رفتن به مطلب

پارازیت


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

5kkok4.jpg

 

ای ملت بيدار جماعت هوشيار

 

مردم هميشه روی صحنه

 

 

این پارازیت است!

 

برای شما که حوصله شنیدن اخبارروندارید!وهمه خبرها برای شما خبـــره

بـــــــــــــــــــــــــده:w00:

تو این برنامه این خبرها مطرح نمیشوند

 

شورشیان تالارازاد سطل اشغالهارا اتش زدند چون دوست داشتند سطل اشغال را اتش بزنند!

ولی کسی نمیدانست که دوستان ادمین اشک اورزده بودن...

تغییرات مشکوکی درساختار انحصاری دولت دست نشانده ادمین مشاهده شده است که بنیان قدرت ادمین رو دچارچالش کرده است

ادمین درپاسخ به پیغام نوروزی گستاخانه ادمین نمای فروم روبه زوال استکبار گفت بروبزاربادبیاد

مجلس دموکراتیک نواندیشان درادامه روال قابل تحسین خود مشت محکمی بردهان ادمین نمای فروم استکبارکوبید وجایزه پفک نمکی طلایی را ازان خود کرد

شنیده شده که ادمین سردیش شده ونبات داغ پزشکان دربار براش مفیدواقع نشدند واین داستان به جاهای باریکی کشیده شده است

 

وازهمه مهمتر

در30 دقیقه اینده پارازیت بنیان قدرت ادمین را قلقلــــــــــــــــــــک میدهد!!:banel_smiley_4:

  • Like 24
ارسال شده در

اما خوب ها بدها وزشت ها

دراین برنامه قصد داریم به معرفی خوبه بدها وزشت های این مجموعه بپردازیم

چهره خوب هفته اقلیت های بی بضاعت تالارگفتگوی ازاد بودند که بی سروصدا زیرتازیانه اخطار واخراج زندگی را سرمیکنند وکماکان کمربه خدمت بسته اند

چهره خوب دیگر جوانان بی ادعای روز شش وهفت نواندیشان بودند که فهمیدند امدند حرفشان را زدند وباهمه زجرهای دارودسته های نیویورکی ادمین وادمینیان کماکان به خرید پست نوروزی ادامه میدهند!

چهره بد هفته مدیرومعاون فراری تالار بی نام ونشان نواندیشان بودند که رفتند دراغوش استکبار وگفتند ادمین ادم خوبی است وهیچ امتیاز اضافی به دارودسته های نیویورکی نداده است

معاونش هم گفته که پاپای مدیرمن کارش درسته که البته میگن برمنکرش لعنت ودرادامه میگن بابابزرگ میگه تف توذات ادم دروغگو!

اما چهره زشت هفته ادمین است

ادمینی که دستش به امتیاز قرمز کاربران بی پشت وپناه تالارازاد الوده شده است ونقل است که امتیازسرخ روی زمین نمیماند!!

چهره زشت دیگرهفته معاون سابق ادمین است که داره کاربران رو با سیاه بازیهاش بازی میده ویکی به نعل میکوبه ویکی به میخ

  • Like 18
ارسال شده در

اما درصندلی داغ این هفته حاج اقا خیارکی ازمبارزین انقلابی وخوشنام تالارازاد هست

سلام حاج اقا خیارکی

چه سلامی چه علیکی برادر من

باید بگی هلوووو هاورایو مستر!

حاج اقا اینا که خارجکی شدند!

خارجکی شما واون دارودسته های بی بصیرت شما هستند که هرروز بر این همه افتخار ما دارند انگ وبرچسب میچسبونند واین همه پیشرفت مارو نمیبینید

حاج اقا میخواستیم نظر شما رو درمورد...

ببین فرزندم

نظر ما مهم نیست هرچی ادمین بگه همون درسته وماهم اگر نظری داریم درسایه فرمایشات ادمین اصلاح میشود وذوب درجذبه ادمین میشیم ومخالفت های ما فقط برای سرکارگذاشتن شما ادمای بیکاروعلاف ودرست کردن سوژه برای بنگاههای خبری فروم های بیگانه ودشمن ودورکردن اذهان از انچه نباید باشد وهست وانچه باید باشد ونیست هست

پس حاج اقا

حاج اقا جدوابادته مرتیکه....

چرا فحش میدی برادر من؟

رو یوتیوب هم میزارم حالا...دیدی راهنماییهای دوستانمان به ان خواهر ازراه به درشده را رویوتیوب پخش کردیم مال شمارو هم پخش میکنیم اصلا ما اخر تکنولوژی هستیم

.....

اقا کات کن کات کات

سانسورشد

تمام

.

  • Like 14
ارسال شده در

هاه

[FLASH=width=2 height=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

 

:icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

این خبر ها امروز تو پارازیت مطرح نمیشود

بی خاصیت سایت رفته پروفشم بسته.....من بعد خواستید جواب بده بهتون دوسه تا لیچار بارش کنید:دی

عقده به جایی رسیده که از Experience اسم بچه های انقلاب که حالا شدن بیگانگان حذف میشه

بالانشین مزدوج شده خرجش زده بالا الان شعار سایتی بدون تبلیغ رو کرده سایتی با تبلیغات عهد قجری: متلب 7!

  • Like 9
ارسال شده در

این بود برنامه امشب پارازیت.

ایشون spow مدیر ارشد انجمن فکر می کند :

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ، هفت رنگش می شود هفتاد رنگ.

  • Like 15
ارسال شده در

شما کامبیزشونی؟!!!!!

  • Like 9
ارسال شده در
شما کامبیزشونی؟!!!!!

 

کی من؟کی این؟

:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
کی من؟کی این؟

:ws3:

 

:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
شما کامبیزشونی؟!!!!!

نه بابا...سجادشونه:ws3:

سجاد حسینی

  • Like 7
ارسال شده در
این بود برنامه امشب پارازیت.

ایشون spow مدیر ارشد انجمن فکر می کند :

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ، هفت رنگش می شود هفتاد رنگ.

 

اه خدای من

اثرات جهاد افتضاحی بود فکرکنم بعد دندون دردم عود کرد بعد این تراوشات مسموم اومد رو کاغذ بعد کاغذ تبدیل به متن تایپی شد بعد شد این دیگه

اه ای بصیرت مرا دریاب

بکوب اون شیشه غم رو

ممنون:icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

من زیاد از حرفاتون سر در نیاوردم:hanghead:

  • Like 6
ارسال شده در

:ws28:

یکی بره ساندیس پخش کنه دهنمون شیرین شه :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
من زیاد از حرفاتون سر در نیاوردم:hanghead:

 

me too

  • Like 5
amin 202 مهمان
ارسال شده در

درست میشه.....:there:

.

.

.

.

.

ولی من خداییش یه موقع می خواستم حرفای این کامبیز حسینی رو بذارم تو انجمن...بعد دیدم ظرفیت کمی پایینه!:ws3:

ارسال شده در
من زیاد از حرفاتون سر در نیاوردم:hanghead:

 

me too

 

شاید واسه اینه که برنامه پار ازیت رو نمیبینید...

  • Like 4
ارسال شده در
شاید واسه اینه که برنامه پار ازیت رو نمیبینید...

 

 

همیشه میبینمش ...

 

اگه هم نبینم دانلودش میکنم و میبینم ....

 

ولی یه کاسه ای زیر نیم کاسست :ws38:

  • Like 3
ارسال شده در
همیشه میبینمش ...

 

اگه هم نبینم دانلودش میکنم و میبینم ....

 

ولی یه کاسه ای زیر نیم کاسست :ws38:

:ws3:

آره خب...یه چن تایی هست انگار...

  • Like 3
  • 5 ماه بعد...
ارسال شده در

بدههههههههههههههههه! :biggrin:

  • Like 3
ارسال شده در
بدههههههههههههههههه! :biggrin:

 

الان دیگه اوضامون با ریخت تر شده

الان خودم میگم حالم بده خیلی بده :banel_smiley_4:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...