رفتن به مطلب

به مناسبت روز شهرساز، پیشکوست برتر در حوزه نظریه شهرسازی را انتخاب کنید.



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

امسال نیز به رسم هر سال قراره که روز شهرساز، شهرساز پیشکوست در حوزه ی نظریه شهرسازی انتخاب شود.

در اولین سال برگزاری مراسم، استاد بزرگوار "مهندس توسلی" در سال دوم استاد دوست داشتنی "دکتر پاکزاد" و در سال سوم برگزاری استاد عزیز سرکار خانم "دکتر دانشپور" انتخاب شدند.

به نظر شما کدام گزینه زیر انتخاب شایسته تری برای انتخاب پیشکسوت برتر در حوزه ی نظریه شهرسازی در مراسم روز شهرساز امسال است؟

1- دکتر سیدمحسن حبیبی

2-دکتر حسین بحرینی

3- دکتر مظفر صرافی

4- دکتر اسماعیل شیعه

5- دکتر منصور فلامکی

6-دکتر محمدرضا پورجعفر

7-دکتر علی غفاری

8-مهندس سیاوش انصاری نیا

9-دکتر کامران ذکاوت

10-دکتر مصطفی بهزادفر

11-دکتر کوروش گلکار

 

 

در صورت تمایل کسان دیگری که در این لیست نیستند و مدنظر شما هستند، معرفی نمائید.

  • Like 14
ارسال شده در

من دکتر حبیبی رو انتخاب کردم ، چون بنظرم خیلی تو تاریخ شهر ایران به گردن جامعه شهرسازا حق داره . :ws37:

  • Like 7
ارسال شده در
من دکتر حبیبی رو انتخاب کردم ، چون بنظرم خیلی تو تاریخ شهر ایران به گردن جامعه شهرسازا حق داره . :ws37:

الحق و والانصاف حق دکتر حبیبیه.

واقعا شخصیت محترم و دوست داشتنی ای داره.

من خیلی دوسش دارم. :5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 9
ارسال شده در

از نظر من دکتر بحرینی انسانی بسیار با تلاش و دلسوز و البته بسیار باشخصیت هستش و من ایشون رو انتخاب می کنم.

واقعاً انتخاب کردن یکیشون سخته ، من دلم میخواست چند نفر رو با هم انتخاب کنم ولی ...:a030:

  • Like 10
ارسال شده در

پیشکسوت نظریه شهرسازی؟:JC_thinking:

نظریه شهرسازی چیه؟

چقدر مگه قدیمیه که پیشکسوت داره؟

  • Like 9
ارسال شده در
پیشکسوت نظریه شهرسازی؟:JC_thinking:

نظریه شهرسازی چیه؟

چقدر مگه قدیمیه که پیشکسوت داره؟

 

در جهان

از همان بدو ایجاد پدیده ای به نام شهر

و در ایران از سالهای 40 - 50 تا اکنون.

  • Like 9
ارسال شده در

ما که سعادت دیدار نداشتیم بالاجبار از رو خونده ها قضاوت میکنیم:JC_thinking:

اصلن همشون غیر از دکتر بهزادفر...icon_razz.gif

  • Like 8
ارسال شده در

فکر کنم بهترین نظر رو سارا داد lol.gif

  • Like 7
ارسال شده در

دکتر بحرینی شخصیت فوق العاده ای داره. استاد گرانقدری بود. مفاهیم سخت رو بسیار ساده بیان میکنه.

هر چند دکتر حبیبی هم بسیار شایسته هستن اما من نظریات و فعالیتهای دکتر بحرینی رو اندکی بالاتر از دکتر حبیبی دیدم. همچنین دکتر بحرینی رو بروزتر از دکتر حبیبی دیدم.

جفتشون استادم بودن و از جفتشون بسیار سپاسگذارم.

  • Like 8
ارسال شده در
دکتر بحرینی شخصیت فوق العاده ای داره. استاد گرانقدری بود. مفاهیم سخت رو بسیار ساده بیان میکنه.

هر چند دکتر حبیبی هم بسیار شایسته هستن اما من نظریات و فعالیتهای دکتر بحرینی رو اندکی بالاتر از دکتر حبیبی دیدم. همچنین دکتر بحرینی رو بروزتر از دکتر حبیبی دیدم.

جفتشون استادم بودن و از جفتشون بسیار سپاسگذارم.

:girl_in_dreams:

  • Like 5
ارسال شده در
دکتر بحرینی شخصیت فوق العاده ای داره. استاد گرانقدری بود. مفاهیم سخت رو بسیار ساده بیان میکنه.

هر چند دکتر حبیبی هم بسیار شایسته هستن اما من نظریات و فعالیتهای دکتر بحرینی رو اندکی بالاتر از دکتر حبیبی دیدم. همچنین دکتر بحرینی رو بروزتر از دکتر حبیبی دیدم.

جفتشون استادم بودن و از جفتشون بسیار سپاسگذارم.

 

یه چی بگم دلتون کباب شه.

اینایی رو بهشون رای دادین هیچ کدوم احتمالا پیشکسوت برتر نمیشن. :5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 6
ارسال شده در

من میدونم کی میشه:14k8gag:

یا فلامکی میشه؛یا صرافی

شایدم پورجعفر یا غفاری یا انصاری نیا...احتمال ذکاوت هم هست:yes:

درنهایت با کمال تاسف ممکنه بهزادفر بشه

:biggrin:

  • Like 4
ارسال شده در
من میدونم کی میشه:14k8gag:

یا فلامکی میشه؛یا صرافی

شایدم پورجعفر یا غفاری یا انصاری نیا...احتمال ذکاوت هم هست:yes:

درنهایت با کمال تاسف ممکنه بهزادفر بشه

:biggrin:

 

ایشالا علم و صنعت قبول شی و بعد بری آرمانشهر استخدام بشی و روز و شبت رو با بهزادفر سر کنی... :biggrin:

  • Like 5
ارسال شده در
ایشالا علم و صنعت قبول شی و بعد بری آرمانشهر استخدام بشی و روز و شبت رو با بهزادفر سر کنی... biggrin.gif

:v57xpgj21gn50sq6izfچطور میتونی*********!!!!!!

  • Like 5
ارسال شده در

خوب من تجربه حضور توی کلاس خیلی از این اساتید رو نداشتم که شخصیت هر کدوم به خاطر زحماتی که

 

واسه شهرسازی ایران کشیدن برام قابل احترامه:yes:

 

ولی به هر حال.....من دکتر شیعه رو انتخاب کردم...

 

به نظرم از هر لحاظ شایسته داشتن لقب استاد و پیشکسوت...وقتی وارد کلاس می شه با جون و دل زیر پاش

 

بلند مشی ...

 

از شخصیت ساده و افتاده حالش سیر نشدم و نمی شم...:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در

منم به دکتر شیعه رای میدم

با هاشون برخورد داشتم و شدیدا خوشم اومده از صحبتاشون:ws37:

ولی برای خودم متاسف شدم چون چندتا از این اساتید اصلا نمیشناسم:icon_pf (34):

  • Like 7
ارسال شده در

عزيز زياد براي خودت متاسف نباش كم كم اسامي اين اساتيد بزرگ رو مي شنوي

البته نكته خيلي مهم اينه كه همه ي اين اساتيد شهرساز نيستن

مثلا دكتر مظفر صرافي جغرافياست ، دكر فلامكي معماره ، پرويز پيران جامعه شناسه :a030:

  • Like 6
ارسال شده در
خوب من تجربه حضور توی کلاس خیلی از این اساتید رو نداشتم که شخصیت هر کدوم به خاطر زحماتی که

 

واسه شهرسازی ایران کشیدن برام قابل احترامه:yes:

 

ولی به هر حال.....من دکتر شیعه رو انتخاب کردم...

 

به نظرم از هر لحاظ شایسته داشتن لقب استاد و پیشکسوت...وقتی وارد کلاس می شه با جون و دل زیر پاش

 

بلند مشی ...

 

از شخصیت ساده و افتاده حالش سیر نشدم و نمی شم...:ws37:

ميگم هدي خانوم اين راي به به خاطر اون نمره بالاييكه توي درسش گرفتي نيست كه هست :ws38:

  • Like 6
ارسال شده در

ممنون بابت دلداریت

:ws37:اخه داشتم سکته میکردم،فک کردم خیلی عقبم...

اخه چرا جغرافیا و معماری میزارید ،که بچه بترسه!!!!!!!!!!!!!1:biggrin:

  • Like 5
ارسال شده در
ممنون بابت دلداریت

:ws37:اخه داشتم سکته میکردم،فک کردم خیلی عقبم...

اخه چرا جغرافیا و معماری میزارید ،که بچه بترسه!!!!!!!!!!!!!1:biggrin:

آخه گرايشي به نام جغرافيا و برنامه ريزي شهري و جامعه شناسي شهري داريم كه خيلي معروفه

دكتر فلامكي هم توي بحث مرمت و نوسازي و بهسازي شهري كه يك مبحث شهرسازيه مي تونم بگم يك پيشرو محسوب ميشه

ولي خداييش از كنار اسم اين دوسه تا غير شهرسازهايي كه جيمي گذاشته نميشه به سادگي عبور كرد :texc5lhcbtrocnmvtp8

  • Like 5
×
×
  • اضافه کردن...