رفتن به مطلب

من میترسم پس هستم!


spow

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

عشق را دوست دارم

 

ولي از زنها مي ترسم

 

...

 

من مي ترسم

 

پس هستم .

 

اين چنين مي گذرد روز و روزگار من

 

من روز را دوست دارم

 

ولي از روزگار مي ترسم .

 

حسين پناهي

 

برداشت شما دراین مورد چیه؟

با ترسهای ذهنیتون با زنجیرهای فکریتون چگونه برخورد میکنید؟

  • Like 13
ارسال شده در

مرسی:icon_gol: موضوعش برام جالبه

چون من خودم آدم استرسی هستم

و همچنین همیشه حالم از ضعف بهم میخوره ازون جایی که استرس یه ضعفه همیشه در صدد ترکشم ولی فرصتش رو پیدا نمیکنم نمیدونم چرا

در واقع خوبه که آدم با ضعف هاش منطقی بر خورد کنه ولی هیچوقت نباید باهاشون کنار بیاد

خوب خوبه که آدم ضعف ها و نواقص خودش رو برطرف کنه اول خودش اگه در توان خودش نبود خیلی خوبه که از یه مشاور کمک بگیره (روح حسین پناهی هم شاد)

  • Like 2
ارسال شده در
مرسی:icon_gol: موضوعش برام جالبه

چون من خودم آدم استرسی هستم

و همچنین همیشه حالم از ضعف بهم میخوره ازون جایی که استرس یه ضعفه همیشه در صدد ترکشم ولی فرصتش رو پیدا نمیکنم نمیدونم چرا

در واقع خوبه که آدم با ضعف هاش منطقی بر خورد کنه ولی هیچوقت نباید باهاشون کنار بیاد

خوب خوبه که آدم ضعف ها و نواقص خودش رو برطرف کنه اول خودش اگه در توان خودش نبود خیلی خوبه که از یه مشاور کمک بگیره (روح حسین پناهی هم شاد)

 

 

ممنون عزیز

همه ما دارای یک سری ترسهای ذهنی وروانی هستیم

اینکه چطور با اونا کنار میاییم واونارو پرورش میدیم یا تبدیل به هیولا میکنیم بستگی به ذهنیات وخلقیات وافکار ماداره

تا نظر دوستان چه باشد

روح حسین پناهی هم شاد:icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

روحش شاد

منم از دخترها و خانوم ها میترسم

چی کار کنیم حالا!!؟؟

جدی میگم

دخترا برین بیرون میخوایم چند کلمه مردونه صحبت کنیم

  • Like 3
ارسال شده در
روحش شاد

منم از دخترها و خانوم ها میترسم

چی کار کنیم حالا!!؟؟

جدی میگم

دخترا برین بیرون میخوایم چند کلمه مردونه صحبت کنیم

چرا میترسی؟

  • Like 2
ارسال شده در
چرا میترسی؟

برای اینکه همینجوری سریع میای جلو آدم حول میشه:ws3:

نمیدونم !!!

  • Like 1
ارسال شده در
روحش شاد

منم از دخترها و خانوم ها میترسم

چی کار کنیم حالا!!؟؟

جدی میگم

دخترا برین بیرون میخوایم چند کلمه مردونه صحبت کنیم

وا چرا میترسی مگه دراکولاییم؟:ws3:

این صحبتای مردانتون منو کشته یکی چادر گلگلیه منو بده بذارم سرم برم

:girlhi:

  • Like 4
ارسال شده در

برای اینکه همینجوری سریع میای جلو آدم حول میشه:ws3:

نمیدونم !!!

 

بلاخره ادم باید برای ترسش دلیلی داشته باشه.حالا بگو ببینم دلیلت چیه؟

  • Like 2
ارسال شده در

پس چرا من از چیزی نمی ترسم؟؟ یعنی من طبیعی نیستم؟

  • Like 2
ارسال شده در
پس چرا من از چیزی نمی ترسم؟؟ یعنی من طبیعی نیستم؟

اگه این شب بیاد تو خوابت بازم نمیترسی

diesalot.jpg

  • Like 3
ارسال شده در
اگه این شب بیاد تو خوابت بازم نمیترسی

diesalot.jpg

تینا جوون کویر نوردا از این سوسولا نمی ترسن! من واقعیشم دیدم! چه برسه به عکسش!

نه خداییش من از هیچی جز خدا نمی ترسم؟؟ تو عمرمم استرس نداشتم! اصلا تعریف نشده واسه من.

  • Like 1
ارسال شده در
وا چرا میترسی مگه دراکولاییم؟:ws3:

این صحبتای مردانتون منو کشته یکی چادر گلگلیه منو بده بذارم سرم برم

:girlhi:

وقتی میگم کسی نیاد فقط همه ی شما ها میاین اینجا

نخیر سیبیلاتون از ماله ما بلندتره:w554:

 

بلاخره ادم باید برای ترسش دلیلی داشته باشه.حالا بگو ببینم دلیلت چیه؟

شاید برای اینکه باید روی حرفمون خیلی فکر کنیم چون زود ناراحت میشید یا اینکه اگه بهش بگم ... چی فکر میکنه! شاید هم من خواهر ندارم اینجوریه!

 

  • Like 2
ارسال شده در
وقتی میگم کسی نیاد فقط همه ی شما ها میاین اینجا

نخیر سیبیلاتون از ماله ما بلندتره:w554:

 

 

شاید برای اینکه باید روی حرفمون خیلی فکر کنیم چون زود ناراحت میشید یا اینکه اگه بهش بگم ... چی فکر میکنه! شاید هم من خواهر ندارم اینجوریه!

 

خدا نکنه من سیبیل داشته باشم زبونتو گاز بگیر:banel_smiley_4:

خوب چجوری زنا دارن حرف زنانه میزنن شما فالگوش وا میستین ؟خوب ما هم فضولیمان گل میکند دیگر:ws44:

  • Like 2
ارسال شده در
تینا جوون کویر نوردا از این سوسولا نمی ترسن! من واقعیشم دیدم! چه برسه به عکسش!

نه خداییش من از هیچی جز خدا نمی ترسم؟؟ تو عمرمم استرس نداشتم! اصلا تعریف نشده واسه من.

این عکسو من باب شوخی گذاشتم خوبه که ادم نترسی هستی:a030:

  • Like 1
ارسال شده در

شاید برای اینکه باید روی حرفمون خیلی فکر کنیم چون زود ناراحت میشید یا اینکه اگه بهش بگم ... چی فکر میکنه! شاید هم من خواهر ندارم اینجوریه!

 

این تنها اقایون نیستن که برای حرفاشون فکر کنم ما دخترا هم رو حرفایی که میخوایم بزنیم فکر میکنیم تا مبادااقایون فکر اشتباه کنن یا اینکه به قول شما ناراحت بشن .

خواهر نداری:ws44::ws44::ws44:عیب نداره من میشم خواهرت:aghosh:

  • Like 2
ارسال شده در

حرفها و نوشته های حسین پناهی همیشه منو به فکر فرو میبره.به خصوص وصیت نامش

ایشون تجربه های تلخی داشته.

من با ترس های ذهنیم کنار میام .نمیخوام از خودم دورشون کنم چون لازمن.

ارسال شده در

از قدیم گفتن مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم میترسه

حتما این بیچاره هم خیری از زن بچه اش ندیده که دچار ترس از زن و روزگار شده

البته ترس قسمتی از زندگی همه است و نمیشه حذفش کرد

اما من معتقدم انسان باید استوار و محکم باشه از هیچی نترسید چون از هر چی بترسی سرت میاد فقط باید از خدا ترسید

ارسال شده در

این تنها اقایون نیستن که برای حرفاشون فکر کنم ما دخترا هم رو حرفایی که میخوایم بزنیم فکر میکنیم تا مبادااقایون فکر اشتباه کنن یا اینکه به قول شما ناراحت بشن .

خواهر نداری:ws44::ws44::ws44:عیب نداره من میشم خواهرت:aghosh:

جالبه هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا میترسم

همش میخوام بگم که دخترا ترسناکن دیگه ولی دلیلی پیدا نمیکنم!!!

شاید تاحالا بهش فکر نکرده بودم و همین سوال رو از خودم نپرسیده بودم! شاید

شاید

ش..

حتما همینطوره ، شاید نداره

پس از الان ذهنیتم عوض میکنم میرم به جنگ ... دو سر درحالی که یک سر بیشتر نداره شاخ و دم هم نداره!

مرسی خواهر :aghosh::دی:ws3:

 

ارسال شده در
اگه این شب بیاد تو خوابت بازم نمیترسی

diesalot.jpg

این چه خوشگله با من دوست نمیشه؟:ws3:

  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

من بهش حق می دم! کسی دراین مسائل طعم ترس رو می چشه که با حقیقت ماجرا برخورد داشته باشه و در این مورد با مواجح شدن با موضوع نمی شه بر ترس چیره شد!

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...