shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 کاش دمه دستم بود! چکارش میکردی مثلا؟ اینقدر طرف تو پوزی نخورده هست که اگر ببینتت ممکنه تو رو هم............البته قبلش خونشو میریزم عمه جون:167: 1
vahid88 9652 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 اینکه چیزی نیست خیلی ها یکیش رو گرفتن ولی چندتا دیگه هم دارن بدون عقد دائم و موقت این هارو چیکار کنیم؟ خوبه از این ها نمی آرن آبرومونو ببرن.:banel_smiley_52: 3
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 اینکه چیزی نیست خیلی ها یکیش رو گرفتن ولی چندتا دیگه هم دارن بدون عقد دائم و موقتاین هارو چیکار کنیم؟ خوبه از این ها نمی آرن آبرومونو ببرن.:banel_smiley_52: نگران نباش یک مدت دیگه از اینها هم میارند:icon_pf (34): 3
vahid88 9652 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 البته اگه همین خانم مجری تو برنامه های آینده همزمان نقش میهمان و مجری رو بازی نکنه! و از تهیه کننده شاکی نشه که چرا اون یارو رو به برنامه آورد. 3
afa 18504 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 معمولا هدف دعوت از يه ميهمان در برنامه تلويزيوني يا هر رسانه اي، اگه يه فرد موفق باشه از راهكار و رمز موفقيتش ميحرفه و اگه يه خطايي انجام داده از تجربياتش بايد ميگه !!! با دیدن این برنامه اصلاً متوجه نشدم که حکمت دعوت از چنین شخصیتی به یک برنامه تلویزیونی چه بوده است.» و پاسخ مضحك اين آقا :icon_pf (34): 6
a_Farzad 913 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 برنامه رو ندیدم اما درمورد اینکه چرا همچین ادمیو دعوت کردند به نظر بنده خوبم هست قبح موضوعم نمیریزه (اوضاع جامعه خرابتر از این حرفاست)مگه وقتی از یه قاتل یا معتاد می پرسن که چرا اینجوری شد واون میگه رفیق ناباب و.... چیزی تبلیغ میشه البته بنده فکرمیکنم بی وفایی (که درمورد ایشون براساس 2587ایمیلی که رسیده بودم متوجه شدم همسراشون راضی بودند وبی وفایی هم نبوده)از خیانت خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهتره از یه طرف میگیم چرا امارای دروغ تو تی وی بهمون میدن و همش میگن همه چیز ارومه....الانم که اومدن یه موضوع تلخ از جامعه رو بازگو کنند همه جبهه گرفتیم کسیم که با دیدن یه برنامه یا یه فیلم بطورکلی رفتارش تغییر کنه باید براش زااااااااااااااار زد برنامه رو ندیدم اما خلاصشو شنیدم (از بس از دیروز همه هی میگن)من به شخصه خسته نباشید میگم وبه نظر بنده خوبه که از این نوع بحثا استقبال کنیم(البته از دلایل اقاهه خوشم نیومد.که دلم خواست زن گرفتم یا...)ولی نتیجه گیری به عهده بینندست همیشه با تکرار جملات قشنگ ادم زندگی خوبی نمیتونه داشته باشه گاهی اوقات هم میشه از تلخیها درس گرفت
setiya 12666 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 کاملا وقتش پر شده:icon_pf (34): سرگرم کرده خودشو دلم میخواد لهش کنم:vahidrk: حالا موضوع برنامه جی بوده که اینو اوردن؟ 2
سـارا 20071 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 برنامه رو ندیدم اما درمورد اینکه چرا همچین ادمیو دعوت کردند به نظر بنده خوبم هست قبح موضوعم نمیریزه (اوضاع جامعه خرابتر از این حرفاست)مگه وقتی از یه قاتل یا معتاد می پرسن که چرا اینجوری شد واون میگه رفیق ناباب و.... چیزی تبلیغ میشهالبته بنده فکرمیکنم بی وفایی (که درمورد ایشون براساس 2587ایمیلی که رسیده بودم متوجه شدم همسراشون راضی بودند وبی وفایی هم نبوده)از خیانت خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهتره از یه طرف میگیم چرا امارای دروغ تو تی وی بهمون میدن و همش میگن همه چیز ارومه....الانم که اومدن یه موضوع تلخ از جامعه رو بازگو کنند همه جبهه گرفتیم کسیم که با دیدن یه برنامه یا یه فیلم بطورکلی رفتارش تغییر کنه باید براش زااااااااااااااار زد برنامه رو ندیدم اما خلاصشو شنیدم (از بس از دیروز همه هی میگن)من به شخصه خسته نباشید میگم وبه نظر بنده خوبه که از این نوع بحثا استقبال کنیم(البته از دلایل اقاهه خوشم نیومد.که دلم خواست زن گرفتم یا...)ولی نتیجه گیری به عهده بینندست همیشه با تکرار جملات قشنگ ادم زندگی خوبی نمیتونه داشته باشه گاهی اوقات هم میشه از تلخیها درس گرفت منم این کلیپو ندیدم اما کاملا در جریانش همستم و اصلا هم دلم نمی خواد ببینم چون می دونم قاط می زنم!! بازگو کردن واقعیت های جامعه خوبه اما نه همه جورش! شما معتادو مثال زدی...وقتی یه معتاد رو به عنوان کسی که کارش نادرسته میارن تو تی وی، اون معتاده برنمی گرده بگه دلم خواست مواد بکشم و خوشم اومد!! در واقع ابراز پشیمونی می کنه.. اما این آقا اومده داره از کارش دفاع می کنه!! میگه دلم خواست..واسه تفریح و این حرفا!! یعنی انگار چه کار پرافتخاری کرده که اینطوری هم حرف می زنه و رسانه ملی!! پخشش می کنه.... حالا به نظر شما وقتی میاد می گه خوشم اومد از این کارم و بازم اگه پاش بیفته تکرارش می کنم، کسی که این برنامه رو می بینه اینطوری برداشت می کنه که کار اون اقا نادرسته؟؟یا فکر می کنه اگه انقدر خوش می گذره، خب منم برم سه تا سه تا زن بگیرم!! 3
goddess_s 16415 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 چکارش میکردی مثلا؟ اینقدر طرف تو پوزی نخورده هست که اگر ببینتت ممکنه تو رو هم............البته قبلش خونشو میریزم عمه جون:167: فرصت نگا کردن نمیدادم بهش! ی کاریم میکردم بعدشم کلا نتونه دیگه جایی رو ببینه!:4chsmu1: 1
goddess_s 16415 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 از قدیم گفتن : یکی کمه2تا غمه 3تا خاطرت جمه خدایا به خواست زن برارم همسران مهرداد را زیادت بفرمااااااا! 1
setiya 12666 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 خدایا به خواست زن برارم همسران مهرداد را زیادت بفرمااااااا! من که مریض نیستم :3384s: 10 تا بچه قد و نیم قد دارم:2525s: اون ضرب المثل هم واسه بچه دار شدن این آقا اشتب کرد 1
amirgb 8546 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 درود برايم جالب است كه هم زمان فيلمي در فارسي 1 پخش مي شود در مورد مسلمان ها كه در آن نيز تاكيد فراوان دارد بر چند همسري مسلمان ها و هم زماني اين فيلم با اين تلاش صداي جمهوري اسلامي برايم تفكر برانگيز است به واقع چه ارتباطي وجود دارد ميان اين دو برنامه ساز؟ 4
sookut 13735 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 یکی نیست به اینها بگه به کجا چنین شتابان کل فرهنگ باستانیمونو از بین بردن هیچ حالا واسه ما فرهنگ سازی هم میکنن کوروش با اون عزمتش فقط یه زن داشت و بهش وفادار موند... کجاییییییییییییییییییییی بلند شو... 3
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 از قدیم گفتن : یکی کمه2تا غمه 3تا خاطرت جمه ستی اون مال بچه ست نه زن :w74: 2
حانی 3371 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 مردتیکه ... من دیدم اون قسمت رو حیف که حوصله حرف زدن راجع به همچین ادمی رو ندارم فقط اینو بگم که 99% ناباروری درمان میشه این اقا با این همه ثروت نمی تونسته هزینه کنه 3
setiya 12666 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 ستی اون مال بچه ست نه زن :w74: :banel_smiley_52: میدونم خو به من شه آقاهه زن و بچه رو قاطی کرد:icon_pf (34): 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری