pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ مثلا وقتی اینورتر رو روی 100rpm تنظیمش میکنم.وقتی زیر بار میره میشه 10rpm ...چرا؟ حتماااااااااااااا توان اینوترت با موتورت برابر نیست 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ حتماااااااااااااا توان اینوترت با موتورت برابر نیست برابره... 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ برابره... دلیلی نداره ه ه ه ه به نظر من ن که برابر نیستن 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 مرداد، ۱۳۹۱ دلیلی نداره ه ه ه ه به نظر من ن که برابر نیستن فردا اگه تونستم درستش میکنم میام میگم چش بوده... 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ مثلا وقتی اینورتر رو روی 100rpm تنظیمش میکنم.وقتی زیر بار میره میشه 10rpm ...چرا؟ درستش کردم...:hapydancsmil: سربندیه موتورمو از ستاره به مثلث بردم تا قدرتش زیاد شه که شد...و درست کار کرد... 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ درستش کردم...:hapydancsmil: سربندیه موتورمو از ستاره به مثلث بردم تا قدرتش زیاد شه که شد...و درست کار کرد... چیکار کردی سر بندی رو اشتباه بسته بودی مگه 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ چیکار کردی سر بندی رو اشتباه بسته بودی مگه من نبسته بودم که...از اول ستاره بود من مثلثش کردم... 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ من نبسته بودم که...از اول ستاره بود من مثلثش کردم... موتور چند کیلو بود یعنی موتور مستقیم مثلث راه اندازی کردی لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ موتور چند کیلو بود یعنی موتور مستقیم مثلث راه اندازی کردی 4 کیلو بود... رو پلاکش زده بود 380/660 منم مثلثش کردم... 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ 4 کیلو بود... رو پلاکش زده بود 380/660 منم مثلثش کردم... شانس اوردی من اون ورا نیستم وگرنه من میدونستم و توووووووووووووووووووووووووو بچه جان بشین عیب کارت رو گیر بیاررررررررررررررررررررررررررر فردا این تابلو میره ابرو شرکتتون میره برداشتی چون نوشته 660/380 صرت مساله رو پاک کردی 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ شانس اوردی من اون ورا نیستم وگرنه من میدونستم و توووووووووووووووووووووووووو بچه جان بشین عیب کارت رو گیر بیاررررررررررررررررررررررررررر فردا این تابلو میره ابرو شرکتتون میره برداشتی چون نوشته 660/380 صرت مساله رو پاک کردی عیب کارم کجا بوده؟ 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 مرداد، ۱۳۹۱ عیب کارم کجا بوده؟ بزار اگر شد فردا امارش در میارم پیش یکی که استاد اینوتره اما مطمئن باش مشکل با سر بندی عوض شدن حل نمیشه 1 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 مرداد، ۱۳۹۱ بزار اگر شد فردا امارش در میارم پیش یکی که استاد اینوتره اما مطمئن باش مشکل با سر بندی عوض شدن حل نمیشه پرسیدی؟ لینک به دیدگاه
HaMiD.CFD 20379 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 مرداد، ۱۳۹۱ 4 کیلو بود... رو پلاکش زده بود 380/660 منم مثلثش کردم... یه سوال فنی،من زیاد برق نمیدونم ولی وقتی روی موتور نوشته میشه 380/660 به این معنی هست که هم میتونیم ستاره ببندیم هم مثلث؟ 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 مرداد، ۱۳۹۱ یه سوال فنی،من زیاد برق نمیدونم ولی وقتی روی موتور نوشته میشه 380/660 به این معنی هست که هم میتونیم ستاره ببندیم هم مثلث؟ بله...هم میشه ستاره بست هم مثلث... ولی اگه نوشته بود 220/380 فقط میشه ستاره بست... 3 لینک به دیدگاه
HaMiD.CFD 20379 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 مرداد، ۱۳۹۱ بله...هم میشه ستاره بست هم مثلث... ولی اگه نوشته بود 220/380 فقط میشه ستاره بست... چه موقع در یک اینورتور بین دو فاز رو شورت میکنیم یا به اصطلاح جامپر قرار میدیم؟ آیا همیشه اینکارو میکنیم؟اصلا فلسفه جامپر گذاشتن چیه؟ 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 مرداد، ۱۳۹۱ این جوابی که میدم منوط به اینه که منظورتو درست فهمیده باشم.... وقتی میخوایم از اینورتر سه فاز به عنوان تک فاز استفاده کنیم باید برق تک فازمونو به دو پایه ای که r , t نوشته بدیم... ولی بعضی ها میان بین فاز s , r را جامپ میکنن و فاز میدن و به ترمینال t نول داده میشه...(البته من این کارو ندیدم انجام بدن ولی شنیدم واسه همین مطمئن نیستم) 4 لینک به دیدگاه
reza1559 15 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 مرداد، ۱۳۹۱ من چند وقت پیش توی تونل سد سیستمی دیدم که بهش میگفتن رادیویی! دلیل استفاده از این سیستم رطوبت بالای تونل و اتصالی دائم و سوختن لامپهای 220 بود. این سیستم یه تابلوی شرکتی مخصوص داشت و حبابهای سقفی که با چسب آکواریوم آب بندی شده بودن جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل حباب. طرف برقکار میگفت اگه دوسر سیم رو هم بگیری برق باعث مرگ نمیشه فقط کمی دوسر انگشتات داغ میشه؟ در ضمن 3 تا لامپ قلمی 1000 وات میرفت توی این تابلوی رادیویی!!که نشانگر عدم اتصالی لامپها باشه!!! حالا سوال: 1- کسی از نحوه ی عملکرد این سیستم اطلاع داره؟ 2- نحوه سیم کشی؟ 3 لینک به دیدگاه
HaMiD.CFD 20379 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 مرداد، ۱۳۹۱ این جوابی که میدم منوط به اینه که منظورتو درست فهمیده باشم.... وقتی میخوایم از اینورتر سه فاز به عنوان تک فاز استفاده کنیم باید برق تک فازمونو به دو پایه ای که r , t نوشته بدیم... ولی بعضی ها میان بین فاز s , r را جامپ میکنن و فاز میدن و به ترمینال t نول داده میشه...(البته من این کارو ندیدم انجام بدن ولی شنیدم واسه همین مطمئن نیستم) بله درسته من نوع دوم رو در یک ترمینال دیدم که بین r ,s جامپر گذاشته بودند 2 لینک به دیدگاه
reza1559 15 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 مرداد، ۱۳۹۱ من چند وقت پیش توی تونل سد سیستمی دیدم که بهش میگفتن رادیویی!دلیل استفاده از این سیستم رطوبت بالای تونل و اتصالی دائم و سوختن لامپهای 220 بود. این سیستم یه تابلوی شرکتی مخصوص داشت و حبابهای سقفی که با چسب آکواریوم آب بندی شده بودن جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل حباب. طرف برقکار میگفت اگه دوسر سیم رو هم بگیری برق باعث مرگ نمیشه فقط کمی دوسر انگشتات داغ میشه؟ در ضمن 3 تا لامپ قلمی 1000 وات میرفت توی این تابلوی رادیویی!!که نشانگر عدم اتصالی لامپها باشه!!! حالا سوال: 1- کسی از نحوه ی عملکرد این سیستم اطلاع داره؟ 2- نحوه سیم کشی؟ لطفا پاسخ بدید. 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده