رفتن به مطلب

به نظر شما ترسناک ترین فیلم تاریخ سینما کدام فیلم است؟؟؟


به نظر شما ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان کدام است؟  

38 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان کدام است؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من فیلمهای اره رو ندیدم ولی برام تعریفش کردم از ترس فشارم افتاد!!!

فک کنم اون از همه چندش تر و ترسناکتر باشه!!

  • Like 1
  • پاسخ 65
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
فیلمی که تلویزیون ایران نشون بده به عنوان فیلم ترسناک باید فقط خندید. چون صحنه های ترسناک رو سانسور میکنن :ws28:

:ws28::ws28:گل گفتی

واقعا همینطوره!

این فیلم حریم هست که گفتن ته ترسه!!! ما فقطط خندیدیم:ws28::ws28:جاتون خالی

  • Like 1
ارسال شده در
فیلمی که تلویزیون ایران نشون بده به عنوان فیلم ترسناک باید فقط خندید. چون صحنه های ترسناک رو سانسور میکنن :ws28:

:ws28:

نخیرم من زبان اصلی بیشتر فیلمهای ترسناک رو دیدم ترسناک نبوده بیشتر هم خنده دار بوده :w16:

حنا درسته فیلم اره بیشتر تهوع اوره تا ترسناک فقط موقعی که غذا می خوری نگاه نکن مشکلی نداره :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

سلام من اره 6 رو دیشب دیدم ! داشتم همنجور چیزی هم میخوردم یه دفعه داشت حالم بهم میخورد و جلو گیری کردم از این امر!!!! بابا دیگه خیلی کارگردانش رفته تو جاده خاکییییییییییی! اون نامرد تو فیلم هنوز نمرده میخوان هفتش رو هم بسازن---فیلمه خیلی قشنگیه توصیه میکنم ببینید!(تا یه کم حالتون بهم بخوره!!) :w58:

  • Like 1
ارسال شده در

 

shutter

 

The Amityville Horror

 

Don’t Look Back

 

The Mist

 

waz

 

The Happening

 

The Orphanage

 

ew548kioibyidnfczyep.jpg

*این فیلمم خیلی ترسناکه!

 

 

 

81671dqhvgskmwp5zdpd.jpg

 

 

iannn8ise0joe8xv0yow.jpg

 

 

من خیلی فیلمه ترسناک دیدم ولی اینا ها همه قشنگ و بسیار ترسناک هم بودند!!

  • Like 3
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

فیلم ترسناک Paranormal Activity محصول سال ۲۰۰۹

 

پیشنهاد می کنم هیچ وقت نبینید.:ws46:

 

paranormal-activity.jpg

  • Like 2
ارسال شده در

فیلم حلقه ی یک چون اصلا انتظارشو نداری یه دفه وارد صحنه های وحشتناک میشه...

 

فیلم شاتر رو نصفه شب تنهایی تو یه خونه ویلایی دیدم... از وحشت مردم... :icon_pf (34):

 

باقی فیلما به نظرم ترسناک نیست. مخصوصا اره که فقط چندش آوره...

  • Like 1
ارسال شده در
کدم حلقه ؟

اون کره ایه یا اون امریکاییه ؟

کره ای نیست ژاپنی

تقریبا این 2 تا شبیه همن

هر موقع اسم این فیلم می شنوم از ترس خوابم نمی بره:banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در
فیلم سکوت بره ها کجاش ترسناکه...:ws52:

منم همیشه این برام سواله:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در

تا اونجایی که من یادمه حلقه یه نسخه ی ژاپنی داشت یدونه آمریکایی چرا همه می گن کره ای؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
تا اونجایی که من یادمه حلقه یه نسخه ی ژاپنی داشت یدونه آمریکایی چرا همه می گن کره ای؟:ws52:

چون از وقتی که فیلم جومونگ اومده همه ی فیلمای شرق آسیایی رو مردم میگن کره ای:ws28:

  • Like 4
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

اینا که ترسناک ترسناک نیستن.

شایدم هستن من نترسیدم.:ws52:

آخه من برعکسم.فک کن فیلم آینه(mirror) دیدم ترسیدم:ws44:

  • Like 3
ارسال شده در

جنگیر... چون ترسش یه ترسه معنوی بود!

  • Like 2
ارسال شده در

جلات دالی نیجا کن....:babygirl::167::banel_smiley_52:

من خودم دارمش ولی نیگاش نکردم....:whistle:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
ارسال شده در
اینا که ترسناک ترسناک نیستن.

شایدم هستن من نترسیدم.:ws52:

آخه من برعکسم.فک کن فیلم آینه(mirror) دیدم ترسیدم:ws44:

اله....

ترسناک بود...:babygirl:

  • Like 2
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

من از این حلقه ها ترسیدم! آخه یه شب تنهایی دیدمش:banel_smiley_52:

  • Like 2
ارسال شده در

درخشش و جن گیر و حلقه کره ای رو دیدم .ترسناک نبودن

بقیه رو ندیدم که نظری برم

کلبه وحشت رو هم میشد تو گزینه ها بزارین

  • Like 2
ارسال شده در

ترسناک که نمیشه گفت ولی اره اعصابم رو خورد میکرد:banel_smiley_4:

  • Like 2
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

من فیلم ترسناک تا دلت بخاد دیدم!!

ولی امان از دست فیلم کره ایای ترسناک لامصب مدلشون واقعا آدمو میترسونه!:banel_smiley_52:

حلقه کره ایه واقعا ترسناکه....یه فیلم تایلندیم هست به نام عکاسه فک کنم اونم واقعا..:banel_smiley_52:

توصیه می کنم فیلم پارانرمال اکتیویتی رو هم ببینید یه چن وختی شبا خوابتون نمی بره!:banel_smiley_52::banel_smiley_52:

  • Like 4
ارسال شده در
من فیلم ترسناک تا دلت بخاد دیدم!!

ولی امان از دست فیلم کره ایای ترسناک لامصب مدلشون واقعا آدمو میترسونه!:banel_smiley_52:

حلقه کره ایه واقعا ترسناکه....یه فیلم تایلندیم هست به نام عکاسه فک کنم اونم واقعا..:banel_smiley_52:

توصیه می کنم فیلم پارانرمال اکتیویتی رو هم ببینید یه چن وختی شبا خوابتون نمی بره!:banel_smiley_52::banel_smiley_52:

 

تو همشون یه زن مو بلند هست که موهاش روی صورتش ریخته و خیسه و زیرش یه صورت وحشتناک داره

هر جا هم که فرار میکنی آروم آروم دنبالت میاد...

 

من از این حلقه ها ترسیدم! آخه یه شب تنهایی دیدمش:banel_smiley_52:

 

آره ترسناک بود چون تا نزدیکای آخر فیلم انتظار دیدن اونجور صحنه ای رو نداری

  • Like 3

×
×
  • اضافه کردن...