رفتن به مطلب

هرجور حساب میکنم میبینم ماله ایرانیا سر تره!!!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

fbrrjxlj7xhujg2y6xfz.jpg

  • Like 47
ارسال شده در

آره واقعا همه فن حریفه دیگه

یعنی بایدم اینجور باشه چون ممکنه مثلا سال دیگه وزیر بهداشت و درمان بشه

  • Like 12
ارسال شده در

باید بکشی ببینی کدوم سنگینتره...

کیلویی حساب کن

  • Like 11
ارسال شده در

با چشمم میشه تشخیص داد

تقریبا دو برابر :w16:

  • Like 8
ارسال شده در

با باجناق مردم چی کار داری؟

 

بدم بفرستنت همونجا که نوشابه ها مصرف می شن؟؟

 

به قول یارو مگه کردان نیومد خب اینم روش!

  • Like 8
ارسال شده در
باید بکشی ببینی کدوم سنگینتره...

کیلویی حساب کن

 

 

این هیکلشو و ریششو حساب کنی چندین برابر میشه

خب این همه زحمت کشیده گردن کلفت کرده:banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در

دکتر علی آبادی

پدر ورزش ایران

مادر نفت ایران

:ws28::ws28::ws28::ws28::ws28:

بهترین تعبیری بود که تا حالا در موردش خوندم..

  • Like 11
ارسال شده در
با باجناق مردم چی کار داری؟

 

بدم بفرستنت همونجا که نوشابه ها مصرف می شن؟؟

 

به قول یارو مگه کردان نیومد خب اینم روش!

فقط میخواستم یه مقایسه ای کنم بین این دو نفر :4chsmu1:

نوشابه واس چی؟ :banel_smiley_52:

  • Like 6
ارسال شده در
فقط میخواستم یه مقایسه ای کنم بین این دو نفر :4chsmu1:

نوشابه واس چی؟ :banel_smiley_52:

 

‍پاتو کردی تو ترازوی باجناق مملکت دان که چی هان؟؟:167:

 

که بگی وزنش سنگین تره؟؟:167:

  • Like 1
ارسال شده در
دکتر علی آبادی

پدر ورزش ایران

مادر نفت ایران

:ws28::ws28::ws28::ws28::ws28:

بهترین تعبیری بود که تا حالا در موردش خوندم..

البته از نوع ناپدری نا مادریش

اونم درجه یکش!!با تمام امکانات تخریبی:w16:

  • Like 3
ارسال شده در

متخصص هایی که دولت میگه همینان که نتایج کارشناسی هاشون میشه وضع جاری مملکت دیگه:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در
‍پاتو کردی تو ترازوی باجناق مملکت دان که چی هان؟؟:167:

 

که بگی وزنش سنگین تره؟؟:167:

اصن علی آبادی گله

ببین قیافش چقد معصومه

دکتره بابا، الکی که نیست:4chsmu1:

  • Like 2
ارسال شده در
اصن علی آبادی گله

ببین قیافش چقد معصومه

دکتره بابا، الکی که نیست:4chsmu1:

ای ساندیس خور سست عنصر!!:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
ای ساندیس خور سست عنصر!!:ws3:

شما دلستر بده

من میام طرف شما :w02:

  • Like 2
ارسال شده در

آچار فرانسه گه ميگن همينه

  • Like 2
ارسال شده در

ای بابا چرا کم گفتین؟

دکترای زبان انگلیس رو جا انداختین.:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

آدم همه فن حریف باشه بده؟:viannen_38:

چیه اون یارو چشم بادومیه فقط همه عمرشو تو اتم و فیزیک تلف کرده؟؟؟؟

عوضش این یکی مهندس راه و ساختمانه. می تونه تو وزارت خونه ی نفتی کار کنه که خودش ساختتش. در تربیت بدنی هم سابقه داره. می تونه جهت افزایش بهره وری کارمنداش برای آوردن نفت کنار نون سنگک مردم سر سفره، تمرینات ورزشی خاصی رو در اداره مقرر کنه.

 

حالا این بهتره یا اون چشم بادومی کوتوله:viannen_38:

 

هر کاری که واسه شماها می کنن باز یه حرفی می زنین.

قدر نشناس ها:viannen_38:

همیشه ظاهر قضیه رو می بینین فقط.

  • Like 7
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در
:ws52:
  • Like 1
ارسال شده در
‍پاتو کردی تو ترازوی باجناق مملکت دان که چی هان؟؟:167:
کی باجناق کیه الان؟:w127:
  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...