رفتن به مطلب

کنکوریای ارشد دانشگاه آزاد بیاین تو لطفا


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

منم شرکت کردم

چون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم :ws28:

تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره :ws3:

  • Like 12
  • پاسخ 86
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

خب فردا كنكور دارم فقط اسپم ميچسبه:banel_smiley_4:

 

ميرم درس بخونم:banel_smiley_52:

  • Like 2
ارسال شده در
اسپم؟؟؟؟

 

:banel_smiley_4:

 

:w58:

نه استرس===>sad0.gifsad0.gifsad0.gif

.

.

:دی:626gdau::626gdau:

  • Like 2
ارسال شده در
منم شرکت کردم

چون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم :ws28:

تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره :ws3:

 

نابغه ست اصلا این بچه :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

بچه ها اصلا استرس نداشته باشین سیاست دانشگاه ازاد تو مقطع ارشد تغییر کرده

مطمئن باشین امسال قبول میشید (اونایی که خیلی خوب خوندن ) بعد که قبول شدین می بینید کسایی با انچنان رتبه هایی (سه رقمی ) میان باشما تو یه کلاس میشین که دلتون میسوزه که چرا این همه استرس داشتین

اعلام ظرفیت مهر

تکمیل ظرفیت مهر

تکمیل ظرفیت اس ام اسی

تکمیل ظرفیت بهمن

تکمیل ظرفیت نیمه دوم بهمن

تکمیل ظرفیت اس ام اسی نیمه دوم بهمن

  • Like 12
ارسال شده در

اعلام ظرفیت مهر

تکمیل ظرفیت مهر

تکمیل ظرفیت اس ام اسی

 

مربوط به من میشه این قضیه؟ :ws37:

  • Like 5
ارسال شده در
مربوط به من میشه این قضیه؟ :ws37:

مگه اسم کوچیک شما اس ام هستش ؟:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
مگه اسم کوچیک شما اس ام هستش ؟:ws3:

ام اس اسی، یعنی اسی که ام اس گرفته !!!!!!! :ws52:

 

ام اس همون اس ام است !!!!!!!!! :ws52:

  • Like 6
ارسال شده در
خواخش میشه بابا :ws3:

تازه یکی از دوستای من میگفت چرا دو تا دفتر چه نگرفتی اگه میشد!:w58:

دوستت عجب مرفه بی دردی بوده :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
ام اس اسی، یعنی اسی که ام اس گرفته !!!!!!! :ws52:

 

ام اس همون اس ام است !!!!!!!!! :ws52:

داداشی شب جمعه ای مثل اینکه زیادی خوردی شراب عشق ولایی رو :ws3:

قاطی کردی چرا:w58:

  • Like 3
ارسال شده در
منم شرکت کردم

چون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم :ws28:

تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره :ws3:

چه دل خجسته ای دارین شما:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
منم شرکت کردم

چون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم :ws28:

تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره :ws3:

:w58::jawdrop:

 

هزار ماشالا!

 

یه اسفندی چیزی!:w58:

ام اس اسی، یعنی اسی که ام اس گرفته !!!!!!! :ws52:

 

ام اس همون اس ام است !!!!!!!!! :ws52:

:banel_smiley_4:

الان به نظرم میاد این اسپم باشه :banel_smiley_4:

اقای ام اسیان!

دوستت عجب مرفه بی دردی بوده :ws3:

از محمد مرفه بی درد تر نبوده که!:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

من تاحالا شرکت نکردم اصلا نمیدونم چجور جوی داره... :ws38:

  • Like 5
ارسال شده در
من تاحالا شرکت نکردم اصلا نمیدونم چجور جوی داره... :ws38:

 

:ws3:

من شرکت کردم جو خوبی داره

  • Like 5
ارسال شده در

من دیروز 8 صبح دادم

از سراسری تا حالا یه خط هم نخونده بودم

خیلی آسون بود

خیلی اسون تر از تصوراتم فقط تعداد سوالا به طرز عجیبی کم بود

هر درس فقط 15 سوال با دو ساعت وقت اضافه!!

فقط کافیه دو روز واسش بخونید

ما که نخوندیم ولی نگران نباشید همه چی امنه!:persiana__hahaha:

  • Like 10
ارسال شده در

ما هم همینطور........

  • Like 1
ارسال شده در

من از الان استرس دارم:confused:

2 سال دیگه باید شرکت کنم کارشناسی ارشد ولی الان اینارو خوندم یه لحظه جوگیر شدم استرس بهم دست داد:w821::w821::w821::w821::w821::w821::w821::w821:

امیدوارم هر کی شرکت کرد قبول شه ...ناراحن نباشید:ws50: تجربیاتتون هم حتما پس از این امتحان در اختیار ما قرار بدین:w74:

  • Like 2
ارسال شده در

استرس دااارم.... bored2.gifbored2.gifbored2.gif

  • Like 1
ارسال شده در

دوستان گل من

به هیچ عنوان استرس نداشته باشید

من همین امروز کنکور دادم

به نظرم خوب بود

سوالاش خیلی روتین هست،هیچ نکته ابهامی بر خلاف سراسری نداره،

حداقل در رشته خودم(مکانیک)این رو به جرات میتونم بگم ذره ای با سراسری قابل قیاس نیست

سوالات رو حتما یکبار بخونید،حتی با دانش قبلیتون هم میتونید پاسخگوی برخی سوالات باشید

شک نکنید...

مزخرفترین(ببخشید بی ادبی شد:دی)چیزش همون ساندیس 100تومنی و ساقه طلایی 100تومنی در ازای 30هزار تومن پول بود،

خرچ خرچ های بیسکوییت رو بیشتر از 2.5ساعت نتونستم تحمل کنم و پاشدم اومدم...

  • Like 2
ارسال شده در
با توجه به اینکه امروز و فردا و پس فردا کنکور ارشد آزاد برگزار میشه

 

بیاین بگین در چه حالی هستین؟ :ws44:

 

چقد خوندین؟

اینکه میگن 10 سال تستای گذشته آزاد و بخونین حتما قبول میشین و پر از سوالای تکراریه راسته؟

 

امتحان خود من شنبست ...این دوروز آخر هر چی میرم سراغ کتابا بیشتر استرس میگیرم

 

مثل وسواسیا هی اینور و میخونم میذارم کنار اونور و میخونم :icon_pf (34):

 

موضوع اینه که نمیرم سراغشم باز استرس میگیرم :banel_smiley_52:

 

درضمن اونایی که صبح یا عصر امتحان داشتن بیان بگن امتحان چطور بود ؟...

 

اورا ، تقریبا راس میگن ، ببین من امروز امتحان داشتم ، تو فردا داری از الان تا یه ساعت دیگه وقت داری :دی آسون بود خیلی ، ولی واسه همه آسون بود ،

نرم افزار که به نظر من تمام جواباش اصلا حفظ کردنی بود ، اون همه من راه و اینجور چیزا می خوندم سوال داده بودن سوالی که اصلا تعمیم مساله هم نمی خواست هون مساله را داده بودن و هیهات که من حافظه موقت در حد زیر صفری دارم :icon_pf (34):( دیشب خونده بودم اون سوال رو ولی صبح جوابش یادم نمیومد )

کلا فرق خیلییییی زیادی با سراسری داشت خیلی ،

یکم حفظ کردن یه قبولی خوب در بر داره حتما !

موفق باشی

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...