رفتن به مطلب

اعتراف میکنم...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
اعتراف مي كنم...گاهي خيلي خودخواه ميشم!

 

گاهی... :JC_thinking:

  • Like 3
  • پاسخ 652
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
گاهی... :JC_thinking:

پدربزرگ!!! :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

من اعتراف می کنم که از همه شما بیشتر می فهمم:ws52://///:ws3::ws3::ws3::ws3:

:ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

اعتراف میکنم من چیزی برای اعتراف کردن ندارم ...

  • Like 7
ارسال شده در

خودخواه

اصلا ازت انتظار نداشتم..

از اولش هم معلوم بود..:viannen_38:

  • Like 6
ارسال شده در

من اعتراف ميكنم................

 

 

 

 

 

چيزي براي اعتراف يادم نمياد...شايد اگه جايي مث كه ريزك باشه يه چيزايي يادم بياد:gol cheshmak:

  • Like 8
ارسال شده در
من هم اعتراف میکنم که همه اینهارو درباره شما میدونستم......

 

اعتراف میکنم بسیار خود محور و بدجنسی و برای پیروزی خودت احساسات مردم را جریحه دار میکنی !!!

:w16::w16::w16::w16:

  • Like 4
ارسال شده در

هیشکی نمیتونه از من اعتراف بگیره:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

من اعتراف میکنم...دوس ندارم زندگی کنم...

  • Like 5
ارسال شده در

اعتراف می‌کنم که اعتراف کردن تو این تایپیک نه کاره سختیه نه فایده ی خاصی‌ داره نه تا حالا کسی‌ اطراف جانانه‌ای تو این تایپیک کرده!

  • Like 2
amin 202 مهمان
ارسال شده در

اعتراف می کنم که دیشب تو کهریزک غذا خاویارو میگو دادن بهمون....هی شیشه شیشه آبجو تارُف میکردن!

نهارو شامم هی چلو کباب حاج علی میدادن بهمون....انقده خوش گذشت!!crysmiley2.gif

تازه...2میلیون وام بدون بازگشتم دادن بهمون....:icon_pf (34):

ارسال شده در
من اعتراف میکنم...دوس ندارم زندگی کنم...

 

:w74: :w74: :w74:

 

 

:zadan: :zadan: :zadan:

 

 

ملت افسرده نا امید........ :ws44:

  • Like 3
ارسال شده در

اعتراف میکنم دارم از حسودی میترکم :ws27:

  • Like 3
amin 202 مهمان
ارسال شده در
اعتراف میکنم دارم از حسودی میترکم :ws27:

 

حسودی به کی؟

به چی؟

به کجا؟:w58:

ارسال شده در

اعتراف می کنم که باید یه تغییر و تحول اساسی در خودم ایجاد کنم :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
حسودی به کی؟

به چی؟

به کجا؟:w58:

ب یکی ک یکی دیگه با اونا رفت شمال :icon_pf (34):چی گفتم :ws3:

ارسال شده در
ب یکی ک یکی دیگه با اونا رفت شمال :icon_pf (34):چی گفتم :ws3:

شمال هیچ خبری نیست به جز شلوغی و ترافیک.حسودی نکن .خیالت راحت باشه :ws3:

  • Like 3
amin 202 مهمان
ارسال شده در

از شوخی بگذریم....بذارید منم یه چنتا اعتراف بذارم رو میز!:smiley (18):

 

من از تکرار بدم میاد....اگر یه حرفی 2 بار بهم زده بشه اعصابم خورد میشه....:ws27:

این قضیه عکسشم صادقه....دوست دارم وقتی یه حرفیو یبار به یکی گفتم ، درجا بگیره!

به نظمم خیلی حساسم...جایی منظم نباشه ، عین حالت قبل برام اتفاق میُفته...:icon_pf (34):

بقیه رو باهاس اطرافیانم بگن بهم تا بیام اینجا بگم....من تا همین حد از خودم شناخت دارم!:JC_thinking::ws3:

ارسال شده در
از شوخی بگذریم....بذارید منم یه چنتا اعتراف بذارم رو میز!:smiley (18):

 

من از تکرار بدم میاد....اگر یه حرفی 2 بار بهم زده بشه اعصابم خورد میشه....:ws27:

این قضیه عکسشم صادقه....دوست دارم وقتی یه حرفیو یبار به یکی گفتم ، درجا بگیره!

به نظمم خیلی حساسم...جایی منظم نباشه ، عین حالت قبل برام اتفاق میُفته...:icon_pf (34):

بقیه رو باهاس اطرافیانم بگن بهم تا بیام اینجا بگم....من تا همین حد از خودم شناخت دارم!:JC_thinking::ws3:

دو مورد اول کاملاااااااااا و به شدت در مورد منم صدقم می کنه :icon_pf (34):

amin 202 مهمان
ارسال شده در
ب یکی ک یکی دیگه با اونا رفت شمال :icon_pf (34):چی گفتم :ws3:

خوب اینکه حسودی نداره که!

برو خداتو شکر کن که اون یکی با اون یکی نرفت شمال!:w58:

شمال هیچ خبری نیست به جز شلوغی و ترافیک.حسودی نکن .خیالت راحت باشه :ws3:

 

:banel_smiley_4:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...