sweetest 4756 ارسال شده در 1 مهر، 2011 آره واقعا همه فن حریفه دیگه یعنی بایدم اینجور باشه چون ممکنه مثلا سال دیگه وزیر بهداشت و درمان بشه 12
pari daryayi 22938 ارسال شده در 1 مهر، 2011 با باجناق مردم چی کار داری؟ بدم بفرستنت همونجا که نوشابه ها مصرف می شن؟؟ به قول یارو مگه کردان نیومد خب اینم روش! 8
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 1 مهر، 2011 باید بکشی ببینی کدوم سنگینتره...کیلویی حساب کن این هیکلشو و ریششو حساب کنی چندین برابر میشه خب این همه زحمت کشیده گردن کلفت کرده 6
MechJJ 11369 ارسال شده در 1 مهر، 2011 دکتر علی آبادی پدر ورزش ایران مادر نفت ایران :ws28::ws28: بهترین تعبیری بود که تا حالا در موردش خوندم.. 11
.MohammadReza. 19850 مالک ارسال شده در 1 مهر، 2011 با باجناق مردم چی کار داری؟ بدم بفرستنت همونجا که نوشابه ها مصرف می شن؟؟ به قول یارو مگه کردان نیومد خب اینم روش! فقط میخواستم یه مقایسه ای کنم بین این دو نفر :4chsmu1: نوشابه واس چی؟ :banel_smiley_52: 6
pari daryayi 22938 ارسال شده در 1 مهر، 2011 فقط میخواستم یه مقایسه ای کنم بین این دو نفر :4chsmu1:نوشابه واس چی؟ :banel_smiley_52: پاتو کردی تو ترازوی باجناق مملکت دان که چی هان؟؟:167: که بگی وزنش سنگین تره؟؟:167: 1
pari daryayi 22938 ارسال شده در 1 مهر، 2011 دکتر علی آبادیپدر ورزش ایران مادر نفت ایران :ws28::ws28: بهترین تعبیری بود که تا حالا در موردش خوندم.. البته از نوع ناپدری نا مادریش اونم درجه یکش!!با تمام امکانات تخریبی 3
hodaa 5489 ارسال شده در 1 مهر، 2011 متخصص هایی که دولت میگه همینان که نتایج کارشناسی هاشون میشه وضع جاری مملکت دیگه 4
.MohammadReza. 19850 مالک ارسال شده در 1 مهر، 2011 پاتو کردی تو ترازوی باجناق مملکت دان که چی هان؟؟:167: که بگی وزنش سنگین تره؟؟:167: اصن علی آبادی گله ببین قیافش چقد معصومه دکتره بابا، الکی که نیست:4chsmu1: 2
pari daryayi 22938 ارسال شده در 1 مهر، 2011 اصن علی آبادی گلهببین قیافش چقد معصومه دکتره بابا، الکی که نیست:4chsmu1: ای ساندیس خور سست عنصر!! 1
.MohammadReza. 19850 مالک ارسال شده در 1 مهر، 2011 ای ساندیس خور سست عنصر!! شما دلستر بده من میام طرف شما 2
سیندخت 18786 ارسال شده در 1 مهر، 2011 آدم همه فن حریف باشه بده؟:viannen_38: چیه اون یارو چشم بادومیه فقط همه عمرشو تو اتم و فیزیک تلف کرده؟؟؟؟ عوضش این یکی مهندس راه و ساختمانه. می تونه تو وزارت خونه ی نفتی کار کنه که خودش ساختتش. در تربیت بدنی هم سابقه داره. می تونه جهت افزایش بهره وری کارمنداش برای آوردن نفت کنار نون سنگک مردم سر سفره، تمرینات ورزشی خاصی رو در اداره مقرر کنه. حالا این بهتره یا اون چشم بادومی کوتوله:viannen_38: هر کاری که واسه شماها می کنن باز یه حرفی می زنین. قدر نشناس ها:viannen_38: همیشه ظاهر قضیه رو می بینین فقط. 7
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 21 آبان، 2011 پاتو کردی تو ترازوی باجناق مملکت دان که چی هان؟؟:167:کی باجناق کیه الان؟:w127: 1
Neutron 60972 ارسال شده در 21 آبان، 2011 واسه چی آپ میکنی اینجا نمیگی: طرح هدفمند کردن تاپیک های گفتگوی آزاد! :vahidrk: 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری