Matin H-d 18147 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 سلام سلام:icon_pf (44): این تاپیک رو اختصاص میدیم به لامهایی که فکر کنم برای عموم دوستان جالب باشه.... لامهایی که در ازمایشگاه جنین شناسی برامون گذاشتن :yes: هر دفعه یکی از لامهایی که با دوربین موبایل گرفتم رو میزارم ... سوالی چیزی بود درباره تصویر حتما بپرسید:5c6ipag2mnshmsf5ju3 ممنون 16
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 چه جالبه....خانم دکتر:JC_thinking: بند ناف رو یکم توضیح میدی ؟؟اون دو تا چیه ؟ 4
Matin H-d 18147 مالک ارسال شده در 13 بهمن، 2011 چلا چیزی من نمی بینم متین جونم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 اا...چرا عزیزم؟ همه میبینن فکر کنم که:5c6ipag2mnshmsf5ju3:5c6ipag2mnshmsf5ju3 چه جالبه....خانم دکتر:JC_thinking:بند ناف رو یکم توضیح میدی ؟؟اون دو تا چیه ؟ 12
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 ووویی چیلا اینا اینقدر ترسناکه بیا بریم مهندسی بخون :viannen_38: 7
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 چقدر باحالند من عاشق میکروسکوپ هستم منم با خودتت ببر ازاین چیزیها ببینم ترو خدا:girl_blush2: 6
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 ووویی چیلا اینا اینقدر ترسناکه بیا بریم مهندسی بخون :viannen_38: کجاش جالبه ترسناکه آدم حساس میشه:lol:هی میگه الان بدنم اینجوریه:icon_pf (34): 5
Matin H-d 18147 مالک ارسال شده در 13 بهمن، 2011 چقدر باحالندمن عاشق میکروسکوپ هستم منم با خودتت ببر ازاین چیزیها ببینم ترو خدا:girl_blush2: اوهوم مام وقتی با جزئیات میگن خیلی کنجکاو میشیم سعی میکنم اکثریت عکسهارو بزارم مرسی الان دیدم خیلی برام جالبه هر جاش یوالی بود حتما بپرسین از دفعات دیگه عکسارو توضیح میدم که بهتر شه... اینجوری رفع ابهام هم میشه:5c6ipag2mnshmsf5ju3 کجاش جالبه ترسناکه آدم حساس میشه:lol:هی میگه الان بدنم اینجوریه:icon_pf (34): الان حساس شدی؟:lol: جالبه بدونی چه شکلیه که...:5c6ipag2mnshmsf5ju3 4
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 الان حساس شدی؟:lol: جالبه بدونی چه شکلیه که...:5c6ipag2mnshmsf5ju3 از این رحیـــــم هم عکس بزار با توضیح میخوام بدونم اگه بیماری داشته باشه مثلا سرطان زیر میکروسکوپ چه شکلیه ازونم بزار .... زیر ناخناتم یه عکس یگیر 4
Matin H-d 18147 مالک ارسال شده در 13 بهمن، 2011 از این رحیـــــم هم عکس بزار با توضیح میخوام بدونم اگه بیماری داشته باشه مثلا سرطان زیر میکروسکوپ چه شکلیه ازونم بزار ....زیر ناخناتم یه عکس یگیر الان این عکسی از رحم هستش: اون داخل که حالت حفره مانند داره بهش میگن حفره رحمی کناره هاشی بافت های پوششی اپیدرم اندودرم و میو درم هست... قسمت پایین هم بهش میگن گردن رحم خب برای ما لامهایی که بیماری داشته باشه رو نزاشتن امااین عکسی از بافتی هست که سرطانی شده 16
NEGARi 9387 ارسال شده در 13 بهمن، 2011 قبلش یه خبر بدید کسی که دلشو نداره نگاه نکنه!! :icon_pf (34):وووویییییییی:sad0::sad0: 5
- Nahal - 47858 ارسال شده در 14 بهمن، 2011 قبلش یه خبر بدید کسی که دلشو نداره نگاه نکنه!! :icon_pf (34):وووویییییییی:sad0::sad0: وا مگه اینا چیه شکلای کتاب ویروس رو ببینی چی میگی .............. مرسی متین جون خیلی خوبه من جنین شناسی نداشتم اما تو درس رشد و نمو درموردش حرف می زدن خیلی دوست داشتم 8
.Yaprak 15749 ارسال شده در 6 شهریور، 2012 لام: بند ناف آن دو تا سواخا بند نافن؟ میشه بگی چرا دوتاست 2
ارسال های توصیه شده