pesare irani 41805 ارسال شده در 9 آبان، 2012 مثلا وقتی اینورتر رو روی 100rpm تنظیمش میکنم.وقتی زیر بار میره میشه 10rpm ...چرا؟ حتماااااااااااااا توان اینوترت با موتورت برابر نیست 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 9 آبان، 2012 حتماااااااااااااا توان اینوترت با موتورت برابر نیست برابره... 1
pesare irani 41805 ارسال شده در 9 آبان، 2012 برابره... دلیلی نداره ه ه ه ه به نظر من ن که برابر نیستن 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 9 آبان، 2012 دلیلی نداره ه ه ه ه به نظر من ن که برابر نیستن فردا اگه تونستم درستش میکنم میام میگم چش بوده... 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 10 آبان، 2012 مثلا وقتی اینورتر رو روی 100rpm تنظیمش میکنم.وقتی زیر بار میره میشه 10rpm ...چرا؟ درستش کردم...:hapydancsmil: سربندیه موتورمو از ستاره به مثلث بردم تا قدرتش زیاد شه که شد...و درست کار کرد... 2
pesare irani 41805 ارسال شده در 10 آبان، 2012 درستش کردم...:hapydancsmil: سربندیه موتورمو از ستاره به مثلث بردم تا قدرتش زیاد شه که شد...و درست کار کرد... چیکار کردی سر بندی رو اشتباه بسته بودی مگه 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 10 آبان، 2012 چیکار کردی سر بندی رو اشتباه بسته بودی مگه من نبسته بودم که...از اول ستاره بود من مثلثش کردم... 1
pesare irani 41805 ارسال شده در 10 آبان، 2012 من نبسته بودم که...از اول ستاره بود من مثلثش کردم... موتور چند کیلو بود یعنی موتور مستقیم مثلث راه اندازی کردی
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 10 آبان، 2012 موتور چند کیلو بود یعنی موتور مستقیم مثلث راه اندازی کردی 4 کیلو بود... رو پلاکش زده بود 380/660 منم مثلثش کردم... 2
pesare irani 41805 ارسال شده در 10 آبان، 2012 4 کیلو بود... رو پلاکش زده بود 380/660 منم مثلثش کردم... شانس اوردی من اون ورا نیستم وگرنه من میدونستم و توووووووووووووووووووووووووو بچه جان بشین عیب کارت رو گیر بیاررررررررررررررررررررررررررر فردا این تابلو میره ابرو شرکتتون میره برداشتی چون نوشته 660/380 صرت مساله رو پاک کردی 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 10 آبان، 2012 شانس اوردی من اون ورا نیستم وگرنه من میدونستم و توووووووووووووووووووووووووو بچه جان بشین عیب کارت رو گیر بیاررررررررررررررررررررررررررر فردا این تابلو میره ابرو شرکتتون میره برداشتی چون نوشته 660/380 صرت مساله رو پاک کردی عیب کارم کجا بوده؟ 1
pesare irani 41805 ارسال شده در 10 آبان، 2012 عیب کارم کجا بوده؟ بزار اگر شد فردا امارش در میارم پیش یکی که استاد اینوتره اما مطمئن باش مشکل با سر بندی عوض شدن حل نمیشه 1
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 11 آبان، 2012 بزار اگر شد فردا امارش در میارم پیش یکی که استاد اینوتره اما مطمئن باش مشکل با سر بندی عوض شدن حل نمیشه پرسیدی؟
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 11 آبان، 2012 4 کیلو بود... رو پلاکش زده بود 380/660 منم مثلثش کردم... یه سوال فنی،من زیاد برق نمیدونم ولی وقتی روی موتور نوشته میشه 380/660 به این معنی هست که هم میتونیم ستاره ببندیم هم مثلث؟ 2
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 11 آبان، 2012 یه سوال فنی،من زیاد برق نمیدونم ولی وقتی روی موتور نوشته میشه 380/660 به این معنی هست که هم میتونیم ستاره ببندیم هم مثلث؟ بله...هم میشه ستاره بست هم مثلث... ولی اگه نوشته بود 220/380 فقط میشه ستاره بست... 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 11 آبان، 2012 بله...هم میشه ستاره بست هم مثلث... ولی اگه نوشته بود 220/380 فقط میشه ستاره بست... چه موقع در یک اینورتور بین دو فاز رو شورت میکنیم یا به اصطلاح جامپر قرار میدیم؟ آیا همیشه اینکارو میکنیم؟اصلا فلسفه جامپر گذاشتن چیه؟ 2
seyed mehdi hoseyni 27119 ارسال شده در 11 آبان، 2012 این جوابی که میدم منوط به اینه که منظورتو درست فهمیده باشم.... وقتی میخوایم از اینورتر سه فاز به عنوان تک فاز استفاده کنیم باید برق تک فازمونو به دو پایه ای که r , t نوشته بدیم... ولی بعضی ها میان بین فاز s , r را جامپ میکنن و فاز میدن و به ترمینال t نول داده میشه...(البته من این کارو ندیدم انجام بدن ولی شنیدم واسه همین مطمئن نیستم) 4
reza1559 15 ارسال شده در 12 آبان، 2012 من چند وقت پیش توی تونل سد سیستمی دیدم که بهش میگفتن رادیویی! دلیل استفاده از این سیستم رطوبت بالای تونل و اتصالی دائم و سوختن لامپهای 220 بود. این سیستم یه تابلوی شرکتی مخصوص داشت و حبابهای سقفی که با چسب آکواریوم آب بندی شده بودن جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل حباب. طرف برقکار میگفت اگه دوسر سیم رو هم بگیری برق باعث مرگ نمیشه فقط کمی دوسر انگشتات داغ میشه؟ در ضمن 3 تا لامپ قلمی 1000 وات میرفت توی این تابلوی رادیویی!!که نشانگر عدم اتصالی لامپها باشه!!! حالا سوال: 1- کسی از نحوه ی عملکرد این سیستم اطلاع داره؟ 2- نحوه سیم کشی؟ 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 12 آبان، 2012 این جوابی که میدم منوط به اینه که منظورتو درست فهمیده باشم.... وقتی میخوایم از اینورتر سه فاز به عنوان تک فاز استفاده کنیم باید برق تک فازمونو به دو پایه ای که r , t نوشته بدیم... ولی بعضی ها میان بین فاز s , r را جامپ میکنن و فاز میدن و به ترمینال t نول داده میشه...(البته من این کارو ندیدم انجام بدن ولی شنیدم واسه همین مطمئن نیستم) بله درسته من نوع دوم رو در یک ترمینال دیدم که بین r ,s جامپر گذاشته بودند 2
reza1559 15 ارسال شده در 13 آبان، 2012 من چند وقت پیش توی تونل سد سیستمی دیدم که بهش میگفتن رادیویی!دلیل استفاده از این سیستم رطوبت بالای تونل و اتصالی دائم و سوختن لامپهای 220 بود. این سیستم یه تابلوی شرکتی مخصوص داشت و حبابهای سقفی که با چسب آکواریوم آب بندی شده بودن جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل حباب. طرف برقکار میگفت اگه دوسر سیم رو هم بگیری برق باعث مرگ نمیشه فقط کمی دوسر انگشتات داغ میشه؟ در ضمن 3 تا لامپ قلمی 1000 وات میرفت توی این تابلوی رادیویی!!که نشانگر عدم اتصالی لامپها باشه!!! حالا سوال: 1- کسی از نحوه ی عملکرد این سیستم اطلاع داره؟ 2- نحوه سیم کشی؟ لطفا پاسخ بدید. 2
ارسال های توصیه شده