rezanassimi 9037 ارسال شده در 19 خرداد، 2011 اعتراف مي كنم...گاهي خيلي خودخواه ميشم! گاهی... :JC_thinking: 3
ayhan 2309 ارسال شده در 19 خرداد، 2011 من اعتراف می کنم که از همه شما بیشتر می فهمم:ws52://///:ws3::ws3: 8
*ملینا* 1582 ارسال شده در 20 خرداد، 2011 خودخواه اصلا ازت انتظار نداشتم.. از اولش هم معلوم بود..:viannen_38: 6
mohsen 88 10106 ارسال شده در 20 خرداد، 2011 من اعتراف ميكنم................ چيزي براي اعتراف يادم نمياد...شايد اگه جايي مث كه ريزك باشه يه چيزايي يادم بياد:gol cheshmak: 8
sookut 13735 ارسال شده در 20 خرداد، 2011 من هم اعتراف میکنم که همه اینهارو درباره شما میدونستم...... اعتراف میکنم بسیار خود محور و بدجنسی و برای پیروزی خودت احساسات مردم را جریحه دار میکنی !!! :w16::w16: 4
NEGARi 9387 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 اعتراف میکنم که اعتراف کردن تو این تایپیک نه کاره سختیه نه فایده ی خاصی داره نه تا حالا کسی اطراف جانانهای تو این تایپیک کرده! 2
amin 202 مهمان ارسال شده در 22 خرداد، 2011 اعتراف می کنم که دیشب تو کهریزک غذا خاویارو میگو دادن بهمون....هی شیشه شیشه آبجو تارُف میکردن! نهارو شامم هی چلو کباب حاج علی میدادن بهمون....انقده خوش گذشت!! تازه...2میلیون وام بدون بازگشتم دادن بهمون....:icon_pf (34):
Ehsan 112349 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 من اعتراف میکنم...دوس ندارم زندگی کنم... :w74: :w74: :w74: :zadan: :zadan: :zadan: ملت افسرده نا امید........ 3
amin 202 مهمان ارسال شده در 22 خرداد، 2011 اعتراف میکنم دارم از حسودی میترکم حسودی به کی؟ به چی؟ به کجا؟
سـارا 20071 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 اعتراف می کنم که باید یه تغییر و تحول اساسی در خودم ایجاد کنم 1
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 حسودی به کی؟به چی؟ به کجا؟ ب یکی ک یکی دیگه با اونا رفت شمال :icon_pf (34):چی گفتم
سـارا 20071 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 ب یکی ک یکی دیگه با اونا رفت شمال :icon_pf (34):چی گفتم شمال هیچ خبری نیست به جز شلوغی و ترافیک.حسودی نکن .خیالت راحت باشه 3
amin 202 مهمان ارسال شده در 22 خرداد، 2011 از شوخی بگذریم....بذارید منم یه چنتا اعتراف بذارم رو میز!:smiley (18): من از تکرار بدم میاد....اگر یه حرفی 2 بار بهم زده بشه اعصابم خورد میشه.... این قضیه عکسشم صادقه....دوست دارم وقتی یه حرفیو یبار به یکی گفتم ، درجا بگیره! به نظمم خیلی حساسم...جایی منظم نباشه ، عین حالت قبل برام اتفاق میُفته...:icon_pf (34): بقیه رو باهاس اطرافیانم بگن بهم تا بیام اینجا بگم....من تا همین حد از خودم شناخت دارم!:JC_thinking:
سـارا 20071 ارسال شده در 22 خرداد، 2011 از شوخی بگذریم....بذارید منم یه چنتا اعتراف بذارم رو میز!:smiley (18): من از تکرار بدم میاد....اگر یه حرفی 2 بار بهم زده بشه اعصابم خورد میشه.... این قضیه عکسشم صادقه....دوست دارم وقتی یه حرفیو یبار به یکی گفتم ، درجا بگیره! به نظمم خیلی حساسم...جایی منظم نباشه ، عین حالت قبل برام اتفاق میُفته...:icon_pf (34): بقیه رو باهاس اطرافیانم بگن بهم تا بیام اینجا بگم....من تا همین حد از خودم شناخت دارم!:JC_thinking: دو مورد اول کاملاااااااااا و به شدت در مورد منم صدقم می کنه :icon_pf (34):
amin 202 مهمان ارسال شده در 22 خرداد، 2011 ب یکی ک یکی دیگه با اونا رفت شمال :icon_pf (34):چی گفتم خوب اینکه حسودی نداره که! برو خداتو شکر کن که اون یکی با اون یکی نرفت شمال! شمال هیچ خبری نیست به جز شلوغی و ترافیک.حسودی نکن .خیالت راحت باشه
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری