رفتن به مطلب

لزوم جلوگيري از روابطه ج ن س ی در دوران نامزدی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

پس یکیشون این وسط باید از یه جایی تجربه کسب کنه دیگه؟یعنی پسره تجربه داشته باشه اشکالی نداره،فقط مشکل سر دخترست.اگر پسر دفعه اولش نیست پس یعنی قبلا یک نفر قربانی شده.اگر هم دفعه اول باشه که جفتشون ناشی هستند و به مشکل بر میخورن

چ بلایی سر پستم اومد :icon_pf (34):

آره تجربه کردن لازمه اونم واسه پسرا چون اگه پسر بیشتر تجربه داشته باشه ب نفع خانوماست

 

کسیم قربانی نمیشه عذر میخوام شاید طرف قبلی پولی بوده یا خودش خواسته و از عواقبشم خبر داشته

از کجا شما نتیجه گرفتید تجربه داشتن پسره به نفع خانمهاست.البته همیشه حق با آقایون بوده:banel_smiley_4::167:

  • Like 1
  • پاسخ 41
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
اینطور که شما میگید که کلا ضربه میخورن. چه تجربه بکنن و چه نکنن. پس شما با نامزدی مخالفید.

نخیر،اتفاقا نامزدی خیلی خوبه.ولی بستگی داره چه سوالاتی در این مدت پرسیده میشه؟یه فرصت خیلی خوب برای شناخت.اما با حفظ حرمت

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...