رفتن به مطلب

[b] از خدا بیشتر میترسیم یا از بچه پنج ساله ؟؟؟[/b]


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام به همه دوستان .

اصولا همه ما به خدا اعتقاد داریم . حالا ما چقدر به وجود و ناظر بودن خدا رو اعمالمون ایمان داریم ؟؟؟

 

حال یه سوال ؟؟؟

 

آیا خیلی از کارهایی رو که وقتی تنهاییم (خدا که میبینه )انجام میدیم اگه یه بچه 5 ساله پیشمون باشه انجام میدیم ؟؟؟

 

god.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

از هرگونه بچه كه قابليت حرف زدن داشته باشه بيشتر ميترسيم!!!

  • Like 2
ارسال شده در

خب بچه پنج ساله چیزی رو که میبینه واسه همه شرح میده ...:icon_pf (34):

ولی خدا ستار العیوبه ...

پس معلومه از بچه 5 ساله می ترسیم ... :banel_smiley_52:

  • Like 5
ارسال شده در

ولی من از نمایندگان خدا بر روی زمین بیشتر از خود خدا میترسم !!!!!

  • Like 5
ارسال شده در
خب بچه پنج ساله چیزی رو که میبینه واسه همه شرح میده ...:icon_pf (34):

 

ولی خدا ستار العیوبه ...

 

پس معلومه از بچه 5 ساله می ترسیم ... :banel_smiley_52:

دقیقا منم نظرم اینه

  • Like 2
ارسال شده در

هههههه

 

من از بچه 5 ساله هم فکر نمی کنم بترسم بالاخره اونو میشه به یه ترفندی(:zadan:) از صحنه جرم دور کرد!

  • Like 1
ارسال شده در
ولی من از نمایندگان خدا بر روی زمین بیشتر از خود خدا میترسم !!!!!

 

اسی جان.کم پیدایی .دلم برای پستات تنگ شد :icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

از خدا:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
از خدا:banel_smiley_4:

حالا از خدا اون قدر میترسی که گناه نکنی ؟

ارسال شده در
حالا از خدا اون قدر میترسی که گناه نکنی ؟

چو دانی و پرسی خطاست:ws44:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...