Yuhana 12780 ارسال شده در 5 خرداد، 2010 من فیلمهای اره رو ندیدم ولی برام تعریفش کردم از ترس فشارم افتاد!!! فک کنم اون از همه چندش تر و ترسناکتر باشه!! 1
Yuhana 12780 ارسال شده در 5 خرداد، 2010 فیلمی که تلویزیون ایران نشون بده به عنوان فیلم ترسناک باید فقط خندید. چون صحنه های ترسناک رو سانسور میکنن :ws28:گل گفتی واقعا همینطوره! این فیلم حریم هست که گفتن ته ترسه!!! ما فقطط خندیدیم:ws28:جاتون خالی 1
Ariyayi-eng 1648 ارسال شده در 5 خرداد، 2010 فیلمی که تلویزیون ایران نشون بده به عنوان فیلم ترسناک باید فقط خندید. چون صحنه های ترسناک رو سانسور میکنن نخیرم من زبان اصلی بیشتر فیلمهای ترسناک رو دیدم ترسناک نبوده بیشتر هم خنده دار بوده حنا درسته فیلم اره بیشتر تهوع اوره تا ترسناک فقط موقعی که غذا می خوری نگاه نکن مشکلی نداره 1
Iman-Emperatour 4937 ارسال شده در 5 خرداد، 2010 سلام من اره 6 رو دیشب دیدم ! داشتم همنجور چیزی هم میخوردم یه دفعه داشت حالم بهم میخورد و جلو گیری کردم از این امر!!!! بابا دیگه خیلی کارگردانش رفته تو جاده خاکییییییییییی! اون نامرد تو فیلم هنوز نمرده میخوان هفتش رو هم بسازن---فیلمه خیلی قشنگیه توصیه میکنم ببینید!(تا یه کم حالتون بهم بخوره!!) 1
Iman-Emperatour 4937 ارسال شده در 5 خرداد، 2010 shutter The Amityville Horror Don’t Look Back The Mist waz The Happening The Orphanage *این فیلمم خیلی ترسناکه! من خیلی فیلمه ترسناک دیدم ولی اینا ها همه قشنگ و بسیار ترسناک هم بودند!! 3
adel33 132 ارسال شده در 20 شهریور، 2010 فیلم ترسناک Paranormal Activity محصول سال ۲۰۰۹ پیشنهاد می کنم هیچ وقت نبینید. 2
rezanassimi 9037 ارسال شده در 20 شهریور، 2010 فیلم حلقه ی یک چون اصلا انتظارشو نداری یه دفه وارد صحنه های وحشتناک میشه... فیلم شاتر رو نصفه شب تنهایی تو یه خونه ویلایی دیدم... از وحشت مردم... :icon_pf (34): باقی فیلما به نظرم ترسناک نیست. مخصوصا اره که فقط چندش آوره... 1
jonny depp 8297 ارسال شده در 21 شهریور، 2010 کدم حلقه ؟اون کره ایه یا اون امریکاییه ؟ کره ای نیست ژاپنی تقریبا این 2 تا شبیه همن هر موقع اسم این فیلم می شنوم از ترس خوابم نمی بره:banel_smiley_52: 1
jonny depp 8297 ارسال شده در 21 شهریور، 2010 فیلم سکوت بره ها کجاش ترسناکه... منم همیشه این برام سواله 1
jonny depp 8297 ارسال شده در 21 شهریور، 2010 تا اونجایی که من یادمه حلقه یه نسخه ی ژاپنی داشت یدونه آمریکایی چرا همه می گن کره ای؟ 1
afshin18 11176 ارسال شده در 21 شهریور، 2010 تا اونجایی که من یادمه حلقه یه نسخه ی ژاپنی داشت یدونه آمریکایی چرا همه می گن کره ای؟ چون از وقتی که فیلم جومونگ اومده همه ی فیلمای شرق آسیایی رو مردم میگن کره ای 4
armin.eleman 5393 ارسال شده در 6 مهر، 2010 اینا که ترسناک ترسناک نیستن. شایدم هستن من نترسیدم. آخه من برعکسم.فک کن فیلم آینه(mirror) دیدم ترسیدم 3
beautiful_life 1369 ارسال شده در 6 مهر، 2010 جلات دالی نیجا کن....:babygirl::167::banel_smiley_52: من خودم دارمش ولی نیگاش نکردم.... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
beautiful_life 1369 ارسال شده در 6 مهر، 2010 اینا که ترسناک ترسناک نیستن.شایدم هستن من نترسیدم. آخه من برعکسم.فک کن فیلم آینه(mirror) دیدم ترسیدم اله.... ترسناک بود...:babygirl: 2
yasi * m 5032 ارسال شده در 27 مهر، 2010 من از این حلقه ها ترسیدم! آخه یه شب تنهایی دیدمش:banel_smiley_52: 2
mim-shimi 25686 ارسال شده در 27 مهر، 2010 درخشش و جن گیر و حلقه کره ای رو دیدم .ترسناک نبودن بقیه رو ندیدم که نظری برم کلبه وحشت رو هم میشد تو گزینه ها بزارین 2
Cinderella 9897 ارسال شده در 2 آذر، 2010 من فیلم ترسناک تا دلت بخاد دیدم!! ولی امان از دست فیلم کره ایای ترسناک لامصب مدلشون واقعا آدمو میترسونه!:banel_smiley_52: حلقه کره ایه واقعا ترسناکه....یه فیلم تایلندیم هست به نام عکاسه فک کنم اونم واقعا..:banel_smiley_52: توصیه می کنم فیلم پارانرمال اکتیویتی رو هم ببینید یه چن وختی شبا خوابتون نمی بره!:banel_smiley_52::banel_smiley_52: 4
rezanassimi 9037 ارسال شده در 2 آذر، 2010 من فیلم ترسناک تا دلت بخاد دیدم!!ولی امان از دست فیلم کره ایای ترسناک لامصب مدلشون واقعا آدمو میترسونه!:banel_smiley_52: حلقه کره ایه واقعا ترسناکه....یه فیلم تایلندیم هست به نام عکاسه فک کنم اونم واقعا..:banel_smiley_52: توصیه می کنم فیلم پارانرمال اکتیویتی رو هم ببینید یه چن وختی شبا خوابتون نمی بره!:banel_smiley_52::banel_smiley_52: تو همشون یه زن مو بلند هست که موهاش روی صورتش ریخته و خیسه و زیرش یه صورت وحشتناک داره هر جا هم که فرار میکنی آروم آروم دنبالت میاد... من از این حلقه ها ترسیدم! آخه یه شب تنهایی دیدمش:banel_smiley_52: آره ترسناک بود چون تا نزدیکای آخر فیلم انتظار دیدن اونجور صحنه ای رو نداری 3
ارسالهای توصیه شده