رفتن به مطلب

نابودی بوستان فدک ارمغان هشت سال هزینه عمده


حانی

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

خب تنور داره داغ میشه!

من در مورد آهک چیزی نمیدونم! فقط میدونم که زیادیش خوب نیست! :ws3:

  • Like 4
  • پاسخ 51
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

حس می کنم یه چیزایی داره حالیم میشه

دیروز استاد هی اشک تو چشماش جمع میشد وقتی سوالاش رو جواب میدادیم:ws3:

اهک من میدونم از رشد برخی از گونه ها جلوگیری میکنه خاک رو غیر حاصلخیز میکنه حالا نمی دونم چقدر صحت داره چون مطلب موثقی نخوندم راجع به اهک

  • Like 5
ارسال شده در

خب تنور داره داغ میشه!

من در مورد آهک چیزی نمیدونم! فقط میدونم که زیادیش خوب نیست! :ws3:

حمید جون باعث می شه یه سری عناصر خوب جذب نشن از جمله آهن که همین عامل می تونه تو زردی برگهای درخت سرو و کاهش رشدش موثر باشه ...:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

دیروز استاد هی اشک تو چشماش جمع میشد وقتی سوالاش رو جواب میدادیم

الهی!

اما از چه نظر؟

...............................

راست میگی شیرین جان ... داره یه چیزایی یادم میاد! :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

باورش نمیشد ما این اسمای اجق وجق رو یاد بگیریم:ws3:

فکر میکنین جمع بندی کنم یا بازم جای بحث داره؟

  • Like 4
ارسال شده در

الهی!

اما از چه نظر؟

 

...............................

راست میگی شیرین جان ... داره یه چیزایی یادم میاد! :ws3:

 

 

حمید جوونم تو هم ای بابا :ws52::ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
باورش نمیشد ما این اسمای اجق وجق رو یاد بگیریم:ws3:

فکر میکنین جمع بندی کنم یا بازم جای بحث داره؟

 

 

هر جور دوست داری

به هر حال بابت تاپیک دستت درد نکنه :icon_gol:

 

 

فعلا بای دوستان :icon_pf (44):

  • Like 4
ارسال شده در
حس می کنم یه چیزایی داره حالیم میشه

دیروز استاد هی اشک تو چشماش جمع میشد وقتی سوالاش رو جواب میدادیم:ws3:

اهک من میدونم از رشد برخی از گونه ها جلوگیری میکنه خاک رو غیر حاصلخیز میکنه حالا نمی دونم چقدر صحت داره چون مطلب موثقی نخوندم راجع به اهک

 

به هر حال در مورد آهک این نکته قابل ذکر هست که کلا آب قزوین هم دارای آهک هستش ، اونم به مقدار نزدیک به مقداری که در بسیاری موارد توصیه می کنند که آب را بجوشونید و بعد بخورید تا کمی از آهک آب گرفته بشه. چون به راحتی در ظروفی که آب را میجوشونیم میتونیم رسوبات آهک رو ببینیم:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

بله حرف شما هم درست ... :icon_gol::icon_gol::icon_gol:

اما این نکته وجود داره که رقابت علف هرز با درخت سرو مستقر شده بوجود بیاد یا با نهال کاشته شده! ... تا اونجایی که من اطلاع دارم و تجربه درخت کاری بهم ثابت کرده نهال سوزنی برگها خیلی حساس تشریف دارن ... :ws3:

 

 

آفرین حمید جووونم درسته:a030:

  • Like 4
ارسال شده در
باورش نمیشد ما این اسمای اجق وجق رو یاد بگیریم:ws3:

فکر میکنین جمع بندی کنم یا بازم جای بحث داره؟

 

خواستی یه جمع بندی بکن برای کاربرای دیگه!

من و شیرین و هر کسی که شرکت کرده در جریان قرار گرفتیم ... اما بازم یه جمع بندی بکن تو یه پست که اینطوری بهتره!

  • Like 3
ارسال شده در

نکته ی خوبی مهرداد چئن این اهک هم تو خاکه هم تو اب می تونه تاثیر زیادی داشته باشه

مرسی شیرین شرکت کردی یه جمع بندی می کنم اگر بازم نکته ای بود بیاین بگید

مرسی از همه بچه های گل کشاورزی و کاربر ویژه ی شهرسازی:ws3:

  • Like 4
  • 1 سال بعد...
ارسال شده در

ای کاش دشمن این زبون بسته ها فقط آفات بودن نه ما آدما...!! گوشه چشمی هم باغ اکولوژی نوشهر داشته باشیم که بخاطر منافع خود دست به نابودیشون زدیم....:hanghead:

  • Like 1

×
×
  • اضافه کردن...