شقایق31 40377 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 شونصد سال پیش كه دانشجو بودم، بعضی از اساتید خوشحال عادت به حضورر و غیاب داشتند.تعدادی هم برای محكم كاری دو بار این كار را انجام میدادند، ابتدا و انتهای كلاس كه مجبور باشی تمام ساعت را سر كلاس بنشینی. هم رشته ای داشتم كه شیفته ی یكی از دختران هم دوره اش بود.هر وقت این خانم سر كلاس حاضربود، حتی اگر نصف كلاس غایب بودند، جناب مجنون می گفت:استاد همه حاضرند! و بالعكس، اگر تنها غایب كلاس این خانم بود و بس، می گفت:استاد امروز همه غایبند، هیچ كس نیامده! در اواخر دوران تحصیل ازدواج كردند و دورادور می شنیدم كه بسیار خوب و خوش هستند. امروز خبردار شدم كه آگهی ترحیم بانو را با این مضمون چاپ كرده است: هیچ كس زنده نیست ... همه مردند .... پ.ن:در عجبم كه چرا خبرهای بد به این سرعت به آدم میرسد؟ بنظر شما همچین مردایی وجود دارند که تمام دنیاشون عشقشون باشه؟ 38
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 بعید می دونم ولی شاید واقعا چندتا تکدونه موجود باشه 16
Ehsan 112349 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 نمیشه همه دنیای آدم فقط یک عشق باشه. زندگی هزاران شاخه داره،مهم اینست که در هر شاخه بهترین را برگزینی،اون شاخه ها میتوانند از همسر گرفته تا کار و تحصیل و ورزش و اخلاق و..... باشند. 19
*mini* 37779 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 پ.ن:در عجبم كه چرا خبرهای بد به این سرعت به آدم میرسد؟ بنظر شما همچین مردایی وجود دارند که تمام دنیاشون عشقشون باشه؟ چنین آدمایی خیلی کم پیدا میشن که تنها دغدغشون عشقشون نسبت به همسرشونه و اگه اونو داشته باشن ینی همه چیز دارن..انگشت شمارن.... ای کاش همه آدما اینجوری بودن 12
*mini* 37779 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 منم به نظرم این عشقا خیالی پوچه. نه تینا جان...چنین عشقاییی واقعا وجود دارن...به شرطی که ببینیمشون... متاسفانه خیلی از عشقا رو خود ماها بی ارزش کردیم .به خاطر همینم عشقای واقعی دیگه رو باور نمیکنیم 10
from_hell 10964 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه... همه عاشقها هم یه روزی عشق از سرشون میپره.... شاید هم عشق وجود نداره...فقط عادت وجود داره.... اصلا عشق دروغه... دوست داشتن بیش از اندازه و بی منطق همون عشق میشه... نبودنش بهتر از بودنشه... 7
pianist 31130 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 خب داستان قشنگی بود بنظرم این داستانا فقط برای خوندن و لحظه ای کیف کردنه! 11
*mini* 37779 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 البته به نظر من دوست داشتن صد برابر بهتر از عشقه...... عشق ممکنه کمرنگ بشه یا شایدم از بین بره اما دوست داشتن همیشه میمونه...به قول یکی ،نه دیوونه بازی های عشق و داره و نه خیلی زود تموم میشه.... البته اینم بگم.....دوست داشتن ممکنه آخرش به تنفر برسه....اما عشق هرگز تنفر به همراه نداره...اگه دیدید عاشقی بعد از یه مدت گفت از معشوقش متنفره بدونید عشقی در کار نبوده بلکه فقط دوست داشتن بوده..عشق اگه بخواد خیلی درجش بیاد پایین ،به دوست داشتن میرسه.. 5
from_hell 10964 ارسال شده در 30 مرداد، 2011 ..البته اینم بگم.....دوست داشتن ممکنه آخرش به تنفر برسه....اما عشق هرگز تنفر به همراه نداره...اگه دیدید عاشقی بعد از یه مدت گفت از معشوقش متنفره بدونید عشقی در کار نبوده بلکه فقط دوست داشتن بوده..عشق اگه بخواد خیلی درجش بیاد پایین ،به دوست داشتن میرسه.. فکر کنم برعکسه.... عشق تنفر میاره... 4
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 30 مرداد، 2011 خب داستان قشنگی بود بنظرم این داستانا فقط برای خوندن و لحظه ای کیف کردنه! دقیقا والا تو عمر سی ساله ای که از خدا گرفتم همچین چیزی با چشم بصیرت و غیر بصیرت ندیدم و میدونم نخواهم دید چه از طرف زن باشه چه مرد بقول شاعر کشک و دوغه 7
VINA 31339 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 بنظر من هنوزم هستن اگه خوب ببینیم خیلی هم زیادن فقط ما گاهی خودمون خشکشون میکنیم گاهی هم بهشون قدرت میدیم اونی که قدرت میدیم موندگار میشه 4
VINA 31339 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 دقیقا والا تو عمر سی ساله ای که از خدا گرفتم همچین چیزی با چشم بصیرت و غیر بصیرت ندیدم و میدونم نخواهم دید چه از طرف زن باشه چه مرد بقول شاعر کشک و دوغه اما من یکی رو دیدمشاید تو بگی عشقی که اخرش جدایی باشه دیگه عشق نیست 3
Cannibal 3349 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 پ.ن:در عجبم كه چرا خبرهای بد به این سرعت به آدم میرسد؟ بنظر شما همچین مردایی وجود دارند که تمام دنیاشون عشقشون باشه؟ نکنه خیال کردی مردا از یه جای دیگه اومدن یا موجودات دیگه ای اند؟؟ اینو:gol cheshmak: مرده. سیبیل هم داره. قصاب هم هست. 4
p mehdi q 6226 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 کاش میشد که اینطوری باشه اما تشخیص عشق خیلی مهمه . بعضی وقتا آدمها خودشونو گول میزنن 4
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 کاش میشد که اینطوری باشه اما تشخیص عشق خیلی مهمه . بعضی وقتا آدمها خودشونو گول میزنن اصلاح میشه!نود و پنج درصد مواقع ! 3
Fahim 9563 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 خب داستان قشنگی بود بنظرم این داستانا فقط برای خوندن و لحظه ای کیف کردنه! کاملا با ایشون موافقم 1
داريوش 2148 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 حالا ميگن چيزي بنام عشق كشك البت بيراه هم نگفتن عشق مال داستان هاست بيژن و منيژه -شيرين و فرهاد در كل عشق و تو داستان ها خوندم خيلي ها به وابستگي ساده و دوست داشتن معمولي و عادت كردن بهم و با عشق كه واقعا ديونه بازي هاي كه بچه گانه شده را اشتباه ميگيرن 6
سیندخت 18786 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 به نظر من نباید زیاد بدبین بود به همون اندازه که خوش بینی زیاد هم کار دست آدم می ده. ولی در کل همه این عشق های افسانه ای زمانی هستند که معشوق می میره و یا حالتی که به وصال هم نمی رسن. مثل همین داستان. یا مثل لیلی و مجنون. اگه لیلی به مجنون یا فرهاد به شیرین می رسید شاید الان توی دادگاه خانواده پرونده هم داشتند !! ولی در هر حال نباید زیاد هم بدبین بود. ما توی دنیایی زندگی می کنیم که همه چیزش نسبیه. عشق هم یکیش. شاید قشنگی خیلی از موارد هم به این نسبی بودنشون. هیچ جا لذت و خوبی و شادی و آسایش و ......به صورت مطلق وجود نداره. نه هیچ کجا و نه در درون هیچ انسانی. شاید بزرگ ترین هنر هر انسانی اینه که از خاکستری بودن هر چیز یا هر کس یا ه جا لذت ببره و نهایت استفاده رو بکنه و فقط به دنبال سفیدی مطلق نباشه. 7
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری