Neutron 60972 مالک ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 به چی خوب؟؟نوع ادعاها متفاوته یه سوال ساده پرسیدما اگه تونستین جواب بدین. 6
viviyan 12437 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 اگر داشته باشم سعی نمیکنم با زبان بیانش کنم. مثلا ادعام میشه از دوستم با سوادترم، هی راه نمیرم و بهش بگم از تو باسوادترم بلکه در مورادی که لازمه با عمل ادعامو به خودم ثابت میکنم. 11
Neutron 60972 مالک ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 اگر داشته باشم سعی نمیکنم با زبان بیانش کنم. مثلا ادعام میشه از دوستم با سوادترم، هی راه نمیرم و بهش بگم از تو باسوادترم بلکه در مورادی که لازمه با عمل ادعامو به خودم ثابت میکنم. هاااااااااا اصلا میشه آدم هیچ ادعایی نداشته باشه؟ 5
کتایون 15177 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 تو چیزی که حرفی واسه گفتن داشته باشم آره...اما خب باز به جمع بستگی داره باید ببینم چه قدر ظرفیت موجوده... گاهی جلو بعضی آدما هم خوشم میاد ادعام بشه چون اگه ادعات نشه اون وقت کلات به طرز محسوسی پس معرکه اس... در حالت کلی از آدم های همیشه مدعی بیزارم و فراری... 10
Hossein.T 22596 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 هاااااااا... خب کدوم اوقات؟ اوقاتی که میبینم کسی که نصف من بازدهی نداره ، دو برابر من ادعا داره! منم دلم قرص میشه. 10
*mini* 37779 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 یه سوال ساده پرسیدما اگه تونستین جواب بدین. باشه باشه اره خوب...... به چیزایی که دارم ادعام میشه....به خصلتهای خوب و شاید بدم..... اما به چیزایی که ندارم هیچ ادعایی ندارم...... مثلا ادعام نمیشه که خیلی آدم خوبیَم چون هنوز با خووب مطلق خیلی فاصله دارم 8
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 خوب ادعا که دارم تو چیزایی که بهش مسلطم و میدونم و دارم فقط آخه اینم شد سوال؟ 4
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2012 آخه سوالت یه جوریه،تا حالا بهش فکر نکردم،اما خب آگر بخوام یه جوابی بدم"در مواردی که ببینم به مطلبی یا موضوعی مسلط هستم،ادعام میشه..." 6
ارسال های توصیه شده