهاد بود......امیدوارم مورد رحمت بیچارگان قرار بگیری شما هم سال خوبی داشته باشید 10
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 منم امسال زیاد باعث رنجش دوستان شدم. بعضی از اونایی که میدونستم رو قبلاً سعی کردم شخصاً ازشون معذرت خواهی کنم، ولی خب اینجا هم از اونا و هم از سایر کسایی که باعث ناراحتیشون شدم معذرت میخوام. ایشالا که سالی پر از موفقیت رو همراه داشته باشن. 19
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 16 خرداد، 2012 سلام سلام, مرسی بابت تاپیک خوبت,:62izy85: منم اگه کسی رو رنجوندم و باعث ناراحتیش شدم، عذر میخوام، گاهی وقتا یه حرفا و کارایی از نظر ما بد نیست اما ممکن طرف مقابل بد به دلش بشینه و از دستمون دلخور شه،:th_scratchhead: هیچ وقت دلم نمیخواد کسی ازم دلگیر باشه و اما گاهی،متاسفانه پیش میاد دیگه ... پس خواهشا ؛ اگه چیزی گفتم و باعث ناراحتی شدم ببخشید دیگه :w554:
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 خرداد، 2012 منم امسال زیاد باعث رنجش دوستان شدم.بعضی از اونایی که میدونستم رو قبلاً سعی کردم شخصاً ازشون معذرت خواهی کنم، ولی خب اینجا هم از اونا و هم از سایر کسایی که باعث ناراحتیشون شدم معذرت میخوام. ایشالا که سالی پر از موفقیت رو همراه داشته باشن. به به به ممد آقا سلام عرض شد.......من بخشیدمت محمد جان امیدوارم سال خوبی داشته باشی 5
pesare irani 41807 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 منم همین طورررررررررررررررررررر اما کی اصلا جرئت داره از دست من ناراحت باشه :vahidrk: 7
partow 25305 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 بسیار عالی ... اسم کاربری یادم نیست که مستقیم یا از روی عمد ناراحتش کرده باشم .... ولی بعید میدونم کسی رو اذیت نکرده باشم ... هرچند خیلی سخته ، ولی معذرت میخوام ... ------------ خوشحالم از اینکه سال 90 رو به پایانه ... سال سختی بود واسه من ... امیدوارم سال 91 واسه هممون سال خوشی و سراسر جشن باشه ... 12
pesare irani 41807 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 ممد ادمین جان تا gif امضا ها رو نکنی 10 کیلو من نمی بخشم 5
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 خرداد، 2012 بسیار عالی ... اسم کاربری یادم نیست که مستقیم یا از روی عمد ناراحتش کرده باشم .... ولی بعید میدونم کسی رو اذیت نکرده باشم ... هرچند خیلی سخته ، ولی معذرت میخوام ... ------------ خوشحالم از اینکه سال 90 رو به پایانه ... سال سختی بود واسه من ... امیدوارم سال 91 واسه هممون سال خوشی و سراسر جشن باشه ...:hapydancsmil: خسته نباشی امیدوارم ملت ببخشند سال و خوب و خوشی در انتظارت باشه 6
Javid Maleki 11670 مالک ارسال شده در 16 خرداد، 2012 قابل توجه دوستان:: با معذرت خواهی کردن از دیگران هیچی از ماها کم نمیشه......بلکه باعث بزرگیمون هم میشه 9
El Roman 31720 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 من هم از تمام کسانی که تو این سایت باهاشون بحث کردم و یا باعث ناراحتیشون شدن عذرخواهی میکنیم شادمهر باز - جواد مسی - نگار - پیمان و ... تا جایی که یادم میاد با این دوستان یکم زیاد بحث کردم که ممکنه از دستم دلخور باشن، اگه کسه دیگه ای بود یادآوری کنه 10
سـارا 20071 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 من شخص خاصی تو ذهنم نیست که بدونم از دستم ناراحته...شاید هم کسی باشه و من نمیدونم... به هر حال ببخشید دیگههههههههه :hapydancsmil: 10
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 من هم ب نوبه ی خودم از تمام کسایی ک باهاشون بحث کردم ( فروغ ندا پیمان و .. ) عذر میجویم 10
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 16 خرداد، 2012 اگه کسی از دست من ناراحت شده من همین جا معذرت میخوام ازش اما بدونین که واقعا ناخواسته بوووده چون اصلا دوس ندارم کسی از دستم ناراحت باشه اما امکان داره بعضی اوقات آدم حرفی بزنه که باعث ناراحتی طرف مقابل بشه خلاصه اگه کسی از دست ما ناراحته ما رو ببخشه که یه وقت سنگ نشیم برای همه هم سال بسیار خوبی رو آرزو میکنم 9
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری