danielo 15240 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 فارس نوشت: ژیلا صادقی، مجری پرانرژی که مدتی است در شبکههای تلویزیونی برنامههایی را اجرا میکند، به تنهایی به اجرای برنامه پرداخت و نگاههای جستوجوگر که به دنبال محمد سلوکی، دیگر مجری اعلام شده برای این مراسم بود، نشانی از او نیافت. شخصی نوع پوشش صادقی را به همسر سرکرده گروهک منافقین تشبیه کرد و گویا از این بابت انتقادهایی داشت! 28
masoume 5751 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 منظورش اینه چرا خانم مسلمان با مانتو . این مدل روسری میباشه؟ حتما باید چادر سرش می بود و چون نمیتونست رو بگیره هم پوشیه میذاشت ؟ 6
lady architect 5360 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 منافقین که سبز بودن ای بابا جشنواره فیلم فجره چهارتا ادم با کلاس میرن اونجا چه چادری چه رویه ای:w00: 4
M!Zare 48041 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 خب یه عکس از اون هم بزارید مقایسه کنیم. ولی این خانم مجری چه سریع پیشرفت کرد.نیومده مجری جشنواره شد 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 نه بابا مریم رجبی شبیه زن رئیس سابق منه برادرها..ایشون اعتراف کرد از عوامل منافقین هستش....بگیرینش 4
shokoofeh 887 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 اون که اصلا مانتو مشکی نمی پوشه فقط رنگ روسریاشون شبیه همه چیز دیگه نبود بهش گیر بدن واقعا؟ 2
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 یاد مریم رجبی افتادم:ws2:مدل همونه لباسش حالا مگه چیه راستش من نمیخواستم دیگه پست بزنم ولی واقعا باید ما برای خودمون یعنی جوون ایرانی بسا افسوس بخوریم یه نفر یه چرندی گفته یه خبر گزاری چرند تر که نه ( یعنی یکی از اعضای مضخرفش ) یه چیزی گفته و خودش میخواسته بنویسه خالی بندی گرده گفته یه شخصی گفته این شکل کیه. اینا هم بکنار حالا من نمیدونم ما چرا باید بیاییم وقت خودمون رو در مورد یه چیزی که اصلا ارزش نداره بذاریم .بگذریم که اونا نه این مدلی روسری میبندند و نه رنگش اینجوری .حالا چون خوشکل بود میخوان دفعه دیگه هم مث برنامه های اشپزی در این نوع مراسم هم از اون روسری اتو نکشیده هایی که دم در کذاشتن به مجری بدن یا کلا بگن یه اقا مجری باشه حیف فضایی که این نوع تاپیک ها میبرند وحیف وقتی که ما میذاریم
MechJJ 11369 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 نه بابا مریم رجبی شبیه زن رئیس سابق منه رجبی نه! رجوی درسته! 2
a_Farzad 913 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 منافقین که سبز بودنای بابا جشنواره فیلم فجره چهارتا ادم با کلاس میرن اونجا چه چادری چه رویه ای:w00: :jawdrop::jawdrop: من از شما از طرف تمام خانومهایی که چادر یا رویه میذارن به خاطر این جمله متشکرم رعایت حجاب بی کلاسی است؟؟(بحث اصلا حجاب نیست خانم صادقی هم کاملا حجابشونو رعایت کردند بحث چیز دیگری است) هم رنگ جماعت شدن تو این دوره زمونه کار سختی نیست به هرحال نظرتون نظر بنده رو عجیب جلب کرد متشکرم:icon_gol: 3
afshin18 11176 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2011 حیف که مجاهدین تندرو هستن و تقریبا کاری می کنن که طرفدارای حکومت محکم تر پای حکومتشون وایسن 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری