hamid_shahrsaz 28933 این ارسال پرطرفدار است. ارسال شده در 27 شهریور، 2011 سلام سلام دوستان عزیز خوبید؟خوشید؟سلامتید؟ اکثر بچه ها امتحانشون تموم شده.گفتم یه تاپیک بزنم از نمره های بچه ها باخبر شیم فضولی به روش جدیده:w00::icon_pf (34): دوستان خدایی نمره های واقعی هر درستون رو بگین اگه هم دوس داشتید عکس از کارنامتون بزارید! اگرم مشروط شدید اینجا اعلام کنبد ممد ادمینی 100 امتیاز میده بهتون خلاصه بیاید بگید دیگه! 60
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 من 2 تا نمره هام اومده درک و بیان محیط شهری شدم 16 ریاضی 1 شدم 10.25:banel_smiley_4: 21
*mishi* 11920 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 من 2 تا نمره هام اومدهدرک و بیان محیط شهری شدم 16 ریاضی 1 شدم 10.25 یادمه من 15 شده بودم:w589: 11
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 :w58: چیه؟چرا این شکلی شدی؟ یادمه من 15 شده بودم:w589: مهم اینه که پاس شدم:w589::w589: 7
Waffen 15120 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 چیه؟چرا این شکلی شدی؟ هیچی... آخه 10 یکم برای این درس آبکی کمه... حالا اونطوری نگاه نکن... منم یکی از نمره هام اومده... یعنی دو سه روز پیش یکی از استاد ها رو دیدم... بعد رفتم به استاد گفتم استااادیییووو... بگویییووو... گفت نمره ها رو امروز میدند... ولی نمیدونم کجان... پیداشون بکنم میزارم اینجا... فکر کنم 17 یا 18 شده باشم احتمالا... B چند میشه ؟ 14
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 منم 2 تا از نمره هام اومده ولي نميگم!:Ghelyon: :banel_smiley_4::banel_smiley_4: 3
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 هیچی... آخه 10 یکم برای این درس آبکی کمه... حالا اونطوری نگاه نکن... منم یکی از نمره هام اومده... یعنی دو سه روز پیش یکی از استاد ها رو دیدم... بعد رفتم به استاد گفتم استااادیییووو... بگویییووو... گفت نمره ها رو امروز میدند... ولی نمیدونم کجان... پیداشون بکنم میزارم اینجا... فکر کنم 17 یا 18 شده باشم احتمالا... B چند میشه ؟ 10 نه 10.25:w00::w00::w00: 8
Cinderella 9897 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 :banel_smiley_4::banel_smiley_4: حالا قيافتو اونجوري نكن بهت ميگم! آز فيزيك2=18.5 استانداردهاي مديريت پروژه=12 7
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 اندیشه اسلامی 2: 3 سه 3 خالی؟؟؟!؟:jawdrop::jawdrop: 6
b-d 2058 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 :jawdrop: 3 خالی؟؟؟!؟:jawdrop::jawdrop: آره ..من همیشه اینجورد درسها رو باره 5 یا 4 قبول میشم. خوب وقتی به چیزی نه اعتقاد داشته باشم نه علاقه بلکه زورکی باشه بهتر از این نمی شه. ایشاللا حرومشون بشه 9
pesare irani 41807 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 درس تخصصی شدم 19 اون وقت تقصیر برداشته 15 داده خدا نسلشون رو منقرض کنه 9
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 درس تخصصی شدم 19 اون وقت تقصیر برداشته 15 داده خدا نسلشون رو منقرض کنه درس تخصصی یعنی چی اون وقت؟ تقصیر نه تفسیر مجید جان! 4
pesare irani 41807 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 درس تخصصی یعنی چی اون وقت؟تقصیر نه تفسیر مجید جان! اون کتابی که نمایشگاه نشونت دادم نوشته تقصیر بعدش من روحم یه ص بیشتر تو حروف الفبا بیشتر ندارم درس تخصصی برق :w00: 5
hamid_shahrsaz 28933 سازنده ارسال شده در 27 شهریور، 2011 اون کتابی که نمایشگاه نشونت دادم نوشته تقصیر بعدش من روحم یه ص بیشتر تو حروف الفبا بیشتر ندارم درس تخصصی برق :w00: تفسیر مجید جان دلبندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مثلا درست تخصصیتون چیه؟تنظیم خانواده:ws28::ws28: 5
sinister89 4246 ارسال شده در 27 شهریور، 2011 یکی از نمره هام اومد امروز . درس ارزیابی اثزات توسعه بر محیط زیست. 18.25 :Ghelyon: 10
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری