*Mahla* 3410 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 مهر، ۱۳۹۰ مهلا جونم فعلا قصد رقیب تراشیدن برا خودم ندارم میخوام به صورت نرم افزاری یه بازار هوشمند رو شبیه سازی کنم یعنی فروشنده و خریدار مجازی هوشمند بعد این رو بندازم وسط ببینم نهایت بازار رو به چه سمتی می برن چقدر با واقعیت تطبیق داره قیمت ها و سود و زیان ها رو بررسی کنم واقعا فکر می کنی داریم به سمت بازار رقابتی میریم ؟ والا من آشنایی زیادی با اینجور نرم افزارا ندارم کارم بیشتر با نرم افزارای تحلیل و رسم نموداراست :th_scratchhead: ولی اینو بدون واقعیت تو دنیای اقتصاد یا همون تجارت خیلی فرق داره با ترسیم های ذهنی و نرم افزاری ... حتی خبره ترین اقتصاددان هم گاهی از ساز و کار هنگ میکنن :53tnkbetm2eof1u84pj ینی اونطور که پیشبینی کردن البته با توجه به واقعیات گذشته پیش نمیره :shame: آره ... شاید در ایران روند حرکت بازار یکم ضعیف تر باشه نسبت به کشورای پیشرفته .. اما خب رقابت همچنان حرف اول رو میزنه 2 لینک به دیدگاه
felorans666 12046 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مهر، ۱۳۹۰ مهلا جونم فعلا قصد رقیب تراشیدن برا خودم ندارم میخوام به صورت نرم افزاری یه بازار هوشمند رو شبیه سازی کنم یعنی فروشنده و خریدار مجازی هوشمند بعد این رو بندازم وسط ببینم نهایت بازار رو به چه سمتی می برن چقدر با واقعیت تطبیق داره قیمت ها و سود و زیان ها رو بررسی کنم واقعا فکر می کنی داریم به سمت بازار رقابتی میریم ؟ اگه منظورت بازار ایرانه که خیلی وقته انحصاری هر روز داره گسترش بیشتر و بیشتر می شه ...:viannen_38: ... 1 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مهر، ۱۳۹۰ اگه منظورت بازار ایرانه که خیلی وقته انحصاری هر روز داره گسترش بیشتر و بیشتر می شه ...:viannen_38: ... نه دنبال شبیه سازی یه بازار فرضیم میخوام ببینم تو هر کدام از شرایط اون تعادل نش کجاست اصلا هس چقدر پایداره پایداریشو چه چیزهایی بهم میزنه 1 لینک به دیدگاه
XMEHRDADX 7514 اشتراک گذاری ارسال شده در 6 آبان، ۱۳۹۰ سلامبچه ها من میخوام یه بازار طراحی کنم میخواستم بدونم برا اینکار چه پیشنیاز هایی لازم دارم ؟ رشته ام هم اصلا اقتصاد و مدیریت نیس و اینکه الان تو دنیا به کدوم سمت از نظر نوع بازار میریم ؟ سلام ، بایستی تحقیقات بازاریابی انجام بدی.(نیاز و خواست مشتری ، طبقه بندی افراد از لحاظ اقتصادی.جغرافیای بازار ....) باید بازار و بخش بندی کنی. باید بازار هدف رو مشخص کنی. استراتژی سازمانو مشخص کنی عوامل درونی و بیرونی سازمان باید مشتریارو طبقه بندی کنی .مثل مشتریان بالفعل ،مشتریان بالقوه ... و خیلی کارای دیگه...... پیشنهاد میکنم کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلرو بخونی: http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=63268&p=672898&viewfull=1#post672898 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده