ooraman 22216 ارسال شده در 9 آذر، 2011 مدیر به نظرم کسیه که در عین مهربانی قاطع باشه حواسش به محیطی که مدیریتش و بر عهده داره شش دنگ گرمه نور چشمیاشو دور خودش جمع نکنه و از ادمای کاردان و کاربلد استفاده کنه برای کسایی که برای پیشرفت اون محیط تلاش میکنن ارزش قائل میشه و بهشون نشون میده که تلاشت و میبنم و به عنوان مشوق عمل میکنه و بی اهمیت از کمک اطرافیانش نمیگذره فرهنگ تشویق رو تو کارش رواج میده خودش به قوانین عمل میکنه و خیلی نکته های دیگه که بچه ها اکثرشون و گفتن 9
hasti1988 22046 ارسال شده در 9 آذر، 2011 سلام. ما تو درس هامون انواع و اقسام مدیریت ها رو خوندیم.تو اطرافمون انواع مدیریت ها رو دیدیم. از مدیر مدرسه مون تا مدیرهای سازمان های بزرگتر.... اما چیزی که میخوام بگم استنباطی هست از همه اون چیزهایی که یه فرد باید بعنوان مدیر باشه. مدیریت هنر میخواد. مدیر کسی هست که بتونه همه آرا ونظرات افراد رو برای رسیدن و دستیابی همه گروه به جای برتر جمع کنه اونها رو اصلاح و مسیر رو برای این منظور پیدا کنه... من این استنباط رو دارم:ادم ها تا وقتی یه مدیر خوب نداشته باشن حتی اگه در بهترین شرایط هم کار کنن و وظایفشون رو خوب انجام بدن،مثل فرفره هایی می مونن که دور خودشون می گردن. مدیر کسی هست که بتونه استعدادها رو کشف کنه. مدیر خوب کسی هست که تفویض اختیار کنه.اینجوری به کارکنانش مسئولیت میده و مطمئنا اگر کارکنان شایسته باشن و مسئولیت پذیر بازدهی چند برابری عاید میشه. چون اصولا آدم های زیادی هستن که وقتی کاری ازشون خواسته میشه فقط جهت رفع تکلیف کار میکنن چون اعتقاد دارن که آخرش نتیجه خوب یا بد تاثیری در روند کاریشون نخواهد داشت. ولی وقتی احساس میکنن که کار متعلق به خودشونه سعی میکنن از جون و دل مایه بذارن تا حداقل به دیگران خودی نشون بدن.... نمیخواستم پستم اینقدر طولانی شه ولی.... ممنون 11
Ashley.G 443 ارسال شده در 9 آذر، 2011 سلام با تعریفی که از تموم واحدهای درسی و کتابهای غیر درسی خوندم این تعریف مدیریت بوده:هنر انجام کارها به وسیله دیگران. ویژگی یک مدیر خوب از نظر من اینکه بین روابط با کارکنان و بازدهی تعادل کاملی در چارچوب قانونهاو ضوابط برقرار کنه.به طوری که روابط با کارکنان باعث لطمه وارد شدن به مقصود فعالیتها نشه و همچنین برعکس . در عین حال یک مدیر به عنوان کسی که راهنمایی افراد یک سازمان رو بر عهده میگیره نباید نسبت به نظر و انتقادات کارکنان بی تفاوت باشه. 7
کتایون 15176 ارسال شده در 9 آذر، 2011 من که هیچ چیز راجع به مدیریت نمی دونم... اما ازون جا که یک مدیر مرا فراخوانده نمیشه که نظرمو نگم... یه مدیر موفق باید مسئولیت پذیر باشه... خلاق باشه... تا حدی با خصوصیات روانی انسان ها آشنا باشه.... قدرت تصمیم گیری و انتقالش سریع باشه... بتونه در کارمندانش یا همکاراش انگیزه ایجاد کنه... به علاوه به نظرم مهمه که انسانی خستکی ناپذیر باشه گاهی... 5
مهندس خوش فکر 11397 ارسال شده در 9 آذر، 2011 سیلاااام مدیر کسیه که بتونه با استفاده از امکاناتی که داره بهترین تصمیم رو بگیره و اون تصمیمات رو در کمترین زمان ممکن و با استفاده از پتانسیل گروهی که مدیریت میکنه به سرانجام برسونه ویزگیهای یک مدیر میتونه خلاقیت ارادی قوی اعتماد به نفس بالا روابط عمومی خوب باشه همچنین باید مهارتهای کافی ورو کسب کرده باشه با دانش امروز اشنا باشه از همه مهم تر سیستم تحت مدیریتش رو به خوبی بشناسه و باهاشون غریبه نباشه د رکل میشه گفت یه مدیر خوب باید از هوش هیجانی بالای برخوردار باشه نمونه های زیادی وجود دارن بعنوان مثال استیو جابز ( مدیر عامل سابق اپل) فردی بود که بیش تر ویژگیهای یک مدیر خوب را رو داشت و هر دفعه که به سازمانش بر می گشت با ایده هاش جهانی رو متوجه خودش میکرد :dancegirl2: 6
Cinderella 9897 ارسال شده در 11 آذر، 2011 سجاد جان هزارو سيصدو شونصد مدل مقاله مديرتي هست كه عملا خيلي به درد نمي خورن به نظر من هر شغلي و هر محيطي مديريته خاصه خودشو داره و هيچ قاعده كلي نداره كه همه جا جواب بده... 2
spow 44198 مالک ارسال شده در 20 آذر، 2011 سجاد جان هزارو سيصدو شونصد مدل مقاله مديرتي هست كه عملا خيلي به درد نمي خورنبه نظر من هر شغلي و هر محيطي مديريته خاصه خودشو داره و هيچ قاعده كلي نداره كه همه جا جواب بده... نه عزیز من متاسفانه مدیریت یک مسئله بسیار بسیار ساده هست که با رنگ امیزی وپیچ وخم دادن اونو تبدیل به مسئله غامضی کردن روشهای رفتار مدیریتی شاید درنظر پیچیده وبی قاعده به نظر برسه ولی درنهایت راه حل های محدود،سریع وممکنی دردسترس هست این به دلیل پلورالیسم یا تکثر رفتاری انسانهاست که روشهای مدیریتی رو چندگانه جلوه میده 2
hamidbala 2844 ارسال شده در 20 آذر، 2011 بحث جالبه! مدیر کیست: مدیر شخصی است که باید با یک نظارت درست بر یک سری افراد که من اونا رو رفیق میگم بتونه ارتباط برقرار کنه و اونا رو هدایت کنه! اما مدیر موفق: چون خودم تجربه کم و بیش داشتم مدیر موفق کسیه که بتونه تمام کسایی رو که اطرافش هستند بتونه خوب درک کنه! اگر ادم بتونه خوب درک کنه واقعا می تونه موفق باشی به نظرم! و رابطه صمیمی برقرار کنه باهاشون خیلی از مدیرهای ما اصلا دیده نمیشن تو محیط اون کار! و اخرین نکته که من بهش رسیدم اعتماد به نفس بالایی باید داشته باشی پیروز باشید! 2
Cinderella 9897 ارسال شده در 20 آذر، 2011 نه عزیز منمتاسفانه مدیریت یک مسئله بسیار بسیار ساده هست که با رنگ امیزی وپیچ وخم دادن اونو تبدیل به مسئله غامضی کردن روشهای رفتار مدیریتی شاید درنظر پیچیده وبی قاعده به نظر برسه ولی درنهایت راه حل های محدود،سریع وممکنی دردسترس هست این به دلیل پلورالیسم یا تکثر رفتاری انسانهاست که روشهای مدیریتی رو چندگانه جلوه میده شايدم حق با تو باشه ...
Javid Maleki 11668 ارسال شده در 2 دی، 2011 سلام دوستان عزیزموضوع بحث این هفته : مدیر کیست ،مدیریت چیست ؟ به نظر شما یک مدیر خوب وموفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد موفق باشیم مدیر شخصیست مثل سایر آدم ها....مدیریت یعنی داشتن قابلیت های متمایز نسبت به سایر افراد......باید یه مدیر یک دقیقه ای باشه.......بهتون سفارش میکنم برید کتاب مدیر یک دقیقه ای که نوشته ی دکتر کنت بلانچارد،،،و دکتر اسپنسرجانسون ترجمه فریال موسوی.کامیارطریقی رو بخونید تا بدونید مدیر و مدیریت یعنی چی:yes: 4
soudabe 804 ارسال شده در 10 دی، 2011 نظر همه دوستان خیلی خوب بود منم نظرمو میگم مدیر باید مدیریت زمان داشته باشه و اول از همه خودشو مدیریت کنه به راجتی اشتباهاتشو قبول کنه و خیلی راجت معذرت خواهی کنه 4
Eng HVAC 4139 ارسال شده در 12 دی، 2011 تعریف ساده واسه مدیریت::: در دیدگاه شغلی، مدیر کسی هست که مسئول برای عملکرد یه گروه از افراد هست مدیر یا خودش به طور مستقیم با کارمندها در ارتباط خواهد بود و یا اینکه از طریق سوپروایزرها با کارمند ها در تماس است مدیر کسی هست که نسبت به کار بقیه باید مسئولیت داشته باشه و بدونه که بقیه اعضا قرار هست چه کاری رو انجام بدهند ولی این اصلا به این معنی نیست که مدیر یعنی بهترین.. بهترین مدیر کسی هست که بهترین نتیجه رو با افرادی که داره بگیره.... The BEST Manager: Getting Better Results WITH People 2
ارسال های توصیه شده