رفتن به مطلب

╬♥╬ اخبار و حواشی تیم ملی فوتبال ایران ╬♥╬ ‏


ارسال های توصیه شده

با اعلام اسامي تيم ملي فوتبال ايران براي ديدار با تايلند

علي كريمي بار ديگر به تيم ملي دعوت شد

خبرگزاري فارس: اسامي بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران براي ديدار با تايلند در چارچوب مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا اعلام شد.

 

A0383956.jpg

 

به گزارش باشگاه خبري فارس "توانا "، افشين قطبي، سرمربي تيم ملي فوتبال، اسامي 25 بازيكن تيم ملي را براي ديدار با تايلند اعلام كرد.

 

اسامي بازيكنان دعوت شده به شرح زير است:

سيد مهدي رحمتي، ابراهيم ميرزاپور، سوشا مكاني، هادي عقيلي، محمد نصرتي، فرزاد آشوبي، احسان حاج صفي، سيد جلال حسيني، حنيف عمران زاده، خسرو حيدري، علي كريمي، مهرزاد معدنچي، فرشيد طالبي، ميلاد زنيدپور، ايمان مبعلي، عليرضا محمد، جواد نكونام، پژمان نوري، مسعود شجاعي، آندرانيك تيموريان، امير حسين فشنگچي، محمدرضا خلعتبري، غلامرضا رضايي، ميلاد ميداودي و كريم انصاري فرد

 

بازيكنان فوق بايد روز شنبه 8/12/88 قبل از ساعت 12 ظهر در كمپ تيم‌هاي ملي خود را به كادر فني معرفي كنند.

از نكات جالب توجه حضور علي كريمي بازيكن استيل آذين در فهرست نفرات دعوت شده است. كريمي پيش از اين و بعد از پايان مرحله مقدماتي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2010 و عدم صعود ايران به جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، از حضور در ميادين ملي فوتبال خداحافظي كرده بود.

ديدار تيم‌هاي ملي ايران و تايلند در چارچوب هفته آخر مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا چهارشنبه 12 اسفندماه ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 55
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

نكاتي از آخرين فهرست تيم ملي؛ خليلي، كعبي و طالب لو خط خوردند، مجيدي دعوت نشد

 

افشين قطبي فهرست تيم ملي را روز دوشنبه به فدراسيون اعلام كرده بود اما به دليل چيدمان عجيب اين نفرات فدراسيون چند روزي اين ليست را نگه داشته بود تا شايد قطبي را مجاب كند فهرست را با تغييراتي منتشر كند با اين حال قطبي زير بار نرفته و نفرات مورد نظر خود را اعلام كرد. در فهرست اعلام شده نكات جالبي وجود دارد:

 

ميرزاپور به جاي طالب لو

آخرين باري كه ابراهيم ميرزاپور به تيم ملي دعوت شده بود به دوره علي دايي و تيم ملي در بازي هاي غرب آسيا بازمي‌گشت كه دايي ميرزاپور را دعوت و به او ميدان داد. دروازه بان تيم ملي در جام جهاني 2006 در حالي كه فصل نسبتا خوبي را در تيم سايپا پشت سر ميگذارد جانشين وحيد طالب لو شده است كه حالا در استقلال هم جايگاه ثابتي ندارد. اين در حاليست كه گفته ميشد ميثاق معمارزاده دروازه بان پرسپوليس به تيم ملي دعوت خواهد شد.

 

پرسپوليس 1- استقلال 2

پرسپوليس تنها يك بازيكن در اين ليست دارد آنهم عليرضا محمد كه اتفاقا فصل خوبي را پشت سر نگذاشته است. از استقلال هم حنيف عمران زاده و خسرو حيدري به تيم ملي دعوت شده اند. گفته مي شد حسين كاظمي، فرهاد مجيدي و محسن خليلي با توجه به نمايش اخير خود به تيم ملي دعوت مي شوند كه اين اتفاق رخ نداده است.

 

سهميه سپاهان و ذوب آهن

هادي رحمتي، عقيلي، حاج صفي و حسيني چهار بازيكن سپاهان در فهرست تيم ملي هستند كه اين تيم را در پله اول قرار مي دهند. ذوب آهن هم خلعتبري و طالبي را در تيم ملي دارد. اوساسونا با دو سهميه (شجاعي، نكونام) سايپا با دو سهميه (انصاري فرد، ميرزاپور) ساير تيم هايي هستند كه بيش از يك بازيكن در تيم ملي دارند.

 

كعبي خط خورد

حسين كعبي كه در تورنمنت قطر كاپيتان تيم ملي بود به دليل اشتباه و البته برخورد نه چندان خوبش با سرمربي تيم ملي از فهرست كنار گذاشته شده است. از استيل آذين تنها علي كريمي به تيم ملي دعوت شده كه هنوز به طور قطعي مشخص نيست كه آيا به اردو خواهد آمد يا نه.

 

جمع جميع شاگردان سابق

محمد نصرتي، فرزاد آشوبي و پژمان نوري ، سه بازيكن مورد علاقه قطبي هستند كه به تيم ملي دعوت شده اند. آشوبي در بازي شب گذشته مس مقابل الاهلي نشانه هايي از همان بازيكن خوب گذشته را داشت.

 

تك ستاره هاي جوان

ميلاد ميداوودي، كريم انصاري فرد، ميلاد زنيدپور و اميرحسين فشنگچي چهار بازيكني هستند كه در آخرين فهرست تيم ملي حضور دارند. ازين جمع ميداوودي و انصاري فرد مدت هاست كه در شرايط خوبي به سر نمي برند. غلامرضا رضايي نيز كه يكي از عوامل اوج گيري فولاد در چند هفته اخير است به تيم ملي دعوت شده است.

 

مبعلي و يك علامت سوال

ايمان مبعلي هافبك سابق تيم الانصر كه به تازگي به الاشباب پيوسته است با وجود نيمكت نشيني در ليگ امارات به تيم ملي دعوت شده است. به نظر مي رسد قطبي در اين انتخاب كيفيات گذشته او را مدنظر قرار داده است.

 

غايبان بزرگ

فرهاد مجيدي، امير شاپورزاده و محسن خليلي سه بازيكني هستند كه با توجه به آمادگي مناسب در هفته هاي اخير انتظار مي رفت حتما در فهرست تيم ملي حضور داشته باشند اما قطبي با دلايلي كه خود مي داند ازين اقدام صرف نظر كرده است.

 

با توجه به مواردي كه در پي آمد شكي نيست كه آخرين فهرست تيم ملي جنجالي و پرسر و صدا خواهد بود.

لینک به دیدگاه

علی کریمی:این دعوت را به فال نیک می گیرم /بخاطر مردم و کشورم برمی گردم

 

علی کریمی که پس از عدم صعود تیم ملی به جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرده بود در گفتگو با وب سایت شخصی اش در خصوص حضور مجدد در اردوی تیم ملی فوتبال گفت:

من با تیم ملی وداع کرده بودم و این احساس را داشتم که با کنار رفتن خود دست مربیان ومسوولان تیم ملی را در جوانگرایی و دگرگونی جدید تیم ملی باز بگذارم.اما تیم ملی جایی نیست که بازیکن با سلیقه و احساس شخصی به ان وارد ویا از ان خارج شود.

دعوت به تیم ملی افتخاری ارزشمند برای هر ورزشکار محسوب می شود و از سوی دیگر این دعوت به مصابه یک دعوت عام از سوی مردم بوده و به همین جهت تکلیف ملی و میهنی برای هر ورزشکار به حساب می اید.

من بخاطر مردمی که مرا به اینجا رسانده اند در این برهه از زمان که سرمربی تیم ملی تشخیص داده می توانم به تیم ملی کمک کنم این دعوت را به فال نیک گرفته و ارزومندم اگر قابل باشم در کنار جوانان پر مایه و دلاور در ایجاد یک تیم ملی قدرتمند ودر خور نام ایران برای رسیدن به هدف بزرگی همچون قهرمانی جام ملت های اسیا سهم کوچکی داشته باشم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...

ايران- اوکراين لغو شد 1389/05/02

67610.jpg فدراسيون فوتبال اوکراين بازی دوستانه مقابل ايران را که قرار بود روز 20 مرداد ماه برگزار شود، لغو کرد...

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این باره گفت: اوکراینی‌ها در ایمیل خود بابت لغو دیدار با تیم ملی کشورمان عذرخواهی کرده بودند که ما هم نامه‌ای اعتراض آمیز به فدراسیون فوتبال این کشور ارسال و تاسف خود را ابراز داشتیم.

تیم ملی اوکراین در این روز به مصاف هلند نایب قهرمان جام جهانی می رود. برنامه این بازی از مدتها قبل در تقویم فیفا قرار گرفته بود.

لینک به دیدگاه

قطبی با دیدار تیم ملی برابر ارمنستان موافقت کرد/ 20 مرداد در ایروان

 

سایت گل - سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از موافقت افشین قطبی برای رویارویی تیم ملی فوتبال کشورمان با ارمنستان در تاریخ 20 مردادماه خبر داد و گفت: هنوز زمان دقیق سفر تیم ملی به ایروان مشخص نشده است.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال موافقت خود را با رویارویی این تیم با تیم ملی ارمنستان در تاریخ 11 اوت 2010 (20 مرداد 1389) اعلام کرد و این بازی در تاریخ یادشده در شهر ایروان ارمنستان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: هنوز مشخص نشده است که تیم ملی در چه تاریخی باید به ارمنستان سفر کند. تاریخ سفر ملی پوشان به ایروان پس از هماهنگی با سرمربی تیم ملی و مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال ارمنستان مشخص خواهد شد.

پیش از این قرار بود تیم ملی در تاریخ 20 مردادماه با سفر به اوکراین در شهر کی یف به مصاف تیم ملی این کشور برود که این بازی به دلیل انصراف مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور لغو شد.

لینک به دیدگاه

سايت گل- تيم ملي ايران به رهبري افشين قطبي اماده حضور در جام ملتهاي 2011 اسيا در قطر مي شود تا پس از حدود سه دهه بار ديگر بر قله فوتبال آسيا قرار گيرد. تيم ملي براي حضور در جام ملتهاي آسيا برنامه هاي متعددي را پيش رو دارد تا با آمادگي هر چه بيشتر در مسابقات حضور يابد.

بعد از اردوي پر حرف و حديث در اتريش و بازي با 3 تيم باشگاهي، اولين برنامه تيم ملي ديدار با تيم ملي ارمنستان است. اين بازي روز 20 مرداد در ايروان برگزار مي شود و قطبي همه بازيکنان خود را در اختيار دارد. تيم ملي در شهريور ماه نيز دو بازي دوستانه با تيمهاي شرق آسيا را در دستور کار دارد. ملي پوشان روز 12 شهريور در چين با تيم ملي اين کشور روبرو مي شوند و سپس راهي سئول مي شوند تا روز 16 شهريور با تيم ملي کره جنوبي ديدار دوستانه برگزار کنند.

ششمين دوره مسابقات غرب آسيا در اردن برگزار مي شود و ايران در اين دوره با تيم اصلي خود شرکت مي کند. در طول برگزاري اين مسابقات ليگ برتر نيز تعطيل خواهد بود. ايران روز 2 مهر با بحرين بازي مي کند و 6 مهر نيز با عمان روبرو مي شود. با توجه به اينکه ايران احتمالا از گروه خود صعود مي کند، روزهاي 9 و11 مهر نيز دو بازي ديگر پيش روي خواهد داشت.

روزهاي 16 و 20 مهر نيز فيفا دي محسوب مي شود که فعلا برنامه اي براي اين دو روز اعلام نشده است. اما از 20 آبان تا 5 اذر دوباره ليگ برتر براي بازيهاي آسيايي 2010 تعطيل مي شود که تيم ملي نيز در اين مدت اردو خواهد داشت. 26 ابان که جز روزهاي فيفا براي مسابقات ملي محسوب مي شود در اين دوره زماني قرار دارد که تيم ملي در اين روز يک بازي بين المللي ديگر پيش روي خواهد داشت. اين آخرين روزي است که ايران قبل از شروع جام ملتها مي تواند لژيونرهايش را نيز در اختيار داشته باشد.

نهايتا تيم ملي از اواخر آذرماه به اردو مي رود تا از روز 17 دي ماه در مسابقات جام ملتها حضور يابد. احتمالا چند بازي دوستانه با تيمهاي آسيايي نيز در فاصله اين اردوي بلند مدت پيش بيني شده است که در دوبي يا قطر انجام شود.

لینک به دیدگاه

ايران درگروه چهارم رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آسيا قرار گرفت

 

تهران-مراسم قرعه كشي پانزدهمين دوره رقابت‌هاي فوتبال جام ملت‌هاي آسيا ‪ ۲۰۱۱‬قطر جمعه شب در مجموعه ورزشي اسپايردوم دوحه پايتخت قطر برگزار شد و تيم ملي جمهوري اسلامي ايران در گروه چهارم اين رقابت‌ها جاي گرفت.
به گزارش ايرنا،تيم ايران در گروه چهارم با تيم‌هاي عراق،امارات و كره شمالي هم گروه شد.

جدول نهايي گروه‌هاي چهارگانه به اين شرح است:

گروه اول:قطر-كويت- چين -ازبكستان

كروه دوم:عربستان سعودي-سوريه-اردن-ژاپن

گروه سوم:كره جنوبي-هندوستان-بحرين-استراليا

گروه چهارم:عراق-ايران-امارات-كره شمالي

پانزدهمين دوره رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ‪ ۲۰۱۱‬قطر هفدم دي ماه آغاز و تا زمان برگزاري ديدار اختتاميه نهم بهمن ماه ادامه خواهد يافت.

لینک به دیدگاه

حذف 2 بازي تداركاتي تيم ملي در روزهاي فيفا به دليل ليگ برتر

خبرگزاري فارس: سرپرست كميته تيم‌هاي ملي فوتبال برنامه‌هاي تيم ملي بزرگسالان براي حضور در ديدارهاي تداركاتي و جام ملت‌هاي آسيا را اعلام كرد.

A0605463.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس، فريدون معيني اظهار داشت: پس از برگزاري ديدار تداركاتي با تيم ارمنستان در بيستم مرداد ماه،بازيكنان خود را براي شركت در بازي فيفا دي كه با چين 12 شهريور برگزار مي شود خود را آماده مي كنند.

 

وي افزود: پس از ديدار با چين، بازيكنان تهران را به مقصد كره جنوبي به منظور برگزاري يك فيفا دي ديگر در تاريخ 16 شهريور ترك مي كنند و پس از آن نيز از دوم تا 11 مهرماه در رقابت هاي غرب آسيا كه به ميزباني كشور اردن برگزار مي شود، شركت مي كنند.

 

معيني از حذف 2 ديدار فيفا دي در ماه اكتبر خبر داد و افزود: به دليل برگزاري رقابت هاي ليگ و اينكه نمي توان پيكارهاي ليگ را به مدت طولاني تعطيل كرد، ديدار هاي 17 و 21 مهر ماه را حذف كرده ايم تا باشگاه هاي براي برگزاري رقابت هاي خود به مشكلي بر نخورند.

 

وي گفت: در 17 نوامبر 26 آذر نيز يك ديدار فيفا دي داريم كه سعي خواهيم كرد با يك تيم مطرح و خوب بازي كنيم تا بازيكنان با آمادگي كامل در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا حضور داشته باشند.

 

سرپرست كميته تيم هاي ملي اضافه كرد: از روز سوم تا هفتم دي ماه بازيكنان در اردو بوده و از پس از برگزاري يك ديدار تداركاتي در 14 دي ماه، ايران را به مقصد دوحه جهت شركت در مسابقات جام ملت هاي آسيا ترك مي كنند.

 

رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در حالي از 17 دي ماه آغاز مي شود كه ايران درتاريخ 17 دي با عراق، 25 دي با كره شمالي و 29 دي با امارات ديدار مي كند.

لینک به دیدگاه

تمرين تيم ملي با 22 بازيكن و بدون تماشاگر آغاز شد .. icon_gol.gifcap.gif

خبرگزاري فارس: تمرين تيم ملي فوتبال ايران با 22 بازيكن و بدون حضور تماشاگر آغاز شد.

 

A0814956.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس، اولين تمرين تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 17 امروز در كمپ تيم هاي ملي با 22 بازيكن آغاز شد.

 

* محمد رضا خلعتبري به دليل مصدوميت و مهرداد اولادي به دليل مشكل خروجي پس از حضور در كمپ تيم ملي و اجازه از كادر فني از اردو جدا شدند.

 

* قرار است مشكل خروجي اولادي پس از ديدار با ارمنستان با رايزني مسئولان فدراسيون حل شود.

 

*بازيكن 5 دقيقه قبل از آغاز مسابقه در زمين تمرين حضور داشتند.

 

* افشين قطبي در ابتداي تمرين چند دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد و پس از آن بازيكنان بدن‌ها را گرم كردند و در 3 گروه مشغول به تمرين شدند.

 

*ميلاد ميداودي مهاجم استقلال به دليل ضرب ديدگي دست جدا از سايرين تمرين مي‌كند و دور زمين مي‌دود.

 

*بخشي از بازيكنان زير نظر عليرضا منصوريان و بخش ديگر زير نظر بيوتر و افشين قطبي تمرين مي‌كنند.

 

*ابراهيم ميرزاپور، مهدي رحمتي و عليرضا حقيقي 3 دوازه‌بان تيم ملي زير نظر منصور رشيدي مربي دروازه‌بان‌ها تمرين مي‌كنند.

 

* نكته آزار دهنده تيم ملي سكوت زمين تمرين است. هيچ تماشاگري براي تماشاي تمرين ملي پوشان به كمپ تيم نيامده و سكوهاي خالي و خبرنگاران تنها تماشاگران اولين تمرين تيم ملي هستند.

 

تمرين تيم ملي همچنان ادامه دارد.

لینک به دیدگاه

تيم ملي فوتبال با 21 بازيكن وارد ارمنستان شد

خبرگزاري فارس: تيم ملي فوتبال ايران با 21 بازيكن صبح امروز وارد ارمنستان شد.

 

 

A0817173.jpg

 

به گزارش خبرگزاري فارس، ‌تيم ملي ساعت 7:30 به وقت محلي وارد ايروان شد و مورد استقبال اعضاي سفارت ايران در ارمنستان قرار گرفت.

پس از مراسم استقبال در فرودگاه، تيم ملي مستقيم به هتل محل اقامت رفت. اولين تمرين تيم ملي ، امشب ساعت 20:30 به وقت محلي و پس از استراحت ملي پوشان آغاز مي شود.

تيم ملي ايران با 21 بازيكن به ايروان رفته است و احسان حاج صفي به دليل مشكلات خروجي نتوانست تيم ملي را همراهي كند.اين در حالي بود كه كادر سرپرستي و فدراسيون فوتبال تمامي تلاششان را براي رفع مشكل خروجي حاج صفي انجام دادند.

ديدار دوستانه ايران و ارمنستان فردا شب ساعت 20:30 به وقت ايران برگزار مي شود.

لینک به دیدگاه

تيم ملي فوتبال ايران يك پله سقوط كردcap.gificon_gol.gif

خبرگزاري فارس: تيم ملي فوتبال ايران در ماه ميلادي اخير با سقوط يك پله مواجه شد.

 

A0817173.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس، در تازه‌ترين فهرست رده‌بندي تيم‌هاي ملي جهان در رنكينگ فيفا، تيم ايران با كسب 517 امتياز از رده 64 به 65 سقوط كرد.

تيم تحت رهبري افشين قطبي كه امشب در ايروان، مركز ارمنستان با تيم ملي آن روبرو خواهد شد، پس از استراليا (رتبه 20)، ژاپن (رتبه 32)، كره‌جنوبي (رتبه 44) در رده چهارم بهترين‌هاي آسيا قرار گرفت.

 

در اين رده‌بندي اسپانيا، قهرمان جهان با 1883 امتياز همچنان در صدر قرار دارد و هلند (1659 امتياز)، برزيل (1524امتياز)، آلمان (1464امتياز) و آرژانتين (1288 امتياز)‌،‌دوم تا چهارم هستند.

لینک به دیدگاه

تيم ملي ايران مقابل ارمنستان به پيروزي رسيد

خبرگزاري فارس: ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ارمنستان در شب گلزني مدافعان تيم ملي با برتري 3 بر يك كشورمان به پايان رسيد.

A0895750.jpg

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي ايران و ارمنستان از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه هرازدان شهر ايروان ارمنستان آغاز شد كه در پايان تيم ملي كشورمان موفق شد با نتيجه 3 بر يك مقابل ميزبان خود به برتري برسد.

 

تك گل تيم ملي ارمنستان را آغوان مكرچيان در دقيقه 40 به ثمر رساند. گل‌هاي تيم ملي ايران را نيز هادي عقيلي در دقايق 67 و محمد نصرتي در دقيقه 70 وارد دروازه حريف كردند. در دقيقه 4+90 مسابقه نيز روي خطايي كه دروازه‌بان ارمنستان روي هادي نوروزي انجام داد، يك ضربه پنالتي براي تيم ملي كشورمان به دست آمد كه اين ضربه توسط هادي عقيلي در دقيقه 5+90 به گل سوم ايران تبديل شد.

در ضمن تيم ملي ارمنستان در دقيقه 52 يك ضربه پنالتي به دست آورد كه اين ضربه توسط سيدمهدي رحمتي مهار شد.

جواد نكونام كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در اين ديدار در دقيقه 78 بازي با دريافت كارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد.

تركيب تيم ملي ايران در اين بازي به شرح زير بود:

سيدمهدي رحمتي، هادي عقيلي، سيدجلال حسيني، خسرو حيدري، قاسم حدادي‌فر (46 - ميلاد زنيدپور)، خسرو حيدري، حسن اشجاري (46 - محمد نصرتي)، جواد نكونام، فرزاد آشوبي (46 - ايمان مبعلي)، كريم انصاري فرد(75 - هادي نوروزي)، غلامرضا رضايي (89 - حميدرضا علي عسگر)

سرمربي: افشين قطبي

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

جدال بیست ‌و سوم ایران و چین کنار رودخانه زرد خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی عصر فردا مقابل تیم ملی چین صف آرایی می کند، دیداری که آزمونی دشوار برای قطبی و تیمش در فاصله 126 روز تا آغاز جام ملت‌های آسیا در سال 2011 قطر است. به گزارش خبرنگار مهر، پس از رویارویی با تیم‌های باشگاهی چون ستاره سرخ بلگراد و واشاش مجارستان، تقابل با تیم ملی فوتبال چین در دیداری تدارکاتی برای فوتبال ما غنیمت است. تیم ما در گروه D مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیمی چون کره شمالی همگروه است و ایستادن مقابل چین و کره جنوبی شاگردان قطبی را برای بازی 25 دی با طوفان زرد آسیا آماده‌تر می کند.

قطبی و بازهم یک دیدار خارج از خانه

انگار قرار نیست تیم افشین قطبی را در خانه ببینیم. او که از شانس خوب یا بد بیشتر دیدارهای رسمی و دوستانه‌اش با تیم ملی در خارج از تهران برگزار شده، این بار هم برای دیدار با چین و کره شمالی مسافر شرق آسیا شده است. تیم او فردا جمعه در ورزشگاه "ژن ژیانگ" شهر ژنگژو به مصاف تیم چین می رود تا توانایی شاگردانش را در مصاف با یک تیم آسیایی بسنجد و دریابد که تیمش در بین حریفان آسیایی کجا ایستاده است.

فرصتی برای بازگشت شجاعی

یکی از مهمترین اتفاقات بازی فردا بازگشت مسعود شجاعی به ترکیب تیم ملی است. شجاعی که پس از دیدار با تایلند در مرحله انتخابی جام ملت‌های 2011 آسیا لب به انتقاد از قطبی گشود، از آن تاریخ دیگر جایی در فهرست تیم ملی پیدا نکرد و پشت خط ماند تا اینکه سرمربی تیم ملی بازهم به او فرصت بازی داد. قطبی در آخرین نشست خبری خود رسما اعلام کرد، اظهارات شجاعی علیه خود و تیم ملی را به فراموش سپرده و می خواهد به او فرصت دهد. عملکرد مطلوب شجاعی در دو دیدار پیش رو جایگاه وی در تیم ملی را مستحکم‌تر خواهد کرد.

جای خالی مجیدی، میداودی و ستاره‌های لیگ برتر

مهرداد اولادی و محمد غلامی میهمانان تازه وارد تیم ملی هستند که بازی با چین مجالی مغتنم برای ارزیابی توانایی آنهاست. قطبی که مدعی است، ستاره‌های لیگ از چشم او دور نمی مانند در دیدارهای پیش رو مهره‌های شاخصی چون فرهاد مجیدی، میلاد میداودی و برخی نفرات شاخص لیگ را به همراه نخواهد داشت. این دو بازی که گذشت، باید دید چه زمانی این نفرات از دید سرمربی تیم ملی "تشنه و گرسنه" بازی در این تیم می شوند.

ملی پوشان در کنار رودخانه زرد

دیدار تدارکاتی تیم‌های ایران و چین در ورزشگاه ژن ژیانگ شهر ژنگژو برگزار می شود. شهر ژنگژو در ایالت هنان واقع شده است. ایالت هنان در شمال شرقی جمهوری خلق چین و نزدیک دریای چین شرقی قرار دارد. وسعت این استان 167 هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن براساس آخرین سرشماری در سال 2007 بالغ بر 94 میلیون و 290 هزار نفر است.

نام این استان Henan از دو بخش تشکیل شده است. He به معنای رودخانه که منظور همان رودخانه معروف زرد است و Nan به معنای جنوب. بدین ترتیب معنای واژه Henan (جنوب رودخانه زرد) است.

 

با ایران و چین از خرداد 55 تا شهریور 89

تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین تاکنون 22 بار به مصاف هم رفته‌اند که در 11 بازی تیم کشورمان به پیروزی رسیده، چینی‌ها در پنج مسابقه با برتری زمین را ترک کرده‌اند و در 6 بازی نیز تقابل دو تیم نتیجه‌ای جز تساوی به دنبال نداشته است. نتایج دیدارهای دو تیم ایران و چین از 21 خرداد 1355 تا 11 خرداد 1388 به شرح زیر است:

* 21/3/ 1355 - (جام ملت‌های آسیا) ایران 2 - چین صفر

* 8/12/1358 - (مقدماتی المپیک) ایران 2 - چین 2

* 29/6/1359 - (جام ملت‌های آسیا) ایران 2 - چین 2

* 4/4/1363 - (دیدار تدارکاتی) چین یک - ایران صفر

* 12/9/1363 - (جام ملت‌های آسیا) ایران 2 - چین صفر

* 4/11/1363 - (جام جواهر لعل نهرو - هند) ایران 4 - چین صفر

* 18/2/1365 - (دیدار تدارکاتی) ایران یک - چین 2

* 26/9/1367 - (جام ملت‌های آسیا) ایران صفر - چین صفر

* 24/4/1368 - (مقدماتی جام جهانی) چین 2 - ایران صفر

* 31/4/1368 - (مقدماتی جام جهانی) ایران 3 - چین 2

* 15/7/1373 - (بازیهای آسیایی) چین یک - ایران صفر

* 7/2/1376 - (دیدار تدارکاتی) ایران صفر - چین صفر

* 22/6/1376 - (مقدماتی جام جهانی) چین 2 - ایران 4

* 25/7/1376 - (مقدماتی جام جهانی) ایران 4 - چین یک

* 21/9/1377 - (بازیهای آسیایی) ایران 2 - چین یک

* 25/9/1377 - (بازیهای آسیایی) ایران یک - چین صفر

* 30/10/1379 - (جام تمدن‌ها) ایران 4 - چین صفر

* 13/5/1383 - (جام ملت‌های آسیا) ایران یک - چین یک

* 24/4/1386 - (جام ملت‌های آسیا) ایران 2 - چین 2

* 29/9/1387 - (تورنمنت چهارجانبه عمان) ایران 2 - چین صفر

* 20/10/1387 - (دیدار تدارکاتی) ایران 3 - چین یک

* 11/3/1388 - ( دیدار تدارکاتی) چین یک - ایران صفر

* 12/6/1389 - (دیدار تدارکاتی) چین ؟ - ایران ؟

 

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری این دیدار راهی کره جنوبی خواهد شد تا روز 16 شهریور ماه در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور برود.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

فوتبال غرب آسيا

ايران گام اول را محكم برداشت

جام جم آنلاين: تيم ملي فوتبال ايران با نتيجه 3 بر صفر تيم ملي فوتبال بحرين را شكست داد تا گام اول را در رقابت‌هاي غرب آسيا محكم بردارد.

 

 

100886623723.jpg

به گزارش فارس ، تيم ملي ايران در اولين ديدار در مسابقات غرب آسيا از ساعت 17:30 به مصاف بحرين رفت. اين ديدار در ورزشگاه تقريبا خالي از تماشاگر شيخ عبدالله كشور اردن برگزار شد.

هادي عقيلي در دقايق 38 و 40 با دو ضربه سر و روي توپ‌هاي ارسالي ايمان مبعلي گلزني كرد و مهرداد اولادي در دقيقه 49 با يك ضربه زميني گل سوم ايران را زد تا تيم ملي اولين گام را در رقابت‌هاي غرب آسيا محكم بردارد.

آندرانيك تيموريان و محمد نصرتي از تيم ملي ايران كارت زرد دريافت كردند.محمد نصرتي تا دقيقه 78 بازوبند كاپيتاني را بر بازو داشت و بعد از تعويض بازوبند را بر بازوي مهدي رحمتي دروازه‌بان تيم بست.

تركيب تيم ملي ايران:

سيد مهدي رحمتي ، محمد نصرتي (از دقيقه 78 حنيف عمران‌زاده) ، هادي عقيلي ، سيد جلال حسيني ، احسان حاج صفي ، خسرو حيدري ، آندرانيك تيموريان (از دقيقه 65 محمد نوري)، پژمان نوري (از دقيقه 78) ، ايمان مبعلي، مهرداد اولادي ، ميلاد زنيدپور.

ديدار دوم اين مسابقات بين دو تيم اردن و سوريه برگزار مي‌شود. ايران سه شنبه در دومين ديدار خود به مصاف عمان مي‌رود.

 

لینک به دیدگاه

فوتبال غرب آسيا

عراق حريف ايران در نيمه نهايي شد .... icon_gol.gifcap.gificon_gol.gif

 

 

جام جم آنلاين: مرحله گروهي مسابقات فوتبال غرب آسيا با صعود تيم‌هاي عراق و يمن به مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها به اتمام رسيد.بدين ترتيب ملي پوشان كشورمان روز جمعه به مصاف تيم ملي فوتبال عراق مي روند.

100886353943.jpg

 

 

به گزارش مهر ، در آخرين ديدار از مرحله گروهي مسابقات فوتبال غرب آسيا چهارشنبه شب تيم ملي فوتبال عراق در ورزشگاه ملک عبدالله شهر «امان» به مصاف فلسطين رفت.

اين ديدار که از گروه C مسابقات برگزار شد در پايان به برتري 3 برصفر تيم عراق انجاميد تا اين تيم به عنوان صدرنشين گروه به مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها صعود کند.

براي تيم ملي فوتبال عراق در اين بازي مصطفي کريم (15 و 76) و نشاط اکرم (86 - پنالتي) گلزني کردند و زمينه پيروزي پرگل تيم‌شان را فراهم آوردند.

در پايان ديدارهاي مرحله گروهي مسابقات فوتبال غرب آسيا جدول رده بندي گروه C مسابقات به شکل زير درآمد:

1- عراق 6 امتياز - تفاضل گل 4+، 2- يمن 3 امتياز - تفاضل گل 1+، 3- فلسطين بدون امتياز

با نتايجي که در مرحله گروهي مسابقات فوتبال غرب آسيا رقم خورد تيم‌هاي ايران، کويت و عراق به عنوان صدرنشين‌هاي گروه‌هاي سه گانه به مرحله نيمه نهايي رقابت‌ها صعود کردند.

تيم يمن نيز به عنوان بهترين تيم دوم از گروه‌هاي سه گانه شانس راهيابي به جمع چهار تيم برتر رقابت‌هاي فوتبال غرب آسيا را بدست آورد.

 

 

بدين ترتيب ديدارهاي مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال غرب آسيا طبق برنامه زير برگزار مي شود:

جمعه - 9/7/89

ايران - عراق، ساعت 17:30، ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان

کويت - يمن، ساعت 21:30، ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان

لینک به دیدگاه

جام ملت‌هاي 2011 اسيا

شمارش معكوس در قطر آغاز مي‌شود ... icon_gol.gifcap.gificon_gol.gif

 

جام جم آنلاين: شمارش معكوس براي برگزاري جام ملت‌هاي 2011 آسيا از امروز در قطر آغاز مي‌شود.

100873134706.jpg

به گزارش فارس ، كميته محلي برگزار كننده مسابقات در قطر به منظور آمادگي براي مسابقات جام ملت‌هاي 2011 آسيا كه از 17 دي تا 9 بهمن‌ماه برگزار مي‌شود، در فاصله 100 روز مانده به برگزاري مسابقات شمارش معكوس را براي برگزاري اولين ديدار مسابقات ميان قطر و ازبكستان آغاز خواهد كرد.

ساعت بزرگي امروز در شهر دوحه با حضور نماينده رئيس فدراسيون فوتبال رونمايي خواهد شد كه شمارش معكوس براي افتتاحيه مسابقات در قطر را نشان خواهد داد.

 

 

آتش‌بازي و نورافشاني نيز براي شروع اين مسابقات نيز برنامه‌ريزي شده است.

در ميان بزرگان حاضر در مراسم افتتاحيه محمد بن همام ، رئيس فدراسيون و 200 نفر ديگر از نمايندگان تيم‌هاي حاضر در مسابقات حضور دارند كه همزمان در كارگاه‌هاي تيمي تدارك ديده شده نيز حاضر خواهند شد.

لینک به دیدگاه

بازتاب شكست تيم ملی در تلويزيون كويت و الجزيره 1389/07/13

76000.jpgشکست تيم ملی فوتبال و از دست دادن جام قهرمانی غرب آسيا در تلويزيون ورزشی کويت و شبکه الجزيره اسپورت بازتاب داشت...

در پایان دیدار فینال جام غرب آسیا نتیجه‌ای بدست آمد که باور هیچ کارشناس فوتبال عربی نبود، آن هم باخت تیم ملی ایران در برابر جوانان آینده دار کویتی که تکیه کلام شبکه‌های ورزشی عربی منطقه شده بود اما تحقیر تیم ملی ایران در بخش‌های خبری تلویزیون کانال 3 کویت (کانال ورزشی کویت) و شبکه الجزیره اسپورت یک از همه دردناک‌تر بود. شبکه الجزیره اسپورت یک با شادمانی از پیروزی تیم ملی کویت سخن گفته و در خصوص گل ثانیه‌های پایانی میداودی گفتند این گل شکست ایران را در فینال جام غرب آسیا آبرومندانه ‌تر کرد. گلی که تلخی شکست را برای تیم مدعی قهرمانی در این مسابقات کم کرد.

تلویزیون ورزشی کویت نیز گل‌های جوانان تیم ملی کشورش را برزیلی توصیف کرد و با کنایه گفت: ایرانی‌ها آخر همین هفته در حالی به مصاف تیم برزیل می‌روند که از کویت با گل‌های برزیلی پذیرایی شدند.

مفسران این تلویزیون تیم ایران را یک تیم تسلیم شده در برابر خواسته‌های تاکتیکی کویت دانستند.

نیل اسپورت نیز باخت ایران به کویت را به دلیل تزلزل دروازه‌بان و خط دفاعی این تیم برشمرد و گفت: خط میانی این تیم نیز توانایی لازم برای تغییر آهنگ یکنواختی که کویتی‌ها به ایران تحمیل کردند را نداشت.

 

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

فوتبال ایران 21 پله صعود کرد/ ژاپن اولین تیم آسیا و هفدهمین تیم جهان فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی فیفا با صعودی 21 پله‌ای در رده چهل و چهارم تیم‌های فوتبال جهان قرار گرفته است. به گزارش خبرنگار مهر، فوتبال ایران که در رده بندی ماه دسامبر سال 2010 با 491 امتیاز رتبه شصت و پنجم دنیا و چهارم آسیا را در اختیار داشت در رده بندی ماه ژانویه سال 2011 صعودی چشمگیر داشت و با 571 امتیاز به رده چهل و چهارم رده بندی فیفا صعود کرد.

در این رده بندی همچون ماه‌های قبل اسپانیا با 1887 امتیاز رتبه نخست را در اختیار دارد و هلند و آلمان به ترتیب با 1723 و 1485 در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

ژاپن، استرالیا و کره جنوبی که بالاتر از ایران رتبه‌های اول تا سوم رده بندی تیم‌های آسیایی را به خود اختصاص داده‌اند به دنبال درخشش در مسابقات جام ملت‌های آسیا صعودی قابل توجه در رده بندی فیفا داشته‌اند. در این رده بندی ژاپن با 882 و 12 پله صعود به رتبه هفدهم رده بندی فیفا رسید و بالاتر از استرالیا ایستاد که تا ماه پیش بهترین تیم آسیا بود.

استرالیایی‌ها در آخرین رده بندی فیفا با 847 امتیاز سکوی بیست و یکم را در اختیار دارند و نسبت به ماه گذشته پنج پله در این جدول صعود کرده‌اند. کره جنوبی همچنان تیم سوم رده بندی تیم‌هایی آسیایی است که با 735 امتیاز نسبت به ماه گذشته هفت پله صعود کرده و رده سی و دوم رنکینگ فیفا را در اختیار دارد.

رده بندی پنج تیم برتر آسیا به این شرح است:

1- ژاپن 882 امتیاز (17 جهان)

2- استرالیا 847 امتیاز (21 جهان)

3- کره جنوبی 735 امتیاز (32 جهان)

4- ایران 571 امتیاز (44 جهان)

5- ازبکستان 424 امتیاز (77 جهان)

رده بندی 10 تیم برتر جهان به این شرح است:

1- اسپانیا 1887 امتیاز

2- هلند 1723 امتیاز

3- آلمان 1485 امتیاز

4- برزیل 1446 امتیاز

5- آرژانتین 1338 امتیاز

6- انگلستان 1195 امتیاز

7- اروگوئه 1152 امتیاز

8- پرتغال 1090 امتیاز

9- کرواسی 1075 امتیاز

10- یونان 1016 امتیاز

لینک به دیدگاه

بدون سرمربي مقابل روسيه

بازي بزرگ اما بي هدف

جام جم آنلاين: تيم ملي فوتبال کشورمان در حالي چهارشنبه شب در ديداري دوستانه به مصاف تيم ملي فوتبال روسيه مي‌رود که هنوز سرمربي اين تيم مشخص نشده و قرار است گروهي در اين مسابقه تدارکاتي هدايت شود.

100832938152.jpg

به گزارش مهر ، هنوز خاطر فوتبالدوستان از آنچه در جام ملت‌هاي 2011 آسيا گذشت مکدر است و شکست تلخ تيم ملي فوتبال ايران مقابل کره جنوبي را فراموش نکرده‌اند. تيم ملي با گذشت 18 روز از شب تلخ دوحه بايد در ديداري دوستانه به مصاف روسيه برود.

اين بازي تدارکاتي که از مدت‌ها قبل با روس‌ها هماهنگ شده بود، بايد برگزار شود و در غير اينصورت فدراسيون فوتبال ايران با جرايمي روبه‌رو خواهد شد. به همين خاطر مسئولان فدراسيون فوتبال ناچار شدند تيم را بدون سرمربي با هدايت گروهي سه نفر متشکل از عليرضا منصوريان، کريم باقري و منصور رشيدي عازم ابوظبي و ديدار با روسيه کنند.

لشگر نصف و نيمه تيم ملي البته بخشي از متهمان اصلي ناکامي در جام ملت‌هاي آسيا را در سفر به امارات به همراه نخواهد داشت. جواد نکونام و مسعود شجاعي که پس از جام ملت ها مورد انتقادات بسياري قرار گرفتند، با درخواست باشگاه اوساسونا در اسپانيا ماندند تا اين بار تماشاگر رقابت تيم ملي باشند. بايد ديد تيم ملي در غياب اين دو بازيکن راه به جايي مي برد يا اينکه بازهم دست خالي ميدان را ترک مي کند.

بازي با تيم دوازدهم فيفا

تيم ملي روسيه که در آخرين رده بندي فدراسيون بين المللي فوتبال رده دوازدهم را در اختيار دارد، با هدايت ديک اددوکات هلندي به مصاف تيم ملي کشورمان خواهد آمد. اين تيم با هدايت گاس هيدينک هلندي از راهيابي به جام جهاني 2010 بازماند اما در رقابت‌هاي يورو 2008 درخششي خيره کننده داشت. تيم ملي روسيه که تجربه 9 بار حضور در جام جهاني را دارد، در سال 1966 به عنوان چهارم جام جهاني دست يافت که اين مهمترين افتخار روس‌ها در فوتبال است. اين تيم در سال 1960 به عنوان قهرماني مسابقات جام ملت‌هاي اروپا دست يافته و در سال‌هاي 1964، 1972 و 1988 نيز به عنوان دوم اين رقابت‌ها رسيده است.

تيم ملي فوتبال کشورمان تا به امروز پنج بار مقابل تيم ملي شوروي بازي کرده است که در هر بازي شکست نصيب ملي پوشان فوتبال ايران شده است.

در زير اشاره اي گذرا به ديدارهاي ايران و شوروي يا همان روسيه امروز خواهيم داشت:

بازي شماره يک - 25/7/1976

شوروي 2 - ايران يک ( مسابقات فوتبال المپيک مونترال)

گل‌ها: الکساندر مينايف (40) و ويکتور ژياگينتسوف (67) براي شوروي و پرويز قليچ خاني (82 - پنالتي) براي ايران

بازي شماره 2 - 6/9/1978

ايران صفر - شوروي يک، ورزشگاه آزادي تهران (ديدار دوستانه)

گل: واگيز خيدياتولين (17)

بازي شماره 3 - 28/1/1985

شوروي 2 - ايران صفر (جام جواهر لعل نهرو هند)

گل‌ها: آندري زيگمانتوويچ (52) و اولگ پروتاسوف (73)

بازي شماره 4 - 18/2/1990

ايران صفر - شوروي يک، ورزشگاه آزادي (ديدار دوستانه)

گل: زازا رويشويلي

بازي شماره 5 - 20/2/1990

ايران صفر - شوروي يک، ورزشگاه آزادي (ديدار دوستانه)

گل: الکساندر موستووي

بازي زير نگاه تيزبين «کرش»

بالاخره مسئولان فدراسيون فوتبال از گزينه اصلي هدايت تيم ملي فوتبال کشورمان رونمايي کردند و با ورود کارلوس کرش به ايران مشخص شد او براي هدايت تيم ملي در سه سال آينده انتخاب شده است. اين مربي پرتغالي چه با مسئولان فدراسيون فوتبال ايران به توافق برسد و چه نرسد، تيم ملي در بازي فردا مقابل روسيه بدون سرمربي خواهد بود اما در صورت توافق براي حضور در تيم ملي ايران، کرش فردا تماشاگر ويژه ديدار شاگردانش آينده‌اش مقابل روسيه خواهد بود.

تيم ملي فوتبال کشورمان از ساعت 19:30 فردا چهارشنبه در ورزشگاه زايد اسپورت سيتي شهر ابوظبي به مصاف تيم ملي روسيه خواهد رفت. بازي با تيم دوازدهم رده بندي فيفا به خودي خود اتفاق خوبي براي فوتبال ايران است همانند بازي با برزيل که بدون شک بهترين ديدار تدارکاتي تاريخ فوتبال ايران تا به امروز بوده است.

اينکه تيم ملي فوتبال ايران با تيم‌هاي برتر دنيا بازي مي کند، خيلي خوب است اما ظاهرا برگزاري بازي در ابوظبي و امارات براي مسئولان فدراسيون فوتبال ايران به يک عادت تبديل شده است. تيم ملي فوتبال کشورمان طي يکسال گذشته 6 ديدار تدارکاتي مقابل تيم‌هاي ارمنستان، چين، کره جنوبي، برزيل، قطر و آنگولا برگزار کرده که تمامي آنها در خارج از کشور برگزار شده است.

ورزشگاه زايد اسپورت سيتي شهر ابوظبي که فردا شب ميزبان ديدار تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل روسيه خواهد بود، طي يکسال گذشته بيشتر از ورزشگاه آزادي پذيراي ملي پوشان فوتبال ايران بوده که اين در نوع خود اتفاقي عجيب و قابل توجه است!

چندي پيش سايت اسپورت 360 در خبري با اشاره به ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال کشورمان مقابل روسيه اعلام کرده بود، تيم ملي روسيه با ستاره هايي چون آندري آرشاوين ، ايگور آکينفيف و رومن پاوليوچنکو به مصاف تيم ايران خواهد آمد. با اين شرايط بايد منتظر رويارويي ملي پوشان ايران با اين بازيکنان شاخص باشيم که مي تواند بازي فردا شب دو تيم را جذاب و تماشايي کند.

 

لینک به دیدگاه

تيم ملي کشورمان از سد روسيه گذشت/خلعتبري گل زد و اخراج شد

 

 

ملي پوشان فوتبال کشورمان در ديداري دوستانه موفق شدند تيم ملي روسيه را با يک گل از پيش رو بردارند.

00027402.jpg تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار دوستانه خود پس از مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 19:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی روسیه رفت.

تیم ملی فوتبال ایران که در این بازی با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفته بود، مقابل تیم دوازدهم رده بندی فیفا با یک گل به برتری رسید. تک گل تیم ایران را در این دوستانه محمدرضا خلعتبری در دقیقه 90 به ثمر رساند. او با دریافت پاس در عمق محمد نوری به زیبایی دروازه تیم روسیه را گشود. خلعتبری پس از گشودن دروازه روسیه پیراهن خود را از تن درآورد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

منصوریان در دیدار دوستانه مقابل روسیه تیم کشورمان را با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی فر، محمد نوری (ایمان مبعلی - 2+90)، محمدرضا خلعتبری، آرش افشین (غلامرضا رضایی - 64) و محمد غلامی (هادی نوروزی - 51) به مصاف تیم دوازدهم رنکینگ فیفا رفت.

619247_orig.jpg

"دیک اددوکات" هلندی در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران از تمامی بازیکنان شاخص تیم روسیه چون "رومن پاولیوچنکو"، "آندری آرشاوین" و "ایگور آکینفیف" استفاده کرد.

قضاوت دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و روسیه بر عهده "علی حمد البدواوی" از امارات بود. او در این بازی به "رومن پاولیوچنکو" از تیم روسیه کارت زرد نشان داد.

تماشاگر ویژه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی "کارلوس کرش" گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان بود. این مربی پرتغالی قرار است تا فردا پنجشنبه به پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشورمان پاسخ بدهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...