رفتن به مطلب

دوستان اصفهانی جواب بدید لطفا!!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

از یکی از بچه ها شنیدم که احتمالا شنبه تا دوشنبه هم اصفهان تعطیله:ws52:!!!!

می شه اگه خبری توی شبکه ی اصفهان دیدید اطلاع بدید

آخه من دانشجو ام،اومدم خونمون

اگه تعطیله دیگه نیام:ws3:

  • Like 6
  • پاسخ 44
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

برو یک ماهواره بخر کانال اصفهان را تماشا کن.

  • Like 4
ارسال شده در

خب عزیزم سرچ کن تو نت پیدا میکنی:ws31:

  • Like 2
ارسال شده در

اخبار ساعت 8 میگه که

  • Like 2
ارسال شده در
اخبار ساعت 8 میگه که

ساعت 8 هم مگه اخبار داریم !!!!!!!

 

20:30 بهتره،خالی بندی هاش بیشتر به دل آدم میشینه. :ws37:

  • Like 8
ارسال شده در
ساعت 8 هم مگه اخبار داریم !!!!!!!

 

20:30 بهتره،خالی بندی هاش بیشتر به دل آدم میشینه. :ws37:

منظورم همون 20-30 بود دیگه:دی

 

 

 

راستی اموزش عالی تعطیل نمیشه که

الان دو هفته تعطیه 4شنبه 5 شنبه تهران

ما اون 4 شنبه سر کلاسامون رفتبم

 

 

اموزش عالی تعطیل نیس که مدارس تعطیله

  • Like 3
ارسال شده در
منظورم همون 20-30 بود دیگه:دی

 

راستی اموزش عالی تعطیل نمیشه که

الان دو هفته تعطیه 4شنبه 5 شنبه تهران

از اون حرفا !!!!!!!!!

 

ما پنجشنبه این هفته خفن ترین امتحانمون را داشتیم،که به خاطر تعطیلی لغو شد. :a030:

 

دانشگاه شما غیر قانونی عمل کرده...........

  • Like 3
ارسال شده در

من اصفهانی نیستم ولی اصفهانیارو دوست دارم

تعطیل برو حاشو ببر:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در
از اون حرفا !!!!!!!!!

 

ما پنجشنبه این هفته خفن ترین امتحانمون را داشتیم،که به خاطر تعطیلی لغو شد. :a030:

 

دانشگاه شما غیر قانونی عمل کرده...........

جدا؟ اما ما 4 شنبه اون هفته هم سر کلاسامون رفتیم هم امتحان برناممونو دادیم:banel_smiley_52:

  • Like 2
ارسال شده در
جدا؟ اما ما 4 شنبه اون هفته هم سر کلاسامون رفتیم هم امتحان برناممونو دادیم:banel_smiley_52:

سرتون کلاه گذاشتتتتتتتن در حد تیم ملی :banel_smiley_4::banel_smiley_4::icon_pf (34)::icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در

من اصفهانیم:mrsbeasley:

  • Like 1
ارسال شده در
جدا؟ اما ما 4 شنبه اون هفته هم سر کلاسامون رفتیم هم امتحان برناممونو دادیم:banel_smiley_52:

برید از استادتون شکایت کنین.

 

میتونین بندازینش زندان،چون خلاف قوانین دولت خدمتگزار عمل کرده. :w16:

  • Like 2
ارسال شده در
سرتون کلاه گذاشتتتتتتتن در حد تیم ملی :banel_smiley_4::banel_smiley_4::icon_pf (34)::icon_pf (34):

اتفاقا کلاس مفیدی بود
برید از استادتون شکایت کنین.

میتونین بندازینش زندان،چون خلاف قوانین دولت خدمتگزار عمل کرده. :w16:

استاد بیچاره واسه خاطر ما اومده بیام زیر سوالش ببریم حالا خوبه نمی یومد اخر ترم یه چی سمبل میکرد میداد بهمون ما هم نمیفهمیدیم:ws44:
  • Like 2
ارسال شده در

استاد بیچاره واسه خاطر ما اومده بیام زیر سوالش ببریم حالا خوبه نمی یومد اخر ترم یه چی سمبل میکرد میداد بهمون ما هم نمیفهمیدیم:ws44:

 

پاچه خوار..................

 

تو گفتی اومده امتحان گرفته،نگفتی اومده درس داده!!!!!!!

  • Like 2
ارسال شده در

احتمالا به خاطر آلودگی هوا وجو دانشگاه صنعتی اصفهان!!!!! حتما اگه هیچ جا تعطیل نباشه دانشگاهتون تعطیله! خیالتون راحت!

  • Like 4
ارسال شده در
پاچه خوار..................

 

تو گفتی اومده امتحان گرفته،نگفتی اومده درس داده!!!!!!!

اولش اومد امتحان گرف البته همه 0 شدیم :دی بعدش درس داد

 

 

چه ربطی داره خدا وکیل جز معدود استادایی که ادم جزوش بخونه حله

بقیه که با جزوشون هیچی نمیفهمی

  • Like 2
ارسال شده در
سلام

از یکی از بچه ها شنیدم که احتمالا شنبه تا دوشنبه هم اصفهان تعطیله:ws52:!!!!

می شه اگه خبری توی شبکه ی اصفهان دیدید اطلاع بدید

آخه من دانشجو ام،اومدم خونمون

اگه تعطیله دیگه نیام:ws3:

یعنی شما تو این مدت حتی یه دوست اصفهانی که شماره تلفنش رو داشته باشی نداری که تو این جور مواقع باهاش تماس بگیری؟ حتی با یک نفر اصفهانی که همدانشگاهیت باشه دوستی نداری؟ باور نمیکنم. حتی یه دوست دختر هم تو اصفهان به تور نزدی که لااقل تو این جور مواقع به دردت بخوره؟ حیف نون که میگن یکیش توئی بخدا:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
یعنی شما تو این مدت حتی یه دوست اصفهانی که شماره تلفنش رو داشته باشی نداری که تو این جور مواقع باهاش تماس بگیری؟ حتی با یک نفر اصفهانی که همدانشگاهیت باشه دوستی نداری؟ باور نمیکنم. حتی یه دوست دختر هم تو اصفهان به تور نزدی که لااقل تو این جور مواقع به دردت بخوره؟ حیف نون که میگن یکیش توئی بخدا:ws28:

باووووووو دخترهههههههههه

سارا خانومه :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

فعلا که چیزی اعلام نکردند

اگه اعلام کردند بهتون خب میدم

ولی فک نمی کنم تعطیل کنن

  • Like 2
ارسال شده در
باووووووو دخترهههههههههه

سارا خانومه :ws3:

سلام داداش . ببخشید من اشتباه کردم. ولی بازم میشه یکی رو برا این مواقع به تور زد. :icon_gol:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...