pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 مرداد، ۱۳۹۱ لطفا پاسخ بدید. سلام والا من هیچ گونه اطلاعی تو این زمینه ندارم:5c6ipag2mnshmsf5ju3 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 مرداد، ۱۳۹۱ دو سنسور حساس به فلز(پروکسی میتی) چجوری سری میشن؟ هم npn هم pnp ؟ 3 لینک به دیدگاه
peyman sadeghian 30244 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مرداد، ۱۳۹۱ درمورد سوال دوست عزیزمون در مورد مدار رادیویی... تنها چیزی که به ذهن من میرسه چیزی شبیه ترانس ایزوله هست چون تا اونجا که من میدونم راه دیگه ای نداره اگه دقت کرده باشید این جریان عبوی هست که باعث برق گرفتگی میشه نه ولتاژ ممکنه این مدار اومده باشه با کم کردن موقت جریان این مسئله رو حل کرده باشه 6 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 مرداد، ۱۳۹۱ دو سنسور حساس به فلز(پروکسی میتی) چجوری سری میشن؟هم npn هم pnp ؟ خودم جواب میدم... مهم اینه که منظورمو رسونده باشم... اگه جائیشو نفهمیدید بپرسید... 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 مرداد، ۱۳۹۱ خودم جواب میدم... مهم اینه که منظورمو رسونده باشم... اگه جائیشو نفهمیدید بپرسید... من کلا از الکترونیک و npn , pnp خوشم نمیاد وگرنه جواب میدادم لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 مرداد، ۱۳۹۱ من کلا از الکترونیک و npn , pnp خوشم نمیاد وگرنه جواب میدادم ینی بلد بودی ولی جواب ندادی...:vahidrk: لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 شهریور، ۱۳۹۱ چه دلایلی باعث سوختن ترانزیستورهای قدرت(igbt) در یک سیستم inverter می گردد؟ 3 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 شهریور، ۱۳۹۱ چه دلایلی باعث سوختن ترانزیستورهای قدرت(igbt) در یک سیستم inverter می گردد؟ خودم جواب میدم...البته از یه جایی پیدا کردم این جواب رو... تجهیزات الکترونیکی عموماً از محدوده پایداری حرارتی مشخصی برخوردارند که کاربرد آنها را وابسته به شرایط بهره برداری می نماید. بنابراین لازم است دستورالعمل نصب سازنده اعم از حداکثر دمای محیط و محدودیت ارتفاع نصب که در عملکرد سیستم کولینگ دستگاه موثر است منظور شود. یکی از ویژگیهای IGBT که آنرا از ترانزیستورهای قدرت معمولی جدا می کند سرعت سوئیچینگ بسیار بالاتر آن است که به دلیل ساختمان ویژه آن حاصل شده است. پهنای باند پالسهای ایجاد شده توسط IGBT حدود 50 تا 150 نانو ثانیه است که بسیار کمتر از پهنای 2 تا 4 میکرو ثانیه مربوط به ترانزیستورهای قدرت است. این سرعت بالای IGBT ها و عملکرد مناسبشان به خاطر امپدانس بالای گیت ورودی سبب کاربرد وسیع آنها در اینورتر های توان بالا است. با این حال همین ویژگی مثبت گاهی می تواند سبب دردسر شود. برای مثال کابلهای ارتباطی بیش از 6 متر در فرکانس سوئیچینگ بسیار بالای مورد بحث می تواند سبب شکل گیری امواج ولتاژ مخرب در مدار شود که از سویی سیم پیچی الکترو موتور متصل به اینور تر را تهدید می کند و از سوی دیگر امواج انعکاسی از روی موتور می تواند سبب تخریب طبقه خروجی اینوتر یا ترانزیستورهای IGBT گردد. معمولاً برای کنترل چنین امواج خطرناکی در فواصل بیش از 20 فوت استفاده از *****های ولتاژی در مدار حد فاصل اینورتر و موتور توصیه می شود. 5 لینک به دیدگاه
...YaSss 1393 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آبان، ۱۳۹۱ 1) چطور میتونیم از قطع و وصل شدن مکرر رله ها در برق ac جلوگیری کرد به جز افزایش فرکانس و استفاده از یکسو ساز ها؟ 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، ۱۳۹۱ 1) چطور میتونیم از قطع و وصل شدن مکرر رله ها در برق ac جلوگیری کرد به جز افزایش فرکانس و استفاده از یکسو ساز ها؟ متوجه سوال نشدم قطع و وصل رله ها در کجا؟ 1 لینک به دیدگاه
...YaSss 1393 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، ۱۳۹۱ تو جریان ac بخاطر اینکه حالت سینوسی داره باعث تغییرات شار میشه واسه همین رله های الکترو مغناطیسی دائما قطع ووصل میشه که با افزایش فرکانس و یکسو سازها میتونیم ریپلشو بگیریم میخوام بدونم راههای دیگش چیه 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، ۱۳۹۱ تو جریان ac بخاطر اینکه حالت سینوسی داره باعث تغییرات شار میشه واسه همین رله های الکترو مغناطیسی دائما قطع ووصل میشه که با افزایش فرکانس و یکسو سازها میتونیم ریپلشو بگیریم میخوام بدونم راههای دیگش چیه خب میتونیم از یه منبع تغذیه 24 ولت استفاده کنیم و از رله های 24 ولت هم استفاده کنیم...(این چیزی که من گفتم تو مدارات فرمان میشه انجام داد)...حالا نمیدونم درست متوجه منظورتون شدم یا نه... 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 آبان، ۱۳۹۱ نه خب تو فشار قوی که نمیشه نه خب این چیزی که گفتم تو فشار قوی نمیشه...ولی آمارشو در میارم ببینم چند چند 1 لینک به دیدگاه
...YaSss 1393 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 آبان، ۱۳۹۱ 1) چرا موتور سنکرون فاقد گشتاور راه اندازیه؟چطور باید این گشتاورو ایجاد کنیم؟ 2) آیا اندازه گیری مقاومت آرمیچر با اهم متر کار درستیه؟ 3) در ماشین dc غیر از سیم پیچ تحریک و سیم پیچ آرمیچر چه سیم پیچ هایی داریم و کاربردشون چیه؟ 4)چگونه میتوان در ماشین سیم پیچ های تحریک و آرمیچر را با اهم متر تشخیص داد(بدون باز شدن ماشین)؟ 5) چرا در ماشین های dc هسته آرمیچر مورق است؟ 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آبان، ۱۳۹۱ 1) چرا موتور سنکرون فاقد گشتاور راه اندازیه؟چطور باید این گشتاورو ایجاد کنیم؟2) آیا اندازه گیری مقاومت آرمیچر با اهم متر کار درستیه؟ 3) در ماشین dc غیر از سیم پیچ تحریک و سیم پیچ آرمیچر چه سیم پیچ هایی داریم و کاربردشون چیه؟ 4)چگونه میتوان در ماشین سیم پیچ های تحریک و آرمیچر را با اهم متر تشخیص داد(بدون باز شدن ماشین)؟ 5) چرا در ماشین های dc هسته آرمیچر مورق است؟ 1 - موتور سنکرون گشتاور راه اندازی نداره نمیدونم شاید من هنگ ام م م این وثت شب اینو ببین برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 -نه درست نیست چون امکان خطا داره بهتره با میگر این کار رو بکنیم 3 یه سیم پیچ گریز از مرکز هم هستش که تو ماشین های مختلف کارش فرق داره تو ماشین های فاز شکسته و.... هر کدوم یه کاربری داره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 -خب مقاومت سیم پیچ ارمیچر بیشتر از سیم پیچ تحریکههه با یه مولتی مترررررررررررررر این سوال تووووو یکی از مصاحبه هام ازم پرسیدن و منم با افتخار جواب ندادم:icon_pf (34): 5- این جواب روی همه موتور ها جواب میده رو dc نمیدونم به خاطر کم کردن اثر شار مغناطیسی 2 لینک به دیدگاه
...YaSss 1393 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آبان، ۱۳۹۱ 1 - موتور سنکرون گشتاور راه اندازی نداره نمیدونم شاید من هنگ ام م م این وثت شب اینو ببین برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ممنون جوابش توی مقاله بود 2 -نه درست نیست چون امکان خطا داره بهتره با میگر این کار رو بکنیم میشه بیشتر توضیح بدی؟ 3 یه سیم پیچ گریز از مرکز هم هستش که تو ماشین های مختلف کارش فرق داره تو ماشین های فاز شکسته و.... هر کدوم یه کاربری داره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 -خب مقاومت سیم پیچ ارمیچر بیشتر از سیم پیچ تحریکههه با یه مولتی مترررررررررررررر این سوال تووووو یکی از مصاحبه هام ازم پرسیدن و منم با افتخار جواب ندادم:icon_pf (34):یعنی بدون باز کردنه ماشین میشه؟چطوری؟ 5- این جواب روی همه موتور ها جواب میده رو dc نمیدونم به خاطر کم کردن اثر شار مغناطیسی فکر کنم دلیل دیگه ای هم داشته باشه خیلی مرسی که جواب دادین لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آبان، ۱۳۹۱ واقعا گشاور نداره خب مولتی متر چه بخوای چه نخوای یه خطایی داره اما میزان دقت میگر خیلی بالا تره ه ه به خاطر این تست با میگر خیلی مطمئن تره اما مولتی متر های HANOKI از یه میگر هم دقیق تر هستن نامردااااااااااااااااااااااااااااااااااا:icon_pf (34): 5 => این هم همین طور گفتمم م م م م گفتم مطمئن نیستم م م:5c6ipag2mnshmsf5ju3 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آبان، ۱۳۹۱ بله ه ه به راحتی میشه تو میتونی با مولتی متر اهم سیم پیچ ها رو بگیری اونی که مقاومت بیشتری داشت سیم پیچ اصلیت هستش 1 لینک به دیدگاه
...YaSss 1393 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آبان، ۱۳۹۱ واقعا گشاور نداره خب مولتی متر چه بخوای چه نخوای یه خطایی داره اما میزان دقت میگر خیلی بالا تره ه ه به خاطر این تست با میگر خیلی مطمئن تره اما مولتی متر های HANOKI از یه میگر هم دقیق تر هستن نامردااااااااااااااااااااااااااااااااااا:icon_pf (34): 5 => این هم همین طور گفتمم م م م م گفتم مطمئن نیستم م م:5c6ipag2mnshmsf5ju3 وقتی استاد ما میگه نداره لابد نداره دیگه بار آخرت باشه رو حرف استاد ما حرف میزنی:vahidrk: 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده