Neutron 60972 ارسال شده در 26 دی، 2011 امسال نیز به رسم هر سال قراره که روز شهرساز، شهرساز پیشکوست در حوزه ی نظریه شهرسازی انتخاب شود. در اولین سال برگزاری مراسم، استاد بزرگوار "مهندس توسلی" در سال دوم استاد دوست داشتنی "دکتر پاکزاد" و در سال سوم برگزاری استاد عزیز سرکار خانم "دکتر دانشپور" انتخاب شدند. به نظر شما کدام گزینه زیر انتخاب شایسته تری برای انتخاب پیشکسوت برتر در حوزه ی نظریه شهرسازی در مراسم روز شهرساز امسال است؟ 1- دکتر سیدمحسن حبیبی 2-دکتر حسین بحرینی 3- دکتر مظفر صرافی 4- دکتر اسماعیل شیعه 5- دکتر منصور فلامکی 6-دکتر محمدرضا پورجعفر 7-دکتر علی غفاری 8-مهندس سیاوش انصاری نیا 9-دکتر کامران ذکاوت 10-دکتر مصطفی بهزادفر 11-دکتر کوروش گلکار در صورت تمایل کسان دیگری که در این لیست نیستند و مدنظر شما هستند، معرفی نمائید. 14
H O P E 34654 ارسال شده در 26 دی، 2011 من دکتر حبیبی رو انتخاب کردم ، چون بنظرم خیلی تو تاریخ شهر ایران به گردن جامعه شهرسازا حق داره . 7
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 26 دی، 2011 من دکتر حبیبی رو انتخاب کردم ، چون بنظرم خیلی تو تاریخ شهر ایران به گردن جامعه شهرسازا حق داره . الحق و والانصاف حق دکتر حبیبیه. واقعا شخصیت محترم و دوست داشتنی ای داره. من خیلی دوسش دارم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3 9
omid vakili 6395 ارسال شده در 26 دی، 2011 از نظر من دکتر بحرینی انسانی بسیار با تلاش و دلسوز و البته بسیار باشخصیت هستش و من ایشون رو انتخاب می کنم. واقعاً انتخاب کردن یکیشون سخته ، من دلم میخواست چند نفر رو با هم انتخاب کنم ولی ... 10
کهربا 18091 ارسال شده در 26 دی، 2011 پیشکسوت نظریه شهرسازی؟:JC_thinking: نظریه شهرسازی چیه؟ چقدر مگه قدیمیه که پیشکسوت داره؟ 9
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 26 دی، 2011 پیشکسوت نظریه شهرسازی؟:JC_thinking:نظریه شهرسازی چیه؟ چقدر مگه قدیمیه که پیشکسوت داره؟ در جهان از همان بدو ایجاد پدیده ای به نام شهر و در ایران از سالهای 40 - 50 تا اکنون. 9
Gizmo 5887 ارسال شده در 26 دی، 2011 ما که سعادت دیدار نداشتیم بالاجبار از رو خونده ها قضاوت میکنیم:JC_thinking: اصلن همشون غیر از دکتر بهزادفر... 8
SH E I KH 18713 ارسال شده در 27 دی، 2011 دکتر بحرینی شخصیت فوق العاده ای داره. استاد گرانقدری بود. مفاهیم سخت رو بسیار ساده بیان میکنه. هر چند دکتر حبیبی هم بسیار شایسته هستن اما من نظریات و فعالیتهای دکتر بحرینی رو اندکی بالاتر از دکتر حبیبی دیدم. همچنین دکتر بحرینی رو بروزتر از دکتر حبیبی دیدم. جفتشون استادم بودن و از جفتشون بسیار سپاسگذارم. 8
Gizmo 5887 ارسال شده در 27 دی، 2011 دکتر بحرینی شخصیت فوق العاده ای داره. استاد گرانقدری بود. مفاهیم سخت رو بسیار ساده بیان میکنه.هر چند دکتر حبیبی هم بسیار شایسته هستن اما من نظریات و فعالیتهای دکتر بحرینی رو اندکی بالاتر از دکتر حبیبی دیدم. همچنین دکتر بحرینی رو بروزتر از دکتر حبیبی دیدم. جفتشون استادم بودن و از جفتشون بسیار سپاسگذارم. :girl_in_dreams: 5
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 27 دی، 2011 دکتر بحرینی شخصیت فوق العاده ای داره. استاد گرانقدری بود. مفاهیم سخت رو بسیار ساده بیان میکنه.هر چند دکتر حبیبی هم بسیار شایسته هستن اما من نظریات و فعالیتهای دکتر بحرینی رو اندکی بالاتر از دکتر حبیبی دیدم. همچنین دکتر بحرینی رو بروزتر از دکتر حبیبی دیدم. جفتشون استادم بودن و از جفتشون بسیار سپاسگذارم. یه چی بگم دلتون کباب شه. اینایی رو بهشون رای دادین هیچ کدوم احتمالا پیشکسوت برتر نمیشن. :5c6ipag2mnshmsf5ju3 6
Gizmo 5887 ارسال شده در 27 دی، 2011 من میدونم کی میشه:14k8gag: یا فلامکی میشه؛یا صرافی شایدم پورجعفر یا غفاری یا انصاری نیا...احتمال ذکاوت هم هست:yes: درنهایت با کمال تاسف ممکنه بهزادفر بشه :biggrin: 4
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 27 دی، 2011 من میدونم کی میشه:14k8gag:یا فلامکی میشه؛یا صرافی شایدم پورجعفر یا غفاری یا انصاری نیا...احتمال ذکاوت هم هست:yes: درنهایت با کمال تاسف ممکنه بهزادفر بشه :biggrin: ایشالا علم و صنعت قبول شی و بعد بری آرمانشهر استخدام بشی و روز و شبت رو با بهزادفر سر کنی... :biggrin: 5
Gizmo 5887 ارسال شده در 27 دی، 2011 ایشالا علم و صنعت قبول شی و بعد بری آرمانشهر استخدام بشی و روز و شبت رو با بهزادفر سر کنی... :v57xpgj21gn50sq6izfچطور میتونی*********!!!!!! 5
ho0da 2321 ارسال شده در 28 دی، 2011 خوب من تجربه حضور توی کلاس خیلی از این اساتید رو نداشتم که شخصیت هر کدوم به خاطر زحماتی که واسه شهرسازی ایران کشیدن برام قابل احترامه:yes: ولی به هر حال.....من دکتر شیعه رو انتخاب کردم... به نظرم از هر لحاظ شایسته داشتن لقب استاد و پیشکسوت...وقتی وارد کلاس می شه با جون و دل زیر پاش بلند مشی ... از شخصیت ساده و افتاده حالش سیر نشدم و نمی شم... 7
nasim184 12259 ارسال شده در 29 دی، 2011 منم به دکتر شیعه رای میدم با هاشون برخورد داشتم و شدیدا خوشم اومده از صحبتاشون ولی برای خودم متاسف شدم چون چندتا از این اساتید اصلا نمیشناسم:icon_pf (34): 7
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 29 دی، 2011 عزيز زياد براي خودت متاسف نباش كم كم اسامي اين اساتيد بزرگ رو مي شنوي البته نكته خيلي مهم اينه كه همه ي اين اساتيد شهرساز نيستن مثلا دكتر مظفر صرافي جغرافياست ، دكر فلامكي معماره ، پرويز پيران جامعه شناسه 6
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 29 دی، 2011 خوب من تجربه حضور توی کلاس خیلی از این اساتید رو نداشتم که شخصیت هر کدوم به خاطر زحماتی که واسه شهرسازی ایران کشیدن برام قابل احترامه:yes: ولی به هر حال.....من دکتر شیعه رو انتخاب کردم... به نظرم از هر لحاظ شایسته داشتن لقب استاد و پیشکسوت...وقتی وارد کلاس می شه با جون و دل زیر پاش بلند مشی ... از شخصیت ساده و افتاده حالش سیر نشدم و نمی شم... ميگم هدي خانوم اين راي به به خاطر اون نمره بالاييكه توي درسش گرفتي نيست كه هست 6
nasim184 12259 ارسال شده در 29 دی، 2011 ممنون بابت دلداریت اخه داشتم سکته میکردم،فک کردم خیلی عقبم... اخه چرا جغرافیا و معماری میزارید ،که بچه بترسه!!!!!!!!!!!!!1:biggrin: 5
hamid_hisystem 6612 ارسال شده در 29 دی، 2011 ممنون بابت دلداریتاخه داشتم سکته میکردم،فک کردم خیلی عقبم... اخه چرا جغرافیا و معماری میزارید ،که بچه بترسه!!!!!!!!!!!!!1:biggrin: آخه گرايشي به نام جغرافيا و برنامه ريزي شهري و جامعه شناسي شهري داريم كه خيلي معروفه دكتر فلامكي هم توي بحث مرمت و نوسازي و بهسازي شهري كه يك مبحث شهرسازيه مي تونم بگم يك پيشرو محسوب ميشه ولي خداييش از كنار اسم اين دوسه تا غير شهرسازهايي كه جيمي گذاشته نميشه به سادگي عبور كرد :texc5lhcbtrocnmvtp8 5
ارسالهای توصیه شده