رفتن به مطلب

کسایی که کنکورکارشناسی ارشد سال 90 دارن بیان تو


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

کسایی که کنکورکارشناسی ارشد سال 90 میخوان ازمون بدن بیان تو درمورد کنکور صحبت کنیم

نحوه مطالعه مفید برای کنکور ارشد مهندسی برق

مراجع مفید وجزوات به دردبخور برای مهندسی برق

اخرین تغییرات کنکور ارشد مهندسی برق سال 90

خلاصه هرچی درمورد کنکورارشد مهندسی برق دارین روکنین

  • Like 4
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

کنکوریا رفتن درس بخونن:a030:

  • Like 2
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

گرد گیری.....

  • Like 1
ارسال شده در
گرد گیری.....

خائن...

حالا دیگه میای برا غریبه ها گرد گیری میکنی....:w00:

  • Like 3
ارسال شده در
گرد گیری.....

:w02: دمت جیزززز

  • Like 2
ارسال شده در
خائن...

حالا دیگه میای برا غریبه ها گرد گیری میکنی....:w00:

آخه دو تا پست بیشتر نرفته بود:w00:انشاالله امسال افزایش پیدا کنه:ws21:

  • Like 3
ارسال شده در
آخه دو تا پست بیشتر نرفته بود:w00:انشاالله امسال افزایش پیدا کنه:ws21:

:ws3: پارسال به اون صورت کنکوری نداشتیم تو تالار

ولی امسال بترکونه

خودم

محمد مهدی

امید

سمن

آقا مهدی

.

.

.

کلی داریم

  • Like 4
ارسال شده در
:ws3: پارسال به اون صورت کنکوری نداشتیم تو تالار

ولی امسال بترکونه

خودم

محمد مهدی

امید

سمن

آقا مهدی

.

.

.

کلی داریم

ما منتظریم:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
ما منتظریم:icon_gol:

:ws3: امیدواریم از تجربه های همدیگه استفاده کنیم

  • Like 3
ارسال شده در
ما منتظریم:icon_gol:

شما منتظر نتیجه کنکورت باش:w888:

اگه اسی بفهمه داری خیانت میکنی....:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
شما منتظر نتیجه کنکورت باش:w888:

اگه اسی بفهمه داری خیانت میکنی....:ws3:

:smiley (18): اسی خودش راهمای ماست و رفیق گلمون

 

ما مثل بعضی مدیرها به بقیه رشته ها توهین نمیکنیم و برای فعالیت حتی کاربرهای خودمون محدودیت نمیزاریم

 

اگه روند خود چیز پنداری از طرف مدیریت تالارتون بهتون القا شده اینجا جایی براتون نیست

 

چون همه باهم برابرن اینجا

هرکس خطایی بکنه توبیخ میشه و هرکی حتی یک پست هم بزاره ازش قدردانی میشه

حتی اگه یه سوال باشه

  • Like 3
ارسال شده در

من احتمالا امسال برنامه ارشد ندارم :w16:

  • Like 4
ارسال شده در
:smiley (18): اسی خودش راهمای ماست و رفیق گلمون

 

ما مثل بعضی مدیرها به بقیه رشته ها توهین نمیکنیم و برای فعالیت حتی کاربرهای خودمون محدودیت نمیزاریم

 

اگه روند خود چیز پنداری از طرف مدیریت تالارتون بهتون القا شده اینجا جایی براتون نیست

 

چون همه باهم برابرن اینجا

هرکس خطایی بکنه توبیخ میشه و هرکی حتی یک پست هم بزاره ازش قدردانی میشه

حتی اگه یه سوال باشه

نه بابا!

من کلا با این فلوید شوخی دارم:ws3:همه دوست ما هستند و عزیز...حتی شما دوست لذیذ:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
نه بابا!

من کلا با این فلوید شوخی دارم:ws3:همه دوست ما هستند و عزیز...حتی شما دوست لذیذ:ws3:

خوشحالم که دوستایی اینجور عزیز پیدا کردم

با امین شما یه برنامه داریم میریزیم چطور کنکور بدیم امسال :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
شما منتظر نتیجه کنکورت باش:w888:

اگه اسی بفهمه داری خیانت میکنی....:ws3:

:w00:اصلا شما اینجا چکار میکنید؟

  • Like 3
ارسال شده در
:w00:اصلا شما اینجا چکار میکنید؟

شما اگه گردگیریت تموم شده بیا اونور :w00:

  • Like 3
ارسال شده در
من احتمالا امسال برنامه ارشد ندارم :w16:

:banel_smiley_4:

تو دیگه چرا آخه؟؟؟؟؟

  • Like 2
ارسال شده در

من کنکور 90در پیش دارم مگه باید کاری انجام داد

  • Like 2
ارسال شده در
من کنکور 90در پیش دارم مگه باید کاری انجام داد

البته درستش کنکور 91 هست اگر امسال قصد شرکت دارید...

  • Like 2
ارسال شده در
من کنکور 90در پیش دارم مگه باید کاری انجام داد

 

آره باید درس بخونی:w16:

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...