رفتن به مطلب

صدا و سیما داری چیو تبلیغ میکنی؟؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

کاش دمه دستم بود!

  • Like 1
  • پاسخ 57
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
کاش دمه دستم بود!

 

 

چکارش میکردی مثلا؟:banel_smiley_4:

 

اینقدر طرف تو پوزی نخورده هست که اگر ببینتت ممکنه تو رو هم............البته قبلش خونشو میریزم عمه جون:167:

  • Like 1
ارسال شده در

اینکه چیزی نیست خیلی ها یکیش رو گرفتن ولی چندتا دیگه هم دارن بدون عقد دائم و موقت:ws52:

این هارو چیکار کنیم؟ خوبه از این ها نمی آرن آبرومونو ببرن.:banel_smiley_52:

  • Like 3
ارسال شده در
اینکه چیزی نیست خیلی ها یکیش رو گرفتن ولی چندتا دیگه هم دارن بدون عقد دائم و موقت:ws52:

این هارو چیکار کنیم؟ خوبه از این ها نمی آرن آبرومونو ببرن.:banel_smiley_52:

 

 

نگران نباش یک مدت دیگه از اینها هم میارند:icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در

البته اگه همین خانم مجری تو برنامه های آینده همزمان نقش میهمان و مجری رو بازی نکنه!

و از تهیه کننده شاکی نشه که چرا اون یارو رو به برنامه آورد.:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در

معمولا هدف دعوت از يه ميهمان در برنامه تلويزيوني يا هر رسانه اي، اگه يه فرد موفق باشه از راهكار و رمز موفقيتش ميحرفه

 

و اگه يه خطايي انجام داده از تجربياتش بايد ميگه !!!

 

با دیدن این برنامه اصلاً متوجه نشدم که حکمت دعوت از چنین شخصیتی به یک برنامه تلویزیونی چه بوده است.» و پاسخ مضحك اين آقا :icon_pf (34):

  • Like 6
ارسال شده در

برنامه رو ندیدم اما درمورد اینکه چرا همچین ادمیو دعوت کردند به نظر بنده خوبم هست قبح موضوعم نمیریزه (اوضاع جامعه خرابتر از این حرفاست)مگه وقتی از یه قاتل یا معتاد می پرسن که چرا اینجوری شد واون میگه رفیق ناباب و.... چیزی تبلیغ میشه

البته بنده فکرمیکنم بی وفایی (که درمورد ایشون براساس 2587ایمیلی که رسیده بودم متوجه شدم همسراشون راضی بودند وبی وفایی هم نبوده)از خیانت خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهتره

از یه طرف میگیم چرا امارای دروغ تو تی وی بهمون میدن و همش میگن همه چیز ارومه....الانم که اومدن یه موضوع تلخ از جامعه رو بازگو کنند همه جبهه گرفتیم

 

کسیم که با دیدن یه برنامه یا یه فیلم بطورکلی رفتارش تغییر کنه باید براش زااااااااااااااار زد

 

برنامه رو ندیدم اما خلاصشو شنیدم (از بس از دیروز همه هی میگن)من به شخصه خسته نباشید میگم وبه نظر بنده خوبه که از این نوع بحثا استقبال کنیم:a030:(البته از دلایل اقاهه خوشم نیومد.که دلم خواست زن گرفتم یا...)ولی نتیجه گیری به عهده بینندست

همیشه با تکرار جملات قشنگ ادم زندگی خوبی نمیتونه داشته باشه گاهی اوقات هم میشه از تلخیها درس گرفت

ارسال شده در

کاملا وقتش پر شده:icon_pf (34): سرگرم کرده خودشو

 

دلم میخواد لهش کنم:vahidrk:

 

حالا موضوع برنامه جی بوده که اینو اوردن؟

  • Like 2
ارسال شده در
برنامه رو ندیدم اما درمورد اینکه چرا همچین ادمیو دعوت کردند به نظر بنده خوبم هست قبح موضوعم نمیریزه (اوضاع جامعه خرابتر از این حرفاست)مگه وقتی از یه قاتل یا معتاد می پرسن که چرا اینجوری شد واون میگه رفیق ناباب و.... چیزی تبلیغ میشه

البته بنده فکرمیکنم بی وفایی (که درمورد ایشون براساس 2587ایمیلی که رسیده بودم متوجه شدم همسراشون راضی بودند وبی وفایی هم نبوده)از خیانت خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهتره

از یه طرف میگیم چرا امارای دروغ تو تی وی بهمون میدن و همش میگن همه چیز ارومه....الانم که اومدن یه موضوع تلخ از جامعه رو بازگو کنند همه جبهه گرفتیم

 

کسیم که با دیدن یه برنامه یا یه فیلم بطورکلی رفتارش تغییر کنه باید براش زااااااااااااااار زد

 

برنامه رو ندیدم اما خلاصشو شنیدم (از بس از دیروز همه هی میگن)من به شخصه خسته نباشید میگم وبه نظر بنده خوبه که از این نوع بحثا استقبال کنیم:a030:(البته از دلایل اقاهه خوشم نیومد.که دلم خواست زن گرفتم یا...)ولی نتیجه گیری به عهده بینندست

همیشه با تکرار جملات قشنگ ادم زندگی خوبی نمیتونه داشته باشه گاهی اوقات هم میشه از تلخیها درس گرفت

منم این کلیپو ندیدم اما کاملا در جریانش همستم و اصلا هم دلم نمی خواد ببینم چون می دونم قاط می زنم!! :banel_smiley_4:

بازگو کردن واقعیت های جامعه خوبه اما نه همه جورش! شما معتادو مثال زدی...وقتی یه معتاد رو به عنوان کسی که کارش نادرسته میارن تو تی وی، اون معتاده برنمی گرده بگه دلم خواست مواد بکشم و خوشم اومد!! در واقع ابراز پشیمونی می کنه..

اما این آقا اومده داره از کارش دفاع می کنه!! میگه دلم خواست..واسه تفریح و این حرفا!! یعنی انگار چه کار پرافتخاری کرده که اینطوری هم حرف می زنه و رسانه ملی!! پخشش می کنه....

حالا به نظر شما وقتی میاد می گه خوشم اومد از این کارم و بازم اگه پاش بیفته تکرارش می کنم، کسی که این برنامه رو می بینه اینطوری برداشت می کنه که کار اون اقا نادرسته؟؟یا فکر می کنه اگه انقدر خوش می گذره، خب منم برم سه تا سه تا زن بگیرم!!

  • Like 3
ارسال شده در
چکارش میکردی مثلا؟:banel_smiley_4:

 

اینقدر طرف تو پوزی نخورده هست که اگر ببینتت ممکنه تو رو هم............البته قبلش خونشو میریزم عمه جون:167:

فرصت نگا کردن نمیدادم بهش!

ی کاریم میکردم بعدشم کلا نتونه دیگه جایی رو ببینه!:4chsmu1:

  • Like 1
ارسال شده در

از قدیم گفتن : یکی کمه

2تا غمه

3تا خاطرت جمه

  • Like 2
ارسال شده در
از قدیم گفتن : یکی کمه

2تا غمه

3تا خاطرت جمه

 

خدایا به خواست زن برارم همسران مهرداد را زیادت بفرمااااااا!

  • Like 1
ارسال شده در
خدایا به خواست زن برارم همسران مهرداد را زیادت بفرمااااااا!

 

من که مریض نیستم :3384s: 10 تا بچه قد و نیم قد دارم:2525s:

 

اون ضرب المثل هم واسه بچه دار شدن این آقا اشتب کرد:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

درود

برايم جالب است كه هم زمان فيلمي در فارسي 1 پخش مي شود در مورد مسلمان ها كه در آن نيز تاكيد فراوان دارد بر چند همسري مسلمان ها

و هم زماني اين فيلم با اين تلاش صداي جمهوري اسلامي برايم تفكر برانگيز است

به واقع چه ارتباطي وجود دارد ميان اين دو برنامه ساز؟

  • Like 4
ارسال شده در

یکی نیست به اینها بگه

 

به کجا چنین شتابان:ws46:

کل فرهنگ باستانیمونو از بین بردن هیچ حالا واسه ما فرهنگ سازی هم میکنن

کوروش با اون عزمتش فقط یه زن داشت و بهش وفادار موند...

 

کجاییییییییییییییییییییی بلند شو...

  • Like 3
ارسال شده در
از قدیم گفتن : یکی کمه

2تا غمه

3تا خاطرت جمه

ستی اون مال بچه ست نه زن :w74:

  • Like 2
ارسال شده در

مردتیکه ... من دیدم اون قسمت رو حیف که حوصله حرف زدن راجع به همچین ادمی رو ندارم

فقط اینو بگم که 99% ناباروری درمان میشه این اقا با این همه ثروت نمی تونسته هزینه کنه

  • Like 3
ارسال شده در
ستی اون مال بچه ست نه زن :w74:

 

:banel_smiley_52: میدونم

 

خو به من شه آقاهه زن و بچه رو قاطی کرد:icon_pf (34):

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...