رفتن به مطلب

عشق واقعی


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

شونصد سال پیش كه دانشجو بودم، بعضی از اساتید خوشحال عادت به حضورر و غیاب داشتند.تعدادی هم برای محكم كاری دو بار این كار را انجام میدادند، ابتدا و انتهای كلاس كه مجبور باشی تمام ساعت را سر كلاس بنشینی.

هم رشته ای داشتم كه شیفته ی یكی از دختران هم دوره اش بود.هر وقت این خانم سر كلاس حاضربود، حتی اگر نصف كلاس غایب بودند، جناب مجنون می گفت:استاد همه حاضرند! و بالعكس، اگر تنها غایب كلاس این خانم بود و بس، می گفت:استاد امروز همه غایبند، هیچ كس نیامده!

در اواخر دوران تحصیل ازدواج كردند و دورادور می شنیدم كه بسیار خوب و خوش هستند.

امروز خبردار شدم كه آگهی ترحیم بانو را با این مضمون چاپ كرده است: هیچ كس زنده نیست ... همه مردند ....:ws44:

 

 

 

پ.ن:در عجبم كه چرا خبرهای بد به این سرعت به آدم میرسد؟:banel_smiley_4:

 

بنظر شما همچین مردایی وجود دارند که تمام دنیاشون عشقشون باشه؟:banel_smiley_4:

  • Like 38
ارسال شده در

بعید می دونم ولی شاید واقعا چندتا تکدونه موجود باشه

  • Like 16
ارسال شده در

نمیشه همه دنیای آدم فقط یک عشق باشه.

 

زندگی هزاران شاخه داره،مهم اینست که در هر شاخه بهترین را برگزینی،اون شاخه ها میتوانند از همسر گرفته تا کار و تحصیل و ورزش و اخلاق و..... باشند.

  • Like 19
ارسال شده در

منم به نظرم این عشقا خیالی پوچه.

  • Like 7
ارسال شده در

نه نمیشه :ws37:

  • Like 9
ارسال شده در
پ.ن:در عجبم كه چرا خبرهای بد به این سرعت به آدم میرسد؟:banel_smiley_4:

 

بنظر شما همچین مردایی وجود دارند که تمام دنیاشون عشقشون باشه؟:banel_smiley_4:

چنین آدمایی خیلی کم پیدا میشن که تنها دغدغشون عشقشون نسبت به همسرشونه و اگه اونو داشته باشن ینی همه چیز دارن..انگشت شمارن....

ای کاش همه آدما اینجوری بودن:sigh: :hanghead:

  • Like 12
ارسال شده در
منم به نظرم این عشقا خیالی پوچه.

نه تینا جان...چنین عشقاییی واقعا وجود دارن...به شرطی که ببینیمشون...

متاسفانه خیلی از عشقا رو خود ماها بی ارزش کردیم .به خاطر همینم عشقای واقعی دیگه رو باور نمیکنیم

  • Like 10
ارسال شده در

عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه...

همه عاشقها هم یه روزی عشق از سرشون میپره....

شاید هم عشق وجود نداره...فقط عادت وجود داره....

اصلا عشق دروغه...

دوست داشتن بیش از اندازه و بی منطق همون عشق میشه...

نبودنش بهتر از بودنشه...

 

  • Like 7
ارسال شده در

خب داستان قشنگی بود

بنظرم این داستانا فقط برای خوندن و لحظه ای کیف کردنه!

  • Like 11
ارسال شده در

البته به نظر من دوست داشتن صد برابر بهتر از عشقه......

عشق ممکنه کمرنگ بشه یا شایدم از بین بره

اما دوست داشتن همیشه میمونه...به قول یکی ،نه دیوونه بازی های عشق و داره و نه خیلی زود تموم میشه....

البته اینم بگم.....دوست داشتن ممکنه آخرش به تنفر برسه....اما عشق هرگز تنفر به همراه نداره...اگه دیدید عاشقی بعد از یه مدت گفت از معشوقش متنفره بدونید عشقی در کار نبوده بلکه فقط دوست داشتن بوده..عشق اگه بخواد خیلی درجش بیاد پایین ،به دوست داشتن میرسه..

  • Like 5
ارسال شده در
..

البته اینم بگم.....دوست داشتن ممکنه آخرش به تنفر برسه....اما عشق هرگز تنفر به همراه نداره...اگه دیدید عاشقی بعد از یه مدت گفت از معشوقش متنفره بدونید عشقی در کار نبوده بلکه فقط دوست داشتن بوده..عشق اگه بخواد خیلی درجش بیاد پایین ،به دوست داشتن میرسه..

فکر کنم برعکسه....

عشق تنفر میاره...

  • Like 4
ارسال شده در
خب داستان قشنگی بود

بنظرم این داستانا فقط برای خوندن و لحظه ای کیف کردنه!

:w16:

دقیقا:a030: والا تو عمر سی ساله ای که از خدا گرفتم همچین چیزی با چشم بصیرت و غیر بصیرت ندیدم و میدونم نخواهم دید:w16: چه از طرف زن باشه چه مرد بقول شاعر کشک و دوغه :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

بنظر من هنوزم هستن اگه خوب ببینیم:w16: خیلی هم زیادن:icon_redface: فقط ما گاهی خودمون خشکشون میکنیم گاهی هم بهشون قدرت میدیم اونی که قدرت میدیم موندگار میشه:w16:

  • Like 4
ارسال شده در
:w16:

دقیقا:a030: والا تو عمر سی ساله ای که از خدا گرفتم همچین چیزی با چشم بصیرت و غیر بصیرت ندیدم و میدونم نخواهم دید:w16: چه از طرف زن باشه چه مرد بقول شاعر کشک و دوغه :ws3:

اما من یکی رو دیدم:w16:شاید تو بگی عشقی که اخرش جدایی باشه دیگه عشق نیست :w16:

  • Like 3
ارسال شده در
پ.ن:در عجبم كه چرا خبرهای بد به این سرعت به آدم میرسد؟:banel_smiley_4:

 

بنظر شما همچین مردایی وجود دارند که تمام دنیاشون عشقشون باشه؟:banel_smiley_4:

 

 

نکنه خیال کردی مردا از یه جای دیگه اومدن یا موجودات دیگه ای اند؟؟ اینو:gol cheshmak:

مرده. سیبیل هم داره. قصاب هم هست.

  • Like 4
ارسال شده در

کاش میشد که اینطوری باشه:icon_redface:

 

اما تشخیص عشق خیلی مهمه . بعضی وقتا آدمها خودشونو گول میزنن

  • Like 4
ارسال شده در
کاش میشد که اینطوری باشه:icon_redface:

 

اما تشخیص عشق خیلی مهمه . بعضی وقتا آدمها خودشونو گول میزنن

اصلاح میشه!نود و پنج درصد مواقع !:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در
خب داستان قشنگی بود

بنظرم این داستانا فقط برای خوندن و لحظه ای کیف کردنه!

کاملا با ایشون موافقم :icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

حالا ميگن چيزي بنام عشق كشك

 

البت بيراه هم نگفتن عشق مال داستان هاست بيژن و منيژه -شيرين و فرهاد در كل عشق و تو داستان ها خوندم خيلي ها به وابستگي ساده و دوست داشتن معمولي و عادت كردن بهم و با عشق كه واقعا ديونه بازي هاي كه بچه گانه شده را اشتباه ميگيرن

  • Like 6
ارسال شده در

به نظر من نباید زیاد بدبین بود به همون اندازه که خوش بینی زیاد هم کار دست آدم می ده.

ولی در کل همه این عشق های افسانه ای زمانی هستند که معشوق می میره و یا حالتی که به وصال هم نمی رسن. مثل همین داستان.

یا مثل لیلی و مجنون. اگه لیلی به مجنون یا فرهاد به شیرین می رسید شاید الان توی دادگاه خانواده پرونده هم داشتند !!

ولی در هر حال نباید زیاد هم بدبین بود.

ما توی دنیایی زندگی می کنیم که همه چیزش نسبیه. عشق هم یکیش. شاید قشنگی خیلی از موارد هم به این نسبی بودنشون. هیچ جا لذت و خوبی و شادی و آسایش و ......به صورت مطلق وجود نداره. نه هیچ کجا و نه در درون هیچ انسانی.

شاید بزرگ ترین هنر هر انسانی اینه که از خاکستری بودن هر چیز یا هر کس یا ه جا لذت ببره و نهایت استفاده رو بکنه و فقط به دنبال سفیدی مطلق نباشه.:ws37:

  • Like 7

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...