رفتن به مطلب

تب زیبایی ......


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
چیه حسودی میکنی؟:ws3:

خوبه شماها خانوادگی تو انجمنید خواهرو شوهر خواهروو.....برو بگو بیان تعریف مماختو بکنن:ws3:

واه واه

آبجییییییییییییی شقیییییییییییی کوجاییی :w821::w821:

  • Like 2
ارسال شده در
واه واه

آبجییییییییییییی شقیییییییییییی کوجاییی :w821::w821:

حالا گریه نکن دماخ عملی:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
منو امین و مینا دیدن برو از اونا بپرس

چرا عوضش کردی خب باشه میرم از امین و مینا میپرسم:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
حالا گریه نکن دماخ عملی:ws3:

تهمت هم میزنن :w58::w589:

  • Like 2
ارسال شده در
واه واه

آبجییییییییییییی شقیییییییییییی کوجاییی :w821::w821:

الهی الهیییییییییییییییییییییی

حالا گریه نکن میخوای خودم ازت بتعریفم؟؟؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
چرا عوضش کردی خب باشه میرم از امین و مینا میپرسم:ws3:

گفتم ابجیمو صدا کنم حسابتونو برسه :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
الهی الهیییییییییییییییییییییی

حالا گریه نکن میخوای خودم ازت بتعریفم؟؟؟:ws3:

نه قربونش تعریفی نیستم :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
نه قربونش تعریفی نیستم :ws28:

وا نگو این حرفو خواهررررررررررررررر:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
وا نگو این حرفو خواهررررررررررررررر:ws3:

تینا جون تاپیک و نابود کردیم رفت :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
تینا جون تاپیک و نابود کردیم رفت :ws3:

خوبه حالا که کسی نیست بیا حال کنیم بابا:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
خوبه حالا که کسی نیست بیا حال کنیم بابا:ws3:

خوب حالا که اینجوریه

چرا تو آواتارت با حجابه آبجی لیلا فروهر:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

اسپم ممنوع .....:167:

  • Like 2
ارسال شده در
اسپم ممنوع .....:167:

تینا گفت :ws3:

اون که نزدیکته بزن دربو داغونش کن :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
خوب حالا که اینجوریه

چرا تو آواتارت با حجابه آبجی لیلا فروهر:ws3:

ازین فیگورا خوشم میاد دیدم الناز گرفته منم گذاشتمش.زشته؟؟

  • Like 3
ارسال شده در

سمان قربون دستت خواستی بری لالا کولر خاموش کنم یخیدم.

تنکس ا لات

  • Like 3
ارسال شده در
ازین فیگورا خوشم میاد دیدم الناز گرفته منم گذاشتمش.زشته؟؟

اتفاقا خیلی از الناز شاکر دوست خوشم میاد آواتارتم خوشگله:w16:

  • Like 3
ارسال شده در
سمان قربون دستت خواستی بری لالا کولر خاموش کنم یخیدم.

تنکس ا لات

مگر من پروف ندارم که اینجا مینویسی:w00:تایپیکم رو خراب کردی:167:

من برم فلشم رو در میاری دارم فیلم دانلود میکنم :a030:

  • Like 2
ارسال شده در
اتفاقا خیلی از الناز شاکر دوست خوشم میاد آواتارتم خوشگله:w16:

قابلتو نداره فدات میخوای تو ورش دار:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
مگر من پروف ندارم که اینجا مینویسی:w00:تایپیکم رو خراب کردی:167:

من برم فلشم رو در میاری دارم فیلم دانلود میکنم :a030:

باشه عسیسم در میارم خودم اهنگ بگوشم؟

  • Like 1
ارسال شده در

کاش یه کم به جای زیبا کردن خودمون به فکر زیبایی جایی باشیم که توش زندگی میکنیم!!

اکثر دکترا به فکر جیبشونن تا زندگی مردم.سعی کنیم تو این ملت بیخود زیر تیغ جراحی نریم!!!بینی که دیگه جای خود داره!!!!

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...