jo0ojo0o 482 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 سلام از یکی از بچه ها شنیدم که احتمالا شنبه تا دوشنبه هم اصفهان تعطیله!!!! می شه اگه خبری توی شبکه ی اصفهان دیدید اطلاع بدید آخه من دانشجو ام،اومدم خونمون اگه تعطیله دیگه نیام 6
Ehsan 112349 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 اخبار ساعت 8 میگه که ساعت 8 هم مگه اخبار داریم !!!!!!! 20:30 بهتره،خالی بندی هاش بیشتر به دل آدم میشینه. 8
VINA 31339 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 ساعت 8 هم مگه اخبار داریم !!!!!!! 20:30 بهتره،خالی بندی هاش بیشتر به دل آدم میشینه. منظورم همون 20-30 بود دیگه:دی راستی اموزش عالی تعطیل نمیشه که الان دو هفته تعطیه 4شنبه 5 شنبه تهران ما اون 4 شنبه سر کلاسامون رفتبم اموزش عالی تعطیل نیس که مدارس تعطیله 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 منظورم همون 20-30 بود دیگه:دی راستی اموزش عالی تعطیل نمیشه که الان دو هفته تعطیه 4شنبه 5 شنبه تهران از اون حرفا !!!!!!!!! ما پنجشنبه این هفته خفن ترین امتحانمون را داشتیم،که به خاطر تعطیلی لغو شد. دانشگاه شما غیر قانونی عمل کرده........... 3
زیباخانوم 68 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 من اصفهانی نیستم ولی اصفهانیارو دوست دارم تعطیل برو حاشو ببر 1
VINA 31339 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 از اون حرفا !!!!!!!!! ما پنجشنبه این هفته خفن ترین امتحانمون را داشتیم،که به خاطر تعطیلی لغو شد. دانشگاه شما غیر قانونی عمل کرده........... جدا؟ اما ما 4 شنبه اون هفته هم سر کلاسامون رفتیم هم امتحان برناممونو دادیم:banel_smiley_52: 2
زیباخانوم 68 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 جدا؟ اما ما 4 شنبه اون هفته هم سر کلاسامون رفتیم هم امتحان برناممونو دادیم:banel_smiley_52: سرتون کلاه گذاشتتتتتتتن در حد تیم ملی :banel_smiley_4::icon_pf (34)::icon_pf (34): 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 جدا؟ اما ما 4 شنبه اون هفته هم سر کلاسامون رفتیم هم امتحان برناممونو دادیم:banel_smiley_52: برید از استادتون شکایت کنین. میتونین بندازینش زندان،چون خلاف قوانین دولت خدمتگزار عمل کرده. 2
VINA 31339 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 سرتون کلاه گذاشتتتتتتتن در حد تیم ملی :banel_smiley_4::icon_pf (34)::icon_pf (34): اتفاقا کلاس مفیدی بود برید از استادتون شکایت کنین. میتونین بندازینش زندان،چون خلاف قوانین دولت خدمتگزار عمل کرده. استاد بیچاره واسه خاطر ما اومده بیام زیر سوالش ببریم حالا خوبه نمی یومد اخر ترم یه چی سمبل میکرد میداد بهمون ما هم نمیفهمیدیم 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 استاد بیچاره واسه خاطر ما اومده بیام زیر سوالش ببریم حالا خوبه نمی یومد اخر ترم یه چی سمبل میکرد میداد بهمون ما هم نمیفهمیدیم پاچه خوار.................. تو گفتی اومده امتحان گرفته،نگفتی اومده درس داده!!!!!!! 2
won-a-pa-lei 145 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 احتمالا به خاطر آلودگی هوا وجو دانشگاه صنعتی اصفهان!!!!! حتما اگه هیچ جا تعطیل نباشه دانشگاهتون تعطیله! خیالتون راحت! 4
VINA 31339 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 پاچه خوار.................. تو گفتی اومده امتحان گرفته،نگفتی اومده درس داده!!!!!!! اولش اومد امتحان گرف البته همه 0 شدیم :دی بعدش درس داد چه ربطی داره خدا وکیل جز معدود استادایی که ادم جزوش بخونه حله بقیه که با جزوشون هیچی نمیفهمی 2
غایب 4790 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 سلاماز یکی از بچه ها شنیدم که احتمالا شنبه تا دوشنبه هم اصفهان تعطیله!!!! می شه اگه خبری توی شبکه ی اصفهان دیدید اطلاع بدید آخه من دانشجو ام،اومدم خونمون اگه تعطیله دیگه نیام یعنی شما تو این مدت حتی یه دوست اصفهانی که شماره تلفنش رو داشته باشی نداری که تو این جور مواقع باهاش تماس بگیری؟ حتی با یک نفر اصفهانی که همدانشگاهیت باشه دوستی نداری؟ باور نمیکنم. حتی یه دوست دختر هم تو اصفهان به تور نزدی که لااقل تو این جور مواقع به دردت بخوره؟ حیف نون که میگن یکیش توئی بخدا 3
am in 25041 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 یعنی شما تو این مدت حتی یه دوست اصفهانی که شماره تلفنش رو داشته باشی نداری که تو این جور مواقع باهاش تماس بگیری؟ حتی با یک نفر اصفهانی که همدانشگاهیت باشه دوستی نداری؟ باور نمیکنم. حتی یه دوست دختر هم تو اصفهان به تور نزدی که لااقل تو این جور مواقع به دردت بخوره؟ حیف نون که میگن یکیش توئی بخدا باووووووو دخترهههههههههه سارا خانومه 4
Fahim 9563 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 فعلا که چیزی اعلام نکردند اگه اعلام کردند بهتون خب میدم ولی فک نمی کنم تعطیل کنن 2
غایب 4790 ارسال شده در 2 اسفند، 2010 باووووووو دخترههههههههههسارا خانومه سلام داداش . ببخشید من اشتباه کردم. ولی بازم میشه یکی رو برا این مواقع به تور زد. 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری