viviyan 12431 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 دی، ۱۳۹۰ عبدالحسين زرين کوب در کتاب دو قرن سکوت مي نويسد: فاتحان، گريختکان را پي گرفتند؛ کشتار بيشمار و تاراج گيري باندازه اي بود که تنها سيصد هزار زن و دختر به بند کشيده شدند.شست هزار تن از آنان به همراه نهصد بار شتري زر و سيم بابت خمس به دارالخلافه فرستاده شدند و در بازارهاي برده فروشي اسلامي به فروش رسيدند ؛ با زنان در بند به نوبت همخوابه شدند و فرزندان پدر ناشناخته ي بسيار بر جاي نهادند ---- پس از تسلط اعراب در حمله به سيستان؛ مردم مقاومت بسيار و اعراب مسلمان خشونت بسيار کردند بطوريکه ربيع ابن زياد ( سردار عرب ) براي ارعاب مردم و کاستن از شور مقاومت آنان دستور داد تا صدري بساختند از آن کشتگان ( يعني اجساد کشته شدگان جنگ را روي هم انباشتند ) و هم از آن کشتگان تکيه گاهها ساختند؛ و ربيع ابن زياد بر شد و بر آن نشست و قرار شد که هر سال از سيستان هزار هزار ( يک ميليون ) درهم به امير المومنين دهند با هزار غلام بچه و کنيز. ( کتاب تاريخ سيستان صفحه۳۷، ۸۰ - کتاب تاريخ کامل جلد1 صفحه۳۰۷) در حمله اعراب به ري مردم شهر پايداري و مقاومت بسيار کردند ؛ بطوريکه مغيره (سردار عرب) در اين جنگ چشمش را از دست داد . مردم جنگيدند و پايمردي کردند... و چندان از آنها کشته شدند که کشتگان را با ني شماره کردند و غنيمتي که خدا از ري نصيب مسلمانان کرد همانند غنائم مدائن بود .(کتاب تاريخ طبري؛ جلد پنجم صفحه ۱۹۷۵) در حمله به شاپور نيز مردم پايداري و مقاومت بسيار کردند بگونه اي که عبيدا (سردار عرب) بسختي مجروح شد آنچنانکه بهنگام مرگ وصيت کرد تا به خونخواهي او؛ مردم شاپور را قتل عام کنند؛ سپاهيان عرب نيز چنان کردند و بسياري از مردم شهر را بکشتند. (کتاب فارسنامه ابن بلخي؛ صفحه 116 -کتاب تاريخ طبري؛ جلد پنجم صفحه 2011) در حمله به اليس؛ جنگي سخت بين سپاهيان عرب و ايران در کنار رودي که بسبب همين جنگ بعد ها به « رود خون » معروف گرديد در گرفت. در برابر مقاومت و پايداري سرسختانه ي ايرانيان؛ خالد ابن وليد نذر کرد که اگر بر ايرانيان پيروز گرديد «چندان از آنها بکشم که خون هاشان را در رودشان روان کنم» و چون پارسيان مغلوب شدند؛ بدستور خالد «گروه گروه از آنها را که به اسارت گرفته بودند؛ مي آوردند و در رود گردن مي زدند» مغيره گويد که «بر رود؛ آسياب ها بود و سه روز پياپي با آب خون آلود؛ قوت سپاه را که هيجده هزار کس يا بيشتر بودند؛ آرد کردند ... کشتگان (پارسيان) در اليس هفتاد هزار تن بود.( کتاب تاريخ طبري؛ جلد چهارم؛ صفحه ۱۴۹۱- کتاب تاريخ ده هزار ساله ايران؛ جلد دوم برگ 123) در شوشتر؛ مردم وقتي از تهاجم قريب الوقوع اعراب با خبر شدند ؛ خارهاي سه پهلوي آهنين بسيار ساختند و در صحرا پاشيدند. چون قشون اسلام به آن حوالي رسيدند ؛ خارها به دست و پاي ايشان بنشست ؛ و مدتي در آنجا توقف کردند. پس از تصرف شوشتر ؛ لشکر اعراب در شهر به قتل و غارت پرداختند و آناني را که از پذيرفتن اسلام خود داري کرده بودند گردن زدند. (کتاب الفتوح صفحه ۲۲۳ – کتاب تذکره شوشتر؛ صفحه۱۶ ) در چالوس رويان؛ عبدالله ابن حازم مامور خليفه ي اسلام به بهانه (دادرسي) و رسيدگي به شکايات مردم؛ دستور داد تا آنان را در مکان هاي متعددي جمع کردند و سپس مردم را يک يک به حضور طلبيدند و مخفيانه گردن زدند بطوريکه در پايان آنروز هيچ کس زنده نماند ... و ديه ي چالوس را آنچنان خراب کردند که تا سالها آباد نشد و املاک مردم را بزور ميبردند. (کتاب تاريخ طبرستان صفحه۱۸۳ - کتاب تاريخ رويان؛ صفحه ۶۹) در حمله به سرخس؛ اعراب مسلمان «همه ي مردم شهر را بجز يک صد نفر؛ کشتند. (کتاب تاريخ کامل؛ جلد سوم؛ صفحه 208و 303) در حمله به نيشابور؛ مردم امان خواستند که موافقت شد؛ اما مسلمانان چون از اهل شهر کينه داشتند؛ به قتل و غارت مردم پرداختند؛ بطوريکه «آنروز از وقت صبح تا نماز شام ميکشتند و غارت مي کردند. (کتاب الفتوح؛ صفحه 282 ) در حمله ي اعراب به گرگان؛ مردم با سپاهيان اسلام به سختي جنگيدند؛ بطوريکه سردار عرب (سعيد بن عاص) از وحشت؛ نماز خوف خواند . پس از مدتها پايداري و مقاومت؛ سرانجام مردم گرگان امان خواستند و سعيد ابن عاص به آنان « امان » داد و سوگند خورد « يک تن از مردم شهر را نخواهد کشت » مردم گرگان تسليم شدند؛ اما سعيد ابن عاص همه ي مردم را بقتل رسانيد؛ بجز يک تن؛ و در توجيه پيمان شکني خود گفت: « من قسم خورده بودم که يک تن از مردم شهر را نکشم! .. تعداد سپاهيان عرب در حمله به گرگان هشتاد هزار تن بود. (کتاب تاريخ طبري جلد پنجم صفحه ۲۱۱۶ - کتاب تاريخ کامل؛ جلد سوم ؛ صفحه ۱۷۸) پس از فتح" استخر" (سالهاي 28-30 هجري) مردم آنجا سر به شورش برداشتند و حاکم عرب آنجا را کشتند. اعراب مسلمان مجبور شدند براي بار دوم" استخر" را محاصره کنند.مقاومت و پايداري ايرانيان آنچنان بود که فاتح "استخر" (عبدالله بن عامر) را سخت نگران و خشمگين کرد بطوريکه سوگند خورد که چندان بکشد از مردم " استخر" که خون براند. پس خون همگان مباح گردانيد و چندان کشتند خون نمي رفت تا آب گرم به خون ريختندپس برفت و عده کشته شدگان که نام بردار بودند "چهل هزار کشته " بودند بيرون از مجهولان.(کتاب فارسنامه ابن بلخي صفحه 135-- کتاب تاريخ کامل؛ جلد سوم صفحه 163) رامهرمز نيز پس از جنگي سخت به تصرف سپاهيان اسلام در آمد و فاتحان عرب؛ بسياري از مردم را کشتند و زنان و کودکان فراواني را برده ساختند و مال و متاع هنگفتي بچنگ آوردند.(کتاب الفتوح؛ صفحه 215) مردم کرمان نيز سالها در برابر اعراب مقاومت کردند تا سرانجام در زمان عثمان؛ حاکم کرمان با پرداخت دو ميليون درهم و دو هزار غلام بچه و کنيز؛ بعنوان خراج سالانه؛ با اعراب مهاجم صلح کردند.(کتاب تاريخ يعقوبي صفحه 62 -کتاب تاريخ طبري جلد پنجم صفحه 2116, 2118 - کتاب تاريخ کامل؛ جلد سوم صفحه 178,179) پ.ن: میدونم شاید تکراری باشه، محض یادآوری... 10 لینک به دیدگاه
coroner 86 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 بهمن، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام عذر میخوام من این کتاب دو قرن سکوت رو خیلی دوست دارم به خاطر همین چند باری خوندمش البته چاپ دومش رو این مطلب رو توش ندیدم ،شاید هم یادم نمی اد میشه لطفا صفحش رو بم بدین ی چک کنم 2 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 بهمن، ۱۳۹۰ درود بر گرامیان جناب کرونر من هم چنین مطلبی د ران کتب ندیدم و اگر اگر بدنبال چنین متنی می باشید باید در این مکان فارسنامه ابن بلخي؛ صفحه 116 -کتاب تاريخ طبري؛ جلد پنجم صفحه 2011) کاوش نمایید [TABLE] [TR] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 بهمن، ۱۳۹۰ خاصیت جنگ همینه عزیزان تو جنگ برا همیدگه شیرینی تعارف نمیکنند دوستان عزیز حتما میدونند که شاپور دوم به چه دلیل ذوالاکتاف نامیده میشه قصدم طرافداری از اعراب نیست ولی اینکه جنگ رسانه ای بشه برای حمله به اعتقادی با این دستاویز این یخورده دور از انصافه شما توجه کنید در تمامی ادیان و ایدئولوژی ها زور عامل نهایی برای گرفتن نتیجه بوده و هست 2 لینک به دیدگاه
Jafar Alishah 6341 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ با صحبت های اقا سهیل موافقم ولی همیشه احساس میکنم یه عمری سرکاریم نه اشتباه نگیرید اصول خدا و پیامبر(ص) و امامان(ع) رو نمیگم اینو میگم که چرا ما باید فیلمی مثل مختار رو بسازیم کلی هزینه کنیم که چی بشه ... توش غیور مردان ایرانی رو مسخره بشن اونوقت خود عربها هم هی علیه ما و به نفع خودشون ....بسازن هر چی بسرمون اومده و میاد از همین عربهاست تازه شنیدم جریان دفاع موشکی s300 روسیه که نداد هم عربستانیها 2-3 برابر پولشو به روسیه دادن که فقط به ایران نده .... بر سر ما که همه ی زندگیمون شده تاریخ عرب - زندگی عرب و فرهنگ عرب و ..... تازه خود حضرت محمد (ص) گفته من عرب نیستم عرب از منه (البته دقیقا منبعشو نمیدونم ولی خیلی شنیدم) 2 لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ هرچی از این عربها بدم میاد چند برابر شد........... اگر دنیای دیگه ای باشه نسلشون و باید منقرض کرد........ 3 لینک به دیدگاه
XMEHRDADX 7514 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ هرچی از این عربها بدم میاد چند برابر شد........... اگر دنیای دیگه ای باشه نسلشون و باید منقرض کرد........ چرا اینقدر نژاد پرستی . اتفاقا بنظر من اعراب آدمای غیوری هستن ، یه نگاهی به سوریه و لیبی بنداز؟ 5 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ خاصیت جنگ همینه عزیزانتو جنگ برا همیدگه شیرینی تعارف نمیکنند دوستان عزیز حتما میدونند که شاپور دوم به چه دلیل ذوالاکتاف نامیده میشه قصدم طرافداری از اعراب نیست ولی اینکه جنگ رسانه ای بشه برای حمله به اعتقادی با این دستاویز این یخورده دور از انصافه شما توجه کنید در تمامی ادیان و ایدئولوژی ها زور عامل نهایی برای گرفتن نتیجه بوده و هست درود بر گرامی بسیار نیک ولی برای هر ستیزی باید دلایلی باشد من نمی گم ما گشتار نکردیم ولی باید دید بر چه دلایلی انجام شده است او پسر هرمز پسر نرسی پسر بهرام پسر بهرام پسر هرمز پسر شاپور پسر اردشیر بود و پادشاهی از وصیت پدر یافت و مردم از تولد وی خوشحال شدند و خبر آنرا در آفاق پراکندند و ناکه نوشتند و پیک به آفاق و اطراف فرستادند و وزیران و دبیران کارهایی را که در ایام پدر وی داشتند ادامه دادند. و چنین بود تا خبر فاش شد و ممالک مجاور بدانستند که پارسیان پادشاه ندارند و کودکی در گهواره دارند که ندانند سرانجام او چه خواهد شد. و ترک و روم طمع در مملکت ایشان بستند ودیار عربان ازهمه ممالک دیگر به قلمروپارسیان نزدیکتر بود و از همه دیگر بیشتر احتیاج داشتند که چیزی از معیشت و دیار آنها بگیرند که وضع معاششان بدو سخت بود و گروهی بسیار از آنها از دیار عبدالقیس و بحرین و کاظمه از دریا بیامدند و در سواحل اردشیر خره و کناره های فارس فرود آمدند و گوسفند و کشت و مال کسان ببردند و تباهی بسیار کردند و مدتی ببودند و کسی از پارسیان به پیکارشان نیامد که تاج شاهی به کودکی داده بودند و مهابت وی بدلها نبود تا شاپور بزرگ شد 2 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ شاپور از عربان کشتار بسیار کرد و شانه سران عرب را در آورد به همین سبب وی را ذوالاکتاف نام دادند (که اکتاف جمع کتف است که در زبان عرب به معنی شانه است). در تاریخ طبری 1 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ خوب حالا دلیل محکم حمله اعراب به سرزمین اهورای ایران زمین چیست 2 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ طبری خشونت شاپور دوم را نمایش داده ولی این را هم نمایش داده که وقتی شاپور دوم هنوز سن کمی داشته، و خشونتی در کار نبوده، امنیت کشور هم کاهش پیدا کرده بوده:ws52: لینک به دیدگاه
Neo 124 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ داش یه چی بگم؟خب عربا حمله کردن.مغولا حمله کردن.اسکندرحمله کرده.خب حالا که اینطور شد تف تو ذات هرچی عربه و مغوله و یونانیه.خب به اینا چه قبلا چه اتفاقی افتاده تو اینجا.الان مثلا من بابام قاتل باشه.الان باس منو شکنجه بدن؟داش انصاف نیست بمولا.نژادپرستی پس به چی میگن به همینا میگن دیگه. 1 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ درود بر گرامی بسیار نیک ولی برای هر ستیزی باید دلایلی باشد من نمی گم ما گشتار نکردیم ولی باید دید بر چه دلایلی انجام شده است او پسر هرمز پسر نرسی پسر بهرام پسر بهرام پسر هرمز پسر شاپور پسر اردشیر بود و پادشاهی از وصیت پدر یافت و مردم از تولد وی خوشحال شدند و خبر آنرا در آفاق پراکندند و ناکه نوشتند و پیک به آفاق و اطراف فرستادند و وزیران و دبیران کارهایی را که در ایام پدر وی داشتند ادامه دادند. و چنین بود تا خبر فاش شد و ممالک مجاور بدانستند که پارسیان پادشاه ندارند و کودکی در گهواره دارند که ندانند سرانجام او چه خواهد شد. و ترک و روم طمع در مملکت ایشان بستند ودیار عربان ازهمه ممالک دیگر به قلمروپارسیان نزدیکتر بود و از همه دیگر بیشتر احتیاج داشتند که چیزی از معیشت و دیار آنها بگیرند که وضع معاششان بدو سخت بود و گروهی بسیار از آنها از دیار عبدالقیس و بحرین و کاظمه از دریا بیامدند و در سواحل اردشیر خره و کناره های فارس فرود آمدند و گوسفند و کشت و مال کسان ببردند و تباهی بسیار کردند و مدتی ببودند و کسی از پارسیان به پیکارشان نیامد که تاج شاهی به کودکی داده بودند و مهابت وی بدلها نبود تا شاپور بزرگ شد درود دوست عزیز جنگ هیچ دلیلی به جز قدرت طلبی و زیاده خواهی نداشته و نخواهد داشت حالا شاید در چشم مردم دلیل اهداف مقدس نشر اسلام یا آزادی بیت المقدس یا آبروی بازیافته از معاهده ورسای باشه ولی نهایتا این تسکین نیاز های بشری هستش که منجر به جنگ میشه اعراب بار ها و بارها مورد تاخت و تاز عجم قرار گرفته پس انتظار نداشته باشین که آنها با ملاطفت با ما رفتار کنند هر کاری هزینه ای دارد و هر کنشی واکنشی این بوده و خواهد بود هر کسی قدرتی داشته باشد سعی در ابراز آن است فی المثل نفرستادن یک شیشه آبلیمو برای تیمور گوکانی و خدشه دار کردن غرور این پادشاه منجر به انقراض کلی نسل آل مظفر شد ایرانیان هیچ فرقی با سایر ملل ندارن و خونشان نه رنگینتر است و نه پاک تر لذا به جای افتخار به پیشینیان بهتره برای آینده مملکت تلاش کنیم و با خراب کردن عقاید دیگران وضع رو از همینی که هست آشفته تر نکنیم کما اینکه اگر اسلام در ایران هم ظهور میکرد نتیجه ای جز این نبود و ایرانیان برای اشاعه دین زرتشتی کم زمینی رو خونین نکردند موفق باشید 1 لینک به دیدگاه
viviyan 12431 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ خاصیت جنگ همینه عزیزانتو جنگ برا همیدگه شیرینی تعارف نمیکنند دوستان عزیز حتما میدونند که شاپور دوم به چه دلیل ذوالاکتاف نامیده میشه قصدم طرافداری از اعراب نیست ولی اینکه جنگ رسانه ای بشه برای حمله به اعتقادی با این دستاویز این یخورده دور از انصافه شما توجه کنید در تمامی ادیان و ایدئولوژی ها زور عامل نهایی برای گرفتن نتیجه بوده و هست سهیل قصد فقط تقدس زدایی هست از عربان مسلمانی که مثل تمام جنگجویان و کشورگشایان دیگر برای قدرت و زمین و آب حمله کردند به این آب و خاک و بعد از تسلط وحشیانه رفتار کردند. نه آیینشون و نه خودشون محق نیستند برای مقدس شمرده شدن، به گونه ای که بعد از 1400 سال دیگرانی مخالف با آنها تحت فشار قرار بگیرند. گر ایرانیان تحت یوغ و سیطره ظلم و ستم بودند و عربان آمدند و نجاتشون دادند شاید؛ در غیر اینصورت هرگز... زدن همچین تاپیکهایی نژادپرستانه نیست، اتفاقا مبارزه با نژادپرستیه، مبارزه با دیدگاهیست که عده ای رو از روی جهل و نادانی و ناآگاهی برتر میدانند. 4 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ سهیل قصد فقط تقدس زدایی هست از عربان مسلمانی که مثل تمام جنگجویان و کشورگشایان دیگر برای قدرت و زمین و آب حمله کردند به این آب و خاک و بعد از تسلط وحشیانه رفتار کردند. نه آیینشون و نه خودشون محق نیستند برای مقدس شمرده شدن، به گونه ای که بعد از 1400 سال دیگرانی مخالف با آنها تحت فشار قرار بگیرند. گر ایرانیان تحت یوغ و سیطره ظلم و ستم بودند و عربان آمدند و نجاتشون دادند شاید؛ در غیر اینصورت هرگز...زدن همچین تاپیکهایی نژادپرستانه نیست، اتفاقا مبارزه با نژادپرستیه، مبارزه با دیدگاهیست که عده ای رو از روی جهل و نادانی و ناآگاهی برتر میدانند. به نظرت هخامنشیان و بعدی های بعدی که تا انسوی دنیا رفتند و تمدن های دیگر را تخریب و بعدش به اباد کردن غزه و لبنان پرداختن ( با پول ایران) این کار رو بخاطر چی کردند ؟ 1 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ درودوست عزیز جنگ هیچ دلیلی به جز قدرت طلبی و زیاده خواهی نداشته و نخواهد داشت حالا شاید در چشم مردم دلیل اهداف مقدس نشر اسلام یا آزادی بیت المقدس یا آبروی بازیافته از معاهده ورسای باشه ولی نهایتا این تسکین نیاز های بشری هستش که منجر به جنگ میشه اعراب بار ها و بارها مورد تاخت و تاز عجم قرار گرفته پس انتظار نداشته باشین که آنها با ملاطفت با ما رفتار کنند هر کاری هزینه ای دارد و هر کنشی واکنشی این بوده و خواهد بود هر کسی قدرتی داشته باشد سعی در ابراز آن است فی المثل نفرستادن یک شیشه آبلیمو برای تیمور گوکانی و خدشه دار کردن غرور این پادشاه منجر به انقراض کلی نسل آل مظفر شد ایرانیان هیچ فرقی با سایر ملل ندارن و خونشان نه رنگینتر است و نه پاک تر لذا به جای افتخار به پیشینیان بهتره برای آینده مملکت تلاش کنیم و با خراب کردن عقاید دیگران وضع رو از همینی که هست آشفته تر نکنیم کما اینکه اگر اسلام در ایران هم ظهور میکرد نتیجه ای جز این نبود و ایرانیان برای اشاعه دین زرتشتی کم زمینی رو خونین نکردند موفق باشید درود و سپاس از مهرتان گرامی ولی هر چیزی در این گردانه فرنود می خواهد بدون فرنود بنیان نمی شود 1من مردمان این سرزمین اهورای را بر تر از دیگر سرزمینها نمی دانم اگر چنین بود الان چنین روزگار نداشتیم 2.من بر تمام حرکات در تاریخ پا فشار بی خردانه نمی نگرم واز ان بیزارم 3نمی دانم چرا گفتمان در مورد تاریخ اخر به ادیان می رسانند که چنین نیست 4شما در یک گوشه تاریخ در این مورد که ایین زرتشت زمینی را از خون سیراب کردن با بن مایه تا من هم دلایل از را بیاورم 5 هر دوران چارچوب خود را دارد در زمان خود در زمان حال هم چنین است با ارمانهای جدید واندیشهای جنگ تحمیلی، و جنگ هشتساله، هم دلیل می خواهد ایا تاوان انجه در تاریخ بوده را پس دادیم ....برای این دلیل باید اورد نمی توان گذشت از کنارش.. یکسان انگار.................... می توان ..نه دومین جنگ طولانی قرن بیستم بودهاست یا همین نام خلیچ بارس با خلیج ع...............ب اغاز گر جنگی می باشد ولی منو شما اهمیت را نمی دانیم یا مالک بر بینش سیاسی خود خاموش است. فرنود بر این است ....من چنین فرنوردهای برای... پاسخ می خواهم این سرزمین از پیدایش گردانه مورد تازش... ودر برابر رزمیدن است . ماهم می خواهیم برای پیشبرد برای ایندگان باشیم ولی با این روند که پیش می رود جز پوچی برای انان چیز بر جا نمی گذاریم وسخن اخر هر کس شمشیر برای ادیان کشید کار نابجای انجام داده است حال هر ادیانی باشد وبس 3 لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ چرا اینقدر نژاد پرستی . اتفاقا بنظر من اعراب آدمای غیوری هستن ، یه نگاهی به سوریه و لیبی بنداز؟ آره غیور و شیر هستند و وحشی اگر غیور شدند پشوانشون ایران بوده و خرجشون رو ایرانیها دادند........... هرچی هم که باشند چون متجاوز به خاک کشورهای دیگه هستند و مخصوصا ایران من هیچ دید مثبت و غیور پروری ای درونشون نمی بینم..... اعرابی که فقط به چندجا فکرمیکنند اصلا جزو انسانها حساب نمی شوند از حیوان هم پست ترند....... اگر می گم اعراب چون هنوز هم بدوی هستند بسیارشون حتی اگر هواپیماشون از طلا باشه یا ........ 2 لینک به دیدگاه
Himmler 22171 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ آره غیور و شیر هستند و وحشیاگر غیور شدند پشوانشون ایران بوده و خرجشون رو ایرانیها دادند........... هرچی هم که باشند چون متجاوز به خاک کشورهای دیگه هستند و مخصوصا ایران من هیچ دید مثبت و غیور پروری ای درونشون نمی بینم..... اعرابی که فقط به چندجا فکرمیکنند اصلا جزو انسانها حساب نمی شوند از حیوان هم پست ترند....... اگر می گم اعراب چون هنوز هم بدوی هستند بسیارشون حتی اگر هواپیماشون از طلا باشه یا ........ در خوزستان بسیاری از هموطنان ما اعراب هستند در مورد اونا هم این نظر رو داری یعنی از حیوان پست تر هستند ؟؟!! لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ در خوزستان بسیاری از هموطنان ما اعراب هستند در مورد اونا هم این نظر رو داری یعنی از حیوان پست تر هستند ؟؟!! من گفتم اعرابی که فقط به چند جا یا بهتر بگم به چند چیز فکرمیکنند از حیوان پست تر هستند..... حالا شما بیا این وسط یه شری درست کن ببینم میتونی یا نه؟ هروقت تونستی اینها رو از هم تشخیص و تمیز بدی بعد باهات بحث میکنم....... اونها با اون اعراب مورد نظر فرق فوکولند البته هر متجاوز گری پست تر از حیوونه حالا از هر نژاد و قومی که می خواهد باشه.. 2 لینک به دیدگاه
sogand_aryan 211 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 بهمن، ۱۳۹۰ در خوزستان بسیاری از هموطنان ما اعراب هستند در مورد اونا هم این نظر رو داری یعنی از حیوان پست تر هستند ؟؟!! درود بر شما و گرامی و نگر شما اشتباه هست انان تاج سر ما می باشند ان گرامیان گویششان چنین است تبارن نه جزوی از این سرزمین اهوراییان هستند خواهشن تایپیک را به بیراه نکشانیم که موجب دلگیری دوستان کشورمان نشویم لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده