am in 25041 ارسال شده در 13 فروردین، 2011 :smiley (18): من دوس دارم یه مامور راهنمایی رانندگی بشم سر چار را واستم میدونی چرا؟؟؟ چون علاوه بر دخترا، مامورای راهنمایی رانندگی هم این قدرت رو دارن که ماشینارو نگه دارن هر ملتی فرهنگ خود را خویش انتخاب کرده من برای فرهنگ هیچ ملتی اشک نخواهم ریخت سرنوشت ملتها به دست خودشان نوشته شده ملتها لایق رفتار حاکمانشان هستند فعلا روز خوش 3
VINA 31339 ارسال شده در 13 فروردین، 2011 از خداشونم باشه :smiley (18): کلا فقط زن یعنی اینجوری :ubhuekdv133q83a7yy7 میزنم چپ و راستت میکنما 2
*ملینا* 1582 سازنده ارسال شده در 13 فروردین، 2011 واقعا بی انصافی و بی صفتی نیست که بگیم مردها همه اینطوری هستند ؟ بابا آب میدهذ و نان میدهد و دیگر هیچی نمیبیند ؟ مامان حرف نمیزند ؟ بابا نمیفهمد ؟ شما شاید همچین مردهایی رو دیدید... بنده ندیدم... ببینید آدوست عزیز این یه ایمیل بود که برام فرستاده بودند...منم گذاشتم اینجا تا هرکسی دوس داره ،نظری داره بیان کنه.. من این متن رو نه تایید کردم نه تکذیب..
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری