Cinderella 9897 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 مرداني كه نميتوانند به ديگران لبخند بزنند، مرداني كه دوست ندارند اختيارات خود را با ديگران تقسيم كنند . يك كارشناس ازدواج و مبلغ مذهبي استراليايي در نيوجرسي در مقالهاي كه در مجله گلاموز به چاپ رسيده به دختران جوان توصيه ميكند: در انتخاب همسر آينده خود دقت كنند و فهرستي از خصوصيات مرداني را ارائه كرده كه از ازدواج با آنها بايد پرهيز كرد. به گزارش ايسنا، پدر پات كانر كه سابقه 40 سال ارائه مشاوره پيش از ازدواج دارد، اين فهرست را بعنوان يك دستورالعمل كاربردي براي دختران نوجوان و جوان منتشر كرده است. به گزارش نشريه ايج، كانر معتقد است: دختران بايد به طور كامل ارزشها و شخصيت مردي كه قصد ازدواج با او را دارند، مورد توجه قرار دهند و با اين موضوع برخورد احساسي نداشته باشند. بر اساس توصيه اين كارشناس استراليايي، دختران بايد از ازدواج با پسرهايي كه وابسته به مادر هستند، پسرهايي كه در مسائل مالي افراط و تفريط دارند، مرداني كه هيچ دوستي ندارند، مرداني كه شما را در حضور ديگران تحقير ميكنند، مرداني كه نسبت به كارمندان زيردست خود بي ادب و گستاخ هستند، مرداني كه نميتوانند به ديگران لبخند بزنند، مرداني كه دوست ندارند اختيارات خود را با ديگران تقسيم كنند و مرداني كه هميشه شما را خنثي و بدون واكنش ميخواهند، جدا خودداري كنند، چون در آينده زندگي زناشويي موفقي نخواهند داشت. 13
الهام. 8079 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 خو بعضي زنا خوششون مياد كه توسري خور باشن... اين مردا واسه اونا ساخته شدن! ما نبايد حق اونارو بخوريم :4chsmu1: 5
Cinderella 9897 مالک ارسال شده در 3 مرداد، 2011 خو بعضي زنا خوششون مياد كه توسري خور باشن...اين مردا واسه اونا ساخته شدن! ما نبايد حق اونارو بخوريم :4chsmu1: نه مطمئنا هيچ زني دلش نمي خواد اونطوري باشه:icon_pf (34): 3
الهام. 8079 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 نه مطمئنا هيچ زني دلش نمي خواد اونطوري باشه:icon_pf (34): نگو اينو! من خودم ديدم دخترايي كه ميگن مردي كه دست بزن نداشته باشه به درد نميخوره!!!! يا اينكه مرد بايد قدرتمند باشه...هيشكي جلوي مرد خونه نبايد جرئت حرف زدن و تكون خوردن داشته باشه! كمن...ولي هستن! 5
Cinderella 9897 مالک ارسال شده در 3 مرداد، 2011 نگو اينو!من خودم ديدم دخترايي كه ميگن مردي كه دست بزن نداشته باشه به درد نميخوره!!!! يا اينكه مرد بايد قدرتمند باشه...هيشكي جلوي مرد خونه نبايد جرئت حرف زدن و تكون خوردن داشته باشه! كمن...ولي هستن! واقعا؟؟؟:w821: 3
الهام. 8079 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 واقعا؟؟؟:w821: آره واقعا!! تا وقتي اينجور زنا هستن...مرد سالاريم هست!!!! گريه مي كنيييييييم:w821::w821::w821: 3
Cinderella 9897 مالک ارسال شده در 3 مرداد، 2011 آره واقعا!! تا وقتي اينجور زنا هستن...مرد سالاريم هست!!!! گريه مي كنيييييييم:w821::w821::w821: عمرا!!!! نوكشونو قيچي ميكنم!!!!:Ghelyon: 5
الهام. 8079 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 عمرا!!!!نوكشونو قيچي ميكنم!!!!:ghelyon: خو وقتي كسي هست كه بخواد و خوشش بياد...اونا چرا استفادشو نبرن؟ وقتي تو سري خور هست...يكيك حال مي كنه بزنه تو سرش ديگه! 3
saray89 3064 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 نگو اينو!من خودم ديدم دخترايي كه ميگن مردي كه دست بزن نداشته باشه به درد نميخوره!!!! يا اينكه مرد بايد قدرتمند باشه...هيشكي جلوي مرد خونه نبايد جرئت حرف زدن و تكون خوردن داشته باشه! كمن...ولي هستن! مطمئنا شخصیت سالمی ندارن 4
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 مرداني كه نميتوانند به ديگران لبخند بزنند، مرداني كه دوست ندارند اختيارات خود را با ديگران تقسيم كنند .يك كارشناس ازدواج و مبلغ مذهبي استراليايي در نيوجرسي در مقالهاي كه در مجله گلاموز به چاپ رسيده به دختران جوان توصيه ميكند: در انتخاب همسر آينده خود دقت كنند و فهرستي از خصوصيات مرداني را ارائه كرده كه از ازدواج با آنها بايد پرهيز كرد. به گزارش ايسنا، پدر پات كانر كه سابقه 40 سال ارائه مشاوره پيش از ازدواج دارد، اين فهرست را بعنوان يك دستورالعمل كاربردي براي دختران نوجوان و جوان منتشر كرده است. به گزارش نشريه ايج، كانر معتقد است: دختران بايد به طور كامل ارزشها و شخصيت مردي كه قصد ازدواج با او را دارند، مورد توجه قرار دهند و با اين موضوع برخورد احساسي نداشته باشند. بر اساس توصيه اين كارشناس استراليايي، دختران بايد از ازدواج با پسرهايي كه وابسته به مادر هستند، پسرهايي كه در مسائل مالي افراط و تفريط دارند، مرداني كه هيچ دوستي ندارند، مرداني كه شما را در حضور ديگران تحقير ميكنند، مرداني كه نسبت به كارمندان زيردست خود بي ادب و گستاخ هستند، مرداني كه نميتوانند به ديگران لبخند بزنند، مرداني كه دوست ندارند اختيارات خود را با ديگران تقسيم كنند و مرداني كه هميشه شما را خنثي و بدون واكنش ميخواهند، جدا خودداري كنند، چون در آينده زندگي زناشويي موفقي نخواهند داشت. اوه اوه. اینا که بعضی هاش خصوصیت منه. :banel_smiley_52: 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 از وقتی این تاپیک در دنیای مجازی زده شده،سیل پیام ها و پیشنهادات به سوی من روانه شده است. ولی من میخوام ادامه تحصیل بدم. 4
hilari 2413 ارسال شده در 3 مرداد، 2011 از وقتی این تاپیک در دنیای مجازی زده شده،سیل پیام ها و پیشنهادات به سوی من روانه شده است. ولی من میخوام ادامه تحصیل بدم. 3
Cinderella 9897 مالک ارسال شده در 5 مرداد، 2011 مطمئنا شخصیت سالمی ندارن اوه اوه. اینا که بعضی هاش خصوصیت منه. :banel_smiley_52: :banel_smiley_52: چه خوش شانس بودي پس تونستي زن بگيري!!!:w589: از وقتی این تاپیک در دنیای مجازی زده شده،سیل پیام ها و پیشنهادات به سوی من روانه شده است. ولی من میخوام ادامه تحصیل بدم. :persiana__hahaha::w589::aghosh: 4
azarafrooz 14221 ارسال شده در 12 تیر، 2013 اوه اوه. اینا که بعضی هاش خصوصیت منه. :banel_smiley_52: ای وای بیچاره خانومت :scared9: به نظرم راه ساده ازدواج نکردن هست :4chsmu1: اما خدایی من دیدم دختری که میگه بابام که میاد همه ساکت میشیم قایم میشیم ماشالا از بس که ابهت داره !!!! جالبش اینه که دست به زن هم داره :cry2:
ارسال های توصیه شده