رفتن به مطلب

وعده ي بزرگ ديدار نوانديشاني ها ، اينبار در مشهد


روز موعود ؟  

31 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. روز موعود ؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

خوووووب ؛ خووب خوب ؛ سسسسسسلام به همه ي اهالي باصفاي انجمن گل نوانديشان 932902.gif

 

بعد از كلي دردسر و مشقت و اجحاف ( 856824.gif ) در حق بچه هاي گل گلاب و نازنين مشهد 973158.gif بالاخره تصميم به برگزاري بزرگترين قرار گروهي بر و بچه هاي انجمن نوانديشان در شهر مشهد گرفتيم ؛ 601805.gif

 

[/center] [FLASH=width=1 height=0.2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/FLASH]

 

خونه دار و بچه دار ؛ زنبيل و بردار و بيا .. بدوو بدوو كه نياي دوبرابره عمرت به توان دو فناست :ws47::ws48::shad:

 

 

 

 

بر و بچه هاي شهرستاني هم بدونن واقعا از صميم قلب و مغز خوشحال ميشيم اگر بتونيد خودتون رو برسونيد و به ما ملحق بشيد :w330::w31: هرچي تعدادمون بيشتر باشه بيشتر به هممون خوش ميگذره و خاطره ي ماندگار تري برايمون شكل ميگيره :w72: 131423.gif282399.gif

 

 

 

ضمن دعوت از تمامي اهالي سرزمين نوانديشان به اطلاع مي رسونم كه تا الان وعده ي حضور برخي از آقايونِ هيئت ِ دولت هم در اين قرار بزرگ گرفته شده ، از جمله :

جناب آقاي محمد عزيز ، ادمين و مدير كل سايت و انجمن بزرگ نوانديشان 932902.gif icon_cheers.png 3shahrsaz

 

جناب آقاي ايليا ، مشاور كبير سايت و انجمن بزرگ نوانديشان ( يعني خووودم :w02: :2rqfst4: ) قاصدك

 

جناب آقاي ايمان گل گلاب ، پايه هميشگي وعده هاي مشهد ، مدير قصر موبايل در انجمن بزرگ نوانديشان sih092

 

جناب آقاي امين عزيز ، همكار مدير تالار برق در انجمن كبير نوانديشان 503344.gifSYLAR

 

 

 

و بسياري ديگه از دوستان كه هنوز نديدمشون ! :ws3: دوستان مشهدي بدونند كه انتظار ازشون خيلي خيلي زياد هست و اميدوارم آبروي ما رو در اين قرار بزرگ حفظ كنند ! :ws42::ws3: پسر مشهدي ، حميد ، مريم آيلين ، افسانه ، نياز و ساير بچه هاي مشهدي كه الان اسمشون در خاطرم نيست ، حتما برنامتون رو جور كنيد و در روز موعود حاضر بشيد . 410865.gif

 

 

دو روز رو به عنوان كانديدا براي انتخاب روز قرار پيشنهاد مي كنم و از دوستاني كه مي تونن در جمعمون باشند تقاضا دارم حتما نظرشون اعلام كنند كه كدام روز رو انتخاب كنيم .

 

 

1 . صبح 5 شنبه ، 18 آذر ماه 1389 ، پارك بزرگ ملت 773753.gif

 

2 . صبح جمعه ، 19 آذر ماه 1389 ، پارك بزرگ ملت :w72:

 

 

و اما خبر ديگه اي كه دوست دارم شما رو در اطلاع قرار بدم تصميم به ايجاد قرار كوهنوردي هفتگي ، براي بچه هاي نوانديش مشهدي از دختر و پسر هست كه انشالله اين موضوع رو هم در همين قرار بزرگ به تصويب خواهيم رسوند ، انشالله اگر دوستان موافق باشند هر جمعه به فتح قله هاي رفيع كوه هاي آب و برق خواهيم رفت . 503344.gif

 

 

بنابراين در اين تاپيك از دوستاني كه مي تونن در قرار بزرگ آذرماه حاضر بشند دعوت مي كنم حضور خودشون رو اعلام كنند .

 

وعده ي ديدار : مشهد ، سرزمين خورشيد

 

 

 

 

 

خبر نهايي : :ws42::ws3:

 

 

 

جمعه 19 آذر ماه ، ( يعني همين جمعه كه مياد ) ساعت 10 صبح ، پارك بزرگ ملت ، درب آزادشهر ، كنار ايستگاه تغذيه !

 

 

نقشه ي شما ره 1 : ( نقشه ي شهر مشهد )

نقشه ي شماره 2 : ( نقشه ي پارك و خيابان هاي اطراف )

نقشه ي شماره 3 : ( نقشه ي داخل پارك و محل قرار )

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 30
  • پاسخ 360
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

بهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بهههههههههههههههههههههههه

من هم هستمممممممممممممممم .

  • Like 5
ارسال شده در
w330.gif
  • Like 3
ارسال شده در

خوش به حالتتون و امیدارم خوش بگذره:hanghead:

 

 

 

همش ازین قرارا میزارین و دل منو آب میکنین :sigh:

  • Like 4
ارسال شده در

منم میام:mornincoffee:

  • Like 4
ارسال شده در

منم اون موقع مشدم

هستم خدمتتون

فقط سمنو رو راضی کنین بهم آب زرشک بده :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
بهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بهههههههههههههههههههههههه

من هم هستمممممممممممممممم .

 

:a030:

پنج شنبه یا جمعه؟ :ws52:

w330.gif

 

الان تو چرا انقدر خوشحالی میکنی :ws52:

 

خوش به حالتتون و امیدارم خوش بگذره:hanghead:

 

همش ازین قرارا میزارین و دل منو آب میکنین :sigh:

 

خب نیا تو تاپیک که دلت آب نشه :ws3:

 

منم میام:mornincoffee:

 

تو جلوتو نگاه کن مواظب باش حالا زمین نخوری حالا. نمیخواد خالی ببندی :banel_smiley_4:

 

 

منم میرسم بیام؟ :ws52:

  • Like 7
ارسال شده در
منم اون موقع مشدم

هستم خدمتتون

فقط سمنو رو راضی کنین بهم آب زرشک بده :ws3:

 

چی شد همه یهویی مشهدی شدن :w58:

  • Like 5
ارسال شده در
:a030:

پنج شنبه یا جمعه؟ :ws52:

 

 

جمعههههههههههههههه

پنج شنبه من مشهد نیستم آخه . جمعه هم ساعتای 10-11 میرسم البته . ولی سعی میکنم که بیام :a030:

  • Like 4
ارسال شده در
چی شد همه یهویی مشهدی شدن :w58:

من مشدی نیستم اما مشدیا منو دوس میدارن :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

 

خب نیا تو تاپیک که دلت آب نشه :ws3:

 

راه ِ دیگه ای نداری؟ :banel_smiley_4:

من مشدی نیستم اما مشدیا منو دوس میدارن :ws3:

شکلک خنده ملیح

 

 

 

 

راستی من رای دادم به نظرم جمعه و پنج شنبه خوبه :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
تو جلوتو نگاه کن مواظب باش حالا زمین نخوری حالا. نمیخواد خالی ببندی

 

 

منم میرسم بیام؟

 

 

باز این گیر داد ....خدایااااا:icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
راه ِ دیگه ای نداری؟ :banel_smiley_4:

 

شکلک خنده ملیح

 

 

 

 

راستی من رای دادم به نظرم جمعه و پنج شنبه خوبه :ws3:

:ws3:

بانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی مننننننننننننننننننننن

پروفتو باز میکنی؟؟؟؟؟؟ :hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در
:ws3:

بانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی مننننننننننننننننننننن

پروفتو باز میکنی؟؟؟؟؟؟ :hanghead:

چرا؟؟؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
چرا؟؟؟:ws52:

خب میخوام بیام پروفت

اینجا که نبشه بگمممممممممممممم :hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در
الان تو چرا انقدر خوشحالی میکنی :ws52:

همینجوری دور هم باشیم

 

w330.gif

  • Like 1
ارسال شده در

مشهد؟؟

نمیشه کج کنین راه تونو بیاین تبریز؟؟ :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
خب میخوام بیام پروفت

اینجا که نبشه بگمممممممممممممم :hanghead:

خب با پ. خ بگو :hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در

منم بیامممم

؟

:hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در

:banel_smiley_4:چه روز ها و ساعت های بدی

من مشهدی بودم؟:4chsmu1:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...