Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 منم شرکت کردم چون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره 12
setiya 12666 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 خب فردا كنكور دارم فقط اسپم ميچسبه ميرم درس بخونم:banel_smiley_52: 2
.FatiMa 36560 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 منم شرکت کردمچون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره نابغه ست اصلا این بچه 2
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 بچه ها اصلا استرس نداشته باشین سیاست دانشگاه ازاد تو مقطع ارشد تغییر کرده مطمئن باشین امسال قبول میشید (اونایی که خیلی خوب خوندن ) بعد که قبول شدین می بینید کسایی با انچنان رتبه هایی (سه رقمی ) میان باشما تو یه کلاس میشین که دلتون میسوزه که چرا این همه استرس داشتین اعلام ظرفیت مهر تکمیل ظرفیت مهر تکمیل ظرفیت اس ام اسی تکمیل ظرفیت بهمن تکمیل ظرفیت نیمه دوم بهمن تکمیل ظرفیت اس ام اسی نیمه دوم بهمن 12
Ehsan 112349 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 اعلام ظرفیت مهر تکمیل ظرفیت مهر تکمیل ظرفیت اس ام اسی مربوط به من میشه این قضیه؟ 5
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 مربوط به من میشه این قضیه؟ مگه اسم کوچیک شما اس ام هستش ؟ 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 مگه اسم کوچیک شما اس ام هستش ؟ ام اس اسی، یعنی اسی که ام اس گرفته !!!!!!! ام اس همون اس ام است !!!!!!!!! 6
maryam_alien 9906 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 خواخش میشه بابا تازه یکی از دوستای من میگفت چرا دو تا دفتر چه نگرفتی اگه میشد! دوستت عجب مرفه بی دردی بوده 4
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 ام اس اسی، یعنی اسی که ام اس گرفته !!!!!!! ام اس همون اس ام است !!!!!!!!! داداشی شب جمعه ای مثل اینکه زیادی خوردی شراب عشق ولایی رو قاطی کردی چرا 3
Aartemis 6639 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 منم شرکت کردمچون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره چه دل خجسته ای دارین شما 3
ooraman 22216 مالک ارسال شده در 12 مرداد، 2011 منم شرکت کردمچون خیلی زیاد خوندم استرس ندارم تنها استرس من اینه که مثل پارسال صبح بلند بشم ببینم کارت ورود به جلسه نیست و دوباره بگیرم بخوابم و 30 تومن بپره :jawdrop: هزار ماشالا! یه اسفندی چیزی! ام اس اسی، یعنی اسی که ام اس گرفته !!!!!!! ام اس همون اس ام است !!!!!!!!! الان به نظرم میاد این اسپم باشه اقای ام اسیان! دوستت عجب مرفه بی دردی بوده از محمد مرفه بی درد تر نبوده که! 8
sweetest 4756 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 من تاحالا شرکت نکردم اصلا نمیدونم چجور جوی داره... من شرکت کردم جو خوبی داره 5
pari daryayi 22938 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 من دیروز 8 صبح دادم از سراسری تا حالا یه خط هم نخونده بودم خیلی آسون بود خیلی اسون تر از تصوراتم فقط تعداد سوالا به طرز عجیبی کم بود هر درس فقط 15 سوال با دو ساعت وقت اضافه!! فقط کافیه دو روز واسش بخونید ما که نخوندیم ولی نگران نباشید همه چی امنه!:persiana__hahaha: 10
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 من از الان استرس دارم:confused: 2 سال دیگه باید شرکت کنم کارشناسی ارشد ولی الان اینارو خوندم یه لحظه جوگیر شدم استرس بهم دست داد:w821::w821::w821::w821::w821::w821::w821::w821: امیدوارم هر کی شرکت کرد قبول شه ...ناراحن نباشید تجربیاتتون هم حتما پس از این امتحان در اختیار ما قرار بدین:w74: 2
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 دوستان گل من به هیچ عنوان استرس نداشته باشید من همین امروز کنکور دادم به نظرم خوب بود سوالاش خیلی روتین هست،هیچ نکته ابهامی بر خلاف سراسری نداره، حداقل در رشته خودم(مکانیک)این رو به جرات میتونم بگم ذره ای با سراسری قابل قیاس نیست سوالات رو حتما یکبار بخونید،حتی با دانش قبلیتون هم میتونید پاسخگوی برخی سوالات باشید شک نکنید... مزخرفترین(ببخشید بی ادبی شد:دی)چیزش همون ساندیس 100تومنی و ساقه طلایی 100تومنی در ازای 30هزار تومن پول بود، خرچ خرچ های بیسکوییت رو بیشتر از 2.5ساعت نتونستم تحمل کنم و پاشدم اومدم... 2
mIn 2294 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 با توجه به اینکه امروز و فردا و پس فردا کنکور ارشد آزاد برگزار میشه بیاین بگین در چه حالی هستین؟ چقد خوندین؟ اینکه میگن 10 سال تستای گذشته آزاد و بخونین حتما قبول میشین و پر از سوالای تکراریه راسته؟ امتحان خود من شنبست ...این دوروز آخر هر چی میرم سراغ کتابا بیشتر استرس میگیرم مثل وسواسیا هی اینور و میخونم میذارم کنار اونور و میخونم :icon_pf (34): موضوع اینه که نمیرم سراغشم باز استرس میگیرم :banel_smiley_52: درضمن اونایی که صبح یا عصر امتحان داشتن بیان بگن امتحان چطور بود ؟... اورا ، تقریبا راس میگن ، ببین من امروز امتحان داشتم ، تو فردا داری از الان تا یه ساعت دیگه وقت داری :دی آسون بود خیلی ، ولی واسه همه آسون بود ، نرم افزار که به نظر من تمام جواباش اصلا حفظ کردنی بود ، اون همه من راه و اینجور چیزا می خوندم سوال داده بودن سوالی که اصلا تعمیم مساله هم نمی خواست هون مساله را داده بودن و هیهات که من حافظه موقت در حد زیر صفری دارم :icon_pf (34):( دیشب خونده بودم اون سوال رو ولی صبح جوابش یادم نمیومد ) کلا فرق خیلییییی زیادی با سراسری داشت خیلی ، یکم حفظ کردن یه قبولی خوب در بر داره حتما ! موفق باشی 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری