Glint 280 ارسال شده در 17 فروردین، 2011 سلام کسایی که کنکورکارشناسی ارشد سال 90 میخوان ازمون بدن بیان تو درمورد کنکور صحبت کنیم نحوه مطالعه مفید برای کنکور ارشد مهندسی برق مراجع مفید وجزوات به دردبخور برای مهندسی برق اخرین تغییرات کنکور ارشد مهندسی برق سال 90 خلاصه هرچی درمورد کنکورارشد مهندسی برق دارین روکنین 4
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 15 تیر، 2011 گرد گیری..... خائن... حالا دیگه میای برا غریبه ها گرد گیری میکنی....:w00: 3
M!Zare 48041 ارسال شده در 15 تیر، 2011 خائن...حالا دیگه میای برا غریبه ها گرد گیری میکنی....:w00: آخه دو تا پست بیشتر نرفته بود:w00:انشاالله امسال افزایش پیدا کنه 3
am in 25041 ارسال شده در 15 تیر، 2011 آخه دو تا پست بیشتر نرفته بود:w00:انشاالله امسال افزایش پیدا کنه پارسال به اون صورت کنکوری نداشتیم تو تالار ولی امسال بترکونه خودم محمد مهدی امید سمن آقا مهدی . . . کلی داریم 4
M!Zare 48041 ارسال شده در 15 تیر، 2011 پارسال به اون صورت کنکوری نداشتیم تو تالارولی امسال بترکونه خودم محمد مهدی امید سمن آقا مهدی . . . کلی داریم ما منتظریم 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 15 تیر، 2011 ما منتظریم شما منتظر نتیجه کنکورت باش:w888: اگه اسی بفهمه داری خیانت میکنی.... 3
am in 25041 ارسال شده در 15 تیر، 2011 شما منتظر نتیجه کنکورت باش:w888:اگه اسی بفهمه داری خیانت میکنی.... :smiley (18): اسی خودش راهمای ماست و رفیق گلمون ما مثل بعضی مدیرها به بقیه رشته ها توهین نمیکنیم و برای فعالیت حتی کاربرهای خودمون محدودیت نمیزاریم اگه روند خود چیز پنداری از طرف مدیریت تالارتون بهتون القا شده اینجا جایی براتون نیست چون همه باهم برابرن اینجا هرکس خطایی بکنه توبیخ میشه و هرکی حتی یک پست هم بزاره ازش قدردانی میشه حتی اگه یه سوال باشه 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 15 تیر، 2011 :smiley (18): اسی خودش راهمای ماست و رفیق گلمون ما مثل بعضی مدیرها به بقیه رشته ها توهین نمیکنیم و برای فعالیت حتی کاربرهای خودمون محدودیت نمیزاریم اگه روند خود چیز پنداری از طرف مدیریت تالارتون بهتون القا شده اینجا جایی براتون نیست چون همه باهم برابرن اینجا هرکس خطایی بکنه توبیخ میشه و هرکی حتی یک پست هم بزاره ازش قدردانی میشه حتی اگه یه سوال باشه نه بابا! من کلا با این فلوید شوخی دارمهمه دوست ما هستند و عزیز...حتی شما دوست لذیذ 3
am in 25041 ارسال شده در 15 تیر، 2011 نه بابا!من کلا با این فلوید شوخی دارمهمه دوست ما هستند و عزیز...حتی شما دوست لذیذ خوشحالم که دوستایی اینجور عزیز پیدا کردم با امین شما یه برنامه داریم میریزیم چطور کنکور بدیم امسال 3
M!Zare 48041 ارسال شده در 15 تیر، 2011 شما منتظر نتیجه کنکورت باش:w888:اگه اسی بفهمه داری خیانت میکنی.... :w00:اصلا شما اینجا چکار میکنید؟ 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 15 تیر، 2011 :w00:اصلا شما اینجا چکار میکنید؟ شما اگه گردگیریت تموم شده بیا اونور :w00: 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 18 تیر، 2011 من کنکور 90در پیش دارم مگه باید کاری انجام داد البته درستش کنکور 91 هست اگر امسال قصد شرکت دارید... 2
Aartemis 6639 ارسال شده در 18 تیر، 2011 من کنکور 90در پیش دارم مگه باید کاری انجام داد آره باید درس بخونی 2
ارسال های توصیه شده