غایب 4790 ارسال شده در 14 فروردین، 2011 شاعر میگه خـــــــــــــــــــــــدای آسمونهاااااااااااااااااااا خــــــــــــــــــــدای کهکشونها برس به داد دل عـــــــــــــــــــــاشق ما جوونها ................. شاعر خوب حرفی می زنه هااااا. اما خدا هم میگه منم بهتون عقل دادم تا یه جاهایی خودتون به داد دل عاشقتون برسید و الکی عاشق نشین . یا از هول حلیم تو دیگ نیفتید که بعدا جلز ولزتون در بیاد هی بگید ســــــــــــــــــــــوختم و مثل وروجکها بالا و پایین بپرین. دختره عاشق میشه پسره هم هی بهش گیر می ده چکش می کنه تعقیبش می کنه دختره میگه آخی عاشقمه از شدت عشق بهم حساسه بعد وارد زندگی مشترک می شن پسره در خونه رو روش قفل می کنه نمی ذاره بره بیرون و...نگو پارانویئد بوده ُ بدبین و شکاک و... ، یا دختره دائم در صدد جلب توجه بوده و حرکات و رفتارهای عجیب غریب پسره هم هلاکش بعد که وارد زندگی می شن می بینه نمی تونه دیگه تحمل کنه دختره اختلال شخصیت نمایشی داشته خوب بابا جان مشاوره قبل از ازدواج مال همینه دیگه . بعضی ها فکر می کنن قبل از ازدواج برن مشاوره که چی ؟ هنوز که مشکل ندارن؟! اما باید رفت تا از مشکلات پیشگیری کرد...تا با روانی تا حد امکان سالم وارد زندگی مشترک شد. تا بتونیم در آینده پدر یا مادر موثرتری باشیم. بد می گم؟! حالا شما بگین قبــــــــــــوله؟ 17
jo0ojo0o 482 ارسال شده در 14 فروردین، 2011 کاملا موافقم اگه این فرهنگ تو جامعه ی ما جا بیافته خیلی از مشکلاتی که الان توی زندگی ها هست به وجود نمیاد!! 3
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 14 فروردین، 2011 کاملا موافقماگه این فرهنگ تو جامعه ی ما جا بیافته خیلی از مشکلاتی که الان توی زندگی ها هست به وجود نمیاد!! چرا تولد همیشه روزی است که از رحم مادر زاییده می شویم ؟ تولد کلیشه ای !! با این حساب متولد شدن، هنر خاصی نیست .... .... اما اینبار بیاییم تاریخ تولدمان را، خودمان انتخاب کنیم ! مهم نیست در شناسنامه ی ما چه نوشته اند ! ما تاریخ تولدمان را روزی انتخاب می کنیم که نگاهمان به زندگی عوض خواهد شد ( یا شده ) ! روزی که آغازی است برای حرکت رو به جلو! روز ِ رشد و پیشرفت ! روزی که فهمیدیم، بین آنچه که هستیم و آنچه که باید باشیم فاصله است ! روزی که تصمیم گرفتیم بهترین ِ خود باشیم ! ... تولدتان مبارک !!!! ( این قصه سر ِ دراز دارد ! ) اینو آناهیتا مستاجران گفته بود. ندیدمش که ازش اجازه بگیرم. کش رفتم. 9
VINA 31339 ارسال شده در 14 فروردین، 2011 به نظرم اگه تحقق شه تازه 20% درصد مساله حله طرف نمیره تو ملاعام مشروب بخوره یا بره س .... که اینا رو با درایت باید فهمید 3
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 14 فروردین، 2011 به نظرم اگه تحقق شه تازه 20% درصد مساله حله طرف نمیره تو ملاعام مشروب بخوره یا بره س .... که اینا رو با درایت باید فهمید این درایت رو نداشته باشیم اونوقت باید چیکار کنیم مینا جان؟ همه که عارف نیستند عزیز دلم. یکی هم مثه من بدبخت و بیچاره که به همه کس و همه چی اعتماد میکنم. 2
shokoofeh 887 ارسال شده در 14 فروردین، 2011 به نظر من باید طرف رو تو موقعیت های مختلف سنجید همیشه میگن حتی اگه 60 سال هم نامزد باشید نمی تونید طرف مقابلتون رو درست بشناسید ولی خوب باید تو موقعیت های مختلف رفتارش رو سنجید و عاقلانه فکر کرد نه احساساتی 3
VINA 31339 ارسال شده در 14 فروردین، 2011 این درایت رو نداشته باشیم اونوقت باید چیکار کنیم مینا جان؟ همه که عارف نیستند عزیز دلم. یکی هم مثه من بدبخت و بیچاره که به همه کس و همه چی اعتماد میکنم. فکر نکنم شما زود اعتماد کنید چون رشتتون حقوقهکسایی که حقوق خوندن بد بینیشون بیشتره ببین باید سوالایی که انتظارشو نداره پرسید یا مثلا یه چیزو به روشای مختلف پرسید کسی که ریگی به کفشش باشه جواباش تناقص داره بعد تو موقعیتای مختلف ادما خودشونو نشون میدن مخصوصا تو عصبانیت 1
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 14 فروردین، 2011 فکر نکنم شما زود اعتماد کنید چون رشتتون حقوقهکسایی که حقوق خوندن بد بینیشون بیشتره ببین باید سوالایی که انتظارشو نداره پرسید یا مثلا یه چیزو به روشای مختلف پرسید کسی که ریگی به کفشش باشه جواباش تناقص داره بعد تو موقعیتای مختلف ادما خودشونو نشون میدن مخصوصا تو عصبانیت یکی از هم دانشگاهی هام با یه آقایی ازدواج کرده که آقاهه هم وسواسیه و هم موقعی که میره حموم سه ساعت اون تو میمونه. داشت از دستش گریه میکرد. میگفت وقتی میاد بیرون مثه لبو سرخ سرخه و تا یکساعت همش عرق میریزه. اینو تو دوران نامزدی نفهمیده بود. 1
VINA 31339 ارسال شده در 14 فروردین، 2011 یکی از هم دانشگاهی هام با یه آقایی ازدواج کرده که آقاهه هم وسواسیه و هم موقعی که میره حموم سه ساعت اون تو میمونه. داشت از دستش گریه میکرد. میگفت وقتی میاد بیرون مثه لبو سرخ سرخه و تا یکساعت همش عرق میریزه. اینو تو دوران نامزدی نفهمیده بود. مگه تو دوران نامزدی باید فهمید طرف چند ساعت حموم میره خو ادم میره حموم باید خودشو خوب بشوره دیگه 2
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 14 فروردین، 2011 مگه تو دوران نامزدی باید فهمید طرف چند ساعت حموم میره خو ادم میره حموم باید خودشو خوب بشوره دیگه ببین دارم میگم سه ساعت تو حموم میمونه. همش لیف میکشه . یکی دیگه هم هست که همسرش از جن میترسه و شبا تا صبح چراغ اتاق خوابشون روشنه و رادیو هم میخونه. اینایی که میگم همش واقعیته. 2
sookut 13735 ارسال شده در 15 فروردین، 2011 ببین دارم میگم سه ساعت تو حموم میمونه. همش لیف میکشه . یکی دیگه هم هست که همسرش از جن میترسه و شبا تا صبح چراغ اتاق خوابشون روشنه و رادیو هم میخونه. اینایی که میگم همش واقعیته. :ws28: 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری