alborzrad 2116 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 ما که نفهمیدیم منظورشان چیست! این مقام و جایگاه ویژه روحانیت است؟ بناست روحانیون بروند در پمپ بنزین مستقر شوند؟ بنزین ویژه روحانیت است! مثلاً عدد اکتان آن بالاتر است؟ سوپر تر است؟ برای سوپر من است؟ اصلاً برای روحانیون است یا برای خودروی آنان؟ می خواهند قاطی پاطی نشود؟ شیر تو شیر نشود؟ از روحانیت آنها به جسمانیت ما سرایت نکند و بالعکس؟ ولی از شوخی گذشته، یک دست لباس روحانیت در صندوق عقب بگذارید، تا بدون صف بنزین بزنید!اگر لباس پیدا نکردید، مثل مارمولک دم وضوخانه مسجد کمین کرده و لباسی برای خود دست و پا کنید! حاج آقا تقبل الله برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 18
سیندخت 18786 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 من میرم یه کبریت روشن میندازم تو جایگاه:icon_razz: این دیگه چه مدلشه:icon_razz: 8
p mehdi q 6226 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 این وانتیه هم روحانیه ؟ حالا دور از شوخی این پمپ بنزینه کجا هست؟ 5
sigari 704 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 البته در سایر و اکثر موارد موهای مصنوعی جدید نیز شدیدا پیشنهاد می شود! 1
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 فکر میکنم سوء تفاهم شده ها؟؟؟ درسته من تا حالا هیچ آخوندی رو تو هیچ صفی ندیدم. بانک و ... ولی ممکنه نام خانوادگی صاحب جایگاه باشه. 9
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 ممکنه فوتوشاپم باشه مگه چند تا روحانی داریم؟اصلا روحانی دیدی که بخواد خودش بنزین بزنه والا الان لباس شخصی ها خیلی بدتر از امامه دارا هستن یه جایگاه مخصوص بردران چفیه دار بزنن فکر کنم بیشتر شلوغ شه موتوریه که تپ و تپ میره تو جایگاه با کارت بسیج رمزشم یا سرور دیوانه هاست 4
Matin H-d 18147 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 این عکس تابلوهه که دست کاری شده..... قسمتهای تبلیغ جایگاه به هم نمیخونه... تازشم اون هلالی شکله که رو سنگ ،مثلا حکاکی کردن روهوا وایستاده:banel_smiley_4: 11
Artaria 13629 ارسال شده در 5 فروردین، 2012 اصلا اگه برای روحانی ها بود که نمینوشتم روحانیان .... باید مینوشتن روحانیون 1
alborzrad 2116 سازنده ارسال شده در 6 فروردین، 2012 این وانتیه هم روحانیه ؟ حالا دور از شوخی این پمپ بنزینه کجا هست؟ فکر میکنم سوء تفاهم شده ها؟؟؟درسته من تا حالا هیچ آخوندی رو تو هیچ صفی ندیدم. بانک و ... ولی ممکنه نام خانوادگی صاحب جایگاه باشه. این عکس تابلوهه که دست کاری شده..... قسمتهای تبلیغ جایگاه به هم نمیخونه...تازشم اون هلالی شکله که رو سنگ ،مثلا حکاکی کردن روهوا وایستاده:banel_smiley_4: حالا سوای از اینکه تصویر دستکاری شده باشه یا نه یا اینکه همچین جایگاهی وجود داشته باشه یا نه مطلبی رو اضافه میکنم طبق کامنتهایی که توی سایت پربازدید آقای دکتر خزعلی گذاشته شده بود گویا گویا گویا این جایگاه در استان یزد بوده باشه ! به نظر منم هیچ وقت علما وروحانیون عزیز ما حاضر نمی شوند خودشونو از سایر مردم و خیل عظیم مردم بالاتر بدونن ! حاضر نمی شوند حقی رو ناحق بکنند تا ازقِبَلِ گرده مردم برای خود چنین جایگاهی اختصاصی ایجاد کنند ! مسلما روحانیون سرزمین من اونقدر در کار زهد و عبادت غرق شدند که به دنیا و مافی هاش یه کمه گفتند:زکی! مسلما من توی دانشگاه که محلی آکادمیک در جهت توسعه علوم و اندیشه هست جایگاهی بنام روحانیت نمیبینم !! مسلما من زمانی که برای استخدام برای یکی از مراکز دولتی و شایدم خصوصی میرم با پرسشگر روحانی روبرو نمشوم ! مسلما تمام مواهب خدادی سرزمینم برای خیل مردم هست و در قبضه شخص خاصی از طیف روحانیت نیست تا محاصره به خود نکند! مسلما لباس روحانیت اونقدر ارج و قرب و منزلت و جایگاه داره که برای دکانداری نباشه ! مسلما روحانیت وجوهاتی ماهانه دریافت نمی کنند تا نیاز به یک چنین جایگاهایی نداشته باشند ! مسلما تمام روحانیت ما ساده زیستی رو پیشه خود کرده اند و پستهای کلان حکومتی رو در اختیار نگرفته اند تا نیاز به این محاصره به نفع خودشون وجود نداشته باشه !! مسلما روحانیت زمانه با مردم هستند نه برمردم ! خیلی روضه خوندم این جایگاه چه برای این طیف از عزیزان جان باشه یا اینکه این تصویر فتوشاپ یا نام خانوادگی صاحب جایگاه بوده باشه یا نباشه ، فقط یک چیز می ماند و آن اینکه روحانیت ما هیچگاه خودشونو از مردم برتر نمب دونند چراکه شیوه و سیره علی ابن ابیطالب رو رویه کار کرده اند و هنوز جای پینه های مهرهای نمازهای شبانه بر پیشانیشان نمودار هست !!!!!! 5
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 6 فروردین، 2012 ای بابا این قضیه اسم روحانی هم شده ف ی ل ت ر ی ن گ که به یه کلمه حساس میشه واصلا نمیبینه این مطلب خوبه یا بد؟ ما تو اصفهان جایگاه مخصوص شهید خرازی داریم یا شهید فرقدانی یعنی پمپ بنزین مخصوص این دو شهیده؟ مثلا کسی که اسم فامیلش بیچاره است یا بی غم واقعا بیچاره یا بی غمه؟ دیگه زیادی آگاهی ودانش بعضیا از اونطرف زده بیرون 2
alborzrad 2116 سازنده ارسال شده در 7 فروردین، 2012 ای بابا این قضیه اسم روحانی هم شده ف ی ل ت ر ی ن گ که به یه کلمه حساس میشه واصلا نمیبینه این مطلب خوبه یا بد؟ ما تو اصفهان جایگاه مخصوص شهید خرازی داریم یا شهید فرقدانی یعنی پمپ بنزین مخصوص این دو شهیده؟ مثلا کسی که اسم فامیلش بیچاره است یا بی غم واقعا بیچاره یا بی غمه؟ دیگه زیادی آگاهی ودانش بعضیا از اونطرف زده بیرون دوست عزیز من قبل از اینکه افاضات بکنم یه مطلبی رو بایستی عرض کنم مدت نسبتا طولانی هست که مطالب جناب دکتر خزعلی رو با شوق مطالعه میکنم و در این سیر جای شکی باقی نمانده برام که ایشون همواره در کلام خودشون از چاشنی طنز(دقت کنید میگم طنز:که در واقع این واژه به معنای:« طنز تفکر برانگیز است و ماهیتی پیچیده و چند لایه دارد. گرچه طبیعتش بر خنده استوار است، اما خنده را تنها وسیلهای میانگارد برای نیل به هدفی برتر و آگاه کردن انسان به عمق رذالتها. گرچه در ظاهر میخنداند، اما در پس این خنده واقعیتی تلخ و وحشتناک وجود دارد که در عمق وجود، خنده را میخشکاند و انسان را به تفکر وا میدارد. به همین خاطر در باره طنز گفتهاند: «طنز یعنی گریه کردن قاه قاه، طنز یعنی خنده کردن آه آه.که به نوعی طعن زدن و فسوس کردن معایب جامعه و رزیلتهای شخصیتی افراد میباشد»و......) توی پست بالا توضیح دادم که به نظر شخصی خودم حتی اگر این عکس دستکاری شده باشه و حتی نام خانوادگی صاحب جایگاه هم باشه ، شاید شاید شاید نوعی نشان دادن و آگاه کردن مردم از تسلط طلبی قشر و طیف خاصی بوده باشد که حتی در این زمینه هم دایره تسلط خود را گشترده اند و این سخن طنز شاید تلنگری بوده باشه تا جلوی محاصره به نفع خود این طیف گرفته بشه !!!!!! خود ایشون هم در پایان به طنز بودن این مطلب اذعان کرده اند: «ولی از شوخی گذشته، یک دست لباس روحانیت در صندوق عقب بگذارید، تا بدون صف بنزین بزنید!اگر لباس پیدا نکردید، مثل مارمولک دم وضوخانه مسجد کمین کرده و لباسی برای خود دست و پا کنید! حاج آقا تقبل الله» حالا قضاوت بکنیم ببینیم چه گروهی از زیادی دانش و آگاهی و سطح بیخیالی از اون سمت بام به پائین سقوط می کنند ! 2
saeed99 2563 ارسال شده در 7 فروردین، 2012 . با درود با توضیحات زیر بنظرنمیرسه که فتوشاپ باشه . با دیدن پست اول به منبع پست رفتم و اصل متن را دیدم ؛ در ادامه توضیحات برخی از بازدید کنندگان سایت اصلی را می نویسم. 1- من یزدی هستم و این عکس مربوط به پمپ بنزینی در خیابان مطهری یزد هست و یکی از معروفترین پمپ بنزینهای شهر ... 2- این جایگاه ساخته آقای محمد علی روحانیان است که اولین کسی بود که در یزد پمپ بنزین ساخته ... 3- این پمپ بنزین تو یزد ماست ، فامیلی کسی که صاحب این پمپ بنزینه روحانیان هست ایشالله اگه اومدی یزد ، اگه همه جا رو مستقیم بیای اول این پمپ بنزین رو میبینی پاسخ : این طنز با همین تصویر گویااست، کاریکلماتور، من نمی دانم کجاست و چراست، من هم نوشته ام نمی فهمم یعنی چه؟ ولی برای بیان حرف ما سوژه خوبی است! حرف همان است که بود، طنزی گویا با استفاده از کاریکلماتور، ما با تابلوی خیابان ها هم یک مفهوم انتزاعی می سازیم، پیام همان است... 3
alborzrad 2116 سازنده ارسال شده در 9 فروردین، 2012 سایت دکتر مهدی خزعلی هک شد سایت دکتر مهدی خزعلی از چند روز پیش از دسترس خارج شده است،به نظر میرسد پس از انتشار مطلبی درباره جنتی و حاج بخشی را حلال کنید سایت هک شده است. در صفحه اول سایت جمله:«فان حزب الله هم الغالبون نقش بسته است» برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام خبر دار شدیم که برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دکتر مهدی خزعلی مدیر انتشارات حیان و موسس موسسه فرهنگی انتشاراتی اباصالح عصر امروز بازداشت شده است. 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری