رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

گرفتن خروجی با پسوند HDIR از مکس و ویرایش آن در فوتوشاب

 

 

حجم فایل 9مگ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 11
لینک به دیدگاه
  • پاسخ 53
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ساخت یک studio با Vray

 

حجم فایل 27مگ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

studio1.jpg

 

فایل مکس

حجم فایل 21 kb

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

  • Like 10
لینک به دیدگاه

نورپردازی و رندر صحنه های خارجی با vray

روز و شب

 

extrier.jpg

 

قسمت اول

حجم فایل 32 مگ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

قسمت دوم

حجم فایل 23 مگ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

قسمت سوم

حجم فایل 30 مگ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

قسمت چهارم

حجم فایل 15 مگ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

قسمت پنجم

حجم فایل 22 مگ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

فایل مکس بدون درخت و تکسچر با مکس 2008

حجم فایل 279 kb

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

فایل مکس بدون درخت و تکسچر با مکس 9

حجم فایل 279 kb

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 7
لینک به دیدگاه

Vray light Dome

IBL) Image-Based Lighting)

 

حجم فایل 36 مگ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

dom.jpg

 

فایل مکس

حجم فایل 4 مگ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 5
لینک به دیدگاه

رندر یک ماشین با vray

 

car.jpg

 

این آموزش تصویری نیست فقط یه سری نکته داره که میگم

 

مراحل اموزش ساخت یک استودیو رو دنبال کردم تفاوت توی یه سری plain هست که متریال vray light دارن

و تغییری که در object properties این plain ها دادم که توی عکسی که گذاشتم میبینید .

این دوتا چک یکی باعث میشه که plain ها توی صحنه رندر نشن ویکی دیگش واسه اینه که ایجاد سایه نکنن .

وقتی از متریال vray light استفاده میکنید این plain ها مثل نور عمل میکنن و صحنه رو روشن میکنن

من بیشتر از این plain ها برای ایجاد رفلکت در ماشین استفاده کردم جاهای اونا رو تغییر دادم

و تست گرفتم تا حالت رفلکتی رو که دوست دارم پیاده کنم .به محل قرار گرفتن Plain ها توی عکسی که گذاشتم نگاه کنید

من از hdir استفاده نکردم ولی اگه میخواستم این ماشین رو توی یه محیط بیرونی رندر کنم و براش محیط بسازم حتما از Hdir استفاده میکردم

نکته مهم دیگه ای که واسه رفلکت ها باید در نظر بگبیرید اینه که چک fresnel reflection از تنضیمات متریال VRAY خاموش باشه تا رفلکت ها دیده بشه

در غر این صورت رفلکت ها به خوبی دیده نمیشه

 

فایل مکس 2008

 

حجم فایل 3 مگ

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

attachment.php?attachmentid=41832&d=1272186272attachment.php?attachmentid=41831&d=1272186272

  • Like 5
لینک به دیدگاه

اول از همه یه تشکر ویژه دارم از دوستانمون در مدرسه گرافیکی امیر المومنین که زحمت ساخت این فیلمای آموزشی رو کشیدن

 

و اما به کار خودمون برسیم آموزش های vray رو در همین سطح نگه میداریم انشا الله بعد از تشکیل کلاس 3dmax بر میگردم تمرینات این پلاگین رو با کمک دوستان انجام می دیم:icon_gol:

 

 

  • Like 7
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...