رفتن به مطلب

برای چه کاری ازش استفاده می کنی؟


موارد استفاده شما از اینترنت کدام است؟  

204 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. موارد استفاده شما از اینترنت کدام است؟

    • 32
    • 47
    • 19
    • 12
    • 29
    • 51
    • 2
    • 12


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

داشتم به این موضوع فکر می کردم که با ارزش ترین داشته هر انسانی عمرشه!

 

بعد یه سوال برام به وجود اومد اونم اینکه ما عمرمون رو چه جوری می گذرونیم؟

یهو دیدم پای کامپیوترم و نصف وقت آزادم رو اینجوری می گذرونم

با خودم فکر کردم که....

 

راستی شما از اینترنت برای چه کاری استفاده می کنین؟

فکر می کنین ارزشش به اندازه خرج کردن گرانبها ترین و با ارزش ترین داشته تون هست؟:ws52:

  • Like 30
ارسال شده در

از اینترنت بیشتر برای کسب آگاهی.

 

ولی خوب جای خیلی از تفریح ها ،مثل ورزش و ..... را هم گرفته.

 

البته زمستون اینجوریه،تابستان که هوا گرم شه و روزها بلند،دیگه سهمش برای تفریح خیلی کم میشه.

.

.

.

.

به نظر من ارزشش را نداره زیاد وقت صرفش کرد.

 

اما بعضی وقت ها حس میکنی،چاره دیگری نیست،تفریح و کار مثبت دیگری نیست.

 

 

شاید بعضی وقت ها باید در مُرداب تسلیم شد.........

  • Like 22
ارسال شده در
از اینترنت بیشتر برای کسب آگاهی.

 

ولی خوب جای خیلی از تفریح ها ،مثل ورزش و ..... را هم گرفته.

 

البته زمستون اینجوریه،تابستان که هوا گرم شه و روزها بلند،دیگه سهمش برای تفریح خیلی کم میشه.

.

.

.

.

به نظر من ارزشش را نداره زیاد وقت صرفش کرد.

 

اما بعضی وقت ها حس میکنی،چاره دیگری نیست،تفریح و کار مثبت دیگری نیست.

 

 

شاید بعضی وقت ها باید در مُرداب تسلیم شد.........

به نظر سنجی هم رای بدین ممنو می شم دلم می خواد این موضوع رو به عنوان یه پروژه تحقیقاتی دنبال کنم خوشحال می شم دوستان دیگه هم منو همراهی کنن

شاید اینم یه شیوه جدید و خیلی بهتر استفاده از پرسش نامه باشه

:icon_gol:

اما گفتی مرداب

نه من هیچ جا تا پایان وقت مسابقه و اعلام نتایج هرگز تسلیم نمی شم:icon_redface:

  • Like 8
ارسال شده در

راستی نظر سنجی چند گزینه ای هست دوستان انتخاب کنیــــــــــــــــــــــــــــــــد:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

من كه ميشه گفت نصف زندگيم تو نته!

دوستاي خوبي دارم...

كار ديگه اي هم ندارم كه جايگزين نت بشه:ws3:

  • Like 11
ارسال شده در

:icon_gol:

اما گفتی مرداب

نه من هیچ جا تا پایان وقت مسابقه و اعلام نتایج هرگز تسلیم نمی شم:icon_redface:

دامی که مُرداب برای انسان ممکنه پهن کنه،از او اجازه تسلیم شدن یا نشدن نمیخواد.

 

بلکه شما را با زور درون خودش میکشه.

 

در واقع بعضی مواقع انگار اینترنت از شما سلب اختیار میکنه و شما نمیتونی زمان حضورت را کنترل کنی.

مگر اینکه یک شاخه درختی پیدا بشه که شما بتونین با گرفتن آن بیرون بیایین.

  • Like 6
ارسال شده در
دامی که مُرداب برای انسان ممکنه پهن کنه،از او اجازه تسلیم شدن یا نشدن نمیخواد.

 

بلکه شما را با زور درون خودش میکشه.

 

در واقع بعضی مواقع انگار اینترنت از شما سلب اختیار میکنه و شما نمیتونی زمان حضورت را کنترل کنی.

 

مگر اینکه یک شاخه درختی پیدا بشه که شما بتونین با گرفتن آن بیرون بیایین.

دقيــــــــــــــــــــــــــــــــــقا!

 

هم اكنون به شاخه درختي نيازمنديم!

  • Like 3
ارسال شده در
دامی که مُرداب برای انسان ممکنه پهن کنه،از او اجازه تسلیم شدن یا نشدن نمیخواد.

 

بلکه شما را با زور درون خودش میکشه.

 

در واقع بعضی مواقع انگار اینترنت از شما سلب اختیار میکنه و شما نمیتونی زمان حضورت را کنترل کنی.

مگر اینکه یک شاخه درختی پیدا بشه که شما بتونین با گرفتن آن بیرون بیایین.

این دیدگاه یه دیدگاهی از طرف کسانی که مرکز کنترل رو محیط و خارج از بدن خودشون می دونن و می گن که از کنترلشون خارجه!

در یک کلمه "کنترل بیرونی"

اما وقتی قدرت رو دست خودت بدونی و بتونی از درون خودت،خودت رو کنترل کنی یا افسارت دست خودت باشه می شه "کنترل درونی"

دقیقا مثل مصرف سیگار الکل یا مواد می مونه

بار اول همیشه وسوسه بر انگیزه اما چرا همه معتاد نمی شن؟

اینترنت و اعتیاد اینترنتی هم همینه راه و روش کنترلش رو امروزه کشف کردن!

دیگه به راحتی می تونی از این مرداب بیای بیرون فقط کافیه بخوای مشکل اینجاست که اکثراً نمی خواهند!!!

  • Like 5
ارسال شده در

راستی یادم رفت دوستانی که سایر موارد رو انتخاب می کنن لطف کنن توضیح بدن که اون موارد چین

اگه من خواستم از این تاپیک یه گزارش مکتوب بنویسم بدونم اونا چی اند!؟:icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

من بودم سایر موارد رو زدم..یه سری کارهایی هست که نه وقت گذارنی هستن نه تفریح..اعصابمو خرد هم میکنن ولی من از انجامشون در نت کوتاهی نمیکنم.برای نمونه چونه زدن با خواهران و برادران ولایی در اون سایت(خودتون میدونین کجارو میگم) :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
من بودم سایر موارد رو زدم..یه سری کارهایی هست که نه وقت گذارنی هستن نه تفریح..اعصابمو خرد هم میکنن ولی من از انجامشون در نت کوتاهی نمیکنم.برای نمونه چونه زدن با خواهران و برادران ولایی در اون سایت(خودتون میدونین کجارو میگم) :ws3:

همون اصلاحات ! به قول خاتمی یا گفت و گوی فروم ها!

البته تخریبات اعصاب خودمون:banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در
همون اصلاحات ! به قول خاتمی یا گفت و گوی فروم ها!

البته تخریبات اعصاب خودمون:banel_smiley_4:

آها..آفرین..:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
راستی شما از اینترنت برای چه کاری استفاده می کنین؟

گذراندن اوغات فراغت ، دانلود و آموزش ...

فکر می کنین ارزشش به اندازه خرج کردن گرانبها ترین و با ارزش ترین داشته تون هست؟:ws52:

 

نه ... واقعاً نیست ...:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در

من هم سرچ میکنم و مطالب و عکسای مورد نیازمو از توش پیدا میکنم....هم برای سرگرمی استفاده میکنم.....ولی سرگرمی و فروم گردی و گپ زدن با دوستام به نسبته کارای تحقیقاتی 60 به 40 هستش

  • Like 8
ارسال شده در

فکر کنم امروزه باید پرسید از اینترنت برای چه کاری استفاده نمی کنید:a030:

  • Like 7
ارسال شده در

تحقیقات و اوقات فراغت چه رقابت تنگاتنگی دارن:w58:

علم برتر است یا تفریح؟ موضوع انشاء این هفته گفتگوی آزاد:ws52:

  • Like 3
ارسال شده در

من که بجز مورد " پیدا کردن شریک جنسی "بقیه گزینه هارو انتخاب کردم .چون واقعا از این کاربرداش استفاده میکنم.

  • Like 4
ارسال شده در
تحقیقات و اوقات فراغت چه رقابت تنگاتنگی دارن:w58:

علم برتر است یا تفریح؟ موضوع انشاء این هفته گفتگوی آزاد:ws52:

100% تفریح :ws28:

  • Like 3
ارسال شده در

براي پيدا كردن مقالات و ...... اون چيزي كه مرتبط با كارم و نيازم باشه

 

 

البته گه گاهي هم تفريح و سرگرمي

  • Like 2
ارسال شده در

منم واسه پروژه های دانشگاه و تحقیقات و این چیزا .و البته تفریح (مثلا اینجا یا فیس بوک) :banel_smiley_4:

اما خدایی هر وقت ای دی اس الم تموم می شه یا اینترنت قطع می شه،کلی کار مفید می کنم :w58:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...