spow 44202 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 عشق را دوست دارم ولي از زنها مي ترسم ... من مي ترسم پس هستم . اين چنين مي گذرد روز و روزگار من من روز را دوست دارم ولي از روزگار مي ترسم . حسين پناهي برداشت شما دراین مورد چیه؟ با ترسهای ذهنیتون با زنجیرهای فکریتون چگونه برخورد میکنید؟ 13
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 مرسی موضوعش برام جالبه چون من خودم آدم استرسی هستم و همچنین همیشه حالم از ضعف بهم میخوره ازون جایی که استرس یه ضعفه همیشه در صدد ترکشم ولی فرصتش رو پیدا نمیکنم نمیدونم چرا در واقع خوبه که آدم با ضعف هاش منطقی بر خورد کنه ولی هیچوقت نباید باهاشون کنار بیاد خوب خوبه که آدم ضعف ها و نواقص خودش رو برطرف کنه اول خودش اگه در توان خودش نبود خیلی خوبه که از یه مشاور کمک بگیره (روح حسین پناهی هم شاد) 2
spow 44202 مالک ارسال شده در 18 فروردین، 2011 مرسی موضوعش برام جالبه چون من خودم آدم استرسی هستم و همچنین همیشه حالم از ضعف بهم میخوره ازون جایی که استرس یه ضعفه همیشه در صدد ترکشم ولی فرصتش رو پیدا نمیکنم نمیدونم چرا در واقع خوبه که آدم با ضعف هاش منطقی بر خورد کنه ولی هیچوقت نباید باهاشون کنار بیاد خوب خوبه که آدم ضعف ها و نواقص خودش رو برطرف کنه اول خودش اگه در توان خودش نبود خیلی خوبه که از یه مشاور کمک بگیره (روح حسین پناهی هم شاد) ممنون عزیز همه ما دارای یک سری ترسهای ذهنی وروانی هستیم اینکه چطور با اونا کنار میاییم واونارو پرورش میدیم یا تبدیل به هیولا میکنیم بستگی به ذهنیات وخلقیات وافکار ماداره تا نظر دوستان چه باشد روح حسین پناهی هم شاد 2
Hamed&Mahi 1728 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 روحش شاد منم از دخترها و خانوم ها میترسم چی کار کنیم حالا!!؟؟ جدی میگم دخترا برین بیرون میخوایم چند کلمه مردونه صحبت کنیم 3
تینا 15116 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 روحش شاد منم از دخترها و خانوم ها میترسم چی کار کنیم حالا!!؟؟ جدی میگم دخترا برین بیرون میخوایم چند کلمه مردونه صحبت کنیم چرا میترسی؟ 2
Hamed&Mahi 1728 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 چرا میترسی؟ برای اینکه همینجوری سریع میای جلو آدم حول میشه نمیدونم !!! 1
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 روحش شاد منم از دخترها و خانوم ها میترسم چی کار کنیم حالا!!؟؟ جدی میگم دخترا برین بیرون میخوایم چند کلمه مردونه صحبت کنیم وا چرا میترسی مگه دراکولاییم؟ این صحبتای مردانتون منو کشته یکی چادر گلگلیه منو بده بذارم سرم برم :girlhi: 4
تینا 15116 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 برای اینکه همینجوری سریع میای جلو آدم حول میشه نمیدونم !!! بلاخره ادم باید برای ترسش دلیلی داشته باشه.حالا بگو ببینم دلیلت چیه؟ 2
تینا 15116 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 پس چرا من از چیزی نمی ترسم؟؟ یعنی من طبیعی نیستم؟ اگه این شب بیاد تو خوابت بازم نمیترسی 3
EVF 5465 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 اگه این شب بیاد تو خوابت بازم نمیترسی تینا جوون کویر نوردا از این سوسولا نمی ترسن! من واقعیشم دیدم! چه برسه به عکسش! نه خداییش من از هیچی جز خدا نمی ترسم؟؟ تو عمرمم استرس نداشتم! اصلا تعریف نشده واسه من. 1
Hamed&Mahi 1728 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 وا چرا میترسی مگه دراکولاییم؟این صحبتای مردانتون منو کشته یکی چادر گلگلیه منو بده بذارم سرم برم :girlhi: وقتی میگم کسی نیاد فقط همه ی شما ها میاین اینجا نخیر سیبیلاتون از ماله ما بلندتره:w554: بلاخره ادم باید برای ترسش دلیلی داشته باشه.حالا بگو ببینم دلیلت چیه؟ شاید برای اینکه باید روی حرفمون خیلی فکر کنیم چون زود ناراحت میشید یا اینکه اگه بهش بگم ... چی فکر میکنه! شاید هم من خواهر ندارم اینجوریه! 2
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 18 فروردین، 2011 وقتی میگم کسی نیاد فقط همه ی شما ها میاین اینجانخیر سیبیلاتون از ماله ما بلندتره:w554: شاید برای اینکه باید روی حرفمون خیلی فکر کنیم چون زود ناراحت میشید یا اینکه اگه بهش بگم ... چی فکر میکنه! شاید هم من خواهر ندارم اینجوریه! خدا نکنه من سیبیل داشته باشم زبونتو گاز بگیر خوب چجوری زنا دارن حرف زنانه میزنن شما فالگوش وا میستین ؟خوب ما هم فضولیمان گل میکند دیگر 2
تینا 15116 ارسال شده در 19 فروردین، 2011 تینا جوون کویر نوردا از این سوسولا نمی ترسن! من واقعیشم دیدم! چه برسه به عکسش!نه خداییش من از هیچی جز خدا نمی ترسم؟؟ تو عمرمم استرس نداشتم! اصلا تعریف نشده واسه من. این عکسو من باب شوخی گذاشتم خوبه که ادم نترسی هستی 1
تینا 15116 ارسال شده در 19 فروردین، 2011 شاید برای اینکه باید روی حرفمون خیلی فکر کنیم چون زود ناراحت میشید یا اینکه اگه بهش بگم ... چی فکر میکنه! شاید هم من خواهر ندارم اینجوریه! این تنها اقایون نیستن که برای حرفاشون فکر کنم ما دخترا هم رو حرفایی که میخوایم بزنیم فکر میکنیم تا مبادااقایون فکر اشتباه کنن یا اینکه به قول شما ناراحت بشن . خواهر نداری:ws44:عیب نداره من میشم خواهرت:aghosh: 2
shima3 821 ارسال شده در 19 فروردین، 2011 حرفها و نوشته های حسین پناهی همیشه منو به فکر فرو میبره.به خصوص وصیت نامش ایشون تجربه های تلخی داشته. من با ترس های ذهنیم کنار میام .نمیخوام از خودم دورشون کنم چون لازمن.
samaneh66 10265 ارسال شده در 19 فروردین، 2011 از قدیم گفتن مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم میترسه حتما این بیچاره هم خیری از زن بچه اش ندیده که دچار ترس از زن و روزگار شده البته ترس قسمتی از زندگی همه است و نمیشه حذفش کرد اما من معتقدم انسان باید استوار و محکم باشه از هیچی نترسید چون از هر چی بترسی سرت میاد فقط باید از خدا ترسید
Hamed&Mahi 1728 ارسال شده در 19 فروردین، 2011 این تنها اقایون نیستن که برای حرفاشون فکر کنم ما دخترا هم رو حرفایی که میخوایم بزنیم فکر میکنیم تا مبادااقایون فکر اشتباه کنن یا اینکه به قول شما ناراحت بشن . خواهر نداری:ws44:عیب نداره من میشم خواهرت:aghosh: جالبه هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا میترسم همش میخوام بگم که دخترا ترسناکن دیگه ولی دلیلی پیدا نمیکنم!!! شاید تاحالا بهش فکر نکرده بودم و همین سوال رو از خودم نپرسیده بودم! شاید شاید ش.. حتما همینطوره ، شاید نداره پس از الان ذهنیتم عوض میکنم میرم به جنگ ... دو سر درحالی که یک سر بیشتر نداره شاخ و دم هم نداره! مرسی خواهر :aghosh::دی
lady architect 5360 ارسال شده در 19 فروردین، 2011 اگه این شب بیاد تو خوابت بازم نمیترسی این چه خوشگله با من دوست نمیشه؟
arian ariaey 1755 ارسال شده در 23 تیر، 2011 من بهش حق می دم! کسی دراین مسائل طعم ترس رو می چشه که با حقیقت ماجرا برخورد داشته باشه و در این مورد با مواجح شدن با موضوع نمی شه بر ترس چیره شد!
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری