masoume 5751 ارسال شده در 3 اسفند، 2010 من چند شخصیتی بودم تازه اونم بدون البالو ، توت فرنگی :icon_pf (34): چرا نداشت اینارووو :pichak29: 2
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 3 اسفند، 2010 من چند شخصیتی بودم تازه اونم بدون البالو ، توت فرنگی :icon_pf (34):چرا نداشت اینارووو :pichak29: من خودمم نمیدونم . اینم که زدم کپی پست بوده. فقط گفتم روز تعطیل یه ذره بچه ها رو سرگرمشون بکنم. همین. 1
masoume 5751 ارسال شده در 3 اسفند، 2010 من خودمم نمیدونم . اینم که زدم کپی پست بوده. فقط گفتم روز تعطیل یه ذره بچه ها رو سرگرمشون بکنم. همین. مقسی 1
الهام. 8079 ارسال شده در 3 اسفند، 2010 من خودمم نمیدونم . اینم که زدم کپی پست بوده. فقط گفتم روز تعطیل یه ذره بچه ها رو سرگرمشون بکنم. همین.
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 3 اسفند، 2010 من هم پرتقال دوس دارم هم هلو حالا تکلیف طرف چیه؟؟!! باید از خود طرف بپرسم. آدرس رو رد کن میرم جویا میشم و بهت خبر میدم.
غایب 4790 سازنده ارسال شده در 4 اسفند، 2010 من دوس دارم اناناس بردارم اما خجالت میکشم آناناس به سرعت تصميم مى گيريد و در انجام كارهايتان سريع و چابك هستيد. تغييرات شغلى شما را نمى ترساند كه اين موضوع يكى از برترى هاى شخصيت شماست. توانايى استثنايى در سازماندهى كارهايتان داريد و از حجم زياد وظايف اطرافتان نمى هراسيد. سعى داريد در روابط خود با ديگران متكى به نفس، صادق و درستكار باشيد. دوستان خود را خيلى سريع انتخاب نمى كنيد ولى اگر شخصى را برگزينيد تا آخر عمر با شما خواهد بود. به ندرت احساساتى مى شويد و شريك زندگيتان اغلب تحت تأثير يكرنگى شما قرار مى گيرد ولى اجازه ندهيد كه به دليل عدم توانايى شما در ابراز محبت نا اميد شود.
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری