رفتن به مطلب

آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران


ارسال های توصیه شده

شركت ملي نفت ايران و شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي ايران به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز خود جهت خدمت در مناطق عملياتي و خارج از شهر تهران از بين واجدين شرايط ذكور (صرفاً داوطلبان مرد) در مقاطع تحصيلي كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد از طريق برگزاري آزمون هاي كتبي و روانشناختي (شغلي)، مصاحبه فنی/ تخصصي، طب صنعتي و گزينش استخدام مي نمايد.

تذکر 1 :فرزندان معزز شهدا، فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان داراي حداقل 5 سال اسارت مي توانند به منظور كسب اطلاعات و بهره مندي از تسهيلات سهميه استخدامي ويژه از طريق اداره كل اشتغال و كارآفريني بنياد شهيد و امور ايثارگران اقدام نمايند. تذکر 2 : جهت تأمين نياز نيروي انساني استانهاي بوشهر و خوزستان سهميه 50 درصدي جذب متعلق به داوطلبان بومي استان بوشهر در كليه مقاطع تحصيلي و سهميه 50 درصدي داوطلبان بومي استان خوزستان در مقطع كارداني مطابق ضوابط و دستورالعملهاي موجود اعمال خواهد شد.

تذکر 3 : فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي ارشد كه حسب ضوابط و مقررات اعلام شده در پايگاه اينترنتي معاونت توسعه منابع انساني و مديريت وزارت نفت (به آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
يا
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
) به عنوان فارغ التحصيل ممتاز شناخته مي شوند نيازي به ثبت نام و شركت در اين آزمون نداشته و جهت ارائه درخواست استخدام خود مي توانند از طريق ثبت نام در پايگاه اينترنتي مذكور اقدام نمايند. در همين رابطه استخدام دانش آموختگان ممتاز ياد شده صرفاً از طريق پايگاه مذكور امكان پذير بوده و در صورت حضور در اين آزمون از ادامه فرآيند جذب حذف خواهند شد (جهت اطلاع از شرايط ممتازي
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
را كليك نمائيد). تذکر 4 : داوطلبان مرد شاغل بصورت پيمانكاري در واحدهاي تابعه صنعت نفت در صورت واجد شرايط بودن مي توانند در آزمون استخدامي شركت نموده و از امتيازات مربوطه بهره مند گردند.

الف - شرایط داوطلبان استخدام

1- شرايط عـمومي : 1-1- تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران و متدين به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمي كشور.

1-2- عدم سوء پيشينه كيفري.

1-3- داشتن تندرستي و توانايي كامل جسماني به تأييد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت (طب صنعتي).

1-4- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم در زمان ثبت نام.

1-‎5- عدم اشتغال و تعهد به كار به صورت پيماني، آزمايشي و رسمي در سازمانها و موسسات دولتي و مراكز وابسته به آن و همچنين عدم استخدام بصورت پيماني يا رسمي در شركت هاي تابعه صنعت نفت (شرکت ملی نفت، گاز، پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي، پتروشیمی و شركتهاي فرعي آنها).

2- شـرايط سـن :

حداكثر سن مجاز داوطلبان در مقطع كارداني26 سال (متولدين 1/1/64 و به بعد)، مقطع كارشناسي 30 سال (متولدين 1/1/60 و به بعد) و مقطع كارشناسي ارشد 34 سال (متولدين 1/1/56 و به بعد)مي باشد.

2-1- مدت زمان خدمت سربازي به حداکثر سن داوطلبان افزوده مي شود.

2-2- سابقه كار خارج از صنعت نفت افرادي كه تجربه كاري مفيد و مرتبط با شغل مورد نياز دارند در صورت ارائه مدارك لازم و گواهي پرداخت حق بيمه بابت سوابق مذكور، تا 5 سال به حداكثر سن اضافه مي گردد.

2-3- مدت سابقه كار داوطلباني كه تجربه كاري در مناطق تابعه صنعت نفت را داشته باشند و يا بصورت قرارداد تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بيمه در مدت سابقه كار به حداكثر سن اضافه مي گردد.

2-4- شرط حداكثر سن در مورد ايثارگران براساس قانون اصلاح حداكثر سن داوطلبان استخدام مصوب 22/2/71 مجلس شوراي اسلامي با رعايت موارد ذيل افزايش مي يابد:

الف- داوطلباني كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن يا استراحت پزشكي رزمندگان داوطلب دراثر مجروحيت.

ب- داوطلباني كه در طول جنگ تحميلي به اسارت دشمن بعثي و يا گروههاي ضد انقلاب درآمده اند، به ميزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري يا استراحت پزشكي در اثر مجروحيت در جبهه هاي نبرد يا دوران اسارت.

ج- افراد خانواده شهدا (همسر، فرزندان، پدر و مادر، برادر و خواهر)، جانبازان (فرد جانباز) و همسر و فرزندان جانبازان از كار افتاده كلي و مشمولين بند "ب" فوق حداكثر به ميزان 5 سال.

2-5- شرط حداكثر سن براي داوطلبان بومي تا سه سال قابل افزايش است.

2-6- كارمندان رسمي صنعت نفت كه متقاضي تعديل مدرك تحصيلي مي باشند از شرط سني معاف هستند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

دوستانی که در آزمون شرکت کردند توجه کنند :

مصادف با روز عید سعید فطر نتایج آزمون در سایت شرکت ملی نفت ایران اعلام میگردد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...