hossein_power85 487 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 سلام به همه دوستان . اصولا همه ما به خدا اعتقاد داریم . حالا ما چقدر به وجود و ناظر بودن خدا رو اعمالمون ایمان داریم ؟؟؟ حال یه سوال ؟؟؟ آیا خیلی از کارهایی رو که وقتی تنهاییم (خدا که میبینه )انجام میدیم اگه یه بچه 5 ساله پیشمون باشه انجام میدیم ؟؟؟ 7
الهام. 8079 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 از هرگونه بچه كه قابليت حرف زدن داشته باشه بيشتر ميترسيم!!! 2
partow 25305 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 خب بچه پنج ساله چیزی رو که میبینه واسه همه شرح میده ...:icon_pf (34): ولی خدا ستار العیوبه ... پس معلومه از بچه 5 ساله می ترسیم ... :banel_smiley_52: 5
Ehsan 112349 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 ولی من از نمایندگان خدا بر روی زمین بیشتر از خود خدا میترسم !!!!! 5
samaneh66 10265 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 خب بچه پنج ساله چیزی رو که میبینه واسه همه شرح میده ...:icon_pf (34): ولی خدا ستار العیوبه ... پس معلومه از بچه 5 ساله می ترسیم ... :banel_smiley_52: دقیقا منم نظرم اینه 2
کهربا 18091 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 هههههه من از بچه 5 ساله هم فکر نمی کنم بترسم بالاخره اونو میشه به یه ترفندی(:zadan:) از صحنه جرم دور کرد! 1
danielo 15240 ارسال شده در 24 فروردین، 2011 ولی من از نمایندگان خدا بر روی زمین بیشتر از خود خدا میترسم !!!!! اسی جان.کم پیدایی .دلم برای پستات تنگ شد 1
hossein_power85 487 مالک ارسال شده در 28 فروردین، 2011 از خدا حالا از خدا اون قدر میترسی که گناه نکنی ؟
VINA 31339 ارسال شده در 28 فروردین، 2011 حالا از خدا اون قدر میترسی که گناه نکنی ؟ چو دانی و پرسی خطاست
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری