samaneh66 10265 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 دختري مي رفت ، پسري او را ديد و دنبال او روان شد . دختر پرسيد که چرا پس من مي آيي ؟ پسر گفت : برتو عاشق شده ام . دختر گفت : برمن چه عاشق شده اي ، خواهر من از من خوبتر است و از پس من مي آيد ، برو و بر او عاشق شو . پسر از آنجا برگشت و دختري بدصورت ديد ، بسيار ناخوش گرديد و باز نزد دختر رفت و گفت : چرا دروغ گفتي ؟ دختر گفت : تو راست نگفتي . اگر عاشق من بودي ، پيش ديگري چرا مي رفتي ؟ مرد شرمنده شد و رفت عاشقان دوره ما هم همينجوري هستند 22
Saman_88 8062 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 :icon_pf (34)::icon_pf (34): واقعا عاشقی تو این دوره زمونه این جوری شده .... 6
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 یک آهنگ زیبا را از نیما در مورد عشق های امروزی به یادم افتاد: عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه تمومه زندگی پر از دروغه هیچ کسی هیچ کسی رو دوست نداره دوست دارم عاشقتم، شعاره خلاصه عاشق شدن آسون شده دلبرک ها فت و فراوون شده عشق ها شده اینترنتی و میلی مجنون نشسته چت کنه با لیلی چت میکنن همدیگرو میخندن یه ریز برای هم خالی میبندن با کسب رخصت از جناب مجری میریم به قرن پنج و شش هجری به روزگاری که پر از جنون بود چشم های عاشقا دو کاسه خون بود به روزگار ویس یک لا قبا اونی که اصلا نمیخوام این شبا فقط به فکر لیلی خودش بود دیوونه بازی تنها موردش بود 9
ooraman 22216 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 عشق اصولا یه توهمه ...چه تو دوره ما چه تو هر دوره ای... عشق فقط یه جور ارضای شدید خودخواهیه.... 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 عشق اصولا یه توهمه ...چه تو دوره ما چه تو هر دوره ای... عشق فقط یه جور ارضای شدید خودخواهیه.... به قول بیتا،والله که تو دروغ میگویی..... عشق واقعی،اگر برای کسی پیش بیاد نه تنها خودخواهی نیست،بلکه یک نعمت بزرگ است. اما چون آدم ها یک کمی بد شده اند،خیلی چیزها را با عشق اشتباه میگیرند،اما اسم عشق را بر روی آن میگذارند. 9
ooraman 22216 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 به قول بیتا،والله که تو دروغ میگویی..... عشق واقعی،اگر برای کسی پیش بیاد نه تنها خودخواهی نیست،بلکه یک نعمت بزرگ است. اما چون آدم ها یک کمی بد شده اند،خیلی چیزها را با عشق اشتباه میگیرند،اما اسم عشق را بر روی آن میگذارند. آدما عاشق کسی میشن که بیشترین خودخواهیاشونو ارضا میکنه ....پس عشق نیست خودخواهیه.... اون عشقی که تو در موردش داری حرف میزنی که تقریبا وجود خارجی نداره ... حداقل درمورد انسانها صدق نمیکنه مگه انسانهایی که به یه درجه خاصی رسیدن عشق و تعریف کن برام....شایدم من تعریفم از عشق اشتباهه.... 3
Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 این روزا ادمها خیلی راحت اسم هر حسی رو که دارن عشق میذارن :icon_pf (34): 4
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 عشق امروز و دیروز نداره...همیشه همین بوده....اشتباهی اسم عشق روش گذاشته میشده همواره!! 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 آدما عاشق کسی میشن که بیشترین خودخواهیاشونو ارضا میکنه ....پس عشق نیست خودخواهیه....اون عشقی که تو در موردش داری حرف میزنی که تقریبا وجود خارجی نداره ... حداقل درمورد انسانها صدق نمیکنه مگه انسانهایی که به یه درجه خاصی رسیدن عشق و تعریف کن برام....شایدم من تعریفم از عشق اشتباهه.... اگر عشق یکطرفه باشه،حرف شما منطقیه. اما شاید شما ندیدین مرد و زنیکه واقعا همدیگر را دوست دارند حتی در پیری،ولی من زیاد دیدم. پس تنها نمونه ای از عشق که بتونم براتون مثال بزنم،عشق مادر به نوزادش و زجرهایی است که برای او میکشه. نمیدونم کجاش خودخواهیه !!!!!!!!!!! 7
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 29 خرداد، 2011 درسته كه الان نميشه عشق واقعي رو از غير واقعي تشخيص داد اما در نهايت اگر عشق واقعي باشه خيلي خوبه 4
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 29 خرداد، 2011 اگر عشق یکطرفه باشه،حرف شما منطقیه. اما شاید شما ندیدین مرد و زنیکه واقعا همدیگر را دوست دارند حتی در پیری،ولی من زیاد دیدم. پس تنها نمونه ای از عشق که بتونم براتون مثال بزنم،عشق مادر به نوزادش و زجرهایی است که برای او میکشه. نمیدونم کجاش خودخواهیه !!!!!!!!!!! موافقم اسي درست ميگي عشق واقعا زيباست عشق به خانواده عشق يه همسر كه من فكر ميكنم واقعا زيبا و دلنشين اصلا از نظر من خودخواهي نيست بلكه ايثاره 6
VINA 31339 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 شدیدا با سمانه موافقم نه تنها مردا بلکه زنای ما هم همینطور شدن الان عشق تو حساب بانکی طرفه:icon_pf (34): 4
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 29 خرداد، 2011 شدیدا با سمانه موافقم نه تنها مردا بلکه زنای ما هم همینطور شدن الان عشق تو حساب بانکی طرفه:icon_pf (34): ولي مينا جون من ميگم عشق پاك و عشقي كه از روي هوس نباشه خوبه دلنشينه منظورم از بيان اين تايپيك اينه كه توي جامعه ما ديگه كمتر عاشق واقعي وجود داره و همه به دنبال پول و مال و ثروت و مدرك وچهره طرف هستند 1
pari daryayi 22938 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 خب وقتی راستش رو ندیدین نگین همه این جورین!!:icon_pf (10): بگین اکثریت:viannen_38: 3
ooraman 22216 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 اگر عشق یکطرفه باشه،حرف شما منطقیه. اما شاید شما ندیدین مرد و زنیکه واقعا همدیگر را دوست دارند حتی در پیری،ولی من زیاد دیدم. پس تنها نمونه ای از عشق که بتونم براتون مثال بزنم،عشق مادر به نوزادش و زجرهایی است که برای او میکشه. نمیدونم کجاش خودخواهیه !!!!!!!!!!! درمورد عشق یه طرفه که اصلا بحث نمیکنم ...شایدم یکی باشه که خوشبختی رو در خوشبختیه محبوبش ببینه ...شاید بشه اسم عشق رو این مورد گذاشت اتفاقا ... منم دیدم کسایی و که تا سنین پیری همدیگه رو دوست داشتن... من حرفم یه چیز دیگست ...میگم ما کسایی و خیلی دوست داریم که بیشترین خودخواهیامون و ارضا میکنن... دوسش دارم چون نجیبه!چون مهربونه!چون برام تکیه گاهه،چون باهاش احساس خوبی دارم پس پایه دوست داشتن چیزایی که ما خوشمون میاد ....اشتباهم نیست ولی دیگه اسمش عشق نیست...عشق یعنی بی چون و چرا...یعنی چیزی رو با همه بدیها و خوبیهاش یه جا دوست داشته باشی که به نظرم تقریبا نایابه درمورده مادر قضیه فرق میکنه ....موضوع تاپیک عشق مادرو فرزندی نبود..... 4
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 من تجربه جفتشو داشتم هم واقعی هم دروغیش جفتش آدم رو از زندگی ساقط میکنه 4
pari daryayi 22938 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 من تجربه جفتشو داشتمهم واقعی هم دروغیش جفتش آدم رو از زندگی ساقط میکنه عشق زندگی رو نابود نمی کنه بلکه یه دید دیگه به ادما می ده اونی که زندگی رو نابود می کنه تخته کردن در عقل و منطقه! یا همون عشق کور این انسانها هستن که با رفتارشون زندگیشون رو نابود می کنن! با تصمیم های غلط! 4
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 29 خرداد، 2011 من تجربه جفتشو داشتمهم واقعی هم دروغیش جفتش آدم رو از زندگی ساقط میکنه خب حالا كه تجربه داري كمي برامون توضيح بده 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 خرداد، 2011 عشق یعنی بی چون و چرا...یعنی چیزی رو با همه بدیها و خوبیهاش یه جا دوست داشته باشی که به نظرم تقریبا نایابه خوب پس این تعریف شما از عشق مشکل داره،اون چیزیکه بگی بی چون و چرا با بدی و خوبی،اسمش تعصب و تحجره نه عشق....:w00: درمورده مادر قضیه فرق میکنه ....موضوع تاپیک عشق مادرو فرزندی نبود..... مادرو و فرزند مثالی بود برای درک عشق واقعی مرد و زن. یعنی محبتی که در آن انتظاری نیست،حاضری خودت را فدا کنی برای همه خوبیها. در واقع اصلا در عشق شما بدی نمیبنی که حالا بخواهی خودخواه هم باشی. 3
samaneh66 10265 مالک ارسال شده در 29 خرداد، 2011 من تجربه جفتشو داشتمهم واقعی هم دروغیش جفتش آدم رو از زندگی ساقط میکنه رطب خورده كي منع رطب كند از نظر من عشق به خود ما بستگي داره اگر من عاشق خودم و زندگيم باشم سعي ميكنم عاشق طرف مقابلم هم بشم و زندگيم رو بسازم من با عشق قبل از ازدواج مخالفم چطور عاشق كسي بشم كه تا ديروز غريبه بود الان هم فقط خواستگاره اما بعد از ازدواج عاشق ميشم و تمام زندگيم رو نثارش ميكنم 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری