رفتن به مطلب

خواننده معروف پاپ ممنوع الکار شده؟


Cinderella

ارسال های توصیه شده

پس از انتشار خبر همکاری با «ش.ع»

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
خواننده معروف پاپ ممنوع الکار شده؟[/h]

تماشا: مدت زمان زیادی از انتشار آلبوم جدید علی لهراسبی نمی گذرد. پس از موفقیت و فروش بالایی که نصیب این آلبوم در بازار موسیقی کشور شد، قابل پیش بینی بود که کنسرت های آخر سال این خواننده با اقبال عمومی مواجه شود و استقبال خوبی از آنها به عمل آید.

 

انتظارها برای اعلام تاریخ برگزاری این کنسرت (که معمولا طبق یک عادت سالیانه اواخر هر سال برگزار می شد) ادامه داشت تا اینکه زمزمه هایی مبنی بر وجود برخی مشکلات در پرونده این خواننده شنیده شد. پرس و جوها بالاخره به این نتیجه رسید که این خواننده به دلیل همکاری با «ش.ع» (خواننده و موزیسین آن ور آبی)، تا اطلاع ثانوی ممنوع الکار شده است.

 

67141_824.jpg

 

اصل خبر از قول یکی از تهیه کننده ها و کنسرت گذاران عرصه پاپ منتشر شد که در آن ذکر شده وقتی برای اقدام به اخذ مجوز کنسرت آخر سال این خواننده اقدام کرده با مهر ممنوع الکار شدن خواننده اش رو به رو شده است.

 

رامین بصیرت نیا در این باره به تماشا می گوید: «خبر صحت دارد و شایعه همکاری با «ش» باعث این اتفاق شده است. راجع به مدت زمانی که این اتفاق و این حکم پابرجاست هم هیچ جواب درستی نگرفتیم و فعلا ایشان نمی توانند اجرای زنده داشته باشند».

 

حکمی در کار است؟

 

ممنوع الکارشدن هنرمندان عرصه موسیقی در ایران معمولا هیچ حکم یا ابلاغیه ای را شامل نمی شود و هر خواننده ای که از سوی مراجع ذی صلاح، مرتکب اشتباهی می شود، در سکوت کامل و با مراودات و نامه نگاری های داخلی، از اجرای زنده و انتشار آلبوم منع می شود.

 

نظیر این اتفاقات زماین است که ویدئوی خواننده ای از شبکه های ماهواره ای پخش شود. همین باعث می شود این خواننده به صورت اتوماتیک بین سه ماه تا دو سال از تمام فعالیت های رسمی و قانونی در داخل کشور منع شود.

 

استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی نیز از دیگر ماجراهایی است که به ممنوع الکارشدن ختم می شود، نظیر اتفاقی که چند ماه پیش برای روزبه نعمت اللهی افتاد و او به دلیل تبلیغات شهری برای کنسرت سعادت آبادش، مدتی ممنوع الکار شد یا صحبت های پرسروصدای سیرویس الوند که سرانجامی جز ممنوع الکاری فرمان فتحعلیان نداشت.

 


سکوت

 

از مسوولان دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز همان طور که پیش بینی می شد کسی حاضر به اظهارنظر در این باره نشد تا علامت سوال ها نسبت به شایعه بیشتر و بیشتر شود. عده ای از مسوولان این دفتر هم با اظهار بی اطلاعی از این خبر اعلام کردند این تصمیم ربطی به دفتر موسیقی ندارد و شاید از سوی نهادهای دیگری گرفته و ابلاغ و اجرایی شده است.

 


زوم

 

لهراسبی: فعلا نظری ندارم!

 

پیگیری های خبرنگار تماشا از خود این خواننده هم به نتیجه درستی ختم نشد و باتوجه به اینکه هر نوع اظهارنظری برای لهراسبی ممکن بود تبعاتی در پی داشته باشد، او سکوت را ترجیح داد و فقط به گفتن چند جمله اکتفا کرد:

 

«فعلا نظری ندارم. چیزی به من ابلاغ نشده اما قطعا کنسرت هایم تا آخر سال لغو شده است!»

لینک به دیدگاه
عجب,حالا همکاری با شادمهر هم شده جرم؟:w58:

 

بالاخره اونوره آبيه ديگه!! :ws3:

 

اخخ راس میگی ها

واسه خودم نگران شدم که چرا نفهمیدم اونه

 

pop.gif

لینک به دیدگاه

ميدونيد به نظره من كلا سياسته ايران بر اين اساسه كه موسيقي از نوع پاپ به انزوا كشيده بشه و خيلي رشد نكنه واسه همين را به راه خواننده هارو ممنوع الكار ميكنن :icon_pf (34):200.gif

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...