Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 17 آذر، 2011 تا حالا تحت تاثیر دوست تون قرار گرفتین؟؟ تو چه زمینه ای مثبت یا منفی؟؟ به حرفش گوش دادین یا نه؟ 10
felorans666 12046 ارسال شده در 17 آذر، 2011 یکم تاثیر پذیرم هم مثبت هم منفی خوب دو تا دوست باید با هم خوب باش و به حرف هم کنن تا دوستی پا برجا بمونه 4
Cinderella 9897 ارسال شده در 18 آذر، 2011 اگه نوعه رابطه دوستي عميق باشه آره خيلي تاثير ميزاره... رو منم تاثير گذاشته! 5
کهربا 18091 ارسال شده در 18 آذر، 2011 چه بخوایم و چه نخوایم از آدم های اطرافمون تاثیر می گیریم یکی کمتر یکی بیشتر من رابطم رو با دوستانی که احساس کنم دارن تاثیر بد روم میذارن کم می کنم و بلعکس 5
Neutron 60972 ارسال شده در 3 مهر، 2012 بنده تحت تاثیر دوستان بسیاری قرار گرفته ام و از آنها بسیار آموخته ام. 2
*mini* 37779 ارسال شده در 3 مهر، 2012 تا حالا تحت تاثیر دوست تون قرار گرفتین؟؟ تو چه زمینه ای مثبت یا منفی؟؟ به حرفش گوش دادین یا نه؟ اره....خیلی موقع ها.... خوشبختانه بیشتر مثبت بوده....اما گاهی بخاطر سادگی بیش از حد تاثیر منفی هم داشته که درس عبرت شده واسم بخاطر همین همیشه سعی میکنم دوستایی رو انتخاب کنم که مثه خودم باشن یا کمی فرا تر از من 2
Avenger 19334 ارسال شده در 4 مهر، 2012 اصلا امکان داره که ادم از دوستش تاثیر نگیره بخاطر همین هم میگن تو انتخاب دوست دقت کن 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری