spow 44202 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 ای ملت بيدار جماعت هوشيار مردم هميشه روی صحنه این پارازیت است! برای شما که حوصله شنیدن اخبارروندارید!وهمه خبرها برای شما خبـــره بـــــــــــــــــــــــــده:w00: تو این برنامه این خبرها مطرح نمیشوند شورشیان تالارازاد سطل اشغالهارا اتش زدند چون دوست داشتند سطل اشغال را اتش بزنند! ولی کسی نمیدانست که دوستان ادمین اشک اورزده بودن... تغییرات مشکوکی درساختار انحصاری دولت دست نشانده ادمین مشاهده شده است که بنیان قدرت ادمین رو دچارچالش کرده است ادمین درپاسخ به پیغام نوروزی گستاخانه ادمین نمای فروم روبه زوال استکبار گفت بروبزاربادبیاد مجلس دموکراتیک نواندیشان درادامه روال قابل تحسین خود مشت محکمی بردهان ادمین نمای فروم استکبارکوبید وجایزه پفک نمکی طلایی را ازان خود کرد شنیده شده که ادمین سردیش شده ونبات داغ پزشکان دربار براش مفیدواقع نشدند واین داستان به جاهای باریکی کشیده شده است وازهمه مهمتر در30 دقیقه اینده پارازیت بنیان قدرت ادمین را قلقلــــــــــــــــــــک میدهد!! 24
spow 44202 مالک ارسال شده در 22 خرداد، 2011 اما خوب ها بدها وزشت ها دراین برنامه قصد داریم به معرفی خوبه بدها وزشت های این مجموعه بپردازیم چهره خوب هفته اقلیت های بی بضاعت تالارگفتگوی ازاد بودند که بی سروصدا زیرتازیانه اخطار واخراج زندگی را سرمیکنند وکماکان کمربه خدمت بسته اند چهره خوب دیگر جوانان بی ادعای روز شش وهفت نواندیشان بودند که فهمیدند امدند حرفشان را زدند وباهمه زجرهای دارودسته های نیویورکی ادمین وادمینیان کماکان به خرید پست نوروزی ادامه میدهند! چهره بد هفته مدیرومعاون فراری تالار بی نام ونشان نواندیشان بودند که رفتند دراغوش استکبار وگفتند ادمین ادم خوبی است وهیچ امتیاز اضافی به دارودسته های نیویورکی نداده است معاونش هم گفته که پاپای مدیرمن کارش درسته که البته میگن برمنکرش لعنت ودرادامه میگن بابابزرگ میگه تف توذات ادم دروغگو! اما چهره زشت هفته ادمین است ادمینی که دستش به امتیاز قرمز کاربران بی پشت وپناه تالارازاد الوده شده است ونقل است که امتیازسرخ روی زمین نمیماند!! چهره زشت دیگرهفته معاون سابق ادمین است که داره کاربران رو با سیاه بازیهاش بازی میده ویکی به نعل میکوبه ویکی به میخ 18
spow 44202 مالک ارسال شده در 22 خرداد، 2011 اما درصندلی داغ این هفته حاج اقا خیارکی ازمبارزین انقلابی وخوشنام تالارازاد هست سلام حاج اقا خیارکی چه سلامی چه علیکی برادر من باید بگی هلوووو هاورایو مستر! حاج اقا اینا که خارجکی شدند! خارجکی شما واون دارودسته های بی بصیرت شما هستند که هرروز بر این همه افتخار ما دارند انگ وبرچسب میچسبونند واین همه پیشرفت مارو نمیبینید حاج اقا میخواستیم نظر شما رو درمورد... ببین فرزندم نظر ما مهم نیست هرچی ادمین بگه همون درسته وماهم اگر نظری داریم درسایه فرمایشات ادمین اصلاح میشود وذوب درجذبه ادمین میشیم ومخالفت های ما فقط برای سرکارگذاشتن شما ادمای بیکاروعلاف ودرست کردن سوژه برای بنگاههای خبری فروم های بیگانه ودشمن ودورکردن اذهان از انچه نباید باشد وهست وانچه باید باشد ونیست هست پس حاج اقا حاج اقا جدوابادته مرتیکه.... چرا فحش میدی برادر من؟ رو یوتیوب هم میزارم حالا...دیدی راهنماییهای دوستانمان به ان خواهر ازراه به درشده را رویوتیوب پخش کردیم مال شمارو هم پخش میکنیم اصلا ما اخر تکنولوژی هستیم ..... اقا کات کن کات کات سانسورشد تمام . 14
spow 44202 مالک ارسال شده در 22 خرداد، 2011 هاه [FLASH=width=2 height=1] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/FLASH] 6
soheiiil 24253 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 این خبر ها امروز تو پارازیت مطرح نمیشود بی خاصیت سایت رفته پروفشم بسته.....من بعد خواستید جواب بده بهتون دوسه تا لیچار بارش کنید:دی عقده به جایی رسیده که از Experience اسم بچه های انقلاب که حالا شدن بیگانگان حذف میشه بالانشین مزدوج شده خرجش زده بالا الان شعار سایتی بدون تبلیغ رو کرده سایتی با تبلیغات عهد قجری: متلب 7! 9
سیندخت 18786 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 این بود برنامه امشب پارازیت. ایشون spow مدیر ارشد انجمن فکر می کند : گر نکوبی شیشه غم را به سنگ، هفت رنگش می شود هفتاد رنگ. 15
spow 44202 مالک ارسال شده در 22 خرداد، 2011 این بود برنامه امشب پارازیت.ایشون spow مدیر ارشد انجمن فکر می کند : گر نکوبی شیشه غم را به سنگ، هفت رنگش می شود هفتاد رنگ. اه خدای من اثرات جهاد افتضاحی بود فکرکنم بعد دندون دردم عود کرد بعد این تراوشات مسموم اومد رو کاغذ بعد کاغذ تبدیل به متن تایپی شد بعد شد این دیگه اه ای بصیرت مرا دریاب بکوب اون شیشه غم رو ممنون 6
amin 202 مهمان ارسال شده در 23 خرداد، 2011 درست میشه.....:there: . . . . . ولی من خداییش یه موقع می خواستم حرفای این کامبیز حسینی رو بذارم تو انجمن...بعد دیدم ظرفیت کمی پایینه!
ooraman 22216 ارسال شده در 23 خرداد، 2011 من زیاد از حرفاتون سر در نیاوردم me too شاید واسه اینه که برنامه پار ازیت رو نمیبینید... 4
eder 13733 ارسال شده در 23 خرداد، 2011 شاید واسه اینه که برنامه پار ازیت رو نمیبینید... همیشه میبینمش ... اگه هم نبینم دانلودش میکنم و میبینم .... ولی یه کاسه ای زیر نیم کاسست 3
ooraman 22216 ارسال شده در 23 خرداد، 2011 همیشه میبینمش ... اگه هم نبینم دانلودش میکنم و میبینم .... ولی یه کاسه ای زیر نیم کاسست آره خب...یه چن تایی هست انگار... 3
spow 44202 مالک ارسال شده در 6 آذر، 2011 بدههههههههههههههههه! :biggrin: الان دیگه اوضامون با ریخت تر شده الان خودم میگم حالم بده خیلی بده 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری