Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 ادعا خوب نیست. در هیچ زمینه ای. ادعا یعنی مدعی شدن. من هر وقت مدعی شدم ترس شکست و ناکامی همه وجودم رو گرفت. اگر ادعا نداشته باشی مهم نیست ببازی یا ببری. چون کسی از آدم بی ادعا انتظار خاصی نداره. ولی وقتی ادعا میکنی باید ببری. اگر ببازی همه رو سرت آوار میشن. من انقدر شکست خوردم که یاد گرفتم ادعا نکنم. چون هیچ چیز حتمی نیست. ممکنه انسان در انجام ساده ترین کارهاش هم با شکست مواجه بشه. پس بهتره ادعا نکنه. 8
ooraman 22216 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 بلیییییییییییییییییییییی.....بعضی مواقع.... وقتایی که تو یه کاری خیلی وارد باشم 3
keyvan64 3123 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 عزیزم کنایهی ادعا داری؟ مطمئنی؟ یا کنایه تواضع؟ جدیده؟ یا منظورت اینه که کنایه زدی؟ عزیزم منظورم رو درست متوجه نشدی گفتم تو از حرفات ادعای تواضع میباره... خوب راستش تو ادبیات نسبت به تو (در مقابل تو!)میتونم مدعی باشم!!! دریایی باشم که همه را در خود غرق کنم... میتونه هر کسی برداشت خودشو داشته باشه... اشعار ترانه جملات ادبی خاصیتشون همینه... برداشت تو با من فرق داره در این مورد... من مال ارپاکم نه ارپاک مال من دقتت کمه عزیزم من منظورت رو خوب متوجه شدم اما ظاهراً شما قرابت زیادی با صنایع ادبی و آرایه های ادبی (خاصه صنعت کنایه) نداری تعجبم از اینه که تا جایی که خاطرم هست؛ سرکار عالیه علوم انسانی هم بودید!! ضمناً با این جمله که هر کسی میتونه برداشت خاص خودش رو از اشعار داشته باشه و متأسفانه به غلط بین عده ایی از مردم هم این اندیشه رواج پیدا کرده مخالفم...(که البته بحث مفصلی رو در جای دیگه ایی میطلبه) همه فدای من، آرپاک از آنِ من 2
morta 3324 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 نه ، و اگه چيزي هم وجود داشته باشه نميگذارم باعث خودنمايي شه ! البته اين جواب رو ادعا نگيريد ، پاسخ حقيقت وار به يه سوال ... 1
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 ادعا خوب نیست. در هیچ زمینه ای. ادعا یعنی مدعی شدن. من هر وقت مدعی شدم ترس شکست و ناکامی همه وجودم رو گرفت. اگر ادعا نداشته باشی مهم نیست ببازی یا ببری. چون کسی از آدم بی ادعا انتظار خاصی نداره. ولی وقتی ادعا میکنی باید ببری. اگر ببازی همه رو سرت آوار میشن. من انقدر شکست خوردم که یاد گرفتم ادعا نکنم. چون هیچ چیز حتمی نیست. ممکنه انسان در انجام ساده ترین کارهاش هم با شکست مواجه بشه. پس بهتره ادعا نکنه. دقیقا... زدی به هدف 1
NEGARi 9387 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 عزیزم من منظورت رو خوب متوجه شدم اما ظاهراً شما قرابت زیادی با صنایع ادبی و آرایه های ادبی (خاصه صنعت کنایه) نداری تعجبم از اینه که تا جایی که خاطرم هست؛ سرکار عالیه علوم انسانی هم بودید!! ضمناً با این جمله که هر کسی میتونه برداشت خاص خودش رو از اشعار داشته باشه و متأسفانه به غلط بین عده ایی از مردم هم این اندیشه رواج پیدا کرده مخالفم...(که البته بحث مفصلی رو در جای دیگه ایی میطلبه) همه فدای من، آرپاک از آنِ من پس تو کاملا باهاش قرابت داری دیگه؟ کاش توضیح میدادی و منو از اشتباه در میاوردی! بله دقیقا ادبیات خوندم برای همین فکر کردم شاید تعریف کنایه جدیدی اومده و من خبر ندارم! سرکار عالیه؟!!! مخالفت تو مهم نیست چون برداشت متفاوت وجود داره! خوب من از ادعا حرف میزنم موضوع تاپیک و خواستم یه نوع از ادعا رو بهش اشاره کنم ولی ظاهراً بیشتر دوس داری راجع ارپاک دریا کنایه و ... نظر بدی! اگر هم فکر میکنی این امضا ادعا داره خوب من اینطور فکر نمیکنم حتی با برداشت عجیب تو! میخواهم اولش رو فراموش کردی هستم با میخواهم باشم فرق داره.. در هر صورت ادعای مشخصی داشتن به نظرم بهتر از ادای تواضع رو در آوردن در حالی که کنایه میزنی! و جواب سوال تاپیک رو هم نمیدی هست. این هست مال اون بهتره! چون ادبیاتت قویه گفتم سردرگم نشی! 1
keyvan64 3123 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 پس تو کاملا باهاش قرابت داری دیگه؟ کاش توضیح میدادی و منو از اشتباه در میاوردی! بله دقیقا ادبیات خوندم برای همین فکر کردم شاید تعریف کنایه جدیدی اومده و من خبر ندارم! عزیزم کنایه! پوشیده سخن گفتن درباره امریست! باعث درنگ خواننده می شه، نویسنده یا شاعر به ظاهر در مورد چیزی سخن میگه، اما به تعریض، حالات دیگری را برای خواننده و مخاطب مجسم می سازد. (دقیقا کاری که بنده انجام دادم و شما سهواً احساس کردی ادعا کردم) سرکار عالیه؟!!! دقیقاً. عالیه و علیه هر دو صحیح هست. میتونید به لغت نامه مراجعه کنید {یا حتی نامه شورای اسلامی شهر هشترود به وزیر بهداشت و درمان (خانم دستجردی) همین چند روز پیش/ البته اگر اونها رو هم بیسواد ندونید!} مخالفت تو مهم نیست چون برداشت متفاوت وجود داره! من نظر خودم رو گفتم. قویاً هم براش استدلال دارم. اما دگم نیستم و ممکنه فرمایش شما صحیح باشه خوب من از ادعا حرف میزنم موضوع تاپیک و خواستم یه نوع از ادعا رو بهش اشاره کنم ولی ظاهراً بیشتر دوس داری راجع ارپاک دریا کنایه و ... نظر بدی! ابداً.. شما بنده رو پر مدعی خطاب کردی که بازی با الفاظ میکنم و من فقط خواستم اشاره کوچیکی به امضاء شما که عرفاً میتونه بازتابی از شخصیت و نوع بینش هر فردی باشه داشته باشم اگر هم فکر میکنی این امضا ادعا داره خوب من اینطور فکر نمیکنم حتی با برداشت عجیب تو! میخواهم اولش رو فراموش کردی هستم با میخواهم باشم فرق داره.. در هر صورت ادعای مشخصی داشتن به نظرم بهتر از ادای تواضع رو در آوردن در حالی که کنایه میزنی! پس شما هم پذیرفتی که کنایه بوده!!! و جواب سوال تاپیک رو هم نمیدی هست. این هست مال اون بهتره! چون ادبیاتت قویه گفتم سردرگم نشی! تا جایی که حافظه ام یاری میکنه من جایی نگفتم که در زمینه ادبیات ادعایی دارم عزیزم 2
NEGARi 9387 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 تا جایی که حافظه ام یاری میکنه من جایی نگفتم که در زمینه ادبیات ادعایی دارم عزیزم آفرین دیدی؟ قسمتی از حرف تو کنایه داره از اون قسمت بیا بیرون متوجه ادعای تواضع که من میگم میشی!!!! جدی؟ نمیدونستم مرسی که گفتی بله شخص خودت مثال حرف من بودی دقیقا تو نگفتی من حس کردم قویه! با مفهوم کنایه که خوب آشنا بودی؟! 1
keyvan64 3123 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 آفرین دیدی؟ قسمتی از حرف تو کنایه داره از اون قسمت بیا بیرون متوجه ادعای تواضع که من میگم میشی!!!! جدی؟ نمیدونستم مرسی که گفتی بله شخص خودت مثال حرف من بودی دقیقا تو نگفتی من حس کردم قویه! با مفهوم کنایه که خوب آشنا بودی؟! خدایشش نگرفتم چی میگی اما این شکلک رو واسه همین جاها گذاشتن بزن قدش:w73: 2
NEGARi 9387 ارسال شده در 6 اردیبهشت، 2012 خدایشش نگرفتم چی میگی امااین شکلک رو واسه همین جاها گذاشتن بزن قدش:w73: خوب از اول میگفتی نگرفتم چی میگی!!!! قربونت تقدیم به خودت. :w73: 1
ارسال های توصیه شده